Skocz do zawartości

Kontrolka klucz Code PI


lk73

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od autoelektryki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie

> gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu

> kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić

> kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich

> kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy

> konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od

> autoelektryki ?

jak uzywals rownolegle obu kluczykow to teraz jest problem - dziwne ze z matka jest to samo

ja mam ten problem na jedyn z kluczykow, tym dluzej uzywanem zlosnik.gif

FC jest zasilany indukcyjnie i mozliwe ze wlasni gdzies w zasilaniu tkwi problem, ja jednak polecam dobre ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> Ja polecałbym jednak ASO bo elektronik może mieć swoje "ciekawe"

> pomysły na rozwiązanie problemu i później możesz mieć jeszcze

> większe problemy

czy ten problem może być związany z nadmiernym zużyciem kluczyków ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie

> gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu

> kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić

> kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich

> kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy

> konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od

> autoelektryki ?

Cześć! Osobiście nie polecałbym żadnych speców, lecz ASO. A tak na marginesie - w mojej kropce pół roku temu nie gasła ani kontrolka Fiat Code, ani wtrysku. Skończyło się na wymianie sterownika wtrysku - prawie 3 tys zet. sciana.gif Pozdrawiam 20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ostatnio po włożeniu kluczyka do stacyjnki kontrolka klucza Code nie

> gaśnie. Dopiero po powtórnym lub więcej razy wyjęciu i włożeniu

> kluczyka do stacyjki kontrolka Code gaśnie i można wtedy odpalić

> kropasa. Takie zachowanie kontrolki jest przy wszystkich

> kluczach , łącznie z kluczem matką. Tak więc co się dzieje ? Czy

> konieczna jest wizyta w ASO czy też u dobrego speca od

> autoelektryki ?

konieczna jest wizyta w ASO,w celu zakupienia za 88 PLN nowej antenki FC biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja polecałbym jednak ASO bo elektronik może mieć swoje "ciekawe"

> pomysły na rozwiązanie problemu i później możesz mieć jeszcze

> większe problemy

obawiam się,ze moze (a raczej będzie na pewno) odwrotnie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> konieczna jest wizyta w ASO,w celu zakupienia za 88 PLN nowej

> antenki FC

to jest odpowiedź, która mnie zadowala zlosnik.gif

a można w jakiś sposób sprawdzić antenke, którą mam u siebie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak uzywals rownolegle obu kluczykow to teraz jest problem - dziwne

> ze z matka jest to samo

> ja mam ten problem na jedyn z kluczykow, tym dluzej uzywanem

> FC jest zasilany indukcyjnie i mozliwe ze wlasni gdzies w zasilaniu

> tkwi problem, ja jednak polecam dobre ASO

problem jest typowy dla wszystkich Fiatow z FC I,typowy aż do bólu biglaugh.gif,i fakt uzywania kilku kluczykow rownolegle nic w tej rzeczy nie zmienia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest odpowiedź, która mnie zadowala

> a można w jakiś sposób sprawdzić antenke, którą mam u siebie ?

pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa wartość,to ja nie mam pojęcia biglaugh.gif

U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie antenki - jak ręką odjął... palacz.gif

W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje identyczne rozwiązanie... ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa

> wartość,to ja nie mam pojęcia

> U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu

> rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie

> antenki - jak ręką odjął...

> W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje

> identyczne rozwiązanie...

MEGAMOS - 35 omów (ma znaczek na antence (odwrocony trojkat w kólku) )

MARELLI - 19 omów (ma napis-logo MAGNETI MARELLI)

BOSCH - od 2 do 5 omów (nie ma nic (ani znaczka, ani nazwy))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> MEGAMOS - 35 omów (ma znaczek na antence (odwrocony trojkat w kólku)

> )

> MARELLI - 19 omów (ma napis-logo MAGNETI MARELLI)

> BOSCH - od 2 do 5 omów (nie ma nic (ani znaczka, ani nazwy))

claps.gif warto zapamiętać ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> problem jest typowy dla wszystkich Fiatow z FC I,typowy aż do bólu

> ,i fakt uzywania kilku kluczykow rownolegle nic w tej rzeczy nie

> zmienia...

zonk 270751858-jezyk.gif

teraz jezdze na drugim kluczyku, ten "nowszy" i prolemu niet zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś też miałem taki problem, czasami musiałem nawet kilka razy przekręcać zanim odpalił. Od jakiegioś czasu nie ma żadnego problemu, nic nie majstrowałem. Zastanawiam, sę czy może to mieć jakiś związek z naprawianiem urwanego ucha w kluczyku, bo mniej więcej od tego czasu FIAT CODE działa prawidłowo. Naprawa kluczyka polegała na wklejeniu aluminiowego kółka w miejsce rozerwanego uszka w kluczyku. Może to te aluminium działa jak jakiś wzmacniacz sygnału ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy macie taki objaw : Gdy auto odpalam to jeśli odpale za pierwszym przekręceniem kluczyka to CODE jest OK, ale gdy np nie zapali za pierwszym, albo nawet włącze kluczyk, wyłącze i potem zapalam to CODE świeci już cały czas. Robi mi to juz od paru lat, nie przeszkadza mi to, ale zastanawiam się dlaczego tak jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pewnie trzeba by zmierzyc jej oporność...ale jaka ma być prawidlowa

> wartość,to ja nie mam pojęcia

> U mnie problem występowal pod prawie roku,az w koncu 2 tygodnie temu

> rozpoznawanie kluczyka padlo prawie zupelnie...po wymianie

> antenki - jak ręką odjął...

> W innych Fiatach zdarzają się identyczne problemy,na ktore istnieje

> identyczne rozwiązanie...

gdzie trzeba prezyłożyć kabelki żeby zmierzyć oporność ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.