Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Witam somsiadów Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze przyśpieszenie niz benzynowe. Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s. Jak to w rzeczywistości wygląda ? I nastepne pytanie: T-jet 120 - 9,6 s - jak to sie ma do M-jet 150 ? Miał ktos możliwość porównania ? No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie? Czuć, że lepiej jedzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Witam somsiadów > Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze > przyśpieszenie niz benzynowe. no i co z tego > Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe > mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s. a TJet 150 na przycisku sport to nawet i 8,2 s > Jak to w rzeczywistości wygląda ? nikt tu jeszcze wyścigów nie robił > No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie? > Czuć, że lepiej jedzie? tylko w benzynie i delikatnie czuć (po spalaniu też) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > no i co z tego Odpowiadasz nie na temat > a TJet 150 na przycisku sport to nawet i 8,2 s > nikt tu jeszcze wyścigów nie robił Marnujecie czas > tylko w benzynie i delikatnie czuć (po spalaniu też) to chyba nie problem, na każdych światłach nie włączasz A teraz proszę znawców o opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tjet Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Przycisk sport czuć i to bardzo. I nie chodzi mi tu o te 0,3 s. do setki. Po włączeniu tej opcji zmniejsza się siła wspomagania kierownicy, pedał gazu staje się bardziej czuły i zyskujemy na momencie obrotowym, co czuć zwłaszcza jak jedziemy z większymi prędkościami. Potwierdzam też rośnie spalanie ....... Ale kogo to obchodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > I nastepne pytanie: > T-jet 120 - 9,6 s - jak to sie ma do M-jet 150 ? > Miał ktos możliwość porównania ? Trzeba to kiedyś sprawdzić, ale wydaje mi się, że MJ 150 KM wypadnie tutaj lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Wiadomość skasowana przez Rado_d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Przynajmniej na papierze tak jest - 0,6 s lepiej, a róznica w cenie znaczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Potwierdzam też rośnie spalanie ....... Ale kogo > to obchodzi w tym przypadku potwierdzam - nikogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > > Przynajmniej na papierze tak jest - 0,6 s lepiej, a róznica w cenie > znaczna ale Rado przecież NB to nie auto sportowe - ochłoń, te pół sekundy w tą czy w tą i tak umiejętnościami kierowcy się zniwelują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Osiągi osiągami no Ale akurat chyba ogółem dynamika/elastyczność itd. Lepiej pojedzie się MJ 150 KM od tego mniejszego T-JETa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Osiągi osiągami no > Ale akurat chyba ogółem dynamika/elastyczność itd. Lepiej pojedzie > się MJ 150 KM od tego mniejszego T-JETa wg mnie też ale może zaraz rozpocząc się wojna dieslowo/benzynowa poza tym Mjet i Tjet bez overbosta to niby 0,5 sekundy więc zakładając identyczne umiejętności kierowców to ile to może być szybciej o 1/3 długości auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 Hehe no racja będzie najpierw bitwa, potem wojna Ale w wypadku słabszego T-JETa może przyznają racje dla MJ mocniejszego Co do drugiej części wypowiedzi - umiejętności kierownika będą ważne no Trzeba kiedyś zrobić praktycznie testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Czuć, że lepiej jedzie? diesla chcesz kupowac do startow spod swiatel ? (tak rozumiem badanie przyspieszen i analizy dziesiatych czesci sekundy) chcesz sie scigac i krecic do konca obrotomierza - nie kupuj diesla, benzyna da Ci wiecej frajdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tjet Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Osiągi osiągami no > Ale akurat chyba ogółem dynamika/elastyczność itd. Lepiej pojedzie > się MJ 150 KM od tego mniejszego T-JETa Coś niecoś było na ten temat :TU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Coś niecoś było na ten temat :TU Tak wiem Tyle, że mówimy Desiel 16v 150 vs benzyna T-JET 120 Podtrzymam, że chyba lepszy MJ ( konkretnie powiem po przejażdżce tamtym małym T-JETem ) najlepiej jakby zrobić właśnie spotkanie tych silniczków wszystkich na placu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > diesla chcesz kupowac do startow spod swiatel ? (tak rozumiem > badanie przyspieszen i analizy dziesiatych czesci sekundy) > chcesz sie scigac i krecic do konca obrotomierza - nie kupuj diesla, > benzyna da Ci wiecej frajdy... No właśnie o to chodzi Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to jeżeli to nic takiego to po co to? Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac wyboru i za niego płacą. Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie minęły. Ma być wypas i ten samochód ma jechać !!!. Juz mam dosyć skorupiaków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > No właśnie o to chodzi > Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche > mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam > jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy > też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to > jeżeli to nic takiego to po co to? inaczej czuć na benzynie a inaczej na dieslu - miałem na testach 1,4 T i miałem mini sparing z mocnym dieslem turbo więc na starcie diesel został nawet sporo po to żeby mnie potem dogonić i pożegnać a co do overboosta to trochę wyjaśnia tą kwestię szczególnie podoba mi się to zdanie Quote: boost to chwilowa rezygnacja ze zdrowia na rzecz mocy, czyli cztery kawy, redbull i guarana, ale tylko raz na jakiś czas. > Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac > wyboru i za niego płacą. > Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie > minęły. czyli golas z mocnym motorem Juz mam dosyć skorupiaków to nie jest forum akwarystów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > No właśnie o to chodzi > Pytam głównie dlatego, że nie mam doswiadczenia w ujeżdżaniu troche > mocniejszych furek. W robocie same ślimaki, w domu żółw. Nie mam > jak zrobić porównania, czy róznica o te 0,6 s to mocno czuć czy > też nie. Jeżeli jest funkcja overbost i to tylko daje 0,3 s to > jeżeli to nic takiego to po co to? > Nie wiem, moze zmienię furkę i nie chcę być zawiedziony dokonujac > wyboru i za niego płacą. > Czasy gdzie jarała mnie klima auto skóra na kierze bezpowrotnie > minęły. Ma być wypas i ten samochód ma jechać !!!. Juz mam > dosyć skorupiaków Jak samochód ma jechać to tylko t-jet 150km. I tak masz 6 tys taniej od wolniejszego diesla. A jeździ to to sympatycznie. Całkiem wartą rozważenia opcją jest ten overboost. Jak bym kupował jeszcze raz to bym kupował sporta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > czyli golas z mocnym motorem Golas Sport bez ksenonów, navi, szyberdachu i kilku jeszcze pierdół > Juz mam dosyć skorupiaków > to nie jest forum akwarystów Właśnie właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Golas Sport bez ksenonów, navi, szyberdachu i kilku jeszcze pierdół szyberdachy to były w helmutach tutaj jest skydome a co do pierdół to podłokietnik i dojazdówkę chociaż domów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > szyberdachy to były w helmutach tutaj jest skydome a co do pierdół > to podłokietnik i dojazdówkę chociaż domów mówiłem o pierdołach, podłokietnik to mus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Golas Sport bez ksenonów, navi, szyberdachu i kilku jeszcze pierdół A to Ci golas no Na Twoim miejscu pierwsze co zrobiłbym to - wyrzucił tylną kanapę itd. bo niepotrzebna, klatka do środka, wystarczą dwa fotele. Będzie silnik i karoseria Nie ma jarania klimą i kierownicą ze skóry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > A to Ci golas no > Na Twoim miejscu pierwsze co zrobiłbym to - wyrzucił tylną kanapę > itd. bo niepotrzebna, klatka do środka, wystarczą dwa fotele. > Będzie silnik i karoseria > Nie ma jarania klimą i kierownicą ze skóry zwariował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 nie znam goscia, ktory jezdzil badz byl wozony mocnym dieslem i nie byl zachwycony jezdzisz bardzo efektywnie, malo palisz i masz cicho w aucie takze kiedys sadzilem, ze fajnie jest pokrecic silnik wysoko... nawet turbo benzyne trzeba krecic, nie bedziesz jezdzil w zakresie 2-3 tysiace obrotow skoro masz dylemat, musisz potestowac wozki i nie patrzyc na przyspieszenie do setki, to jest akurat najmniej wazne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Witam somsiadów > Patrzę w dane techniczne i widzę, że gnojojady maja mniejsze > przyśpieszenie niz benzynowe. > Jeździłem tylko T-jetem 150 (90 KM celowo pomijam) i dane katalogowe > mówią o 8,5 s do 100 km/h, gdzie w M-Jet podają 9,0 s. > Jak to w rzeczywistości wygląda ? > I nastepne pytanie: > T-jet 120 - 9,6 s - jak to sie ma do M-jet 150 ? > Miał ktos możliwość porównania ? > No i jeszcze ten overbost w wersji Sport jest w dizlu i benzynie? > Czuć, że lepiej jedzie? miałem okazje jeździć 120MJ i 120TJet.w tym wypadku TJet jest duuuużo lepszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarekSz Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > miałem okazje jeździć 120MJ i 120TJet.w tym wypadku TJet jest duuuużo > lepszy... diesle mają inaczej zestopniowane skrzynie, jeśli komuś marzą się szybkie starty w MJ/JTD to do trójki niech o nich zapomni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > diesle mają inaczej zestopniowane skrzynie, jeśli komuś marzą się > szybkie starty w MJ/JTD to do trójki niech o nich zapomni Między 120 a 150 KM jest spora różnica, poza tym MJ 150 ma skrzynię 6stkę... Jechałeś nim ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > diesle mają inaczej zestopniowane skrzynie, jeśli komuś marzą się > szybkie starty w MJ/JTD to do trójki niech o nich zapomni kwetstia umiejetności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Między 120 a 150 KM jest spora różnica, poza tym MJ 150 ma skrzynię > 6stkę... > Jechałeś nim ? owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym... naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem to bravo jest 10 lat w plecy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym... > naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro > trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem > to bravo jest 10 lat w plecy... 1. w jaki sposób określiłeś okres 10 letni ? 2. porównaj z inną konkurencją niż focus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > 1. w jaki sposób określiłeś okres 10 letni ? proste...moja 10letnia brava jeździ tak samo... > 2. porównaj z inną konkurencją niż focus a dlaczego nie akurat z focusem???przecie focus w gruncie rzeczy jest nawet starszy od NB... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > proste...moja 10letnia brava jeździ tak samo... obecny focus też jeździ tak samo jak ten z 98 a to też już właściwe 10 lat > a dlaczego nie akurat z focusem???przecie focus w gruncie rzeczy jest > nawet starszy od NB... no to porównaj jakość TDCI z MJetem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > a dlaczego nie akurat z focusem???przecie focus w gruncie rzeczy jest Jedno pytanie - dlaczego ten Focus jest taki świetny przy NB ? Możesz w miarę treściwie przedstawić wyższość Focusa nad NB, w czym ona się objawia...? Proszę o porównanie sprawiedliwe - benzyna NB i Focus, albo oba Diesle, a nie, że jechałeś benzynowcem Focus a NB Dieslem bo to różnica. Ja miałem okazję jechać tylko Focusem w wersji Platinum - ona ma zawieszenie o sportowej charakterystyce bardziej więc nie jest źle. Mówisz o Niższych wersjach w swojej wypowiedzi ? Czy o tej co ja. NB w wersji SPORT chyba zawieszenie ma też troszkę inne - tak mi się wydaje. Co do Brava\Bravo nie na darmo zostały autami roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > NB w wersji SPORT chyba zawieszenie ma też troszkę inne - tak mi się > wydaje. na bank inna charakterystyka > Co do Brava\Bravo nie na darmo zostały autami roku stary focus w 99 też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > obecny focus też jeździ tak samo jak ten z 98 a to też już właściwe > 10 lat weź mnie nie osłabiaj... nowy focus na drodze zachowuje się o 180stopni lepiej od nowego bravo > no to porównaj jakość TDCI z MJetem... bezsprzecznie MJ jest lepszy. nie pomyśl że jestem przeciwko NB, wręcz przeciwnie auto jest piekne i chyba solidne. ale co do trakcji to nie ma co gadać fiat zatrzymał się tutaj na 10 letniej bravie...nie mówie że jest fatalna, ale w porównaniu z innymi autami wypada kiepsko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > na bank inna charakterystyka Fajnie > stary focus w 99 też No dostało mu się Czekam na odpowiedź quli'ego na mój post powyższy Jestem też ciekawy jak Ty, bo mówi zbyt ogólnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > owszem jeździłem takim 150MJ i tym samym ale czipnietym... > naprawdę takie auto już nieźle się rozpedza, ale co z teo skoro > trakcja i tak nie jest rewelacyjna, w porównaniu z nowym focusem > to bravo jest 10 lat w plecy... hmmm odniose sie do testow w gazetach motoryzacyjnych, bo niby do czego innego mozna sie odniesc. I w tychze gazetach o trakcji NB pisali bardzo dobrze. Moze nie tak jak w nowym Focusie, ale jest to juz auto nie odstajace od konkurencji Reszta to odczucia subiektywne, jeden woli trakcje ala Opel, inny Citroena... Jestem przekonany, ze twierdzenie "10 lat w plecy" jest mocno na wyrost. Polacy maja w zwyczaju przesadzac i uzywac sformulowan kategorycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > nie znam goscia, ktory jezdzil badz byl wozony mocnym dieslem i nie > byl zachwycony To już znasz. Może i TDci 115km w FF1 to nie jest mocny diesel, ale nie jestem nim zachwycony. Jeździłem też Bravo 120KM MJ - jeszcze większy muł niż ten focusowy tdci. Diesle są kiepskie. Cicho w aucie? Od kiedy? Odnośnie trakcji - subiektywnie NB z 1,4 i ESP ma lepszą trakcję niż FF1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Cicho w aucie? Od kiedy? MJ 150 KM jest cicho w aucie. Co do samego Diesla już kiedyś na ten temat rozmawialiśmy w innym wątku - szkoda żeby powstało tu pole bitewne nr 2 Ale tym nowym z dwoma turbinami byłeś zainteresowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > MJ 150 KM jest cicho w aucie. Ale to nie cecha diesla tylko odpowiedniego wytłumienia samochodu Najcichszy diesel jest potwornie głośny i pisanie że to zaleta mnie dziwi > Co do samego Diesla już kiedyś na ten temat rozmawialiśmy w innym > wątku - szkoda żeby powstało tu pole bitewne nr 2 No, święta prawda jednak nie można przeczyć faktom > Ale tym nowym z dwoma turbinami byłeś zainteresowany Tak, ale nie dieslem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > Tak, ale nie dieslem A właśnie, że Dieslem - bo pamiętam sam Ci przedstawiałem jak będzie wyglądał nowy MultiJet i napisałeś owszem ale jakby był trochę tańszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > A właśnie, że Dieslem - bo pamiętam sam Ci przedstawiałem jak będzie > wyglądał nowy MultiJet i napisałeś owszem ale jakby był trochę > tańszy. To może dawno temu było. Z jednym się zgodzę na pewno. Gdy MJ 150KM był 6 tys tańszy od 150KM T-jet to rzeczywiście bym się zastanowił i być może wziął diesla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jaco Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > To może dawno temu było. 17 stego > Z jednym się zgodzę na pewno. Gdy MJ 150KM > był 6 tys tańszy od 150KM T-jet to rzeczywiście bym się > zastanowił i być może wziął diesla. Chcesz aby MJ był tańszy 6 tys od T-JETa Chyba trochę za daleko poszedłeś .... Tu zgadzamy się obaj - niech pole bitewne pozostanie jedno w jednym wątku a nie w każdym gdzie pojawi się mowa o Dieslu i Benzynie w jakimkolwiek kontekście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 28 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2007 > weź mnie nie osłabiaj... > nowy focus na drodze zachowuje się o 180stopni lepiej od nowego bravo najpierw 10 lat teraz 180 stopni - tylko w którą stronę Focus nie na darmo jest stawiany za wzór w kwestii zawieszenia ale też niewiele zmienił przez te lata od F1 to co się fiata czepiać. Poza tym ta przepaść przez Ciebie głoszona jest duuużą przesadą... > bezsprzecznie MJ jest lepszy. no widzisz jeden ma to dobre a drugi to - ford też się zatrzymał w dieslach i porządnie zrobić go nie potrafi... Mają zawieche a nie ma jej co napędzać > nie pomyśl że jestem przeciwko NB, wręcz przeciwnie auto jest piekne > i chyba solidne. wszysty z tego kuncika mają taką nadzieję > ale co do trakcji to nie ma co gadać fiat zatrzymał się tutaj na 10 > letniej bravie...nie mówie że jest fatalna, ale w porównaniu z > innymi autami wypada kiepsko... pokaż porównanie bo dołozyłeś teraz jeszcze "inne auta" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 Argument to taki, ze to fiat i prawdziwe brawo to te 10 lat temu bylo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > Argument to taki, ze to fiat i prawdziwe brawo to te 10 lat temu bylo > . Nie było tylko jest i mimo żółtych tablic nadal jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JaMi Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > To już znasz. Może i TDci 115km w FF1 to nie jest mocny diesel, ale > nie jestem nim zachwycony. Jeździłem też Bravo 120KM MJ - > jeszcze większy muł niż ten focusowy tdci. Diesle są kiepskie. > Cicho w aucie? Od kiedy? > Odnośnie trakcji - subiektywnie NB z 1,4 i ESP ma lepszą trakcję niż > FF1 chyba jasno napisalem. Chodzilo o jazde mocnymi dieslami, a nie takimi, ktore moze nie sa zle, ale frajdy zadnej nie daja... 115 czy 120KM w kompakcie to nie jest najlepsze rozwiazanie czy diesle sa ciche ? owszem, ale mnie nie interesuja wrazenia z postoju Diesel to jazda, to elastycznosc, to niskie obroty przy wiekszych predkosciach. Tak, diesle sa ciche, wystarczy pojezdzic troche w trasy A co do odczuc subiektywnych, ja lubie duze piersi Wali mnie to co ktos inny uwaza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > Nie było tylko jest i mimo żółtych tablic nadal jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dtech Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 Cicho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 29 Listopada 2007 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2007 > Nie było tylko jest i mimo żółtych tablic nadal jeździ Warszawa też jeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.