Skocz do zawartości

Osiągi - odczucia ???


Rado_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam somsiadów zlosnik.gif

Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze przyśpieszenie niz benzynowe.

Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s.

Jak to w rzeczywistości wygląda ?

I nastepne pytanie:

T-jet 120 - 9,6 s - jak to sie ma do M-jet 150 ?

Miał ktos możliwość porównania ?

No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie? Czuć, że lepiej jedzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam somsiadów

> Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze

> przyśpieszenie niz benzynowe.

no i co z tego grinser006.gif

> Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe

> mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s.

a TJet 150 na przycisku sport to nawet i 8,2 s

> Jak to w rzeczywistości wygląda ?

nikt tu jeszcze wyścigów nie robił zeby.GIF

> No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie?

> Czuć, że lepiej jedzie?

tylko w benzynie i delikatnie czuć (po spalaniu też) palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i co z tego

Odpowiadasz nie na temat wpysk.gif

> a TJet 150 na przycisku sport to nawet i 8,2 s

cool.gif

> nikt tu jeszcze wyścigów nie robił

Marnujecie czas hehe.gifzlosnik.gif

> tylko w benzynie i delikatnie czuć (po spalaniu też)

to chyba nie problem, na każdych światłach nie włączasz rotfl.gif

A teraz proszę znawców o opinie cfaniaczek.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk sport czuć i to bardzo. I nie chodzi mi tu o te 0,3 s. do setki.

Po włączeniu tej opcji zmniejsza się siła wspomagania kierownicy, pedał gazu staje się bardziej czuły i zyskujemy na momencie obrotowym, co czuć zwłaszcza jak jedziemy z większymi prędkościami. Potwierdzam też rośnie spalanie ....... Ale kogo to obchodzi hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Osiągi osiągami no

> Ale akurat chyba ogółem dynamika/elastyczność itd. Lepiej pojedzie

> się MJ 150 KM od tego mniejszego T-JETa

wg mnie też ale może zaraz rozpocząc się wojna dieslowo/benzynowa grinser006.gif

poza tym Mjet i Tjet bez overbosta to niby 0,5 sekundy więc zakładając

identyczne umiejętności kierowców to ile to może być szybciej o 1/3

długości auta cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe no racja będzie najpierw bitwa, potem wojna grinser006.gif

Ale w wypadku słabszego T-JETa może przyznają racje dla MJ mocniejszego wink.gif

Co do drugiej części wypowiedzi - umiejętności kierownika będą ważne no biglaugh.gif

Trzeba kiedyś zrobić praktycznie testy drive.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czuć, że lepiej jedzie?

zlosnik.gif diesla chcesz kupowac do startow spod swiatel ? (tak rozumiem badanie przyspieszen i analizy dziesiatych czesci sekundy)

chcesz sie scigac i krecic do konca obrotomierza - nie kupuj diesla, benzyna da Ci wiecej frajdy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Coś niecoś było na ten temat :TU

Tak wiem wink.gif

Tyle, że mówimy Desiel 16v 150 vs benzyna T-JET 120 wink.gif

Podtrzymam, że chyba lepszy MJ ( konkretnie powiem po przejażdżce tamtym małym T-JETem ) najlepiej jakby zrobić właśnie spotkanie tych silniczków wszystkich na placu grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> diesla chcesz kupowac do startow spod swiatel ? (tak rozumiem

> badanie przyspieszen i analizy dziesiatych czesci sekundy)

> chcesz sie scigac i krecic do konca obrotomierza - nie kupuj diesla,

> benzyna da Ci wiecej frajdy...

No właśnie o to chodzi cool.gif

Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to jeżeli to nic takiego to po co to?

Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac wyboru i za niego płacą.

Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie minęły. zlosnik.gif Ma być wypas i ten samochód ma jechać !!!. Juz mam dosyć skorupiaków no.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie o to chodzi

> Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche

> mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam

> jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy

> też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to

> jeżeli to nic takiego to po co to?

inaczej czuć na benzynie a inaczej na dieslu - miałem na testach 1,4 T

i miałem mini sparing z mocnym dieslem turbo więc na starcie diesel został

nawet sporo po to żeby mnie potem dogonić i pożegnać grinser006.gif

a co do overboosta to trochę wyjaśnia tą kwestię

szczególnie podoba mi się to zdanie

Quote:

boost to chwilowa rezygnacja

ze zdrowia na rzecz mocy, czyli cztery kawy, redbull i guarana,

ale tylko raz na jakiś czas.


palacz.gif

> Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac

> wyboru i za niego płacą.

> Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie

> minęły.

czyli golas z mocnym motorem cfaniaczek.gifrotfl.gif

Juz mam dosyć skorupiaków

to nie jest forum akwarystów skromny.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie o to chodzi

> Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche

> mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam

> jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy

> też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to

> jeżeli to nic takiego to po co to?

> Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac

> wyboru i za niego płacą.

> Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie

> minęły. Ma być wypas i ten samochód ma jechać !!!. Juz mam

> dosyć skorupiaków

Jak samochód ma jechać to tylko t-jet 150km. I tak masz 6 tys taniej od wolniejszego diesla. A jeździ to to sympatycznie. Całkiem wartą rozważenia opcją jest ten overboost. Jak bym kupował jeszcze raz to bym kupował sporta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Golas Sport bez ksenonów, navi, szyberdachu i kilku jeszcze pierdół

A to Ci golas no grinser006.gif

Na Twoim miejscu pierwsze co zrobiłbym to - wyrzucił tylną kanapę itd. bo niepotrzebna, klatka do środka, wystarczą dwa fotele. Będzie silnik i karoseria grinser006.gif

Nie ma jarania klimą i kierownicą ze skóry zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A to Ci golas no

> Na Twoim miejscu pierwsze co zrobiłbym to - wyrzucił tylną kanapę

> itd. bo niepotrzebna, klatka do środka, wystarczą dwa fotele.

> Będzie silnik i karoseria

> Nie ma jarania klimą i kierownicą ze skóry

zwariował faint.gifz_lol1.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam goscia, ktory jezdzil badz byl wozony mocnym dieslem i nie byl zachwycony

jezdzisz bardzo efektywnie, malo palisz i masz cicho w aucie

takze kiedys sadzilem, ze fajnie jest pokrecic silnik wysoko...

nawet turbo benzyne trzeba krecic, nie bedziesz jezdzil w zakresie 2-3 tysiace obrotow

skoro masz dylemat, musisz potestowac wozki i nie patrzyc na przyspieszenie do setki, to jest akurat najmniej wazne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam somsiadów

> Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze

> przyśpieszenie niz benzynowe.

> Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe

> mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s.

> Jak to w rzeczywistości wygląda ?

> I nastepne pytanie:

> T-jet 120 - 9,6 s - jak to sie ma do M-jet 150 ?

> Miał ktos możliwość porównania ?

> No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie?

> Czuć, że lepiej jedzie?

miałem okazje jeździć 120MJ i 120TJet.w tym wypadku TJet jest duuuużo lepszy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> diesle mają inaczej zestopniowane skrzynie, jeśli komuś marzą się

> szybkie starty w MJ/JTD to do trójki niech o nich zapomni

Między 120 a 150 KM jest spora różnica, poza tym MJ 150 ma skrzynię 6stkę...

Jechałeś nim ? wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Między 120 a 150 KM jest spora różnica, poza tym MJ 150 ma skrzynię

> 6stkę...

> Jechałeś nim ?

owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym...

naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem to bravo jest 10 lat w plecy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym...

> naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro

> trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem

> to bravo jest 10 lat w plecy...

1. w jaki sposób określiłeś okres 10 letni ?

2. porównaj z inną konkurencją niż focus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> proste...moja 10letnia brava jeździ tak samo...

obecny focus też jeździ tak samo jak ten z 98 a to też już właściwe 10 lat

> a dlaczego nie akurat z focusem???przecie focus w gruncie rzeczy jest

> nawet starszy od NB...

no to porównaj jakość TDCI z MJetem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a dlaczego nie akurat z focusem???przecie focus w gruncie rzeczy jest

Jedno pytanie - dlaczego ten Focus jest taki świetny przy NB ?

Możesz w miarę treściwie przedstawić wyższość Focusa nad NB, w czym ona się objawia...?

Proszę o porównanie sprawiedliwe - benzyna NB i Focus, albo oba Diesle, a nie, że jechałeś benzynowcem Focus a NB Dieslem bo to różnica.

Ja miałem okazję jechać tylko Focusem w wersji Platinum - ona ma zawieszenie o sportowej charakterystyce bardziej więc nie jest źle.

Mówisz o Niższych wersjach w swojej wypowiedzi ? Czy o tej co ja.

NB w wersji SPORT chyba zawieszenie ma też troszkę inne - tak mi się wydaje.

Co do Brava\Bravo nie na darmo zostały autami roku wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> obecny focus też jeździ tak samo jak ten z 98 a to też już właściwe

> 10 lat

weź mnie nie osłabiaj...

nowy focus na drodze zachowuje się o 180stopni lepiej od nowego bravo

> no to porównaj jakość TDCI z MJetem...

bezsprzecznie MJ jest lepszy.

nie pomyśl że jestem przeciwko NB, wręcz przeciwnie auto jest piekne i chyba solidne.

ale co do trakcji to nie ma co gadać fiat zatrzymał się tutaj na 10 letniej bravie...nie mówie że jest fatalna, ale w porównaniu z innymi autami wypada kiepsko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym...

> naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro

> trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem

> to bravo jest 10 lat w plecy...

hmmm odniose sie do testow w gazetach motoryzacyjnych, bo niby do czego innego mozna sie odniesc. I w tychze gazetach o trakcji NB pisali bardzo dobrze. Moze nie tak jak w nowym Focusie, ale jest to juz auto nie odstajace od konkurencji

Reszta to odczucia subiektywne, jeden woli trakcje ala Opel, inny Citroena...

Jestem przekonany, ze twierdzenie "10 lat w plecy" jest mocno na wyrost. Polacy maja w zwyczaju przesadzac i uzywac sformulowan kategorycznych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie znam goscia, ktory jezdzil badz byl wozony mocnym dieslem i nie

> byl zachwycony

To już znasz. Może i TDci 115km w FF1 to nie jest mocny diesel, ale nie jestem nim zachwycony. Jeździłem też Bravo 120KM MJ - jeszcze większy muł niż ten focusowy tdci. Diesle są kiepskie. Cicho w aucie? Od kiedy?

Odnośnie trakcji - subiektywnie NB z 1,4 i ESP ma lepszą trakcję niż FF1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cicho w aucie? Od kiedy?

MJ 150 KM jest cicho w aucie.

Co do samego Diesla już kiedyś na ten temat rozmawialiśmy w innym wątku - szkoda żeby powstało tu pole bitewne nr 2 grinser006.gif

Ale tym nowym z dwoma turbinami byłeś zainteresowany grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MJ 150 KM jest cicho w aucie.

Ale to nie cecha diesla tylko odpowiedniego wytłumienia samochodu

Najcichszy diesel jest potwornie głośny i pisanie że to zaleta mnie dziwi

> Co do samego Diesla już kiedyś na ten temat rozmawialiśmy w innym

> wątku - szkoda żeby powstało tu pole bitewne nr 2

No, święta prawda jednak nie można przeczyć faktom

> Ale tym nowym z dwoma turbinami byłeś zainteresowany

Tak, ale nie dieslem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A właśnie, że Dieslem - bo pamiętam sam Ci przedstawiałem jak będzie

> wyglądał nowy MultiJet i napisałeś owszem ale jakby był trochę

> tańszy.

To może dawno temu było. Z jednym się zgodzę na pewno. Gdy MJ 150KM był 6 tys tańszy od 150KM T-jet to rzeczywiście bym się zastanowił i być może wziął diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To może dawno temu było.

17 stego wink.gif

> Z jednym się zgodzę na pewno. Gdy MJ 150KM

> był 6 tys tańszy od 150KM T-jet to rzeczywiście bym się

> zastanowił i być może wziął diesla.

Chcesz aby MJ był tańszy 6 tys od T-JETa smirk.gif

Chyba trochę za daleko poszedłeś ....

Tu zgadzamy się obaj - niech pole bitewne pozostanie jedno w jednym wątku a nie w każdym gdzie pojawi się mowa o Dieslu i Benzynie grinser006.gif w jakimkolwiek kontekście zakrecony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> weź mnie nie osłabiaj...

> nowy focus na drodze zachowuje się o 180stopni lepiej od nowego bravo

najpierw 10 lat teraz 180 stopni - tylko w którą stronę hmm.gif Focus nie na darmo jest

stawiany za wzór w kwestii zawieszenia ale też niewiele zmienił przez te lata od F1 to co

się fiata czepiać. Poza tym ta przepaść przez Ciebie głoszona jest duuużą przesadą...

> bezsprzecznie MJ jest lepszy.

no widzisz grinser006.gif jeden ma to dobre a drugi to - ford też się zatrzymał w dieslach i porządnie

zrobić go nie potrafi... Mają zawieche a nie ma jej co napędzać hehe.gif

> nie pomyśl że jestem przeciwko NB, wręcz przeciwnie auto jest piekne

> i chyba solidne.

wszysty z tego kuncika mają taką nadzieję zeby.GIF

> ale co do trakcji to nie ma co gadać fiat zatrzymał się tutaj na 10

> letniej bravie...nie mówie że jest fatalna, ale w porównaniu z

> innymi autami wypada kiepsko...

pokaż porównanie bo dołozyłeś teraz jeszcze "inne auta" palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To już znasz. Może i TDci 115km w FF1 to nie jest mocny diesel, ale

> nie jestem nim zachwycony. Jeździłem też Bravo 120KM MJ -

> jeszcze większy muł niż ten focusowy tdci. Diesle są kiepskie.

> Cicho w aucie? Od kiedy?

> Odnośnie trakcji - subiektywnie NB z 1,4 i ESP ma lepszą trakcję niż

> FF1

chyba jasno napisalem. Chodzilo o jazde mocnymi dieslami, a nie takimi, ktore moze nie sa zle, ale frajdy zadnej nie daja...

115 czy 120KM w kompakcie to nie jest najlepsze rozwiazanie

czy diesle sa ciche ? owszem, ale mnie nie interesuja wrazenia z postoju

Diesel to jazda, to elastycznosc, to niskie obroty przy wiekszych predkosciach. Tak, diesle sa ciche, wystarczy pojezdzic troche w trasy

A co do odczuc subiektywnych, ja lubie duze piersi hehe.gif Wali mnie to co ktos inny uwaza devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.