Skocz do zawartości

Ciepla gumowa rura za termostatem w 1,25 8V


AKuba

Rekomendowane odpowiedzi

Wprawdzie chodzi mi o Palio, ale Punto miały te silniki także. Prosiłbym o sprawdzenie ręką czy po np 4 minutach pracy silnika gumowy przewód wychodzący z silnika pod cewkami zapłonowymi jest ciepławy a chłodnica jeszcze zimna. Swiadczyłoby to przepuszczaniu termostatu. Orientacyjnie to przy wskazówce temp. poniżej pierwszej kreski(deska bez obrotomierza) ( u mnie 90C) termostat powinien być zamknięty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wprawdzie chodzi mi o Palio, ale Punto miały te silniki także.

> Prosiłbym o sprawdzenie ręką czy po np 4 minutach pracy silnika

> gumowy przewód wychodzący z silnika pod cewkami zapłonowymi jest

> ciepławy a chłodnica jeszcze zimna. Swiadczyłoby to

> przepuszczaniu termostatu. Orientacyjnie to przy wskazówce temp.

> poniżej pierwszej kreski(deska bez obrotomierza) ( u mnie 90C)

> termostat powinien być zamknięty.

zawsze bedzie przewod cieply - bo sam termostat sie nagrzewa , jezeli chlodnica jest zimna , znaczy ze obiegu nie ma i termostat zamkniety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale guma jest ciepława nawet 10cm od chłodnicy. Wiem,że sam termostat też nie jest idealnie szczelny (krople sobie lecą jak trzymam napełniony w ręku) , a ponadto jego obudowa ma dziurkę z kulkowym zaworkiem ograniczającym wypływ, ale wg mnie nie spełnia swojej roli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale guma jest ciepława nawet 10cm od chłodnicy. Wiem,że sam termostat

> też nie jest idealnie szczelny (krople sobie lecą jak trzymam

> napełniony w ręku) , a ponadto jego obudowa ma dziurkę z

> kulkowym zaworkiem ograniczającym wypływ, ale wg mnie nie

> spełnia swojej roli.

ale w chłodnicy nei ma zadnego oporu i gdyby termostat przepuszczał wiecej płynu cały przewod jak chlodnica byłaby ciepla

sprawdz czy przy ok 80-85st nagle chlodnica nei robi sie ciepla (bo to oznaczałoby prawidlkowe otwarcie termostatu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wprawdzie chodzi mi o Palio, ale Punto miały te silniki także.

> Prosiłbym o sprawdzenie ręką czy po np 4 minutach pracy silnika

> gumowy przewód wychodzący z silnika pod cewkami zapłonowymi jest

> ciepławy a chłodnica jeszcze zimna. Swiadczyłoby to

> przepuszczaniu termostatu. Orientacyjnie to przy wskazówce temp.

> poniżej pierwszej kreski(deska bez obrotomierza) ( u mnie 90C)

> termostat powinien być zamknięty.

Dokładnie tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.