kba Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 dzisiaj jadac sobie spokojnie po miescie dwa razy wyskoczyl mi fajlur. w odstepie jakis 10 minut. predkosc nie za duza jakies chyba z 80km/h. niestety jak tylko zaczal pikac zdazylem spojrzec i sie wylaczal. dwa razy tak samo szybko jak sie pojawil tak zniknal. a co do samego fajlura. bylo to jakies "av.... spinache?" po czym pokazalo ze front i z lewej strony.... domyslam sie ze nic sie nie stalo tylko jakis wybryk stilo ale z czystej ciekawosci co to za szpinak badz spinacz mi sie pojawil chetnie sie dowiem czy komus cos podobnego wyskoczylo (zdaje sobie sprawe ze uklad literek moglbyc odmienny od tego co tu napisalem bo tak jak mowie bardzo szybko ucieklo... ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 A w jakim jezyku masz kompa? Przejzalem i w angielskim zadnych spinaczy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 Coś z żarówkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2007 > A w jakim jezyku masz kompa? > Przejzalem i w angielskim zadnych spinaczy nie ma po angielsku no wiec wlasnie tak szybko ucieklo ze moglem cos pomieszac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 24 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 24 Września 2007 hm. ale wszystkie swieca. jakis chwilowy niekontakt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ndchoros Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 > chetnie sie dowiem czy komus cos podobnego wyskoczylo Kiedyś też tak miałem przy ruszaniu. Coś się wyświetliło i zaraz znikło bez śladu. Lewy przód, zdążyłem przeczytać "bulb". Nie zapaliła się ani kontrolka "żarówka" ani klucz na wyświetlaczu, potem żadnych objawów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DarMor Napisano 24 Września 2007 Udostępnij Napisano 24 Września 2007 to u mnie się wczoraj także coś podobnego zaświeciło na chwilkę... z tymże zdążyłem zobaczyć co pisało... chodziło o tylne prawe światło stop... pojawiło się i zniknęło... całość trwało może jedną sekundę... na ten czas zaświeciła się także kontrolka żarówki. ale wszystkie światła działają! tak więc w Twoim przypadku także bym obstawiał żarówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > to u mnie się wczoraj także coś podobnego zaświeciło na chwilkę... z > tymże zdążyłem zobaczyć co pisało... chodziło o tylne prawe > światło stop... pojawiło się i zniknęło... całość trwało może > jedną sekundę... na ten czas zaświeciła się także kontrolka > żarówki. ale wszystkie światła działają! > tak więc w Twoim przypadku także bym obstawiał żarówkę. ciekawostka no nic poczekam az sie zaswieci na dluzej... (oby nigdy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > ciekawostka no nic poczekam az sie zaswieci na dluzej... (oby > nigdy) miałem taki problem pojawiał się i znikał odrazu. co sie okazało zawór overboost był do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 25 Września 2007 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > miałem taki problem pojawiał się i znikał odrazu. co sie okazało > zawór overboost był do wymiany hm no mojego zloma to chyba nie dotyczy bo benzyniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > hm no mojego zloma to chyba nie dotyczy bo benzyniak w sumie... ja raz miałem w Aucie że wyświetliło ESP failur jak padał akumulator a ja nie mam ESP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bot Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > w sumie... ja raz miałem w Aucie że wyświetliło ESP failur jak padał > akumulator a ja nie mam ESP a akumulator masz??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 > a akumulator masz??? mam i to bardzo dobry CENTRA PLUS 75 Ah 760A ale odkąd mam ten akumulator to mi żaden failur nie wyskakuje no oprócz ostatnio poduszek ale to tylko przewody pod siedzeniem a nie złączki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zabor Napisano 25 Września 2007 Udostępnij Napisano 25 Września 2007 to żarówki świateł pozycyjnych, wymień je niezwłocznie - bez nich jazda jest bardzo niebezpieczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kustosz Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > mam i to bardzo dobry CENTRA PLUS 75 Ah 760A ale odkąd mam ten > akumulator to mi żaden failur nie wyskakuje no oprócz ostatnio > poduszek ale to tylko przewody pod siedzeniem a nie złączki > Jak to przewody pod siedzeniem? Co z nimi zrobiles, ze dały Ci failure ??? pzdr... /kustosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ampi89 Napisano 26 Września 2007 Udostępnij Napisano 26 Września 2007 > to żarówki świateł pozycyjnych, wymień je niezwłocznie - bez nich > jazda jest bardzo niebezpieczna żarowki mam nie wymieniane od 2004 roku Marca i wszystkie pozycyjne dzialają, mijania wymieniałem i jedna pozycyjna w sobote ostatnio;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyt Napisano 28 Września 2007 Udostępnij Napisano 28 Września 2007 > hm no mojego zloma to chyba nie dotyczy bo benzyniak w moim przypadku, od razu po zakupie Stilaka i nie wiedząc, że silniczek potrafi wciągnąć troszeczkę oleju, pojawiał sie również na ułamek sekundy "jakiś" komunikat. Ale pojawiał się podczas szybko pokonywanych łuków lub "szybkich" górek. Potem zczaiłem, że to właśnie z powodu niskiego stanu oleju - dolałem i Kolejny raz to podczas wciskania pedału hamulca wywalało mi komunikat o przepalonej żarówce: przeciwmgielnej tylnej. Okazało się, że styki sa lekko utlenione, ale pomogło przeczyszczenie i pryśnięcie czymś podczas jednego z przeglądów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 pozwolilem sobie odswiezyc stary watek z tego wzgledu ze dzisiaj ten nietypowy fajlur atakowal mnie przez okolo 10 kilometrow non stop pikajac.... mianowicie : ANTIPINCH SENS FAILURE.... jako ciekawostke podam ze ost mrygalo mi low oil pressure ale dzis dolalem 0.5 litra no i zaraz po tym zlapalem tego failura. nie wiem czy ma to cos z tym wspolnego ale patrzac na to co znalazlem chyba nie..... wg gooooglach antipinch to cos takiego (jesli dobrze zrozumialem) co blokuje okno ? chyba w momencie kiedy jest zamykane a napotka cos na swojej drodze? ogolnie cos zwiazengo z elektryka szyb. w momencie kiedy pokazywany jst fajlur wskazuje na front i strzlka w lewo. czy ktos o tym slyszal? mamy to w stilakach? czy komus sie zepsulo? czy ten fajlur ma w ogole cos wspolnego z tym co przeczytalem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > pozwolilem sobie odswiezyc stary watek z tego wzgledu ze dzisiaj ten > nietypowy fajlur atakowal mnie przez okolo 10 kilometrow non > stop pikajac.... > mianowicie : ANTIPINCH SENS FAILURE.... > jako ciekawostke podam ze ost mrygalo mi low oil pressure ale dzis > dolalem 0.5 litra no i zaraz po tym zlapalem tego failura. nie > wiem czy ma to cos z tym wspolnego ale patrzac na to co > znalazlem chyba nie..... > wg gooooglach antipinch to cos takiego (jesli dobrze zrozumialem) co > blokuje okno ? chyba w momencie kiedy jest zamykane a napotka > cos na swojej drodze? > ogolnie cos zwiazengo z elektryka szyb. > w momencie kiedy pokazywany jst fajlur wskazuje na front i strzlka w > lewo. > czy ktos o tym slyszal? mamy to w stilakach? czy komus sie zepsulo? > czy ten fajlur ma w ogole cos wspolnego z tym co przeczytalem? dobrze drazysz, mamy to w stilakach. Pewno znow elektryka na "kostkach" szaleje , albo walnieta uszczelka przy szybie i dostalo sie wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > dobrze drazysz, mamy to w stilakach. Pewno znow elektryka na > "kostkach" szaleje , albo walnieta uszczelka przy szybie i > dostalo sie wody. a masz moze jakas wiedze ktora to kostka i gdzie sie moze znajdowac ta ktora odpowiada za ten caly mechanizm? jutro sprawdze czy ten sprzet w ogole u mnie dziala. bo moze padl dlatego bledy sypie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2008 > a masz moze jakas wiedze ktora to kostka i gdzie sie moze znajdowac > ta ktora odpowiada za ten caly mechanizm? > jutro sprawdze czy ten sprzet w ogole u mnie dziala. bo moze padl > dlatego bledy sypie... obstawiam ze to bedzie ulokowane gdzies kolo silniczka podnoszenia szyby.. w koncu to uklad przeciw uszkodzeniu tegoz silniczka coby natrafiwszy na opor sie nie przepalil. Marketingowo sie to nazywa czujka przyczasnietych palcow. Mozesz miec zabrudzony/wysluzony silownik.. duzy opor = sygnal do czujki.. Obilo mi sie o oko w instrukcji "reset " szyb po "przytrzasnieciu". Trzeba jakas magiczna sekwencje wykonac by zresetowac "przytrzasniete palce" bo inaczej szybka nie drgnie. Niestety nie pokaze gdzie to bo ksiazeczka zostala w wozidelku a ono pilnuje bloku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > obstawiam ze to bedzie ulokowane gdzies kolo silniczka podnoszenia > szyby.. w koncu to uklad przeciw uszkodzeniu tegoz silniczka > coby natrafiwszy na opor sie nie przepalil. Marketingowo sie to > nazywa czujka przyczasnietych palcow. > Mozesz miec zabrudzony/wysluzony silownik.. duzy opor = sygnal do > czujki.. > Obilo mi sie o oko w instrukcji "reset " szyb po "przytrzasnieciu". > Trzeba jakas magiczna sekwencje wykonac by zresetowac > "przytrzasniete palce" bo inaczej szybka nie drgnie. Niestety > nie pokaze gdzie to bo ksiazeczka zostala w wozidelku a ono > pilnuje bloku hm moglbym Cie prosic o zerkniecie do ksiazki (oczywiscie przy okazji - nie specjalnie ) czy dalo by rade to odszukac? bo niestety nigdzie tego nie znalazlem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 > hm moglbym Cie prosic o zerkniecie do ksiazki (oczywiscie przy okazji > - nie specjalnie ) czy dalo by rade to odszukac? bo niestety > nigdzie tego nie znalazlem.. no problemo za jaka godzinke bede to przetrzasne. Chyba ze kto predzej przewertuje ksiazeczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2008 procedura przywracania systemu wg.instrukcji obsługi: -wykonać sterowania zamknięcia lub -obrócić kluczyk w położenie STOP a następnie MAR Jeżeli logika funkcjonowania zostanie przywrócona i nie wystąpią anomalia,podnośnik szyby automatycznie powróci do stanu normalnego funkcjonowania.W przeciwnym razie należy zwrócić się do ASO Fiata. Jeeli system rozpozna anomalię na wyświetlaczu jest komunikat awari.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2008 > procedura przywracania systemu wg.instrukcji obsługi: > -wykonać sterowania zamknięcia > lub > -obrócić kluczyk w położenie STOP a następnie MAR > Jeżeli logika funkcjonowania zostanie przywrócona i nie wystąpią > anomalia,podnośnik szyby automatycznie powróci do stanu > normalnego funkcjonowania.W przeciwnym razie należy zwrócić się > do ASO Fiata. > Jeeli system rozpozna anomalię na wyświetlaczu jest komunikat > awari.... hmm. no ok. dzieki dzisiaj wyskoczylo to otworzylem szybe do konca i zamknalem i uciekło. miejmy nadzieje ze nic nie trzeba bedzie narazie wiecej robic, a w lato moze zdejme tapicerke i zobaczymy co tam sie dzieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > obstawiam ze to bedzie ulokowane gdzies kolo silniczka podnoszenia > szyby.. w koncu to uklad przeciw uszkodzeniu tegoz silniczka > coby natrafiwszy na opor sie nie przepalil. Marketingowo sie to > nazywa czujka przyczasnietych palcow. > Mozesz miec zabrudzony/wysluzony silownik.. duzy opor = sygnal do > czujki.. [...] To nie to (albo nie tylko). Czujnikiem przytrzaśniętych paluchów jest górna uszczelka. Sprawdź sobie. Otwórz okno do końca, potem zacznij zamykać i zanim dojedzie do końca uciśnij od dołu górną uszczelkę okna. Powinno się zatrzymać. A drugi test zrób zamykając okno złap za jego górną krawędź i staraj się przytrzymać. A potem porównaj ile siły potrzebowałeś w pierwszym i drugim teście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > To nie to (albo nie tylko). Czujnikiem przytrzaśniętych paluchów jest > górna uszczelka. Sprawdź sobie. Otwórz okno do końca, potem zacznij > zamykać i zanim dojedzie do końca uciśnij od dołu górną uszczelkę > okna. Powinno się zatrzymać. > A drugi test zrób zamykając okno złap za jego górną krawędź i staraj > się przytrzymać. > A potem porównaj ile siły potrzebowałeś w pierwszym i drugim teście kazesz mi prowokowac ta jezdzaca kupe elekroniki do faila ?:D no way.. nic mi nie pika i niech tak bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kba Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > To nie to (albo nie tylko). Czujnikiem przytrzaśniętych paluchów jest > górna uszczelka. Sprawdź sobie. Otwórz okno do końca, potem zacznij > zamykać i zanim dojedzie do końca uciśnij od dołu górną uszczelkę > okna. Powinno się zatrzymać. > A drugi test zrób zamykając okno złap za jego górną krawędź i staraj > się przytrzymać. > A potem porównaj ile siły potrzebowałeś w pierwszym i drugim teście hehe ok jutro stestuje dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alkor Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > kazesz mi prowokowac ta jezdzaca kupe elekroniki do faila ?:D no > way.. nic mi nie pika i niech tak bedzie. Żadna z tych prób nie powinna skończyć się failurem. Raczej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Żadna z tych prób nie powinna skończyć się failurem. Raczej. sou.. raczej nie kusmy losu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krakow_kult Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > sou.. raczej nie kusmy losu E tam. Testowałem to kiedys i faktycznie działa. Działa tylko od wewnt. jak pisze instrukcja. Gdy szyba sie zatrzyma cofa sie skokowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.