Daniele Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe (orginalne), nastala cisza w kabinie. Calosc mnie kosztowala 550pln z robocizna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek t Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe > (orginalne), nastala cisza w kabinie. Calosc mnie kosztowala > 550pln z robocizna. a koncówki tez wymieniales ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > a koncówki tez wymieniales ???? Nie bylo potrzeby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_77 Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Koniec ze stukami zawieszenia. Wkoncu wymienilem wahacze na nowe > (orginalne), nastala cisza w kabinie. co ci będę mówił - nie na długo Link to comment Share on other sites More sharing options...
patre Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 jakie ceny? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek t Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > co ci będę mówił - nie na długo na oryginalach to chyba troche powinien posmigac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > co ci będę mówił - nie na długo Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > jakie ceny? 230pln szt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek t Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly jak ty zes to zrobil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_77 Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly no to ci życzę co najmniej tyle samo ale niestety w powtórkę nie wierzę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > jak ty zes to zrobil Dawno temu byla wymiana tulejek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek t Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Dawno temu byla wymiana tulejek. a tym razem juz nie mozna bylo tego zrobic ???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > a tym razem juz nie mozna bylo tego zrobic ???? Nie dalo rady. W wahaczach swoznie sa niewymienialne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Nie dalo rady. > W wahaczach swoznie sa niewymienialne. tak ci sie tylko zdaje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kucolek Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > tak ci sie tylko zdaje. to wymiennnn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > to wymiennnn Sa specjalistyczne zaklady ktore zajmuja sie regeneracja zawieszen i ich cala robota polega na wymianie sworzni i elementow gumowych. Robilem to w alfie 156 i zdziwilbys sie ale efekty sa porownywaln do zywotnosci elementow fabrycznych przy znacznej roznicy w cenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kucolek Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Sa specjalistyczne zaklady ktore zajmuja sie regeneracja zawieszen i > ich cala robota polega na wymianie sworzni i elementow gumowych. > Robilem to w alfie 156 i zdziwilbys sie ale efekty sa > porownywaln do zywotnosci elementow fabrycznych przy znacznej > roznicy w cenie. juz wole kupic turecki wahacz na 30-40 kkm a nizeli regenerowac sworzen i wymieniac tuleje imo nie oplacalneee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > juz wole kupic turecki wahacz na 30-40 kkm > a nizeli regenerowac sworzen i wymieniac tuleje > imo nie oplacalneee no i tu sie mylisz, bo sam wahacz przeciez sie nie uszkodzi, a wymiana sworznia to 45 zl /sztuke, cala regeneracja kompletnego wahacza z nowymi gumami to 110 zl za sztuke. W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna roznica. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kucolek Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna > roznica. w przypadku alfy zgadzam sie w całej rozciagłosciii ale fiata niee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_77 Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > W porownaniu do ceny wahacza ok 630 zl (alfa), to chyba kolosalna > roznica. jednej sztuki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > jednej sztuki? tak, zamienniki niewiele tansze, pincet pare zl. a propos regeneracj, to mam ten zaklad od kilkunastu lat niedaleko miejsca zamieszkania, trzeba zobaczyc co sie dzieje w okolicach swiat, jakie bryki z enerfiu sie ustawiaja w kolejce. jak se gadalismy z majstrem o usterkowosci zawiechy w alfie (wymiany gum i sworzni co 40-50 kkm) to powiedzial ze w audicach jest jeszcze lepiej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin_77 Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > tak, zamienniki niewiele tansze, pincet pare zl. ej no - ostatnio gadałem z chryssem to coś mówił o 350 zł za sztukę Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > ej no - ostatnio gadałem z chryssem to coś mówił o 350 zł za sztukę kiedys tak bylo, potem one zniknely z rynku. moze znow wrocily... anyway: i tak oplaca sie bardziej regenerowac. a teraz wyklikalem na allegro wahacze do bravy i bardzo mnie cieszy ich cena - 109 zl. w tym wypadku rzeczywiscie nie oplaca sie regenerowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
belgrano Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 A gdzie na Allegro je masz?? Mi mechanik powiedział że regenerowane załatwia za 200zł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > A gdzie na Allegro je masz?? Mi mechanik powiedział że regenerowane > załatwia za 200zł. http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39077221 Link to comment Share on other sites More sharing options...
onufry Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Na regenerowanych pojezdziłem ok 20 tys. więc tym razem kupiłem w sklepie za 125 zł. Mam nadzieję zę dużo dalej zajadę na tych wahaczach Link to comment Share on other sites More sharing options...
patre Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Teknorot lub Quinton Hazell Link to comment Share on other sites More sharing options...
tower Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > jak ty zes to zrobil moje orginaly wytrzymaly 110 kkm i nie sa jakos mocno zajechane wystarczy jedna tulejke wymienic ale wymienilem na nowe wahacze za rada kacika wszystk a zalezy jak jezdzisz sworznie mam cale a koncowke drzka wymienilem 3 lata temu na taka za 25 zlotych PS w bydgoszzy dziury wieksze niz w warszawie sa i nikt mi nie piwie ze jest inaczej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zibi Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Teknorot lub Quinton Hazell no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee kosztuja? Link to comment Share on other sites More sharing options...
patre Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee > kosztuja? było podane zamienniki w sklepie od 140 do 180 Link to comment Share on other sites More sharing options...
belgrano Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 A czy ktoś zna ceny tylnich?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tower Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > no ok, a oryginaly i godne polecenia zamienniki ile normalniee > kosztuja? godne polecenia to TOFAS od chrysa z kacika pol 150 sztuka(produkowane sa przez turecka fabryke fiata) orginal w aso 315 zlotych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 18, 2005 Author Share Posted January 18, 2005 > A czy ktoś zna ceny tylnich?? W granicach 400pln za sztuke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
smiechu Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 > Na 120 tys km. tyle stare wytrzymaly widocznie w stolicy macie lepsze drogi wynik bardzo dobry Link to comment Share on other sites More sharing options...
belgrano Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > W granicach 400pln za sztuke. Regenerowany 200zł w Krakowie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilu Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > moje orginaly wytrzymaly 110 kkm i nie sa jakos mocno zajechane > wystarczy jedna tulejke wymienic > ale wymienilem na nowe wahacze za rada kacika szkoda że nie wiedziałem, doradzałbym wymiane tej tulejki a resztą pieniędzy podzielibyśmy sie pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toper Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > jak ty zes to zrobil a ja mam 153.000km na oryginalnych wahaczach i nie jest jeszcze tak źle ... Może to zasługa długich tras poza miastem? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
marek t Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > a ja mam 153.000km na oryginalnych wahaczach i nie jest jeszcze tak > źle ... > Może to zasługa długich tras poza miastem? Moje nie wytrzymaly nawet polowy tego co kolegi ale to jeste mozliwe kolega Supiotr zrobil na swoich oryginalach z tego co pamietam cos okolo 120 tys i nadal pewnie na nich jezdzi. > Pozdrawiam Roffniesz Link to comment Share on other sites More sharing options...
tower Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > szkoda że nie wiedziałem, doradzałbym wymiane tej tulejki a resztą > pieniędzy podzielibyśmy sie > pzdr wymienione tulejki wytrzymuja podobno 20 tysiecy koszt wymiany samych tulejek wynosil okolo 100 zlotych ja kupilem wahacze po 150 wiec i mam nowki ktore napewno wytrzymaja ok 50 kkm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xsander Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > W granicach 400pln za sztuke. 150 zl za wahacz do bravo z ABSem, oczywiscie uzywka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toper Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 > Moje nie wytrzymaly nawet polowy tego co kolegi ale to jeste mozliwe > kolega Supiotr zrobil na swoich oryginalach z tego co pamietam > cos okolo 120 tys i nadal pewnie na nich jezdzi. > Roffniesz Jak dojdę do 160.000km to zgłoszę się do Fiata po nówki, powinni mi za darmo wymienić za wytrwałość Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 > 150 zl za wahacz do bravo z ABSem, oczywiscie uzywka! Uzywanych wahaczy nigdy nie kupie. Lepszym rozwiazaniem jest regenerowany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 > wymienione tulejki wytrzymuja podobno 20 tysiecy To pradwa. Moje tuleje wytrzymaly okolo 20tys. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawel_P Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Czy wahacze powinno sie wymieniac symetrycznie (po obydwu stronach)- parami ? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniele Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 > Czy wahacze powinno sie wymieniac symetrycznie (po obydwu stronach)- > parami ? > Pozdrawiam. Nie. To zalezy tylko od zuzycia. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
brachu_ Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 A jakie to oryginaly ? Bo mi ostatnio wciskali w EuroMotoFan, ze ocapy sa tez oryginalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grisza Posted January 20, 2005 Share Posted January 20, 2005 yhhhhh też mnie to czeka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.