Skocz do zawartości

Wyciszyc UNO :)


manfred

Rekomendowane odpowiedzi

> kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ??

> chce sie zabrac za wnetrze - tylko co i czym zrobic ??

> masa ??

> gabka ??

> maty ??

> miekkie??

> twarde??

> i jak wnetrze rozebrac ??

o ile dobrze pamiętam to Klaudemar coś w tym kierunku czynił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naładowana wkrętarka + zestaw końcówek, zestaw kluczy (najlepiej

> nasadowych z grzechotką ) i niecałe 2h czasu, a w aucie nie

> będzie nic

Dosłownie NIC zeby.GIF jak rozebrałem uniaka od środka to nawet podsufitka padła ofiarą zlosnik.gif

dobrze, że mi kumpel wkrętarke zabrał, bo kto wie co by sie z silnikiem stało hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> naładowana wkrętarka + zestaw końcówek, zestaw kluczy (najlepiej

> nasadowych z grzechotką ) i niecałe 2h czasu, a w aucie nie

> będzie nic

hehe to ja wiem pare piw i do zabawy ale ja musze miec obadane wszystko co jak i dokladnie zlosnik2.gif

bo deski to bym ruszac nie chcial ale cala reszte z miejsca palacz.gif

co najgorzej jest odkrecic / odczepic itp - co jak jest przymocowane

a jak z poskladaniem tego z czym jest ciezko ?? niewiem.gif

slowem wszystko jak ktos cos wyjmowal to mi tu pisac 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dosłownie NIC jak rozebrałem uniaka od środka to nawet podsufitka

> padła ofiarą

> dobrze, że mi kumpel wkrętarke zabrał, bo kto wie co by sie z

> silnikiem stało

heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony , wysmarowany ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja

> zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony ,

> wysmarowany ???

całego uniaka rozbierzesz zwykłymi kluczami - śrubokręty,nasadowe, oczkowe, imbusy..... i jednym torxem - mocowanie pasów bezpieczeństwa a właściwie ich regulacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> całego uniaka rozbierzesz zwykłymi kluczami - śrubokręty,nasadowe,

> oczkowe, imbusy..... i jednym torxem - mocowanie pasów

> bezpieczeństwa a właściwie ich regulacja

ok a czy ktos moze opisac dokladnie bo to ze kluczami itp to jakos sam wymyslilem 270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> heh wesolo a co do podsufitki .. lekko poszlo ?? i jak ja

> zdemontowales .. jak dach wyglada - jest czyms zabezpieczony ,

> wysmarowany ???

żeby zdemontować podsufitkę musisz odkręcić 3 rączki, wyjąć zaślepki od strony kierowcy, odkręcić lusterko wsteczne, osłony przeciwsłoneczne i wyjąć plastikowe kołki od strony bagażnika ... to tyle zlosnik.gif u mnie dach od środka nie jest pomalowany ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żeby zdemontować podsufitkę musisz odkręcić 3 rączki, wyjąć zaślepki

> od strony kierowcy, odkręcić lusterko wsteczne, osłony

> przeciwsłoneczne i wyjąć plastikowe kołki od strony bagażnika

> ... to tyle u mnie dach od środka nie jest pomalowany

a te kołki to jakos lekko wychodza ??

bo mysle dach wygluszac albo gabka do audio albo czyms jeszcze innym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fotele i kanapę wyjmiesz odkręcając 6 śrub, progi plastikowe to 12 wkrętów, demontaż deski rozdzielczej, demontaż konsoli środkowej, żeby wyjąć wykładzinę musisz wyjąć plastikowe kołki (uważaj bo łatwo się łamią wink.gif ), odkręcasz pasy bezpieczeństwa na dole, bo bez tego nie wyjmiesz foteli wink.gif aha trzeba jeszcze odkręcić uchwyt od gaśnicy i wyjąć plastikowe listwy (te które "idą" od progu do deski rozdzielczej) też są mocowane na plastikowe kołki. Chyba wszystko zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a te kołki to jakos lekko wychodza ??

> bo mysle dach wygluszac albo gabka do audio albo czyms jeszcze

> innym

ja do ich demontażu używam zawsze cienkich szczypców, i delikatnie podważam, bo strasznie są delikatne wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> fotele i kanapę wyjmiesz odkręcając 6 śrub, progi plastikowe to 12

> wkrętów, demontaż deski rozdzielczej, demontaż konsoli

> środkowej, żeby wyjąć wykładzinę musisz wyjąć plastikowe kołki

> (uważaj bo łatwo się łamią ), odkręcasz pasy bezpieczeństwa na

> dole, bo bez tego nie wyjmiesz foteli aha trzeba jeszcze

> odkręcić uchwyt od gaśnicy i wyjąć plastikowe listwy (te które

> "idą" od progu do deski rozdzielczej) też są mocowane na

> plastikowe kołki. Chyba wszystko

ok dzieki za info a czy zeby wykladzine wyjac musze deske wyjmowac ???

i jak z tymi koleczkami - wykladzinie podwazac czyms czy wyjda ??

ile mniej wiecej roznych koleczkow kupic na zapas

drzwi tez bede rozbieral a wiem ze te koleczki od boczkow tez raczej slabe sa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli chcesz tylko wyjąć wykładzinę, to wystarczy tylko zdemontować tunel pod konsolą (chyba że masz krótką konsolę, to wtedy nie masz tunelu i nie musisz go demontować zlosnik.gif )

ja te kołki zawsze delikatnie podważam cienkimi szczypcami, jak już trochę wyjdzie to "łapię" pod łebkiem i wyciągam

z tego co mi wiadomo to jest problem z dokupieniem tych kołków, ja np. jadę co jakiś czas do znajomego, który ma stację demontażu pojazdów i jak ma jakiegoś uniaka to wyciągam sobie kołeczki i inne plastiki na zapas zlosnik.gif bo on i tak to wszystko wyrzuca zlosnik.gif

jeżeli chodzi o tapicerkę drzwi to najlepiej kupić sobie w ASO paczkę spinek na zapas zlosnik.gif kiedyś widziałem te spinki do tapicerki na allego wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jeżeli chcesz tylko wyjąć wykładzinę, to wystarczy tylko zdemontować

> tunel pod konsolą (chyba że masz krótką konsolę, to wtedy nie

> masz tunelu i nie musisz go demontować )

> ja te kołki zawsze delikatnie podważam cienkimi szczypcami, jak już

> trochę wyjdzie to "łapię" pod łebkiem i wyciągam

> z tego co mi wiadomo to jest problem z dokupieniem tych kołków, ja

> np. jadę co jakiś czas do znajomego, który ma stację demontażu

> pojazdów i jak ma jakiegoś uniaka to wyciągam sobie kołeczki i

> inne plastiki na zapas bo on i tak to wszystko wyrzuca

> jeżeli chodzi o tapicerkę drzwi to najlepiej kupić sobie w ASO paczkę

> spinek na zapas kiedyś widziałem te spinki do tapicerki na

> allego

po spinki itp podjade do aso

a ktos moze wie co czym wygluszac ??? grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja planuję wygłuszyć autko na wiosnę i będę to robił matami

ja bede wygluszal w wakacje, ale zbieram info wczesniej bo musze wiedziec co i jak i co kupic ile i jakie koszta, itp grinser006.gif

a slyszales o czyms takim jak noxudol auto-plastone ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ok dzieki za info a czy zeby wykladzine wyjac musze deske wyjmowac

> ???

> i jak z tymi koleczkami - wykladzinie podwazac czyms czy wyjda ??

> ile mniej wiecej roznych koleczkow kupic na zapas

> drzwi tez bede rozbieral a wiem ze te koleczki od boczkow tez raczej

> slabe sa

Wykładzina podłogowa:

Demontujemy fotele - nie trzeba nic w prowadnicach rozklepywać - wystarczy je wyjąć na skos, pozostałe rzeczy zostały już opisane.... za wyjątkiem przekładni kierowniczej... która też ma miejsce w wykładzinie,jednak ten otwór możesz przeciąć nożykiem tapicerskim unikająć demontażu całej przekładni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja bede wygluszal w wakacje, ale zbieram info wczesniej bo musze

> wiedziec co i jak i co kupic ile i jakie koszta, itp

> a slyszales o czyms takim jak noxudol auto-plastone ??

Poszukaj na "promocjach" w marketach grubych karimat

Koniecznie wyrzuć te szmaty spod dywaników podłogowych ( pod wykłądziną )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wykłądzina podłogowa:

> Demontujemy fotele - nie trzeba nic w prowadnicach rozklepywać -

> wystarczy je wyjąć na skos, pozostałe rzeczy zostały już

> opisane.... za wyjątkiem przekładni kierowniczej... która też ma

> miejsce w wykładzinie,jednak ten otwór możesz przeciąć nożykiem

> tapicerskim unikająć demontażu całej przekładni

czyli nozyk do akcji

a mozesz wiecej o tych fotelach jak i w ktora strone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak najbardziej

> Nie zakładaj absorbatorów wilgoci

ale nie mowie o tej zwyklej tylko takiej co wody nie przyjmuje - gosciu w sklepie z audio mi i tym mowil

a na dach co ??

moze byc zwykla do car audio - wygluszajaca ?? czy tez taka co mowi wodzie nie biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale nie mowie o tej zwyklej tylko takiej co wody nie przyjmuje -

> gosciu w sklepie z audio mi i tym mowil

> a na dach co ??

> moze byc zwykla do car audio - wygluszajaca ?? czy tez taka co mowi

> wodzie nie

jak zainwesujesz w car-audiowe akcesoria to wartość wyguszenia przewyższy wartość uniaka zlosnik.gif

Przy montażu wszelakiego rodzaju wygłuszaszy uważaj na... instalacje elektryczną i promienniki ciepła by nie puścić auta z dymem.Wszelkiego rodzaju pianki etc są łatwo palne !!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ??

Ja własnie jestem na etapie wygłuszania.

Auto w środku prawie do całkowitej rozbiórki. zeby.GIF

A materiały to Maty wygłuszające APP i ewentualnie Maty filcowe i jak ktoś chce to są jeszcze Pasty wygłuszające ale to tylko jako dodatek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja własnie jestem na etapie wygłuszania.

> Auto w środku prawie do całkowitej rozbiórki.

> A materiały to Maty wygłuszające APP i ewentualnie Maty filcowe i jak

> ktoś chce to są jeszcze Pasty wygłuszające ale to tylko jako

> dodatek.

jak cos to mow jak idzie podobno ten noxudol auto-plastone sie nadaje dosc dobrze

a ile mat na dane elementy potrzeba i ile to wazy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ile mat na dane elementy potrzeba i ile to wazy ??

ja daje do drzwi dwie twarde (50cm x 25cm) na to dwie miękkie za raz pod tapicerke jeszcze 2 miękkie i tak na kazde drzwi

na podsufitke jedna filcowa (2m x 1m bez przycinania jeszcze)

na podłoge jedna filcowa (2m x 1mbez przycinania jeszcze)

i do bagaznika jedna filcowa

a łącznie to waży gdzieś około 15 kg góra do 20 kg

ja daje tyle ale to już zalezy od osoba jak bardzo chce wyciszyć smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja daje do drzwi dwie twarde (50cm x 25cm) na to dwie miękkie za raz

> pod tapicerke jeszcze 2 miękkie i tak na kazde drzwi

> na podsufitke jedna filcowa (2m x 1m bez przycinania jeszcze)

> na podłoge jedna filcowa (2m x 1mbez przycinania jeszcze)

> i do bagaznika jedna filcowa

> a łącznie to waży gdzieś około 15 kg góra do 20 kg

> ja daje tyle ale to już zalezy od osoba jak bardzo chce wyciszyć

a po takim wyciszeniu jest realnie ciszej ???

ja chce dosc mocno wyciszyc

a te filcowe to jak mocujesz - do dachu ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a po takim wyciszeniu jest realnie ciszej ???

> ja chce dosc mocno wyciszyc

> a te filcowe to jak mocujesz - do dachu ??

jest ciszej ok.gif

Ojciec z roboty przyniósł mi taki fajny lepik zeby.GIF

to możesz przymocować jak kolwiek, butapren albo cuś, grunt żeby

trzymało albo "włożyć" pomiędzy dach a podsufitke bo ona i tak to

dociśnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dbaj o auto to nie bedzie trzeszczec i piszczec

Ja o żone tak nie dbam jak o Uno palacz.gifgrinser006.gif

A jak wyciszysz te trzeszczące plastiki w Uno to opatentuj to i dostaniesz Nobla. hehe.gif

Dla mnie osobiście szkoda roboty i kasy.Ale twoja bryka , twój czas i kasa. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja o żone tak nie dbam jak o Uno

> A jak wyciszysz te trzeszczące plastiki w Uno to opatentuj to i

> dostaniesz Nobla.

> Dla mnie osobiście szkoda roboty i kasy.Ale twoja bryka , twój czas i

> kasa.

ja plastikow nie wyciszam biglaugh.gif

najpierw powiedz sobie sam co ci trzeszczy i sie tym zajmij bo ogolnie to sobie mozemy gadac zlosnik2.gif

ma byc ciszej w aucie i tyle

a lista wypasu jaki mam zamiar dodac do tego auta jest dluga i zrobie to yay.gif

bo lubie to auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kto sie bawil w wygluszanie uno i wie co i jak ??

> chce sie zabrac za wnetrze - tylko co i czym zrobic ??

> masa ??

> gabka ??

> maty ??

> miekkie??

> twarde??

> i jak wnetrze rozebrac ??

powiem tak...

na początku miałem w swoim uno silnik 1116 cm3i było znośnie jeśli chodzi o hałas....

ale koszta zmusiły mnie do zmiany na diesla

i tu na początku był horror.. - łapy z benzyniaka , hałas niemiłosierny

po pół roku opanowałem całkowiecie drganie silnika - a to podstawa przy wygłuszaniu silnia (sprawne i odpowiednie poduszki zawieszenia zespołu napedowego i odpowiednie cieżarki)

druga sprawa to nadwozie

na ściane grodziową od strony komoey silnika poszłu dwie warstwy maty bitumicznej na końcu pokrytej barankiem ,

a później dwa oryginalne wygłuszenia - jedno z wersji 55s a drugie z z 1,4.

do tego demontaż deski rozdzielczej , uzupełnienie wygłuszenia pod nią , przyklejenie mat bitumicznych na tunelu...

podwójne maty głuszące(filcowo-bitumiczne) pod dywanami...

do tego dach był był cały wyklejony samoprzyleną gąbką o grubości około 1 cm

i efekt taki ze w środku było ciszej w dieslu niz w wiekszosci benzyniaków w podobnej klasie aut - innymi słowy silnik nie był za głosny wewnątrz nawet przy 5 tys obr/min ... ( a mój diesel na zewnątrz to chodził jak transit - klepał niemiłosiernie , ale na to rady juz nie było)

i to wszystko w uno z budą z 85roku a silnik z 88r

aż zal było mi go sprzedawac... frown.gif zwłaszca po uturbieniu....

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.