manfred Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ?? chce sie zabrac za wnetrze - tylko co i czym zrobic ?? masa ?? gabka ?? maty ?? miekkie?? twarde?? i jak wnetrze rozebrac ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ?? > chce sie zabrac za wnetrze - tylko co i czym zrobic ?? > masa ?? > gabka ?? > maty ?? > miekkie?? > twarde?? > i jak wnetrze rozebrac ?? o ile dobrze pamiętam to Klaudemar coś w tym kierunku czynił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > i jak wnetrze rozebrac ?? naładowana wkrętarka + zestaw końcówek, zestaw kluczy (najlepiej nasadowych z grzechotką ) i niecałe 2h czasu, a w aucie nie będzie nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xyz321abc Napisano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 29 Grudnia 2007 > naładowana wkrętarka + zestaw końcówek, zestaw kluczy (najlepiej > nasadowych z grzechotką ) i niecałe 2h czasu, a w aucie nie > będzie nic Dosłownie NIC jak rozebrałem uniaka od środka to nawet podsufitka padła ofiarą dobrze, że mi kumpel wkrętarke zabrał, bo kto wie co by sie z silnikiem stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > naładowana wkrętarka + zestaw końcówek, zestaw kluczy (najlepiej > nasadowych z grzechotką ) i niecałe 2h czasu, a w aucie nie > będzie nic hehe to ja wiem pare piw i do zabawy ale ja musze miec obadane wszystko co jak i dokladnie bo deski to bym ruszac nie chcial ale cala reszte z miejsca co najgorzej jest odkrecic / odczepic itp - co jak jest przymocowane a jak z poskladaniem tego z czym jest ciezko ?? slowem wszystko jak ktos cos wyjmowal to mi tu pisac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Dosłownie NIC jak rozebrałem uniaka od środka to nawet podsufitka > padła ofiarą > dobrze, że mi kumpel wkrętarke zabrał, bo kto wie co by sie z > silnikiem stało heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony , wysmarowany ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja > zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony , > wysmarowany ??? całego uniaka rozbierzesz zwykłymi kluczami - śrubokręty,nasadowe, oczkowe, imbusy..... i jednym torxem - mocowanie pasów bezpieczeństwa a właściwie ich regulacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > całego uniaka rozbierzesz zwykłymi kluczami - śrubokręty,nasadowe, > oczkowe, imbusy..... i jednym torxem - mocowanie pasów > bezpieczeństwa a właściwie ich regulacja ok a czy ktos moze opisac dokladnie bo to ze kluczami itp to jakos sam wymyslilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja > zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony , > wysmarowany ??? żeby zdemontować podsufitkę musisz odkręcić 3 rączki, wyjąć zaślepki od strony kierowcy, odkręcić lusterko wsteczne, osłony przeciwsłoneczne i wyjąć plastikowe kołki od strony bagażnika ... to tyle u mnie dach od środka nie jest pomalowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > żeby zdemontować podsufitkę musisz odkręcić 3 rączki, wyjąć zaślepki > od strony kierowcy, odkręcić lusterko wsteczne, osłony > przeciwsłoneczne i wyjąć plastikowe kołki od strony bagażnika > ... to tyle u mnie dach od środka nie jest pomalowany a te kołki to jakos lekko wychodza ?? bo mysle dach wygluszac albo gabka do audio albo czyms jeszcze innym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 fotele i kanapę wyjmiesz odkręcając 6 śrub, progi plastikowe to 12 wkrętów, demontaż deski rozdzielczej, demontaż konsoli środkowej, żeby wyjąć wykładzinę musisz wyjąć plastikowe kołki (uważaj bo łatwo się łamią ), odkręcasz pasy bezpieczeństwa na dole, bo bez tego nie wyjmiesz foteli aha trzeba jeszcze odkręcić uchwyt od gaśnicy i wyjąć plastikowe listwy (te które "idą" od progu do deski rozdzielczej) też są mocowane na plastikowe kołki. Chyba wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a te kołki to jakos lekko wychodza ?? > bo mysle dach wygluszac albo gabka do audio albo czyms jeszcze > innym ja do ich demontażu używam zawsze cienkich szczypców, i delikatnie podważam, bo strasznie są delikatne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > fotele i kanapę wyjmiesz odkręcając 6 śrub, progi plastikowe to 12 > wkrętów, demontaż deski rozdzielczej, demontaż konsoli > środkowej, żeby wyjąć wykładzinę musisz wyjąć plastikowe kołki > (uważaj bo łatwo się łamią ), odkręcasz pasy bezpieczeństwa na > dole, bo bez tego nie wyjmiesz foteli aha trzeba jeszcze > odkręcić uchwyt od gaśnicy i wyjąć plastikowe listwy (te które > "idą" od progu do deski rozdzielczej) też są mocowane na > plastikowe kołki. Chyba wszystko ok dzieki za info a czy zeby wykladzine wyjac musze deske wyjmowac ??? i jak z tymi koleczkami - wykladzinie podwazac czyms czy wyjda ?? ile mniej wiecej roznych koleczkow kupic na zapas drzwi tez bede rozbieral a wiem ze te koleczki od boczkow tez raczej slabe sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 jeżeli chcesz tylko wyjąć wykładzinę, to wystarczy tylko zdemontować tunel pod konsolą (chyba że masz krótką konsolę, to wtedy nie masz tunelu i nie musisz go demontować ) ja te kołki zawsze delikatnie podważam cienkimi szczypcami, jak już trochę wyjdzie to "łapię" pod łebkiem i wyciągam z tego co mi wiadomo to jest problem z dokupieniem tych kołków, ja np. jadę co jakiś czas do znajomego, który ma stację demontażu pojazdów i jak ma jakiegoś uniaka to wyciągam sobie kołeczki i inne plastiki na zapas bo on i tak to wszystko wyrzuca jeżeli chodzi o tapicerkę drzwi to najlepiej kupić sobie w ASO paczkę spinek na zapas kiedyś widziałem te spinki do tapicerki na allego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > jeżeli chcesz tylko wyjąć wykładzinę, to wystarczy tylko zdemontować > tunel pod konsolą (chyba że masz krótką konsolę, to wtedy nie > masz tunelu i nie musisz go demontować ) > ja te kołki zawsze delikatnie podważam cienkimi szczypcami, jak już > trochę wyjdzie to "łapię" pod łebkiem i wyciągam > z tego co mi wiadomo to jest problem z dokupieniem tych kołków, ja > np. jadę co jakiś czas do znajomego, który ma stację demontażu > pojazdów i jak ma jakiegoś uniaka to wyciągam sobie kołeczki i > inne plastiki na zapas bo on i tak to wszystko wyrzuca > jeżeli chodzi o tapicerkę drzwi to najlepiej kupić sobie w ASO paczkę > spinek na zapas kiedyś widziałem te spinki do tapicerki na > allego po spinki itp podjade do aso a ktos moze wie co czym wygluszac ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > po spinki itp podjade do aso > a ktos moze wie co czym wygluszac ??? ja planuję wygłuszyć autko na wiosnę i będę to robił matami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ja planuję wygłuszyć autko na wiosnę i będę to robił matami ja bede wygluszal w wakacje, ale zbieram info wczesniej bo musze wiedziec co i jak i co kupic ile i jakie koszta, itp a slyszales o czyms takim jak noxudol auto-plastone ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ok dzieki za info a czy zeby wykladzine wyjac musze deske wyjmowac > ??? > i jak z tymi koleczkami - wykladzinie podwazac czyms czy wyjda ?? > ile mniej wiecej roznych koleczkow kupic na zapas > drzwi tez bede rozbieral a wiem ze te koleczki od boczkow tez raczej > slabe sa Wykładzina podłogowa: Demontujemy fotele - nie trzeba nic w prowadnicach rozklepywać - wystarczy je wyjąć na skos, pozostałe rzeczy zostały już opisane.... za wyjątkiem przekładni kierowniczej... która też ma miejsce w wykładzinie,jednak ten otwór możesz przeciąć nożykiem tapicerskim unikająć demontażu całej przekładni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ja bede wygluszal w wakacje, ale zbieram info wczesniej bo musze > wiedziec co i jak i co kupic ile i jakie koszta, itp > a slyszales o czyms takim jak noxudol auto-plastone ?? Poszukaj na "promocjach" w marketach grubych karimat Koniecznie wyrzuć te szmaty spod dywaników podłogowych ( pod wykłądziną ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Wykłądzina podłogowa: > Demontujemy fotele - nie trzeba nic w prowadnicach rozklepywać - > wystarczy je wyjąć na skos, pozostałe rzeczy zostały już > opisane.... za wyjątkiem przekładni kierowniczej... która też ma > miejsce w wykładzinie,jednak ten otwór możesz przeciąć nożykiem > tapicerskim unikająć demontażu całej przekładni czyli nozyk do akcji a mozesz wiecej o tych fotelach jak i w ktora strone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > czyli nozyk do akcji > a mozesz wiecej o tych fotelach jak i w ktora strone ? w stronę kanapy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Poszukaj na "promocjach" w marketach grubych karimat > Koniecznie wyrzuć te szmaty spod dywaników podłogowych ( pod > wykłądziną ) a to tam sa jakies szmaty ?? a i co z tymi karimatami ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joshi Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a to tam sa jakies szmaty ?? > a i co z tymi karimatami ?? jest takie włókno podobne jak do ocieplania dachów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a to tam sa jakies szmaty ?? taka jakby włóczka pocięta na strzępy zalana z 1 i 2 str. plastikiem - zbiera to wilgoć - sprzyja gniciu podłogi, zasmradza wnętrze pojazdu > a i co z tymi karimatami ?? tanie, wygłuszają i stanowią dobrą termiczną izolacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > jest takie włókno podobne jak do ocieplania dachów i co zamiast tego karimaty ?? a moze na warstwe noxudolu jaka bedzie na podlodze dac jeszcze gabke do wygluszania ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > i co zamiast tego karimaty ?? jak najbardziej > a moze na warstwe noxudolu jaka bedzie na podlodze dac jeszcze gabke > do wygluszania ?? Nie zakładaj absorbatorów wilgoci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > jak najbardziej > Nie zakładaj absorbatorów wilgoci ale nie mowie o tej zwyklej tylko takiej co wody nie przyjmuje - gosciu w sklepie z audio mi i tym mowil a na dach co ?? moze byc zwykla do car audio - wygluszajaca ?? czy tez taka co mowi wodzie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaczek Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ale nie mowie o tej zwyklej tylko takiej co wody nie przyjmuje - > gosciu w sklepie z audio mi i tym mowil > a na dach co ?? > moze byc zwykla do car audio - wygluszajaca ?? czy tez taka co mowi > wodzie nie jak zainwesujesz w car-audiowe akcesoria to wartość wyguszenia przewyższy wartość uniaka Przy montażu wszelakiego rodzaju wygłuszaszy uważaj na... instalacje elektryczną i promienniki ciepła by nie puścić auta z dymem.Wszelkiego rodzaju pianki etc są łatwo palne !!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ?? Rób co chcesz, ale chyba cierpisz na nadmiar czasu i pieniędzy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Rób co chcesz, ale chyba cierpisz na nadmiar czasu i pieniędzy co? czemu ??? uniak to tylko taka moja pasja a fiat to ulubiona marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_UNO Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ?? Ja własnie jestem na etapie wygłuszania. Auto w środku prawie do całkowitej rozbiórki. A materiały to Maty wygłuszające APP i ewentualnie Maty filcowe i jak ktoś chce to są jeszcze Pasty wygłuszające ale to tylko jako dodatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Ja własnie jestem na etapie wygłuszania. > Auto w środku prawie do całkowitej rozbiórki. > A materiały to Maty wygłuszające APP i ewentualnie Maty filcowe i jak > ktoś chce to są jeszcze Pasty wygłuszające ale to tylko jako > dodatek. jak cos to mow jak idzie podobno ten noxudol auto-plastone sie nadaje dosc dobrze a ile mat na dane elementy potrzeba i ile to wazy ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_UNO Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a ile mat na dane elementy potrzeba i ile to wazy ?? ja daje do drzwi dwie twarde (50cm x 25cm) na to dwie miękkie za raz pod tapicerke jeszcze 2 miękkie i tak na kazde drzwi na podsufitke jedna filcowa (2m x 1m bez przycinania jeszcze) na podłoge jedna filcowa (2m x 1mbez przycinania jeszcze) i do bagaznika jedna filcowa a łącznie to waży gdzieś około 15 kg góra do 20 kg ja daje tyle ale to już zalezy od osoba jak bardzo chce wyciszyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ja daje do drzwi dwie twarde (50cm x 25cm) na to dwie miękkie za raz > pod tapicerke jeszcze 2 miękkie i tak na kazde drzwi > na podsufitke jedna filcowa (2m x 1m bez przycinania jeszcze) > na podłoge jedna filcowa (2m x 1mbez przycinania jeszcze) > i do bagaznika jedna filcowa > a łącznie to waży gdzieś około 15 kg góra do 20 kg > ja daje tyle ale to już zalezy od osoba jak bardzo chce wyciszyć a po takim wyciszeniu jest realnie ciszej ??? ja chce dosc mocno wyciszyc a te filcowe to jak mocujesz - do dachu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_UNO Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > a po takim wyciszeniu jest realnie ciszej ??? > ja chce dosc mocno wyciszyc > a te filcowe to jak mocujesz - do dachu ?? jest ciszej Ojciec z roboty przyniósł mi taki fajny lepik to możesz przymocować jak kolwiek, butapren albo cuś, grunt żeby trzymało albo "włożyć" pomiędzy dach a podsufitke bo ona i tak to dociśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > czemu ??? Bo to i tak będzie trzszczec i piszczec-ten typ tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Bo to i tak będzie trzszczec i piszczec-ten typ tak ma dbaj o auto to nie bedzie trzeszczec i piszczec zobacz sobie stronke o mnie ja serio cenie i dbam o to auto w megane II to trzeszczy ale tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > dbaj o auto to nie bedzie trzeszczec i piszczec Ja o żone tak nie dbam jak o Uno A jak wyciszysz te trzeszczące plastiki w Uno to opatentuj to i dostaniesz Nobla. Dla mnie osobiście szkoda roboty i kasy.Ale twoja bryka , twój czas i kasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
manfred Napisano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > Ja o żone tak nie dbam jak o Uno > A jak wyciszysz te trzeszczące plastiki w Uno to opatentuj to i > dostaniesz Nobla. > Dla mnie osobiście szkoda roboty i kasy.Ale twoja bryka , twój czas i > kasa. ja plastikow nie wyciszam najpierw powiedz sobie sam co ci trzeszczy i sie tym zajmij bo ogolnie to sobie mozemy gadac ma byc ciszej w aucie i tyle a lista wypasu jaki mam zamiar dodac do tego auta jest dluga i zrobie to bo lubie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > ma byc ciszej w aucie i tyle Stopery do uszu som w aptece. Ja mam zawsze głośno muze no i mój tłumik sie drze, także nie lubie ciszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 30 Grudnia 2007 > kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ?? > chce sie zabrac za wnetrze - tylko co i czym zrobic ?? > masa ?? > gabka ?? > maty ?? > miekkie?? > twarde?? > i jak wnetrze rozebrac ?? powiem tak... na początku miałem w swoim uno silnik 1116 cm3i było znośnie jeśli chodzi o hałas.... ale koszta zmusiły mnie do zmiany na diesla i tu na początku był horror.. - łapy z benzyniaka , hałas niemiłosierny po pół roku opanowałem całkowiecie drganie silnika - a to podstawa przy wygłuszaniu silnia (sprawne i odpowiednie poduszki zawieszenia zespołu napedowego i odpowiednie cieżarki) druga sprawa to nadwozie na ściane grodziową od strony komoey silnika poszłu dwie warstwy maty bitumicznej na końcu pokrytej barankiem , a później dwa oryginalne wygłuszenia - jedno z wersji 55s a drugie z z 1,4. do tego demontaż deski rozdzielczej , uzupełnienie wygłuszenia pod nią , przyklejenie mat bitumicznych na tunelu... podwójne maty głuszące(filcowo-bitumiczne) pod dywanami... do tego dach był był cały wyklejony samoprzyleną gąbką o grubości około 1 cm i efekt taki ze w środku było ciszej w dieslu niz w wiekszosci benzyniaków w podobnej klasie aut - innymi słowy silnik nie był za głosny wewnątrz nawet przy 5 tys obr/min ... ( a mój diesel na zewnątrz to chodził jak transit - klepał niemiłosiernie , ale na to rady juz nie było) i to wszystko w uno z budą z 85roku a silnik z 88r aż zal było mi go sprzedawac... zwłaszca po uturbieniu.... pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.