Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe (orginalne), nastala cisza w kabinie. Calosc mnie kosztowala 550pln z robocizna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe > (orginalne), nastala cisza w kabinie. Calosc mnie kosztowala > 550pln z robocizna. a koncówki tez wymieniales ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > a koncówki tez wymieniales ???? Nie bylo potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe > (orginalne), nastala cisza w kabinie. co ci będę mówił - nie na długo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 jakie ceny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > co ci będę mówił - nie na długo na oryginalach to chyba troche powinien posmigac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > co ci będę mówił - nie na długo Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > jakie ceny? 230pln szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly jak ty zes to zrobil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly no to ci życzę co najmniej tyle samo ale niestety w powtórkę nie wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > jak ty zes to zrobil Dawno temu byla wymiana tulejek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Dawno temu byla wymiana tulejek. a tym razem juz nie mozna bylo tego zrobic ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > a tym razem juz nie mozna bylo tego zrobic ???? Nie dalo rady. W wahaczach swoznie sa niewymienialne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Nie dalo rady. > W wahaczach swoznie sa niewymienialne. tak ci sie tylko zdaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > tak ci sie tylko zdaje. to wymiennnn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > to wymiennnn Sa specjalistyczne zaklady ktore zajmuja sie regeneracja zawieszen i ich cala robota polega na wymianie sworzni i elementow gumowych. Robilem to w alfie 156 i zdziwilbys sie ale efekty sa porownywaln do zywotnosci elementow fabrycznych przy znacznej roznicy w cenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Sa specjalistyczne zaklady ktore zajmuja sie regeneracja zawieszen i > ich cala robota polega na wymianie sworzni i elementow gumowych. > Robilem to w alfie 156 i zdziwilbys sie ale efekty sa > porownywaln do zywotnosci elementow fabrycznych przy znacznej > roznicy w cenie. juz wole kupic turecki wahacz na 30-40 kkm a nizeli regenerowac sworzen i wymieniac tuleje imo nie oplacalneee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > juz wole kupic turecki wahacz na 30-40 kkm > a nizeli regenerowac sworzen i wymieniac tuleje > imo nie oplacalneee no i tu sie mylisz, bo sam wahacz przeciez sie nie uszkodzi, a wymiana sworznia to 45 zl /sztuke, cala regeneracja kompletnego wahacza z nowymi gumami to 110 zl za sztuke. W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna roznica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kucolek Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna > roznica. w przypadku alfy zgadzam sie w całej rozciagłosciii ale fiata niee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna > roznica. jednej sztuki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > jednej sztuki? tak, zamienniki niewiele tansze, pincet pare zl. a propos regeneracj, to mam ten zaklad od kilkunastu lat niedaleko miejsca zamieszkania, trzeba zobaczyc co sie dzieje w okolicach swiat, jakie bryki z enerfiu sie ustawiaja w kolejce. jak se gadalismy z majstrem o usterkowosci zawiechy w alfie (wymiany gum i sworzni co 40-50 kkm) to powiedzial ze w audicach jest jeszcze lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > tak, zamienniki niewiele tansze, pincet pare zl. ej no - ostatnio gadałem z chryssem to coś mówił o 350 zł za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > ej no - ostatnio gadałem z chryssem to coś mówił o 350 zł za sztukę kiedys tak bylo, potem one zniknely z rynku. moze znow wrocily... anyway: i tak oplaca sie bardziej regenerowac. a teraz wyklikalem na allegro wahacze do bravy i bardzo mnie cieszy ich cena - 109 zl. w tym wypadku rzeczywiscie nie oplaca sie regenerowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 A gdzie na Allegro je masz?? Mi mechanik powiedział że regenerowane załatwia za 200zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > A gdzie na Allegro je masz?? Mi mechanik powiedział że regenerowane > załatwia za 200zł. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39077221 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
onufry Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 Na regenerowanych pojezdziłem ok 20 tys. więc tym razem kupiłem w sklepie za 125 zł. Mam nadzieję zę dużo dalej zajadę na tych wahaczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 Teknorot lub Quinton Hazell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > jak ty zes to zrobil moje orginaly wytrzymaly 110 kkm i nie sa jakos mocno zajechane wystarczy jedna tulejke wymienic ale wymienilem na nowe wahacze za rada kacika wszystk a zalezy jak jezdzisz sworznie mam cale a koncowke drzka wymienilem 3 lata temu na taka za 25 zlotych PS w bydgoszzy dziury wieksze niz w warszawie sa i nikt mi nie piwie ze jest inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Teknorot lub Quinton Hazell no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee kosztuja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
patre Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee > kosztuja? było podane zamienniki w sklepie od 140 do 180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 A czy ktoś zna ceny tylnich?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee > kosztuja? godne polecenia to TOFAS od chrysa z kacika pol 150 sztuka(produkowane sa przez turecka fabryke fiata) orginal w aso 315 zlotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 18 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > A czy ktoś zna ceny tylnich?? W granicach 400pln za sztuke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
smiechu Napisano 18 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly widocznie w stolicy macie lepsze drogi wynik bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > W granicach 400pln za sztuke. Regenerowany 200zł w Krakowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > moje orginaly wytrzymaly 110 kkm i nie sa jakos mocno zajechane > wystarczy jedna tulejke wymienic > ale wymienilem na nowe wahacze za rada kacika szkoda że nie wiedziałem, doradzałbym wymiane tej tulejki a resztą pieniędzy podzielibyśmy sie pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > jak ty zes to zrobil a ja mam 153.000km na oryginalnych wahaczach i nie jest jeszcze tak źle ... Może to zasługa długich tras poza miastem? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > a ja mam 153.000km na oryginalnych wahaczach i nie jest jeszcze tak > źle ... > Może to zasługa długich tras poza miastem? Moje nie wytrzymaly nawet polowy tego co kolegi ale to jeste mozliwe kolega Supiotr zrobil na swoich oryginalach z tego co pamietam cos okolo 120 tys i nadal pewnie na nich jezdzi. > Pozdrawiam Roffniesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > szkoda że nie wiedziałem, doradzałbym wymiane tej tulejki a resztą > pieniędzy podzielibyśmy sie > pzdr wymienione tulejki wytrzymuja podobno 20 tysiecy koszt wymiany samych tulejek wynosil okolo 100 zlotych ja kupilem wahacze po 150 wiec i mam nowki ktore napewno wytrzymaja ok 50 kkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xsander Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > W granicach 400pln za sztuke. 150 zl za wahacz do bravo z ABSem, oczywiscie uzywka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > Moje nie wytrzymaly nawet polowy tego co kolegi ale to jeste mozliwe > kolega Supiotr zrobil na swoich oryginalach z tego co pamietam > cos okolo 120 tys i nadal pewnie na nich jezdzi. > Roffniesz Jak dojdę do 160.000km to zgłoszę się do Fiata po nówki, powinni mi za darmo wymienić za wytrwałość Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 19 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > 150 zl za wahacz do bravo z ABSem, oczywiscie uzywka! Uzywanych wahaczy nigdy nie kupie. Lepszym rozwiazaniem jest regenerowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 19 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > wymienione tulejki wytrzymuja podobno 20 tysiecy To pradwa. Moje tuleje wytrzymaly okolo 20tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_P Napisano 19 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 Czy wahacze powinno sie wymieniac symetrycznie (po obydwu stronach)- parami ? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daniele Napisano 19 Stycznia 2005 Autor Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2005 > Czy wahacze powinno sie wymieniac symetrycznie (po obydwu stronach)- > parami ? > Pozdrawiam. Nie. To zalezy tylko od zuzycia. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
brachu_ Napisano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2005 A jakie to oryginaly ? Bo mi ostatnio wciskali w EuroMotoFan, ze ocapy sa tez oryginalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grisza Napisano 20 Stycznia 2005 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2005 yhhhhh też mnie to czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.