Skocz do zawartości

swap silnika cc/sc na 2.0 16VT z fiata coupe


Codename47

Rekomendowane odpowiedzi

takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne . bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to juz napewno bedize dobrze.

cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa) powstaje taki bolid ? prawda to ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z

> fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne .

> bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni

> wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to

> juz napewno bedize dobrze.

> cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa)

> powstaje taki bolid ? prawda to ?

nie bardzo sobie wyobrazam w jaki sposób ten dosc spory silnik mialby wejsc do komory SC ale nie ma rzeczy niemozliwych zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie bardzo sobie wyobrazam w jaki sposób ten dosc spory silnik

> mialby wejsc do komory SC ale nie ma rzeczy niemozliwych

trzeba by pomierzyc komore i silnik

ma ktos moze jakis schemat albo zdjecie z podanymi wymiarami pustej komory w cc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> trzeba by pomierzyc komore i silnik

> ma ktos moze jakis schemat albo zdjecie z podanymi wymiarami pustej

> komory w cc ?

widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc jest ciasniej.

ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno

> reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc

> jest ciasniej.

> ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda

no jak wlozyli ten silnik do pandy to do cc czemu mial by nie wejsc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzialem ten silnik w fiacie coupe, i tam jest tak ciasno ze trudno

> reke włozyc, wymiana rozrzadu to wyciaganie silnika. a w sc/cc

> jest ciasniej.

> ja nie widze tego...ale moze jakiemus magikowi sie uda

Wymienialem rozrzad w coupe 2.0 20VT - to jest pieciocylindrowy motor i obylo sie bez wyciagania silnika zlosnik.gif 16VT wejdzie do cc/sc - nawet ktos z centomanii juz probowal to wsadzic zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wymienialem rozrzad w coupe 2.0 20VT - to jest pieciocylindrowy motor

> i obylo sie bez wyciagania silnika 16VT wejdzie do cc/sc -

> nawet ktos z centomanii juz probowal to wsadzic

to szacunek, ja tej opercji nie widzialem bez przynajmniej opuszczenia motoru ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to szacunek, ja tej opercji nie widzialem bez przynajmniej

> opuszczenia motoru

Z jednej poduszki wystarczy opuscic ok.gif No i jest potrzebny jakiś chudini do założenia paska - ja bym swojej reki tam nie wsadzil frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie no ze do uno da sie wlozyc bez problemu to ja wiem : ) (sam

> wkoncu mialem kiedys UTa 1.3turbo po swapie na 1.6T )

> ale mowie teraz o cc ./sc

no nie wiem czy tak bez problemu

podloznice wycieli , grodz wycieta , jakies elementy wyciete - ogolnie ostro odelzony z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> widzialem kilka innych swapow na 2.0T i i nie robili az takiej

> rzezby. zalezy jak kto lubi

nie oszukujmy sie - jezeli 2.0 16v chcesz wlozyc do cento pociagnie to za soba ogromne koszty i czas (jezeli nie bedziesz sam tego robic to w ogole grube tysiace)

IMO nierealne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie oszukujmy sie - jezeli 2.0 16v chcesz wlozyc do cento pociagnie

> to za soba ogromne koszty i czas (jezeli nie bedziesz sam tego

> robic to w ogole grube tysiace)

> IMO nierealne

kasa raczej to nie problem. kazdy swap w cc wiaze sie z duzymi kosztami a jak juz robic to porzadnie zeby cos bylo pod noga.a miejsce i warunki do swapa mam. bardziej chodzi mi o techniczna czesc takiej operacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kasa raczej to nie problem. kazdy swap w cc wiaze sie z duzymi

> kosztami a jak juz robic to porzadnie zeby cos bylo pod noga.a

> miejsce i warunki do swapa mam. bardziej chodzi mi o techniczna

> czesc takiej operacji.

przy takim silniku to myslalbym o centralu grinser006.gif masa lepiej by sie rozlozyla/lapsza trakcja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> przy takim silniku to myslalbym o centralu masa lepiej by sie

> rozlozyla/lapsza trakcja

Dokładnie tak. Już w kilku uturbionych 1,2 jest problem z trakcją a co dopiero przy silniku 2,0 który ma spory moment obrotowy.

Jakoś tego nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> takie mam pytanko. czy slyszal ktos o czyms takim swap na 2.0 16vT z

> fiata coupe. albo ma jakies informacje czy jest to wykonalne .

> bo tak mysle o swapie wlasnie na taki silnik. w seri ma 190 koni

> wiec powinno wystarczyc do cc. po chipsie by mial ze 230 wiec to

> juz napewno bedize dobrze.

> cos mi sie tak chyba obilo o uszy ze gdzies w polsce ( chyba w wwa)

> powstaje taki bolid ? prawda to ?

był na AK wątek o pandzie z 2,0 z coupe

foty tez były, chyba nawet cięto podłużnice grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dokładnie tak. Już w kilku uturbionych 1,2 jest problem z trakcją a

> co dopiero przy silniku 2,0 który ma spory moment obrotowy.

> Jakoś tego nie widzę.

corsa A kastra jezdzila z 2.0 let z calibry tam ponoc z wykresu wynikalo ze 230 km zrobili i 12.5 na cwiartke zrobil ... a masa podobna do cc/sc palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A do tego silnika gt28rs się idealnie nadaje ale wtedy to już by

> naprawde ciężko było tym ruszyć z miejsca A samym czipem raczej

> niezbyt łatwo go będzie zrobić na 230

IMO nie ma se sensu az tak kombinowac

lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio.

bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt.

chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da.

jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje. grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO nie ma se sensu az tak kombinowac

> lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio.

> bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt.

> chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da.

> jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje.

prawda ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO nie ma se sensu az tak kombinowac

> lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio.

> bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt.

> chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da.

> jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje.

roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać kompletne a baza jest mocna i tak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO nie ma se sensu az tak kombinowac

> lepiej wrzucic 1.4 delikatnie uturbic i wsio.

> bo jak dasz 2.0 to i tak nie przełożysz tego na asfalt.

> chyba ze chcesz zrobic tylko po to zeby pokazac ze sie da.

> jezeli tak to zycze powodzenia i czekamy na relacje.

pomysl sobie jakie beda koszty kupienia i uturbienia 1.4 ?

gdzie 2.0 juz ma 190 koni w seri i wiecej nic nie trzeba robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale

> nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za

> chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać

> kompletne a baza jest mocna i tak.

dokladnie ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> roboty przy 1.4T jest tyle samo, 1.4T jest fakt dobrym silnikiem ale

> nie znajdziesz żadnego w dobrej kondycji do kupienia chyba że za

> chorą kase, a takie 2.0T z FC to można i za 1500pln wyrwać

> kompletne a baza jest mocna i tak.

w legio jest taki plan zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.