Skocz do zawartości

swap silnika cc/sc na 2.0 16VT z fiata coupe


Codename47

Rekomendowane odpowiedzi

> przez odpowiedz na tego posta mam rozumiec ze ty jestes tą tajemnicza

> osoba ktora robi/planuje tego swapa ?

Nie jestem tajemnicza osoba bo nic sie nie dzieje w tym kierunku. Sam tego nie zrobie poniewaz moja wiedza/doswiadczenie/praktyka jest zbyt mala zeby zrobic takie cos, napewno pomoze mi jak juz w tym jedna osoba i jeszcze pewnie pare innych bedzie mialo swoj wklad. A kiedy sie to stanie, nikt tego nie wie, bedzie to zrobione jedynie dla wlasnej satysfakcji ze sie da, a jak sie nie da to nie, to auto moze nigdy nie zaistniec jak pewne projekty nawet na CM, albo jezdzic cichociemnie bez wiekszego rozglosu. Ale jest to temat naprawde odlegly i niektorzy tu wybiegli za daleko mowiac ze cos bedzie sie budowac bo narazie sa inne auta do zrobienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie

> on az tak poronionych pomysłów to nie ma

niemialbym jakbym sie nie zadawal z taki jednym czipsmajstrem co mnie tu o centralach wiecznie gada i z drugim takim brzydalem co chce 300 kuni miec i strzal z podlenku 150KM na dyszach z corvetty rotfl.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niemialbym jakbym sie nie zadawal z taki jednym czipsmajstrem co mnie

> tu o centralach wiecznie gada i z drugim takim brzydalem co chce

> 300 kuni miec i strzal z podlenku 150KM na dyszach z corvetty

takich dwoch jak nas dwoch nie ma nigdzie zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niemialbym jakbym sie nie zadawal z taki jednym czipsmajstrem co mnie

> tu o centralach wiecznie gada i z drugim takim brzydalem co chce

> 300 kuni miec i strzal z podlenku 150KM na dyszach z corvetty

to sie nie da hehe.gifhehe.gifhehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jestem tajemnicza osoba bo nic sie nie dzieje w tym kierunku. Sam

> tego nie zrobie poniewaz moja wiedza/doswiadczenie/praktyka jest

> zbyt mala zeby zrobic takie cos, napewno pomoze mi jak juz w tym

> jedna osoba i jeszcze pewnie pare innych bedzie mialo swoj

> wklad. A kiedy sie to stanie, nikt tego nie wie, bedzie to

> zrobione jedynie dla wlasnej satysfakcji ze sie da, a jak sie

> nie da to nie, to auto moze nigdy nie zaistniec jak pewne

> projekty nawet na CM, albo jezdzic cichociemnie bez wiekszego

> rozglosu. Ale jest to temat naprawde odlegly i niektorzy tu

> wybiegli za daleko mowiac ze cos bedzie sie budowac bo narazie

> sa inne auta do zrobienia.

ok czaje smile.gif ja zaczynam zbierac kase . pozniej pomierze wszystko .skonsultuje sie z kumplem z ktorym bym to robil i jesli nie bedize to zbyt skomplikowane to zabieram sie a jak nie to kupuje motorek jakis szybki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgodze sie ze trudno wyrwac silnik w dobrej kondycji za rozsadne

> pieniadze.

> z tym ze jest drobna różnica ze 1,4 sie miesci a 2.0 wątpie zeby

> upchac bez ingerencji w karoserie

które 1.4 sie mieści bez ingerensji w bude? chyba tylko fire nowy.... uniakowy wchodzi z taką samą ilością przeróbek jak ten z FC, IMO lepiej jest zasadzać właśnie 2.0T z FC bo ma turbine od frontu i nie trzeba ciągać orurowania po całej komorze, wywalenie kilku zbędnych blaszek myśle że załatwi sprawe w przypadku 2.0T, trzeba dorobić łapy i poszerzyć auto żeby przy pełnym skręcie nie zachaczać o skrzynie i po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> które 1.4 sie mieści bez ingerensji w bude? chyba tylko fire nowy....

> uniakowy wchodzi z taką samą ilością przeróbek jak ten z FC, IMO

> lepiej jest zasadzać właśnie 2.0T z FC bo ma turbine od frontu i

> nie trzeba ciągać orurowania po całej komorze, wywalenie kilku

> zbędnych blaszek myśle że załatwi sprawe w przypadku 2.0T,

> trzeba dorobić łapy i poszerzyć auto żeby przy pełnym skręcie

> nie zachaczać o skrzynie i po problemie.

czy Ty przypadkiem nie wiesz czegos wiecej na temat takiego swapa ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej kup FC 16/20vt , a CC zostaw na oszczedna jazde po miescie ,

> badz tez do jazdy jak sie FC popsuje

> Naprawde dobrze Ci zycze i wiem co mowie

nie jezdze po miescie. wiekszosc to trasy albo po wyspie krotkie odcinki.

FC mi sie podoba ale dwa auta sa mi totalnie zbedne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z

> fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne .

> bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni

> wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to

> juz napewno bedize dobrze.

Jeździć napewno będzie dobrze, a kwestia włożenia tego silnika, to nic innego jak dobry koncept plan na jego podwieszenie. Na biede w 4 punktach można go zawiesić i wynaleźć ewentualnie jakieś inne miejsca żeby to miało ręce i nogi. Blacha 3mm, szlifierka kątowa, młotek, migomat, śruby, poduszki i już silnik wisi jak talala. Pamiętam jak wsadzał kumpel 1.3T to zawieszony silnik miał w 4 punktach (na podłużnicach tam gdzie seryjnie, dolna łapa skrzyni tam gdzie seryjnie), po prawej stronie miał dorobione mocowanie dolne poduszki skrzyni (dokładnie takie samo jak pod nogami kierowcy) i dodatkowo przy łaczeniu przedniego pasa z podłużnicą miał do podłużnicy zamocowaną łapę z poduszką ażeby silnik nie latał za bardzo przód - tył.

Ja jak tylko poskładam 1150 to zbieram fundusze na konkret swap, no chyba że zaturbie CC na 4 gaźnikach. Opcja jak najbardziej wykonalna 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a to czemu??

Bo widzialem projekt uno 2.0t , kola wystaja znacznie poza obreb budy , a CC jest jeszcze mniejsze , poszerzenia 10-15cm na strone glupio by w takim aucie na codzien wygladaly , nie mowiac o tym ,ze praktycznie caly przod trzeba zmieniac = strefy zgniotu nie istnieja , w razie wypadku silnik przelatuje przez srodek grinser006.gif O mega podsterownosci nie trzeba wspominac ,bo to oczywiste , zreszta ja tam sie nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo widzialem projekt uno 2.0t , kola wystaja znacznie poza obreb budy

> , a CC jest jeszcze mniejsze , poszerzenia 10-15cm na strone

> glupio by w takim aucie na codzien wygladaly , nie mowiac o tym

> ,ze praktycznie caly przod trzeba zmieniac = strefy zgniotu nie

> istnieja , w razie wypadku silnik przelatuje przez srodek O

> mega podsterownosci nie trzeba wspominac ,bo to oczywiste ,

> zreszta ja tam sie nie znam

jezeli mowimy o aucie do jazdy na codzien to sie calkowicie zgodze, jezeli chodzi o auto np. na 1/4 mili to nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.