Skocz do zawartości

Ciagle zbyt bogata mieszanka


taylor

Rekomendowane odpowiedzi

Witam - od ponad roku jest problem - zmulony Kropek, były zakładane już 4 nowe sondy (w tym uniwersalna dedykowana NGK - poprawiło się po niej na 2 tygodnie, a nawet oryginalna Boscha taka jaka była poprzednio), 3 Map Sensory, świece nowe NGK, Kable nowe, kat nowy, czujka temp silnika podmieniana, czujka temp powietrza podmieniana, czujka przepustnicy podmieniana a nadal jest troche zmulony i jak wykrece sonde to jest czarna, okopcona.

Rece mi opadają

ECU padł?

Coś z układem zapłonowym?

Samochód pracuje normalnie, odpala od pierwszego, srednie spalanie nie odstaje od normy, tylko gorzej się zbiera na górze obrotów przy głębszym dociśnięciu gazu, zwłaszcza przy lekkim obciążeniu sciana.gifsciana.gifsciana.gif

Help me confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no faktycznie - jak tylko bedzie okazja podmienie, chociaz nie

> wyglada to na lanie wtrysku - chyba wtedy miałbym wieksze

> przeboje z autem

a przy wymianie map sesnorow dawales nowy przewod doprowadzajacy podcisnienei do neigo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a przy wymianie map sesnorow dawales nowy przewod doprowadzajacy

> podcisnienei do neigo?

przy kazdym kolejnym to nie ale przewód ogólnie nowy jest i nie przepuszcza

przyznam ze troche zaczynam zrażać się do tego auta beksa.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> rozrząd Ci nie przeskoczył ?

nie przeskoczył, jest w porzadku

kurcze, na komputerze jest zero błędów, dane z czujników raczej poprawne, przynajmniej zmieniają się wink.gif przy dodaniu gazu

faktycznie, jedyna rzecza której nie podmieniałem jest wtrysk - mozliwe żeby były z nim jakies kłopoty? (najeżdzone 180 tys km, tylko benzyna, raczej z przyzwoitych stacji)

jesli leje tzn że by się nie domykał, tak? tylko dlaczego - zabrudzenie? raczej ku temu nie było powodów - filtry wymieniane regularnie, czasem i STP zalany...opornośc zgodna z instrukcją... oslabiony.gif

ps.- jak wyciagnąć to ustrojstwo z korpusu? - jedna śrubka torx, taka blokada schodzi i co dalej? wykręcic czy wyciagać? bo u mnie siedzi i nie ma ochoty sie ruszyć

z góry wielkie dzęki za zaangazowanie i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wtryskiwacz ?

dzis został podmieniony i żadnej róznicy frown.gif

pozostaje mi juz chyba tylko ECU icon_rolleyes.gif

zastanawia mnie jedna rzecz - zarówno na podłaczonej, sprawnej sondzie jak i odłaczonej silnik pracuje i przyspiesza (raczej probuje przyspieszac) identycnie, brak różnicy - mozliwe żeby poszły w ECU tzw inicjatory sondy L (tak to nazwał machanik, z którym dzis o tym rozmawiałem). Po podłaczeniu do kompa sonda pokazywana była jako - "aktywny" i "nieaktywny" przy nacisnięciu gazu - tylko tyle

jak sądzicie Koledzy, ktoś miewał takie przeboje, pomóżcie kto może

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra - widze że juz nikt nie chce pomóc

> to powiedzcie mi tylko czy w 1,1 spi jest jakas zauwazalna różnica w

> jezdzie z sonda i bez

bez sondy nie jeździłem, ale jazda pomiędzy sprawną a nie sprawną diametralnie się różni.

co do wskazań sondy akt/nakt

jeśli mocno wciskasz gaz to faktycznie sygnał z SL jest ignorowany ztcp

nie wiem do czego podłączaliście kompa (w sensie oprogramowania) ale przejażdżka z euroskanem daje obraz pracy sondy.

Jeśli oscyluje (do 1V) i się nie wiesza to imho nie ona.

A te inicjatory to na mój głupi rozum pewnie podgrzewanie SL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bez sondy nie jeździłem, ale jazda pomiędzy sprawną a nie sprawną

> diametralnie się różni.

> co do wskazań sondy akt/nakt

> jeśli mocno wciskasz gaz to faktycznie sygnał z SL jest ignorowany

> ztcp

> nie wiem do czego podłączaliście kompa (w sensie oprogramowania) ale

> przejażdżka z euroskanem daje obraz pracy sondy.

> Jeśli oscyluje (do 1V) i się nie wiesza to imho nie ona.

> A te inicjatory to na mój głupi rozum pewnie podgrzewanie SL

dzieki za sugestie dotyczaca obrazu dzialania sondy podczas jazdy - zrobilem to troche druciarsko (wpialem sie w przewod sygnalowy sondy i pociagnalem sobie przedluzke do kabiny gdzie mialem voltomierz grinser006.gif) ale wiem ze sonda jest jak najbardziej ok

to sklonilo mnie do dalszych poszukiwań.... i chyba mam (no niestety znow jest "chyba" ale tak jakby juz cieplej)

UPG icon_rolleyes.gif nie podejrzewałem jej bo byla kiladziesiat tys km temu wymieniana ale co innego moze byc powodem babelkow w zbiorniczku wyrownawczym podczas dodawania gazu i braku mozliwosci odpowietrzenia nagrzewnicy...

płynu jakos nadzwyczajnie duzo nie brało a jednak

w tym tygodniu przystepuje do dzialania, podziele sie wrazeniami

a ja tak od niemal roku jezdzilem icon_eek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.