jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 WItam autokącikowiczów. Zapodałem sobie właśnie do Marysi Boxa za 600 zł nówka sztuka na gwarancji z firmy MRC CHIPTUNiNG. Zakup dokonałem po rozmowach z osobami które zołożyły tego boxa do fiatów i chwaliły bardzo. I moge powiedzieć co zmieniło się w autku po założeniu (zrobiłem już 2tys): autka spala mi jakieś 0,5 - 0,6 L ropki mniej. Poprawiła się znacząca elastyczność na IV 60-100 (było 12s --> jest 10s) na V 80-120 było 20s --> jest 16sekund. Pytanie jaką wasze JTD mają elastyczność, bo moim zdaniem po założeniu boxa czuję dopiero ,że to jest JTD 110KM W papierach podają 11s do setki a bez boxa ja miałem 13 s teraz mam z boxem 11s. Nadmieniam ,że ma nówkę EGR bo padł 112tys i nówkę przepływkę . Gość w serwisie mówił ,że powinien trochę lepiej jeżdzić bo alfę z tym samym silnikiem. Ja sprwadziłem jednak ,że alfa z tym silnikiem ma 255nm a nie 200nm jak Marea. Sprawdzałem różnież parametry silnika na w serwisie po założeniu boxa przy 2tys i 4 tys obr. i wszystkie są idealne. Polecam tego boxa bo zrobił się naprawdę fajny samochodzik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Zapodałem sobie właśnie do Marysi Boxa za 600 zł nówka sztuka na > gwarancji z firmy MRC CHIPTUNiNG. > Zakup dokonałem po rozmowach z osobami które zołożyły tego boxa do > fiatów i chwaliły bardzo. Jak tylko zrobiony z głową to nie powinien zaszkodzić , wprost przeciwnie , choć generalnie chipsy są lepsze , ale niestety przewaznie droższe > Sprawdzałem różnież parametry silnika na w serwisie po założeniu boxa > przy 2tys i 4 tys obr. i wszystkie są idealne. A jak jest z dymieniem , nie wzrosło zbytnio ? Co to mocy twojej Maryśki to jeśli jest z 2000r i nie było jakiś kombinacji to ma 105KM , nie 110 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 Dymienie wzrosło minimalnie. Co do silnika to samochód jest Grudzień 2000r a od tego momentu wsadzali juz silnik 110kucy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
84ty Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > WItam autokącikowiczów. > Zapodałem sobie właśnie do Marysi Boxa za 600 zł nówka sztuka na > gwarancji z firmy MRC CHIPTUNiNG. > Zakup dokonałem po rozmowach z osobami które zołożyły tego boxa do > fiatów i chwaliły bardzo. > I moge powiedzieć co zmieniło się w autku po założeniu (zrobiłem już > 2tys): > autka spala mi jakieś 0,5 - 0,6 L ropki mniej. > Poprawiła się znacząca elastyczność na > IV 60-100 (było 12s --V 80-120 było 20s -- > Pytanie jaką wasze JTD mają elastyczność, bo moim zdaniem po > założeniu boxa czuję dopiero ,że to jest JTD 110KM W papierach > podają 11s do setki a bez boxa ja miałem 13 s teraz mam z boxem > 11s. > Nadmieniam ,że ma nówkę EGR bo padł 112tys i nówkę przepływkę . > Gość w serwisie mówił ,że powinien trochę lepiej jeżdzić bo alfę z > tym samym silnikiem. Ja sprwadziłem jednak ,że alfa z tym > silnikiem ma 255nm a nie 200nm jak Marea. > Sprawdzałem różnież parametry silnika na w serwisie po założeniu boxa > przy 2tys i 4 tys obr. i wszystkie są idealne. > Polecam tego boxa bo zrobił się naprawdę fajny samochodzik. trzeba bylo shamowac auta przed i po czipie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Dymienie wzrosło minimalnie. > Co do silnika to samochód jest Grudzień 2000r a od tego momentu > wsadzali juz silnik 110kucy. Jeśli jeszcze masz turbo ze zmienną geometrią to jak najbardziej będzie to 110KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > trzeba bylo shamowac auta przed i po czipie Nie miałem możliwości bo sam zakładałem ten BOX. Bo to wkońcu tylko podpiąc wtyczki ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Jeśli jeszcze masz turbo ze zmienną geometrią to jak najbardziej > będzie to 110KM W dokumentach auta mam moc 81 KW czyli 110 kucy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > W dokumentach auta mam moc 81 KW czyli 110 kucy No to może masz farta i dokumenty zgadzają się z rzeczywistością U mnie na fakturze było że mam wersje 105KM , a nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > autka spala mi jakieś 0,5 - 0,6 L ropki mniej. > Poprawiła się znacząca elastyczność na > IV 60-100 (było 12s --V 80-120 było 20s -- DZIWNE, nie wiem jak to możliwe, ale mi mniejsze spalanie z większymi osiągami jakoś nie idzie w parze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
84ty Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > DZIWNE, nie wiem jak to możliwe, ale mi mniejsze spalanie z większymi > osiągami jakoś nie idzie w parze dziwne ale prawdziwe, mojej panie octavia 1,9tdi po podniesieniu mocy z 90koni na 100~pali ok 0,5 mniej na trasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > DZIWNE, nie wiem jak to możliwe, ale mi mniejsze spalanie z większymi > osiągami jakoś nie idzie w parze Jak je w pełni się wykorzystuje to nie idzie , ale przy spokojnej jeździe to i owszem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > DZIWNE, nie wiem jak to możliwe, ale mi mniejsze spalanie z większymi > osiągami jakoś nie idzie w parze Jest to proste. Interesowałem sie tym i wiem jak to działa. Power Box działa na zasadzie oszukania komputera o wielkości ciśnienia na listwie. Jeśli jedziesz normalnie to zanczy jednostajnie power box powoduje iż ciścnienie wtryskiwania i ilość podawanego paliwa jest mniejsza(ponieważ box oszukuje komputer mówiąć iż jest za wysokie ciśnienie na szynie COMMON RAIL). Jeśli przyśpieszasz energicznie power box zaniżania ciśnienie(oszukuje komputer podająć inna wartość ) i powoduje iż komputer zwiększa dawkę ciśnienia i paliwa. Ogólnie wychodzi mniejsze spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > dziwne ale prawdziwe, mojej panie octavia 1,9tdi po podniesieniu mocy > z 90koni na 100~pali ok 0,5 mniej na trasie Jaką ma elastyczność Twoja Octavia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > No to może masz farta i dokumenty zgadzają się z rzeczywistością > U mnie na fakturze było że mam wersje 105KM , a nie mam Sprawdzałem numer silnika i zgadza się typ ten ma 110 kucyków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Power Box działa na zasadzie oszukania komputera o wielkości > ciśnienia na listwie. Jeśli jedziesz normalnie to zanczy > jednostajnie power box powoduje iż ciścnienie wtryskiwania i > ilość podawanego paliwa jest mniejsza(ponieważ box oszukuje > komputer mówiąć iż jest za wysokie ciśnienie na szynie COMMON > RAIL). > Jeśli przyśpieszasz energicznie power box zaniżania > ciśnienie(oszukuje komputer podająć inna wartość ) i powoduje iż > komputer zwiększa dawkę ciśnienia i paliwa. Nie do końca jest to prawda Box oszukuje ECU m. in. poprzez stałe zaniżanie ciśnienia na listwie o pewną wartość , dlatego też ECU je zwiększa o tą różnicę i to daje w efekcie więcej paliwa na wtryski i zwiększenie mocy . Żeby wartość tej różnicy się zmieniała to box musiałby mieć swój odpowiednio oprogramowany mikroprocesor i info o pozycji pedału gazu , prędkości obrotowej , itd. Są też takie na mikroprocesorze , które zmieniają wg. programu dynamicznie wartości jeszcze innych sygnałów z czujników , ale ich cena jest zawrotna . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Nie do końca jest to prawda > Box oszukuje ECU m. in. poprzez stałe zaniżanie ciśnienia na listwie > o pewną wartość , dlatego też ECU je zwiększa o tą różnicę i to > daje w efekcie więcej paliwa na wtryski i zwiększenie mocy . > Żeby wartość tej różnicy się zmieniała to box musiałby mieć swój > odpowiednio oprogramowany mikroprocesor i info o pozycji pedału > gazu , prędkości obrotowej , itd. > Są też takie na mikroprocesorze , które zmieniają wg. programu > dynamicznie wartości jeszcze innych sygnałów z czujników , ale > ich cena jest zawrotna . Mam parę pytań. Ciśnienie na szynie jest jedynym parametrem w jaki ingeruje box? Czy jego ingerencja polega tylko na zaniżeniu wartości podawanej do ecu? Zanizanie jest liniowe czy może w jakiś inny sposób? Bo jeśli tak to chyba nie trudno by było takiego wystrugać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dejocik Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 poprostu box jest ble a program gut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2008 > Nie miałem możliwości bo sam zakładałem ten BOX. Bo to wkońcu tylko > podpiąc wtyczki ) Mógłbyś opowiedziec coś więcej tzn. gdzie go konkretnie wpinałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Mógłbyś opowiedziec coś więcej tzn. gdzie go konkretnie wpinałeś. Na środku szyny common rail jest czujnik cisnienia. (aby się dostać trzeba zdjąć górny plastik --> maskownicę plastikową silnika). Dostęp do czujnika jest lepszy od strony pzregrody pasażerskiej. Wypinasz oryginalna wtyczkę podpinasz do boxa a z boxa do czujnika . To wszystko . Wsiadasz i cieszysz się mocą i lestycznością. Naprawdę warto polecam. Ja dałem 599zł i nie żałuje prz okazji pali mniej 0,5 -06L. Takie samo cudo u Chojnackiego w Nadarzynie kosztuje 1200-1400zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 Czy możesz zmierzyć elastycznośc swoje Marysi IV 60-100 i 80-120- na V.?? Interesuje mnie jak to wygląda u innych JTD. Znalazłem na forum elatyczność Stilo MW 115Km i wypada o niebo lepiej niż w mojej Marei. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Mam parę pytań. > Ciśnienie na szynie jest jedynym parametrem w jaki ingeruje box? Niezły box wpływa także na wartość ciśnienia doładowania , które "widzi" ECU , a naprawdę dobry bierze jeszcze pod uwagę wartości parametrów , które podawałem w poprzednim poście . > Czy jego ingerencja polega tylko na zaniżeniu wartości podawanej do > ecu? Generalnie tak . > Zanizanie jest liniowe czy może w jakiś inny sposób? Z tym to różnie bywa , ale przeważnie tak . > Bo jeśli tak to chyba nie trudno by było takiego wystrugać. Zgadza się , tyle że trzeba to robić z głową żeby nie rozwalić turbiny albo szyny CR . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Czy możesz zmierzyć elastycznośc swoje Marysi > IV 60-100 i 80-120- na V.?? > Interesuje mnie jak to wygląda u innych JTD. > Znalazłem na forum elatyczność Stilo MW 115Km i wypada o niebo > lepiej niż w mojej Marei. Dzięki za odpowiedź. Czyli Iron ma rację tylko oszukuje ecu o wartość ciśnienia na szynie. Zmierzę ale nie dziś bo na razie nie ruszam się z chaty jeszcze mam gorączkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Zgadza się , tyle że trzeba to robić z głową żeby nie rozwalić > turbiny albo szyny CR . No tak miałeś rację Jareckii wpinał się tylko pod czujnik ciśnienia na railu. Czyli jakies prościajstwo za 600 zika. Masz może charakterystykę tego czujnika bo bym trochę poeksperymentował . Z góry dzięki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arti_76 Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > poprostu box jest ble a program gut poniekąd się zgodzę ale... Co do boxów to nie zachwycałbym się tak bardzo. Mój kumpel miał na gwarancji. Jak się skończyła odrazu wyciągnął. W trakcie eksploatacji padły wtryskiwacze turbina i kilka innych dupereli. Teraz pytanie na ile jest dobry ten box którym kolega tak strasznie się zachwyca. Jak długo pożyje silnik i jego osprzęt. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tvardy Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > poniekąd się zgodzę ale... > Co do boxów to nie zachwycałbym się tak bardzo. Mój kumpel miał na > gwarancji. Jak się skończyła odrazu wyciągnął. W trakcie > eksploatacji padły wtryskiwacze turbina i kilka innych dupereli. > Teraz pytanie na ile jest dobry ten box którym kolega tak strasznie > się zachwyca. Jak długo pożyje silnik i jego osprzęt. > Pozdrawiam właśnie... dobre pytanie też się nad tym zastanawiałem, ale obawiam się szybkiego zużycia silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
quli Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > właśnie... dobre pytanie > też się nad tym zastanawiałem, ale obawiam się szybkiego zużycia > silnika program indywidaualny zapodaj i ciesz się jazdą... potężnie chodzi 2.4 po czipie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > poniekąd się zgodzę ale... > Co do boxów to nie zachwycałbym się tak bardzo. Mój kumpel miał na > gwarancji. Jak się skończyła odrazu wyciągnął. W trakcie Ponieważ mam znajomych w Fiacie przetestowali mi na kompie ciśnienie turbiny i inne parametry prz 2 i 4 tys obrotów i powiedzieli ,że wszystko jest idelanie przy wpietym boxie > eksploatacji padły wtryskiwacze turbina i kilka innych dupereli. > Teraz pytanie na ile jest dobry ten box którym kolega tak strasznie > się zachwyca. Jak długo pożyje silnik i jego osprzęt. > Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Ponieważ mam znajomych w Fiacie przetestowali mi na kompie ciśnienie > turbiny i inne parametry prz 2 i 4 tys obrotów i powiedzieli ,że > wszystko jest idelanie przy wpietym boxie Ale chyba nie podpinali się manometrem na szynie CR i za turbiną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > No tak miałeś rację Jareckii wpinał się tylko pod czujnik ciśnienia > na railu. Czyli jakies prościajstwo za 600 zika. > Masz może charakterystykę tego czujnika bo bym trochę > poeksperymentował . > Z góry dzięki Tak się składa że niedawno taką wyszperałem w zasobach internetowych i jakoś z miesiąc temu wkleiłem do jakiegoś posta dot. bodajże komputerka samochodowego Edit : znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Ale chyba nie podpinali się manometrem na szynie CR i za turbiną ? Nie wszystko brali z EOBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Nie wszystko brali z EOBD No to przecież pomiar z czujnika na railu mieli zaniżony przez boxa , więc ciśnienie paliwa i tak musiało pokazywać OK . Czujnik od ciśnienia doładowania też masz wpięty do boxa , bo z poprzednich postów wnioskuję że nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Edit : znalazłem ja też to pewnie ty blokowałeś szukajkę U mnie nie ma problemu z ciśnieniem doładowania bo ecu nic do tego .CF2 mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > No to przecież pomiar z czujnika na railu mieli zaniżony przez boxa , > więc ciśnienie paliwa i tak musiało pokazywać OK . > Czujnik od ciśnienia doładowania też masz wpięty do boxa , bo z > poprzednich postów wnioskuję że nie ? Czujnika doładowania nie ruszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Czujnika doładowania nie ruszałem No to masz przynajmniej pewność że sie turbo za szybko nie przekręci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > ja też to pewnie ty blokowałeś szukajkę > U mnie nie ma problemu z ciśnieniem doładowania bo ecu nic do tego > .CF2 mam Możesz to jeszcze zmienić , dokładasz ECU z CF-3 , nowe okablowanie do niego , zaworek podciśnieniowy do sterowania turbo , nowe turbo najlepiej ze zmienną geometrią i zbiornik do pompki podciśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > Możesz to jeszcze zmienić , dokładasz ECU z CF-3 , nowe okablowanie > do niego , zaworek podciśnieniowy do sterowania turbo , nowe > turbo najlepiej ze zmienną geometrią i zbiornik do pompki > podciśnienia To lepiej nową padakę zakupić Na razie spróbuję podnieść ciśnienie na szynie w ramach eksperymentu. Jak się uda to pozostanie tylko jeden problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2008 > To lepiej nową padakę zakupić W sumie wyjdzie taniej > Na razie spróbuję > podnieść ciśnienie na szynie w ramach eksperymentu. Jak się uda to > pozostanie tylko jeden problem Musi sie udać , byle nie podnieść za bardzo , bo powyżej jakiś 1500bar na CR mogłoby już coś nie wytrzymać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 Kolego jak tam pomiary elastyczności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 > Kolego jak tam pomiary elastyczności Łożeszty zapomniałem zupełnie. Jutrow drodze do roboty zmierzę już wklepuje w komórkę przypominaczke. Niomców mi sie do roboty nazjeżdzało i urwanie ch@#$ mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2008 OK Czekam bo jestem ciekawy czy umnie wszytsko w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > OK > Czekam bo jestem ciekawy czy umnie wszytsko w porządku. Rezultat pomiarów jest następujący IV 60-100 km/h 10,5 -11 sek V 80- 120 km/h 16,8-17,8 sek Pomiarów było kilka, problem u mnie jest tylko ze znalezieniem płaskich odcinków drogi. Wiatru raczej nie było, maryśka pusta na relingach pałąki ,opony Dayton 185/65 R-14 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2008 > Rezultat pomiarów jest następujący > IV 60-100 km/h 10,5 -11 sek > V 80- 120 km/h 16,8-17,8 sek > Pomiarów było kilka, problem u mnie jest tylko ze znalezieniem > płaskich odcinków drogi. Wiatru raczej nie było, maryśka pusta > na relingach pałąki ,opony Dayton 185/65 R-14 Widze ,ze twoj seryjnie zrobiony chodzi lepiej niz moj przed zalozeniem boxa . Cikeawe dlaczego ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2008 > Poprawiła się znacząca elastyczność na > IV 60-100 (było 12s --V 80-120 było 20s -- > Pytanie jaką wasze JTD mają elastyczność, bo moim zdaniem po ja w Lybrze 2.4 150KM mam IV 60-100 ok 7s V 80-120 ok 10s Po chipie to dopiero może wymiatać, ten jest bez chipa, oryginał. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2008 > ja w Lybrze 2.4 150KM mam > IV 60-100 ok 7s > V 80-120 ok 10s > Po chipie to dopiero może wymiatać, ten jest bez chipa, oryginał. > Pozdrawiam Fiuuu robi wrażenie ta elastyczność mały wymiatacz to jest teraz ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Toper Napisano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2008 > Fiuuu robi wrażenie ta elastyczność mały wymiatacz to jest teraz ) za to na IV 80-120 jest w 7s :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jareckii Napisano 30 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Stycznia 2008 > za to na IV 80-120 jest w 7s :-) a w mojej marysy 10S ale poszukam przyczyny 2bo powinna się trochę lepiej zbierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2008 > Rezultat pomiarów jest następujący > IV 60-100 km/h 10,5 -11 sek > V 80- 120 km/h 16,8-17,8 sek W Brava CF-3 100KM z 1/3 baku i kierowcą przyspieszenie na IV od 60 - 100km/h zajmuje mi koło 9 - 9,5s . Na V zmierzę jak będzie okazja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2008 > W Brava CF-3 100KM z 1/3 baku i kierowcą przyspieszenie na IV od 60 - > 100km/h zajmuje mi koło 9 - 9,5s . > Na V zmierzę jak będzie okazja A ile waży Brawa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iron Napisano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2008 > A ile waży Brawa ? Jakieś 100kg mniej od MW . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
POKS Napisano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2008 > Jakieś 100kg mniej od MW . Łożesz ty albo moja to Qpa albo twoja to jakiś ewenement czy cóś Pocieszam się że jareckii miał gorszą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.