lk73 Napisano 26 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2005 Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od autoelektryki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anton Napisano 26 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2005 Ja polecałbym jednak ASO bo elektronik może mieć swoje "ciekawe" pomysły na rozwiązanie problemu i później możesz mieć jeszcze większe problemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bastino Napisano 26 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2005 Nie kiedy przy takich błędach pomaga odłączenie na kilka minut akumulatora. Po podłoączeniu wszystko wraca do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 26 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2005 > Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie > gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu > kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić > kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich > kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy > konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od > autoelektryki ? jak uzywals rownolegle obu kluczykow to teraz jest problem - dziwne ze z matka jest to samo ja mam ten problem na jedyn z kluczykow, tym dluzej uzywanem FC jest zasilany indukcyjnie i mozliwe ze wlasni gdzies w zasilaniu tkwi problem, ja jednak polecam dobre ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturB Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > Ja polecałbym jednak ASO bo elektronik może mieć swoje "ciekawe" > pomysły na rozwiązanie problemu i później możesz mieć jeszcze > większe problemy czy ten problem może być związany z nadmiernym zużyciem kluczyków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
korek007 Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie > gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu > kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić > kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich > kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy > konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od > autoelektryki ? Cześć! Osobiście nie polecałbym żadnych speców, lecz ASO. A tak na marginesie - w mojej kropce pół roku temu nie gasła ani kontrolka Fiat Code, ani wtrysku. Skończyło się na wymianie sterownika wtrysku - prawie 3 tys zet. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie > gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu > kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić > kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich > kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy > konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od > autoelektryki ? konieczna jest wizyta w ASO,w celu zakupienia za 88 PLN nowej antenki FC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > Ja polecałbym jednak ASO bo elektronik może mieć swoje "ciekawe" > pomysły na rozwiązanie problemu i później możesz mieć jeszcze > większe problemy obawiam się,ze moze (a raczej będzie na pewno) odwrotnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturB Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > konieczna jest wizyta w ASO,w celu zakupienia za 88 PLN nowej > antenki FC to jest odpowiedź, która mnie zadowala a można w jakiś sposób sprawdzić antenke, którą mam u siebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > jak uzywals rownolegle obu kluczykow to teraz jest problem - dziwne > ze z matka jest to samo > ja mam ten problem na jedyn z kluczykow, tym dluzej uzywanem > FC jest zasilany indukcyjnie i mozliwe ze wlasni gdzies w zasilaniu > tkwi problem, ja jednak polecam dobre ASO problem jest typowy dla wszystkich Fiatow z FC I,typowy aż do bólu ,i fakt uzywania kilku kluczykow rownolegle nic w tej rzeczy nie zmienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > to jest odpowiedź, która mnie zadowala > a można w jakiś sposób sprawdzić antenke, którą mam u siebie ? pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa wartość,to ja nie mam pojęcia U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie antenki - jak ręką odjął... W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje identyczne rozwiązanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturB Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa > wartość,to ja nie mam pojęcia > U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu > rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie > antenki - jak ręką odjął... > W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje > identyczne rozwiązanie... MEGAMOS - 35 omów (ma znaczek na antence (odwrocony trojkat w kólku) ) MARELLI - 19 omów (ma napis-logo MAGNETI MARELLI) BOSCH - od 2 do 5 omów (nie ma nic (ani znaczka, ani nazwy)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2005 > MEGAMOS - 35 omów (ma znaczek na antence (odwrocony trojkat w kólku) > ) > MARELLI - 19 omów (ma napis-logo MAGNETI MARELLI) > BOSCH - od 2 do 5 omów (nie ma nic (ani znaczka, ani nazwy)) warto zapamiętać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 > problem jest typowy dla wszystkich Fiatow z FC I,typowy aż do bólu > ,i fakt uzywania kilku kluczykow rownolegle nic w tej rzeczy nie > zmienia... zonk teraz jezdze na drugim kluczyku, ten "nowszy" i prolemu niet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_marcino_ Napisano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 Ja kiedyś też miałem taki problem, czasami musiałem nawet kilka razy przekręcać zanim odpalił. Od jakiegioś czasu nie ma żadnego problemu, nic nie majstrowałem. Zastanawiam, sę czy może to mieć jakiś związek z naprawianiem urwanego ucha w kluczyku, bo mniej więcej od tego czasu FIAT CODE działa prawidłowo. Naprawa kluczyka polegała na wklejeniu aluminiowego kółka w miejsce rozerwanego uszka w kluczyku. Może to te aluminium działa jak jakiś wzmacniacz sygnału ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepy Napisano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 A czy macie taki objaw : Gdy auto odpalam to jeśli odpale za pierwszym przekręceniem kluczyka to CODE jest OK, ale gdy np nie zapali za pierwszym, albo nawet włącze kluczyk, wyłącze i potem zapalam to CODE świeci już cały czas. Robi mi to juz od paru lat, nie przeszkadza mi to, ale zastanawiam się dlaczego tak jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArturB Napisano 19 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2005 > pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa > wartość,to ja nie mam pojęcia > U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu > rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie > antenki - jak ręką odjął... > W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje > identyczne rozwiązanie... gdzie trzeba prezyłożyć kabelki żeby zmierzyć oporność ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.