direct3d Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 Witam, Pytanie jak w temacie, jak sie sprawuje silnik 1,5 dCi w Almerze N16 (roczniki 2002-2003) ? Czytałem o nim nieco, opinie: nie powala osiągami, głośny a zarazem oszczędny. Tylko nigdzie nie mogę wyczytać o jego awaryjności, większość postów tyczy się nowych egzemplarzy (do 40 kkm) więc co to za test dla auta :-) Bardziej interesują mnie opinie przy przebiegu 100kkm i więcej, co jest słabą stroną tej jednostki - czy ma jakieś typowe przypadłości ? Czy lepiej pozostać przy benzynie 1.5 ? Genralnie nie chciałbym pchać się w diesla 2,2 bo i tak jeżdzę w korkach w stolicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > Witam, > Pytanie jak w temacie, jak sie sprawuje silnik 1,5 dCi w Almerze N16 > (roczniki 2002-2003) ? Zapytaj na NissanKlubPolska , z tego co pamiętam to chyba dobre opinie ma ten silniczek. Można go bodajże na ~100KM zaczipować. 2,2Di też fajny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teres Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > Zapytaj na NissanKlubPolska , Może lepiej na Reno Klub Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alastair Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > Może lepiej na Reno Klub Polska to nie sa dokladnie takie same silniki. 1.5dci w reno czesto padaja (wtryski, turbiny) a w nissanach jakos nie. Diabel tkwi w szczegolach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > Witam, > Pytanie jak w temacie, jak sie sprawuje silnik 1,5 dCi w Almerze N16 > (roczniki 2002-2003) ? Odradzam. Częste awarie wtrysków, pierścieni, problemy z kompresją nawet w silnikach z przebiegami ok 30 tys km Bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > to nie sa dokladnie takie same silniki. 1.5dci w reno czesto padaja > (wtryski, turbiny) a w nissanach jakos nie. Diabel tkwi w > szczegolach To ta sama jednostka i te same niestety awarie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2008 > to nie sa dokladnie takie same silniki. 1.5dci w reno czesto padaja > (wtryski, turbiny) a w nissanach jakos nie. Diabel tkwi w > szczegolach Niestety ten sam felerny układ paliwowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > Odradzam. Częste awarie wtrysków, pierścieni, problemy z kompresją > nawet w silnikach z przebiegami ok 30 tys km Bardzo wrażliwe > na jakość paliwa. A to ciekawe mam taki w clio i powiem tak oszczędny do bulu ekonomiczny i bezawaryjny przebieg 120 000 serwisowany tylko w reno od wymiany do wymiany nie dolewam oleju,uważam ten silnik za jeden z lepszych diesli.Przed zakupem także miałem obawy ale autko podobało mi się więc zaczołem drążyć temat dużo rozmawiałem z użytkownikami tych aut np spotkałem gościa który miał kango z tym silnikem przebieg ponad 300 000 bardzo chwalił motor dzisiaj już wiem że wybrałem bardzo dobry silniczek polecam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > Niestety ten sam felerny układ paliwowy Jaki układ paliwowy ? Jak już pisałem mam taki silniczek diesla od nowości przejechane około 120 000 serwisowany zgodnie z instrukcją tylko w reno tankuje na szelu autko pali zima lato bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > Jaki układ paliwowy ? Jak już pisałem mam taki silniczek diesla od > nowości przejechane około 120 000 serwisowany zgodnie z > instrukcją tylko w reno tankuje na szelu autko pali zima lato > bez problemu. Układ CR delphi dośc wrażliwy na nasze paliwko To ze ty tyle zrobiłes nie znaczy że inni robia tyle samo na wtryskach i pompach w tym silniku Ja poprostu pisze to co widze w pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
merino1 Napisano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2008 > Układ CR delphi dośc wrażliwy na nasze paliwko > To ze ty tyle zrobiłes nie znaczy że inni robia tyle samo na > wtryskach i pompach w tym silniku > Ja poprostu pisze to co widze w pracy A ja poprostu pisze to co sam doświadczam jako praktyk systemy delphi to największy producent aparatury na świecie nie sądze aby produkował jakies specjalnie awaryjne zasilanie do diesli a tym bardziej specjalnie do renualt myśle że czas skończyć z mitami ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2008 > > Ja poprostu pisze to co widze w pracy A ja poprostu pisze to co > sam doświadczam jako praktyk systemy delphi to największy > producent aparatury na świecie nie sądze aby produkował jakies > specjalnie awaryjne zasilanie do diesli a tym bardziej > specjalnie do renualt myśle że czas skończyć z mitami ... Jedyne mity jakie znam to Greckie Przejedż sie może po serwisach i warsztatach które zajmują sie CR i popytaj jaka maja opinie o delphi Weż pod uwage że wciąż zyjemy w Polsce i w Uni ale paliwo mamy ciągle kiepskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.