puzoni86 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 Dziwna sprawa, podczas wyścigu z Volvo przy obrotach 7200 na 3 biegu nagle coś 3-4 razy mocno strzeliło potem po chwili poszła z wydechu marchewa i silnik zgasł. stwierdziłem że urwał się pasek, dodatkowo silnik kręci bez przeszkód tzn. bez kompresji. dzisiaj zaglądam, a tam rozrząd na znakach elegancko spięty, wszystkie tłoki chodzą góra dół, a kompresji na żadnym Co to może być? Dodam że chodzi o 1.6 16v z plastikowym kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 Wałek wytarłeś ZAGADKA się pisze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boa Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Wałek wytarłeś > ZAGADKA się pisze... A wiesz jak to zagadka - dwie kulki i armatka Boa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Wałek wytarłeś już poprawiłem zagaTkę, a dlaczego w miesiąc miałby się wałek wytrzeć? Miesiąc temu tam zaglądąłem i wszystko było ok, wałki jak nówki. A coś wyraźnie pierdyknęło 3-4 razy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > Dziwna sprawa, podczas wyścigu z Volvo przy obrotach 7200 na 3 biegu > nagle coś 3-4 razy mocno strzeliło potem po chwili poszła z > wydechu marchewa i silnik zgasł. stwierdziłem że urwał się > pasek, dodatkowo silnik kręci bez przeszkód tzn. bez kompresji. > dzisiaj zaglądam, a tam rozrząd na znakach elegancko spięty, > wszystkie tłoki chodzą góra dół, a kompresji na żadnym Co to > może być? Dodam że chodzi o 1.6 16v z plastikowym kolektorem. masz za swoje ty piracie teraz przy każdym RACE będzie i popierdywało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > już poprawiłem zagaTkę, a dlaczego w miesiąc miałby się wałek > wytrzeć? Miesiąc temu tam zaglądąłem i wszystko było ok, wałki > jak nówki. A coś wyraźnie pierdyknęło 3-4 razy... kolizja byla z wydechowymi, czasem tak bywa na wysokich obrotach . dziwne ze wszytskie 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 A dlaczego by nie? to nie wyścigówka... bez oględzin silnika to sobie możemy pogadać o pogodzie na następne dwa tygodnie... PROGNOZA będzie odpowiednim słowem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > masz za swoje ty piracie > teraz przy każdym RACE będzie i popierdywało BARAN! Jeszcze Cię objadę na wstecznym! A teraz na rozruszniku Mam aku z diesla 62Ah. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > A dlaczego by nie? To jest wyścigówka > to nie wyścigówka... > bez oględzin silnika to sobie możemy pogadać o pogodzie na następne > dwa tygodnie... PROGNOZA będzie odpowiednim słowem a z tym sie zgodzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > BARAN! Jeszcze Cię objadę na wstecznym! A teraz na rozruszniku Mam > aku z diesla 62Ah. a na OZU dojedziesz tym, czy z powrotem wkładasz 899 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > kolizja byla z wydechowymi, czasem tak bywa na wysokich obrotach . > dziwne ze wszytskie 4 CZy uderzenie mogło być na tyle mocne że szlak trafił pierścienie na tłokach? Bo nie wiem czy mam szukać drugiego silnika czy robić ten? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > To jest wyścigówka zatem w czym problem? Na kwalifikacje i wyścig jeden silnik powinien wystarczyć. Kapitalka w tym fachu to żadna nowość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > CZy uderzenie mogło być na tyle mocne że szlak trafił pierścienie na > tłokach? Bo nie wiem czy mam szukać drugiego silnika czy robić > ten? trza by ci było zerknąć pod głowicę albo chociaż pod dekiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > zatem w czym problem? Na kwalifikacje i wyścig jeden silnik powinien > wystarczyć. Kapitalka w tym fachu to żadna nowość... tylko że to już jego druga a chyba będzie trzecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > tylko że to już jego druga a chyba będzie trzecia słaby materiał na wyścigówkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 18 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 > tylko że to już jego druga a chyba będzie trzecia Będzie łomot! Jutro go roztworzę i zerknę co i jak tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 wogole to co ci strzelio zeby padacki silnik 1,6 16V zakladac do jakiego kolwiek projektu trza bylo szukac 1,4 16V albo robic mocne 1,2 16V to sa pozadne motory fire ps. jak nie zdejmiesz gory to sie nie dowiesz, uwazam ze pierscienie nie ucierpialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cobra Napisano 18 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2007 7200 ... moc max to chyba przy około 5900 a moment max to przy 4000, osobiście wycisnąłem 6600 (niecałe) to i tak później miałem wyrzuty sumienia że padake katuje... nie wiem co Twojej padace mogło się stać ale jestem ciekaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > wogole to co ci strzelio zeby padacki silnik 1,6 16V zakladac do > jakiego kolwiek projektu trza bylo szukac 1,4 16V albo robic > mocne 1,2 16V to sa pozadne motory fire > ps. jak nie zdejmiesz gory to sie nie dowiesz, uwazam ze pierscienie > nie ucierpialy 1,2 to tylko 80KM 1,4 to tylko 90KM a poza tym ile kosztuje motorek 1,4 16v może jeszcze powiesz że z nowego Grande Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blizniak1435053579 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > Dziwna sprawa, podczas wyścigu z Volvo przy obrotach 7200 na 3 biegu > nagle coś 3-4 razy mocno strzeliło potem po chwili poszła z > wydechu marchewa i silnik zgasł. stwierdziłem że urwał się > pasek, dodatkowo silnik kręci bez przeszkód tzn. bez kompresji. > dzisiaj zaglądam, a tam rozrząd na znakach elegancko spięty, > wszystkie tłoki chodzą góra dół, a kompresji na żadnym Co to > może być? Dodam że chodzi o 1.6 16v z plastikowym kolektorem. Jak nie ma kompresji to pasek przeskoczył.Na pewno narobił spustoszeń.Ile to dowiesz się po podniesieniu głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 Z twojego opisu wynika, że masz głowicę do roboty. Jak rozbierzesz, to się dokładnie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 Oj Puzonek ty sie naprawdę nigdy nie nauczysz jesteś niereformowalny. Zawory poszły w pis....uuu. Z tego co piszesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > 1,2 to tylko 80KM pisalem mocne 1,2 16V > 1,4 to tylko 90KM 16V to nie 90KM > a poza tym ile kosztuje motorek 1,4 16v może jeszcze powiesz że z nowego Grande - na centomani juz zakladaja do sc na osprzecie z 1,2 (mniej elektroniki) jak sie bawic to sie bawic - raz a dobrze a nie babrac sie ze szrotem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 19 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2007 > pisalem mocne 1,2 16V > 16V to nie 90KM > jak sie bawic to sie bawic - raz a dobrze a nie babrac sie ze szrotem jak sie bawić to tylko ze świstakiem pod maską i to jeszcze w Diesiel niestety Fiata siniki nie są za mocne a szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 Dziś chłopaki główkę zdjeli i ich oczom ukazała się dziura... ... w tłoku na pierwszym cylindrze. Jak sie potem okazało wtryskiwacz jest jakiś okopcony i przytopiony. Jutro okaze się co z resztą cylindrów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 masz turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 20 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2007 > masz turbo? Ja mam Puzonek nie ma. A co ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Ja mam Puzonek nie ma. A co ?? ile to 1,3 ma koni i jak to jedzie bo chlopaki sie zalamuja jak widza cc z 1,3/1,4 T mowia ze gole 1,2 8V temu odjedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > ile to 1,3 ma koni i jak to jedzie bo chlopaki sie zalamuja jak widza > cc z 1,3/1,4 T mowia ze gole 1,2 8V temu odjedzie 1,3T ma 105 km 1,4T miało 112 , 118 i 128 w zaleznosci od rocznika, wersji i turbiny. Ja mam 1,3t z wałekiem od światka 276/260 i turbiną garrett t25. Idzie dość dobrze ale jeszcze nie skończone jest sterowanie. Do tego mam koła 15" co troszkę mocy tez zabiera. Jak zkładałem zimówki 13" to się robiła rakieta dopiero. Fabryczne UT ma 8,5 do setki. W tym silniku do 1 bara ciśnienie się podnosi i bez wiekszych regualcji masz 7,5 a moze i mniej do setki, Jak masz do tego sonde szerokopasmową to mozna pob awić sie w dobre ustawienie przepływki, wymiane IC na wiekszy FMIC i 150 km bedzie. Z tego silnika po odpowiednim wystrojeniu i montazu turbospręzarki mozna i 250 km zrobić na seryjnych gratach. W CC moze to różnie jeździć. Ale jak zrobi się kilka modów to raczej 1,2 8V nie ma szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
puzoni86 Napisano 21 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 Główka, zdjęta Wszystkie zawory cacy, puściła, a raczej wyszła z gwintem(kolejnym) rolka prowadząca co spowodowało drastyczne poluzowanie paska, Nie wiem jakim cudem nic się nie stało przy tych obrotach ale ani tłoki, ani zawory, ani pierścienie nie ucierpiały. No może poza tym że od dłuższego czasu jeździłem bez kawałka tłoka który się upalił prawdopodobnie w wyniku zepsutego wtrysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 Tłok nie stopił się a pekł. Prawdopodobnie poluzowała się rolka napinacza paska rorzadu ( wyszła z gwintem z bloku i była luźna ) i zawory uderzyły w tłoki bo dzis zalaliśmy głowice mlekiem 3,2% i tylko z 4 nie leciało. Jutro będa fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Główka, zdjęta Wszystkie zawory cacy, puściła, a raczej wyszła z > gwintem(kolejnym) rolka prowadząca co spowodowało drastyczne > poluzowanie paska, Nie wiem jakim cudem nic się nie stało przy > tych obrotach ale ani tłoki, ani zawory, ani pierścienie nie > ucierpiały. No może poza tym że od dłuższego czasu jeździłem bez > kawałka tłoka który się upalił prawdopodobnie w wyniku zepsutego > wtrysku No to super, sedicivalvole będzie śmigać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > No to super, sedicivalvole będzie śmigać Sprawa nie ma się juz tak dobrze. 12 z 16 do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Tłok nie stopił się a pekł. Prawdopodobnie poluzowała się rolka > napinacza paska rorzadu ( wyszła z gwintem z bloku i była luźna > ) i zawory uderzyły w tłoki bo dzis zalaliśmy głowice mlekiem > 3,2% i tylko z 4 nie leciało. > Jutro będa fotki na kozim by wyszło lepiej No ciekawe co to tam na wyrabiał Puzon dawaj Zibi te foty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 21 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 > Sprawa nie ma się juz tak dobrze. 12 z 16 do wymiany to i tak dobrze że mu korbowody bokiem nie wylazły, Jemu to trza by za piracenie i nie szanowanie 16v tym bardziej że to nie 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > na kozim by wyszło lepiej > No ciekawe co to tam na wyrabiał Puzon > dawaj Zibi te foty Powiedział, że jak foty pokaze to mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudi0 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > Powiedział, że jak foty pokaze to mi już to widze Zibi powiedzmy sobie szczerze boisz sie dostać po kolanach Powierz Puzonowi by się nie wygłupiał bo nie wiem jak ten silnik w środeczku wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 22 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 > już to widze > Zibi powiedzmy sobie szczerze boisz sie dostać po kolanach > Powierz Puzonowi by się nie wygłupiał bo nie wiem jak ten silnik w > środeczku wygląda. Tak jak kazdy inny np tak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.