Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 dzis bylem u elektryka-zero bledow na komputerze.................................................... zaplon niby opozniony wiec elektryk chcial go przyspieszyc-ile by nie krecil roznicy zadnej-ustawil maksymalne wyprzedzenie a silnik jak pracowal tak pracuje dalej i roznicy brak koles powiedzial,ze moze kolo pasowe sie obrocilo/przesunelo na wale i dlatego nie moze zaplonu zmienic... jesli to okazala by sie prawda to co robic???? myslalem ,ze to elektryka/elektronika zawodzi a okazuje sie,ze nie a mechanik mowil,ze mechanicznie tyz wszytsko idealnie......... Jejku-juz nie moge kupowac drugi silnik??? kupowac wszystkie czujniki??? kupowac komputer do 1.5??? inne pomysly??? ratujcie,bo go porąbię siekierą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mario64 Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > dzis bylem u elektryka-zero bledow na > komputerze.................................................... > zaplon niby opozniony wiec elektryk chcial go przyspieszyc-ile by nie > krecil roznicy zadnej-ustawil maksymalne wyprzedzenie a silnik > jak pracowal tak pracuje dalej i roznicy brak > koles powiedzial,ze moze kolo pasowe sie obrocilo/przesunelo na wale > i dlatego nie moze zaplonu zmienic... > jesli to okazala by sie prawda to co robic???? > myslalem ,ze to elektryka/elektronika zawodzi a okazuje sie,ze nie > a mechanik mowil,ze mechanicznie tyz wszytsko idealnie......... > Jejku-juz nie moge > kupowac drugi silnik??? > kupowac wszystkie czujniki??? > kupowac komputer do 1.5??? > inne pomysly??? > ratujcie,bo go porąbię siekierą To co mu dolega? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > To co mu dolega? nikt nie wie........ po prostu pali za duzo,zalewa sie,ma przedwczesne odciecie na obu paliwach i nie idzie jak powinien,bo maksymalnych obrotow nie osiaga... tylko skoro wszystko jest dobrze to czemu jest de facto zle???????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 Oj ta bestia! A próbowałeś u innego mechanika? Tylu teraz fachwców, że gdy ja miałem problemy z komputerem to zjeździłem czterech i każdy podawał inną przyczynę. Skończyło się na wizycie w ASO Fiata i wymianie czegoś zupełnie innego niż poprzednio zdiagnozowane usterki. Wydałem tylko kupę kasy na sprawdzanie zupełnie nie trafionych pomysłów napraw i najadłem się nerwów. Wniosek z tego taki, że czasem warto dać trochę więcej za naprawę u mechanika który zna sie na rzeczy niż oszczędzać i jeździć tam i z powrotem osczędzająć parę groszy. Szkoda nerwów. Co do bestii to szczerze... Bardzo ciężko diagnozować problemy natury elektryki, zapłonu itd w starszych autach. Nie posiadają takich komp. jak te dzisiejsze co znacznie ogranicza możliwości. Co innego wymienić łożysko, zawieszenie czy naprawić hamulce a co innego diagnozować przyczyny zalewania paliwem, za niskich obrotów silnika i podobnych... Może wymień silnik na 1.4 i po kłopocie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 na razie kupie chyba nastepnego 1.5 i zobacze co bedzie-jak nadal bedzie wariowal to kij mu w oko-postwaie go i bedzi czekal na 1.6 16fał, ja wsiade do autobusu,a Bestie bede odpalal okazjonalnie,jak bedzie mus........ zesz czemu ja go nie sprzedam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 Nast. Uno 1.5 czy sam silnik? Miłość kolego, no i przywiązanie.. Skąd ja to znam.. Trzeszczy, twardo ale jak nie jeźdżę tydzień albo odbieram od mechanika po kolejnym modzie to wiem, że go kocham... (Uniawkę oczwiście ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > Nast. Uno 1.5 czy sam silnik? Miłość kolego, no i przywiązanie.. > Skąd ja to znam.. Trzeszczy, twardo ale jak nie jeźdżę tydzień > albo odbieram od mechanika po kolejnym modzie to wiem, że go > kocham... (Uniawkę oczwiście ) silnik-nie umiem sprzedac tego padla... nie nawidze tego samochodu ale kocham go bardziej... znalzlem juz jeden niedaleko Bydgoszczy-zobaczymy ile gosc bedzie chcial... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WoWo001 Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 No to powodzenia. Oby był w lepszym stanie niż Twój obecny. Teraz będziesz miał dawcę części przynajmniej. Może z tych dwóch złożysz jeden całkiem sprawny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LUKASZdiy Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 czekaj bo ja czegos nie rozumiem u jakiego ty mechanika byłes? jak ci sprawdzał zapłon? jedz do fiata zaplacisz ze 100 zł za diagnoze i bedziesz wiedzial o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yogibabu Napisano 9 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 moim zdaniem już dawno bym go rozebrał w PISdu i składał od nowa dopiero wtedy masz szanse coś wyczaic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > czekaj bo ja czegos nie rozumiem u jakiego ty mechanika byłes? > jak ci sprawdzał zapłon? > jedz do fiata zaplacisz ze 100 zł za diagnoze i bedziesz wiedzial o > co chodzi bylem u mechanika-sprawdzal pod wzgledem stricto mechanicznym i wszytsko bylo wg niego idealnie ksiazkowo. dzis bylem u elektryka i podpinal mi go pod kompa i nie wyskoczyl zaden blad wiec elektronika tez jest w pozadku a zaplon ustawial mi lampa stroboskopowa wiec chyba raczej dobrze. ino Bestia nie reagowal na zadne zmiany-on sobie krecil nie wiem czym(aparatem???) a zaplon sie nie zmienil,chodzil caly czas tak samo-elektrykowi sie to nie podobalo i powiedzial,ze to nienormalne i podejrzane jest.... przejade sie chyba ASO.... zobaczymy co oni powiedza... ale wiecej wydam na diagnozy niz bym nowy silnik kupuil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Lutego 2008 > moim zdaniem już dawno bym go rozebrał w PISdu i składał od nowa > dopiero wtedy masz szanse coś wyczaic jak ja go rozbiore to bedzie swietnie na pewno pojade po zlozeniu zreszta nie bardzo mam czas rozpierniczac go na czesci ente,bo caly czas jezdze... dlatego mechaniorow doraznie odwiedzam ale oni juz dawno zglupieli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > bylem u mechanika-sprawdzal pod wzgledem stricto mechanicznym i > wszytsko bylo wg niego idealnie ksiazkowo. > dzis bylem u elektryka i podpinal mi go pod kompa i nie wyskoczyl > zaden blad wiec elektronika tez jest w pozadku a zaplon > ustawial mi lampa stroboskopowa wiec chyba raczej dobrze. > ino Bestia nie reagowal na zadne zmiany-on sobie krecil nie wiem > czym(aparatem???) a zaplon sie nie zmienil,chodzil caly czas tak > samo-elektrykowi sie to nie podobalo i powiedzial,ze to > nienormalne i podejrzane jest.... > przejade sie chyba ASO.... zobaczymy co oni powiedza... > ale wiecej wydam na diagnozy niz bym nowy silnik kupuil W Uno z modułem zapłonowym na DIGIPLEXie nie ma mozliwości regulowania wyprzedzenia zapłonu. Krecił pewnie rozdzielaczem ale to nic nie daje bo iskra i tak zawsze jest w tym samym miejscu. Jezeli u ciebie jest tak jak w turbo i niektórych 1,4 czyjnik na kole pasowym NIE W SKRZYNI to mozliwe ze coś się da poruszać zapłonem ale to tylko wtedy. Co mu wyszło jak sprawdzał zapłon na lampie. Powiedział jakie jest wyprzedzenie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > W Uno z modułem zapłonowym na DIGIPLEXie nie ma mozliwości > regulowania wyprzedzenia zapłonu. Krecił pewnie rozdzielaczem > ale to nic nie daje bo iskra i tak zawsze jest w tym samym > miejscu. Jezeli u ciebie jest tak jak w turbo i niektórych 1,4 > czyjnik na kole pasowym NIE W SKRZYNI to mozliwe ze coś się da > poruszać zapłonem ale to tylko wtedy. > Co mu wyszło jak sprawdzał zapłon na lampie. Powiedział jakie jest > wyprzedzenie ?? on powiedzial,ze czujnik jest wlasnie przy kole,krecil ta metalowa obudowa.do ktorej jest zamontowana kompulka(pewnie to ten rozdzielacz ), powiedzial,ze zaplon wydaje sie opozniony ale to krecenie nic nie daje... moze po prostu ten digiplex jest walniety i dlatego wszystko sie wali???? skoro elektronika jest dobrze,mechanika tez, a z elektryki zostal mi tylko wlasnie digiplex do wymiany to moze on zawodzi??? holender-musialbym podmienic i zobaczyc co wtedy,bo znowu kupowac w ciemno...??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > on powiedzial,ze czujnik jest wlasnie przy kole,krecil ta metalowa > obudowa.do ktorej jest zamontowana kompulka(pewnie to ten > rozdzielacz ), powiedzial,ze zaplon wydaje sie opozniony ale to > krecenie nic nie daje... > moze po prostu ten digiplex jest walniety i dlatego wszystko sie > wali???? > skoro elektronika jest dobrze,mechanika tez, a z elektryki zostal mi > tylko wlasnie digiplex do wymiany to moze on zawodzi??? > holender-musialbym podmienic i zobaczyc co wtedy,bo znowu kupowac w > ciemno...??? Ale on krecił pewnie tym A tym nic nie wykreci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 A ja Ci powiem, że mój Uniak ostatnio nie chciał iść więcej jak 80 na autostradzie, poza zabudowanym też nie, wiadome... przyjechałem do domu i myślę, że na nst. dzień trzeba bedzie pokukać co jest grane... rano odpaliłem, wyjechałem do pracy, a po drodze żwawo i bez problemu 100-110 Chyba miał poprostu zły humor, więc wszystko wskazuje na to, że te auta naprawdę mają swoją dusze i osobowość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zibi122 Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > on powiedzial,ze czujnik jest wlasnie przy kole,krecil ta metalowa > obudowa.do ktorej jest zamontowana kompulka(pewnie to ten > rozdzielacz ), powiedzial,ze zaplon wydaje sie opozniony ale to > krecenie nic nie daje... > moze po prostu ten digiplex jest walniety i dlatego wszystko sie > wali???? > skoro elektronika jest dobrze,mechanika tez, a z elektryki zostal mi > tylko wlasnie digiplex do wymiany to moze on zawodzi??? > holender-musialbym podmienic i zobaczyc co wtedy,bo znowu kupowac w > ciemno...??? Sprawdz jeszcze czy masz dobry przewód idacy do digiplexa od podciśnienia. On odpowiada za wyprzedzenie i opóźnienie zapłonu. Moze faktycznie to być wina tego dziadostwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > nikt nie wie........ > po prostu pali za duzo,zalewa sie,ma przedwczesne odciecie na obu > paliwach i nie idzie jak powinien,bo maksymalnych obrotow nie > osiaga... > tylko skoro wszystko jest dobrze to czemu jest de facto zle???????? podmień wtrysk może tam coś padło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > A ja Ci powiem, że mój Uniak ostatnio nie chciał iść więcej jak 80 na > autostradzie, poza zabudowanym też nie, wiadome... przyjechałem > do domu i myślę, że na nst. dzień trzeba bedzie pokukać co jest > grane... > rano odpaliłem, wyjechałem do pracy, a po drodze żwawo i bez problemu > 100-110 > Chyba miał poprostu zły humor, więc wszystko wskazuje na to, że te > auta naprawdę mają swoją dusze i osobowość moj ma na pewno tylko cham jest i dziad-nienawidzi mnie i tyle-musi sie psuc ze 3 razy w tgodniu,zeby miec lepszy humor chyba....... a mi go popsuc a ja go i tak kocham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > Ale on krecił pewnie tym > A tym nic nie wykreci. ano tym i nic nie wykrecil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > Sprawdz jeszcze czy masz dobry przewód idacy do digiplexa od > podciśnienia. On odpowiada za wyprzedzenie i opóźnienie zapłonu. > Moze faktycznie to być wina tego dziadostwa sie obluka ale przy moim szczesciu to wlasnie ten digiplex caly sie powalil i tyle... znowu ze dwie stowy wydam najmarniej....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > podmień wtrysk może tam coś padło wtrysk podmienial mi Zibi i nie bylo wielkiej roznic-moj dziala dobrze zreszta na gazie chodzi tak samo wiec to chyba jednak nie wtrysk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam0729 Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > nikt nie wie........ > po prostu pali za duzo,zalewa sie,ma przedwczesne odciecie na obu > paliwach i nie idzie jak powinien,bo maksymalnych obrotow nie > osiaga... > tylko skoro wszystko jest dobrze to czemu jest de facto zle???????? sprawdź sondę lambda -przez nią może dużo palić, Mój palił 12/100km-wymieniłem sondę która pracowała ale na stałym poziomie,teraz pali 8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SZEFU Napisano 10 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 a pasek na rozrządzie ile ma przejechane?,może przeskoczył regulacja zaworów-sprawdź cisnienie na garach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > sprawdź sondę lambda -przez nią może dużo palić, > Mój palił 12/100km-wymieniłem sondę która pracowała ale na stałym > poziomie,teraz pali 8 sonda zmieniana byla i na razie ja wykluczam ale jak ten modul okaze sie porazka to do niej wroce-kupowanie tych czesci na slepo juz mnie dobija-cala szafe ma sprawnych,ktore zamienilem na sprawne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2008 > a pasek na rozrządzie ile ma przejechane?,może przeskoczył > regulacja zaworów-sprawdź cisnienie na garach teoretycznie mogl przeskoczyc i to nawet nie sam z siebie,bo Bestia byl ciagany za drugim wozem w ramach odpalania ale mechanik patrzyl wszystko i cala mechanika jest ksiazkowo-wszystkie znaki sie zgadzaja,luzy zaworowe idealnie,cisnienie rowne na wszystkich cylindrach po 13 nie pamietam czego(atmosfer czy barow czy wszystko jedno??? ) wiec niby nic nie jest zle... musze ten modul sprawdzic(czyli chyba kupic nowy znowu w ciemno i zamienic... ) jedyne co wiem to to,ze przyczyna tych wariacji Bestii jest wspolna dla gazu i benzyny i jakis wspolny element tych instalacji zawodzi-tylko ktory??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > dzis bylem u elektryka-zero bledow na > komputerze.................................................... > zaplon niby opozniony wiec elektryk chcial go przyspieszyc-ile by nie > krecil roznicy zadnej-ustawil maksymalne wyprzedzenie a silnik > jak pracowal tak pracuje dalej i roznicy brak > koles powiedzial,ze moze kolo pasowe sie obrocilo/przesunelo na wale > i dlatego nie moze zaplonu zmienic... > jesli to okazala by sie prawda to co robic???? > myslalem ,ze to elektryka/elektronika zawodzi a okazuje sie,ze nie > a mechanik mowil,ze mechanicznie tyz wszytsko idealnie......... > Jejku-juz nie moge > kupowac drugi silnik??? > kupowac wszystkie czujniki??? > kupowac komputer do 1.5??? > inne pomysly??? > ratujcie,bo go porąbię siekierą Zmień fachowca, który przy zapłonie elektronicznym kręci aparatem Ten fachowiec to d..pa i do naprawy malucha się nadaje, a nie do porządnego samochodu. Z drugiej strony powinieneś sam to wiedzieć i od razy zwrócić mu uwagę a za takie podejście i diagnozę nie zapłacić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Zmień fachowca, który przy zapłonie elektronicznym kręci aparatem > Ten fachowiec to d..pa i do naprawy malucha się nadaje, a nie do > porządnego samochodu. > Z drugiej strony powinieneś sam to wiedzieć i od razy zwrócić mu > uwagę a za takie podejście i diagnozę nie zapłacić. I stąd pewnie te Jego problemy z tą całą bestią, jak mu takie spece naprawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Zmień fachowca, który przy zapłonie elektronicznym kręci aparatem > Ten fachowiec to d..pa i do naprawy malucha się nadaje, a nie do > porządnego samochodu. > Z drugiej strony powinieneś sam to wiedzieć i od razy zwrócić mu > uwagę a za takie podejście i diagnozę nie zapłacić. skad moglem wiedziec??? juz wiecej do niego nie jezdze madry polak po szkodzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > I stąd pewnie te Jego problemy z tą całą bestią, jak mu takie spece > naprawiają. spece specami a Bestia to i tak cham jest i tyle nie nawidzi mnie po prostu jakby bylo inaczej to juz dawno by sie dal naprawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Yogi dał Ci dobrą rade, rozbierz go na części i poskładaj od nowa, bo takiego auta jak Twoje to jeszcze tu chyba nie było A jak nie to tak jak Hysek mówił, ubezpiecz go wysoko i spal. Ja bym już cierpliwość stracił dawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Yogi dał Ci dobrą rade, rozbierz go na części i poskładaj od nowa, bo > takiego auta jak Twoje to jeszcze tu chyba nie było > A jak nie to tak jak Hysek mówił, ubezpiecz go wysoko i spal. > Ja bym już cierpliwość stracił dawno. jak ja go rozbiore i poskladam to na mur sie nim najezdze niestety ja nie do tego a ogolnie to musi byc cos z elektryka(skoro elektronika w porzadku i mechanika tez ) ale ja sam tego nie sprawdze-kupie uzywany modul i zobaczymy co sie bedzie dzialo jeno pytanie-czy tan digiplex2 to obojetnie z jakiej pojemnosci czy musi byc specjalnie od 1.5,bo takiego to na mur nie znajde aha-przewod od podcisnienie wydaje sie byc dobry-nie ma pekniec,dziur,nie spada wiec chyba dobry jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Pisze na tym Digiplex 2, ale to jest moduł zapłonowy, digiplex to nazwa całego ukł. zapłonowego{moduł, świece itd.} Książkowo pisze , że powinien podpasić od 1.4, bo w 900setkach był np. digiplex1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Pisze na tym Digiplex 2, ale to jest moduł zapłonowy, digiplex to > nazwa całego ukł. zapłonowego{moduł, świece itd.} > Książkowo pisze , że powinien podpasić od 1.4, bo w 900setkach był > np. digiplex1. jejku-ja wiedzialem,ze zle pisze i ze mnie poprawisz ale nie bylem pewien ,w ktorym momencie blad robie cos mi sie po lbie obijalo,ze to nazwa calasci ale jednakowoz,poniewaz sie nie znam to nie chcialem glupoty namisac jeszcze wiekszej dobra-zapamietuje juz raz na zawsze-ta skrzyneczka to modul zaplonowy a moj woz ma digiplex2 jako caly uklad zaplonowy czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Yogi dał Ci dobrą rade, rozbierz go na części i poskładaj od nowa, bo > takiego auta jak Twoje to jeszcze tu chyba nie było > A jak nie to tak jak Hysek mówił, ubezpiecz go wysoko i spal. > Ja bym już cierpliwość stracił dawno. A ja na jego miejscu jak tak kocha ten samochód, po prostu nauczył bym się podstaw mechaniki, elektryki i działania tego samochodu. Nic nie zastąpi samooceny działania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Jakoś tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > A ja na jego miejscu jak tak kocha ten samochód, po prostu nauczył > bym się podstaw mechaniki, elektryki i działania tego samochodu. > Nic nie zastąpi samooceny działania silnika Na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Pisze na tym Digiplex 2, ale to jest moduł zapłonowy, digiplex to > nazwa całego ukł. zapłonowego{moduł, świece itd.} > Książkowo pisze , że powinien podpasić od 1.4, bo w 900setkach był > np. digiplex1. Od 1.4 nie podpasi, bo jest inny procek, w 1.4 masz MED 439 M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Masz moduł do 1.5 jakiś tekst Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Od 1.4 nie podpasi, bo jest inny procek, w 1.4 masz MED 439 M może i nie, nie zgłębiałem sie na silniku 1.5, ale ukł.zaplonowy jest na pewno taki sam, może inne parametry jedynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Zmień fachowca, który przy zapłonie elektronicznym kręci aparatem > Ten fachowiec to d..pa i do naprawy malucha się nadaje, a nie do > porządnego samochodu. > Z drugiej strony powinieneś sam to wiedzieć i od razy zwrócić mu > uwagę a za takie podejście i diagnozę nie zapłacić. Wiesz maluchy te ostatnie, też miały zapłon elektroniczny Gościu pewnie tylko kredensy i stare polonezy umiał naprawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > może i nie, nie zgłębiałem sie na silniku 1.5, ale ukł.zaplonowy > jest na pewno taki sam, może inne parametry jedynie. Nie jest taki sam, ale działa podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Nie jest taki sam, ale działa podobnie A co jest w nim innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hysek Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > A co jest w nim innego? Choćby procek i nie pamiętam, czy w 1.5 nie było jeszcze jakiś dodatkowych czujników - nie wnikałem dawno w ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Choćby procek Choćby. i nie pamiętam, czy w 1.5 nie było jeszcze jakiś > dodatkowych czujników - nie wnikałem dawno w ten temat. A jakie jeszcze miały by być? toż to nie Ferrari. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpast Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Choćby. > i nie pamiętam, czy w 1.5 nie było jeszcze jakiś > A jakie jeszcze miały by być? toż to nie Ferrari. Zdziwiłbyś się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
p31 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Zdziwiłbyś się Wiesz coś na temat to dawaj przyda sie na przyszłość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ceka1 Napisano 11 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 Kupno drugiego silnika - bez całego osprzętu elektroniki-elektryki nowego lub dokładnie sprawdzonego - znowu Ci nic nie da, bo diabeł siedzi własnie zapewne w niesprawności kompa lub któregoś czujnika. A więc raczej nie możesz jeszcze odpuszczać - powinieneś dalej szukać przyczyny niesprawności w elektronice, nie zapominajac o koniecznej sprawności całej mechaniki. Instalację lpg na razie odłlącz i zostawsobie na deser - najpierw zajmij się usprawnieniem silnika w warunkach pracy na benzynie. I kolejno - filtr powietrza, mozliwość zasysania fałszywego powietrza, czujnik podciśnienia, instalacja zapłonowa, czujniki temperatury, czujnik otwarcia przepustnicy, sonda lambda. I częsty porządny reset komputera, bo to w uno niezbędne. Musisz niestety poszukać dobrego fachowca, ale i sam patrzeć im na rece i wyciąhgac wnioski. Powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > A ja na jego miejscu jak tak kocha ten samochód, po prostu nauczył > bym się podstaw mechaniki, elektryki i działania tego samochodu. > Nic nie zastąpi samooceny działania silnika trzeba chyba bedzie-zapisze sie na zaoczna mechanika na WAT-cie dodatkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Viper2000hp Napisano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 11 Lutego 2008 > Masz moduł do 1.5 jakiś tekst dzieki-na Was zawsze mozna liczyc -juz zamawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.