Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne . bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to juz napewno bedize dobrze. cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa) powstaje taki bolid ? prawda to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 może pomyliło Ci się z tym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > może pomyliło Ci się z tym nie no ze do uno da sie wlozyc bez problemu to ja wiem : ) (sam wkoncu mialem kiedys UTa 1.3turbo po swapie na 1.6T ) ale mowie teraz o cc ./sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z > fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne . > bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni > wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to > juz napewno bedize dobrze. > cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa) > powstaje taki bolid ? prawda to ? nie bardzo sobie wyobrazam w jaki sposób ten dosc spory silnik mialby wejsc do komory SC ale nie ma rzeczy niemozliwych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > nie bardzo sobie wyobrazam w jaki sposób ten dosc spory silnik > mialby wejsc do komory SC ale nie ma rzeczy niemozliwych trzeba by pomierzyc komore i silnik ma ktos moze jakis schemat albo zdjecie z podanymi wymiarami pustej komory w cc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > trzeba by pomierzyc komore i silnik > ma ktos moze jakis schemat albo zdjecie z podanymi wymiarami pustej > komory w cc ? widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc jest ciasniej. ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno > reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc > jest ciasniej. > ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda no jak wlozyli ten silnik do pandy to do cc czemu mial by nie wejsc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno > reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc > jest ciasniej. > ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda Wymienialem rozrzad w coupe 2.0 20VT - to jest pieciocylindrowy motor i obylo sie bez wyciagania silnika 16VT wejdzie do cc/sc - nawet ktos z centomanii juz probowal to wsadzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chrom Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Wymienialem rozrzad w coupe 2.0 20VT - to jest pieciocylindrowy motor > i obylo sie bez wyciagania silnika 16VT wejdzie do cc/sc - > nawet ktos z centomanii juz probowal to wsadzic to szacunek, ja tej opercji nie widzialem bez przynajmniej opuszczenia motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > to szacunek, ja tej opercji nie widzialem bez przynajmniej > opuszczenia motoru Z jednej poduszki wystarczy opuscic No i jest potrzebny jakiś chudini do założenia paska - ja bym swojej reki tam nie wsadzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 16VT wejdzie do cc/sc - ooo widzisz a pamietasz moze kto to byl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > 16VT wejdzie do cc/sc - > ooo widzisz a pamietasz moze kto to byl ? Odezwij sie na gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Odezwij sie na gg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 1.6 z bravy juz sie nie mieści Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 Ale piszemy o bezinwazyjnym włożeniu czy drucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Ale piszemy o bezinwazyjnym włożeniu czy drucie co rozumiesz przez bezinwazyjne ? napewno cos trzeba bedzie poprzerabiac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > co rozumiesz przez bezinwazyjne ? > napewno cos trzeba bedzie poprzerabiac chodzi o wycinanie i spawanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > nie no ze do uno da sie wlozyc bez problemu to ja wiem : ) (sam > wkoncu mialem kiedys UTa 1.3turbo po swapie na 1.6T ) > ale mowie teraz o cc ./sc no nie wiem czy tak bez problemu podloznice wycieli , grodz wycieta , jakies elementy wyciete - ogolnie ostro odelzony z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > no nie wiem czy tak bez problemu > podloznice wycieli , grodz wycieta , jakies elementy wyciete - > ogolnie ostro odelzony z przodu widzialem kilka innych swapow na 2.0T i i nie robili az takiej rzezby. zalezy jak kto lubi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > widzialem kilka innych swapow na 2.0T i i nie robili az takiej > rzezby. zalezy jak kto lubi nie oszukujmy sie - jezeli 2.0 16v chcesz wlozyc do cento pociagnie to za soba ogromne koszty i czas (jezeli nie bedziesz sam tego robic to w ogole grube tysiace) IMO nierealne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > nie oszukujmy sie - jezeli 2.0 16v chcesz wlozyc do cento pociagnie > to za soba ogromne koszty i czas (jezeli nie bedziesz sam tego > robic to w ogole grube tysiace) > IMO nierealne kasa raczej to nie problem. kazdy swap w cc wiaze sie z duzymi kosztami a jak juz robic to porzadnie zeby cos bylo pod noga.a miejsce i warunki do swapa mam. bardziej chodzi mi o techniczna czesc takiej operacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > kasa raczej to nie problem. kazdy swap w cc wiaze sie z duzymi > kosztami a jak juz robic to porzadnie zeby cos bylo pod noga.a > miejsce i warunki do swapa mam. bardziej chodzi mi o techniczna > czesc takiej operacji. przy takim silniku to myslalbym o centralu masa lepiej by sie rozlozyla/lapsza trakcja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > przy takim silniku to myslalbym o centralu masa lepiej by sie > rozlozyla/lapsza trakcja Dokładnie tak. Już w kilku uturbionych 1,2 jest problem z trakcją a co dopiero przy silniku 2,0 który ma spory moment obrotowy. Jakoś tego nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z > fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne . > bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni > wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to > juz napewno bedize dobrze. > cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa) > powstaje taki bolid ? prawda to ? był na AK wątek o pandzie z 2,0 z coupe foty tez były, chyba nawet cięto podłużnice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Dokładnie tak. Już w kilku uturbionych 1,2 jest problem z trakcją a > co dopiero przy silniku 2,0 który ma spory moment obrotowy. > Jakoś tego nie widzę. auto nie ma byc na 1/4 wiec problemu nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > był na AK wątek o pandzie z 2,0 z coupe > foty tez były, chyba nawet cięto podłużnice dokladnie. nie byly ciete tylko poduszka/lapa silnika byla z drugiej strony podluznicy. widzialem tylko 3 fotki wiec moze o czyms nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > Dokładnie tak. Już w kilku uturbionych 1,2 jest problem z trakcją a > co dopiero przy silniku 2,0 który ma spory moment obrotowy. > Jakoś tego nie widzę. corsa A kastra jezdzila z 2.0 let z calibry tam ponoc z wykresu wynikalo ze 230 km zrobili i 12.5 na cwiartke zrobil ... a masa podobna do cc/sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 jest taki plan w legionowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > jest taki plan w legionowie no wlasnie tak pamietalem ze cos z wwa. cos wiecej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 1 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > no wlasnie tak pamietalem ze cos z wwa. > cos wiecej ? silnik ma byc jeden z ok 900 w pln, buda w plnach, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 1 Lutego 2008 > silnik ma byc jeden z ok 900 w pln, buda w plnach, czyli tak ogolnie to jeszcze odlegle plany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 A do tego silnika gt28rs się idealnie nadaje ale wtedy to już by naprawde ciężko było tym ruszyć z miejsca A samym czipem raczej niezbyt łatwo go będzie zrobić na 230 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
trool666 Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > A do tego silnika gt28rs się idealnie nadaje ale wtedy to już by > naprawde ciężko było tym ruszyć z miejsca A samym czipem raczej > niezbyt łatwo go będzie zrobić na 230 IMO nie ma se sensu az tak kombinowac lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio. bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt. chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da. jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 Tylko lekutko mu koła wystawały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bey Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > IMO nie ma se sensu az tak kombinowac > lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio. > bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt. > chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da. > jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje. prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > IMO nie ma se sensu az tak kombinowac > lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio. > bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt. > chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da. > jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje. roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać kompletne a baza jest mocna i tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > IMO nie ma se sensu az tak kombinowac > lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio. > bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt. > chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da. > jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje. pomysl sobie jakie beda koszty kupienia i uturbienia 1.4 ? gdzie 2.0 juz ma 190 koni w seri i wiecej nic nie trzeba robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale > nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za > chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać > kompletne a baza jest mocna i tak. dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale > nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za > chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać > kompletne a baza jest mocna i tak. w legio jest taki plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > w legio jest taki plan ale ktory plan 1.4 16V T ? czy 2.0 T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > ale ktory plan 1.4 16V T ? czy 2.0 T? 2,0 16vT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goofer0 Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > Tylko lekutko mu koła wystawały z tylu ... z przodu mial praktycznie schowane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > 2,0 16vT masz jakies dane na temat tego swapa albo jakis nr gg czy maila do goscia co to robi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > auto nie ma byc na 1/4 wiec problemu nie bedzie. no to niech bedzie pierwsze drift cento bedzie oryginalnie i napewno da jeszcze wiecej frajdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Codename47 Napisano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > no to niech bedzie pierwsze drift cento bedzie oryginalnie i > napewno da jeszcze wiecej frajdy nie no chodzilo mi ze do normalnej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > w legio jest taki plan pomarańczowy czy srebrny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > pomarańczowy czy srebrny? jesli sie uda to biały edit. jak tam fotelik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > jesli sie uda to biały a co ma sie nie udać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > a co ma sie nie udać jak sie uda zakupic bude w dobrej cenie to chodzimy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ROBSON188 Napisano 2 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2008 > pomarańczowy czy srebrny? ty sie nie interesuj bo wiesz ze sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.