Aragorn Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 Jako, że Bandit 1200 już mi za "generator wrażeń" nie wystarcza, to szukam czegoś taniego do upalania w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? Nieplanowo wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything? Zdążyłem już obejrzeć kilka sztuk, i kurcze, widzę, że nie będzie łatwo, bo wszystko "nie używane w sporcie" Jak narazie the winner is jedno GT, bo nie nosi zbyt wielkich śladów pędzenia po wszystkich nieutwardzonych okolicznych drogach i w ogóle jest w 100% stockowe. Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy emeryckiej zmianie biegów przenoszą się na budę dość mocne drgania, tak jak w innych autach przy wywalonych poduszkach pod silnikiem/skrzynią - ale z drugiej strony innych oznak wywalonych poduszek brak. Ktoś ma pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia > Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? Nieplanowo > wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything? Tylko gdy niewlasciwie traktowane... a o to w Polsce nietrudno niestety. Bo tak, to sa to auta praktycznie pancerne. Poszukaj na forum.subaru.pl goscia o nicku 'Piter 35' (sciagnal moje auto) tudziez 'Adam.' (jesli dobrze pamietam) - obaj i jeszcze kilku innych trudni sie sciaganiem perelek np. ze Szwajcarii. To chyba jedyny sposob (poza kupnem od jakiegos forumowicza), by trafic naprawde niezly egzemplarz w ludzkich pieniadzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 24 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia > Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? > Nieplanowo wysypane panewki? poczytaj forum subaru wbrew pozorom jest tego całkiem sporo > Wywalona skrzynia? no problemo w GTkach i WRXach do 2004 roku - poczytaj forum subaru to taki TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 24 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 24 Lutego 2008 > poczytaj forum subaru wbrew pozorom jest tego całkiem sporo no wlasnie czytam, i dochodze do wniosku, ze to gorzej niż forum alfa romeo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > no wlasnie czytam, i dochodze do wniosku, ze to gorzej niż forum alfa > romeo Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu znajduje sie sto usprawiedliwien Wracajac do pytania to do upalania wolalbym GT z koncowki produkcji niz WRX - glownie dlatego ze sa sporo szybsze (tak naprawde to niewiele im brakuje do tych pierwszych STI 265KM) Natomaist cala zabawa moze byc dosyc kosztowna - dobry GT to pewnie wciaz okolice 35 - 40k PLN a nie wykluczone ze majac pecha wsadzi sie drugie tyle w krotkim czasie, szczegolnie jak sie bedzie upalac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest > wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to > drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu > znajduje sie sto usprawiedliwien Właśnie dlatego tak bawi mnie forum Subaru. I mitomania z tego wynikająca. Subaru się nie psuje??? Może to zwykłe non-turbo faktycznie...ale te ostre to co chwila czytam o usterkach i awariach, których naprawa kosztuje grube $$$. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest > wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to > drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu > znajduje sie sto usprawiedliwien Podobnie jest z VW, Audi czy innymi niemcami. jak silnik powie papa, to traktowane jest to jak drobnostka > Natomaist cala zabawa moze byc dosyc kosztowna - dobry GT to pewnie > wciaz okolice 35 - 40k PLN Taki jest założony budżet >a nie wykluczone ze majac pecha > wsadzi sie drugie tyle w krotkim czasie, no właśnie tego wolałbym uniknąć ale im dłużej czytam forum subaru, tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > no właśnie tego wolałbym uniknąć ale im dłużej czytam forum subaru, > tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków > przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem... bo tak jest dobrze, ze umiesz czytac nie tylko te piardy fanatykow, ale i to co jest zaraz pod pierwsza warstewka oszołomstwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ptok Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Właśnie dlatego tak bawi mnie forum Subaru. I mitomania z tego > wynikająca. Subaru się nie psuje??? Może to zwykłe non-turbo > faktycznie...ale te ostre to co chwila czytam o usterkach i > awariach, których naprawa kosztuje grube $$$. Trochę mitomania, trochę ciężar rajdowych tradycji... Niestety, jak ktoś słyszy słowo "impreza" to od razu widzi się za jej kółkiem w szerokim slajdzie na szutrze... A do tego trzeba trochę umiejętności (jak zresztą do wszystkiego). Okazuje się, że nie każdy umie nawet ruszać czterołapem... Wiem, bo kilku kolegów próbowało pokozaczyć moim samochodem-jak ich znam kopę lat i lubię, to jakiś diabeł w nich wstąpił za kółkiem... Dlatego też kupno używanej imprezki, to loteria... Sam kupiłem swoją subarynkę od kolesia z Olsztyna, który miał ją pół roku (przez zimę). Przyznał szczerze, że nie żałował jej, a i tak nie udało mu się jej zarznąć. Szalał po bezdrożach, wklejał się w błoto na polach, ganiał do 200km/h... I faktycznie, oprócz słabego synchronizatora czwórki nic więcej nie popsuł... Na razie wymieniłem, tarcze, klocki, amortyzatory, rozrząd, łączniki stabilizatora, łożysko i przegub... Przede mną, tłumik końcowy i cieknąca przekładnia... Jak na 11-to letniego grata i 200 tys przebiegu - dramatu ni ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest > wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to > drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu > znajduje sie sto usprawiedliwien Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej, ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma, a na forum.subaru.pl sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie. Proponowalbym tez zwrocic uwage na liczbe piszacych na forum w stosunku do liczby postow o takich awariach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > no właśnie tego wolałbym uniknąć ale im dłużej czytam forum subaru, > tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków > przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem... To moze spytaj na wzmiankowanym forum ilu jest uzytkownikow niedlubanych GT i WRX, ktorzy nie znaja pojecia "dodatkowe mega wydatki" =) Niewielka czesc tych megawydatkow, to efekty uboczne dlubania >> norme silnikow o przebiegach >200kkm, a reszta, to efekty do tego prowadzacej =P Jak znajdziesz ladnie zachowany egzemplarz i nie pojdziesz droga np. Matiego, to bedziesz sie cieszyl fajnym autkiem z niemalym spalaniem na dluzej =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 Twoje słowa dokładnie potwierdzają morał tego wątku: LOTERIA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej, > ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma w życiu nie słyszałem, żeby komuś w AR padła po dwóch latach normalnej eksploatacji skrzynia. Owszem, potrafi się wysypac synchro, ale to głownie dlatego, że użytkownik ma ambicję zmieniac biegi szybciej niż to robią w F1. Samo z siebie się to po prostu nie zdarza. a na forum.subaru.pl > sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie. No i to kolejny kłopot. Tak naprawdę nie masz pojęcia co kupujesz - czy coś, co jeździło jako seria czy też coś, co zostało poddane homemade tuning, i sprężarka ładuje 0,5 bar więcej niż powinna a w tłokach właśnie wypalają się dziury. > Proponowalbym tez zwrocic uwage na liczbe piszacych na forum w > stosunku do liczby postow o takich awariach Patrze właśnie. I to co widze mnie przeraża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > bo tak jest dobrze, ze umiesz czytac nie tylko te piardy fanatykow, > ale i to co jest zaraz pod pierwsza warstewka oszołomstwa to wszystko dzięki forum AR tam oszołomstwo panuje niepodzielnie Wiesz, ja nie oczekuję nie wiadomo jakich cudów, skoro auto będzie miało już na karku kilka lat i raczej na pewno nikt go nie kupił po to, żeby jeździć do sklepu po bułki. Ale klimaty typu wywalone panewki czy zmielona skrzynia są dla mnie nieakceptowalne. To powinny byc jednostkowe przypadki w najbardziej upalanych egzemplarzach a nie powszechna dolegliwość..... A jak sobie poczytałem o "piston slap" i konkluzji, że ten typ tak ma i nie ma potrzeby się przejmować to już w ogóle mega . Rzeczywiście nie ma co sie przejmować, że tłok w cylindrze ma taki luz, że obija się jak żyd po pustym sklepie, silnik ciągnie olej tak, że zapiekają się pierścienie, a stopień sprężania osiąga dno a takie wypowiedzi na forum SIP to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej, > ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma, a na forum.subaru.pl > sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie. nie rozsmieszaj mnie wyyebalem 3ke w 100% seryjnym aucie i na dodatek w warsztacie zajmującym się na codzień naprawami tej szlachetnej marki, notabene jak najbardziej polecanym na forum, dowiedziałem się, że w rocznikach do 2004 jest to jak najbardziej normalna sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 a ja przez moment powaznie rozwazalem zakup Twojej imprezki moze lepiej ze pozostalem przy szkopach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > a ja przez moment powaznie rozwazalem zakup Twojej imprezki > moze lepiej ze pozostalem przy szkopach błąd założyłem już ta mocniejszą skrzynie po 2004 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > w życiu nie słyszałem, żeby komuś w AR padła po dwóch latach > normalnej eksploatacji skrzynia. Owszem, potrafi się wysypac > synchro, ale to głownie dlatego, że użytkownik ma ambicję > zmieniac biegi szybciej niż to robią w F1. Samo z siebie się to > po prostu nie zdarza. Na wlasne oczy widzialem u Slawoja dwuletnia Alfe, w ktorej juz polowe bebechow trzeba bylo wymienic od nowosci. > a na forum.subaru.pl > No i to kolejny kłopot. Tak naprawdę nie masz pojęcia co kupujesz - > czy coś, co jeździło jako seria czy też coś, co zostało poddane > homemade tuning, i sprężarka ładuje 0,5 bar więcej niż powinna a > w tłokach właśnie wypalają się dziury. Wszystko mozna sprawdzic, a juz szczegolnie cisnienie doladowania. > Patrze właśnie. I to co widze mnie przeraża Tak sie zastanawiam, co cie tak przeraza. To, ze ktos co pol roku wstawia do auta coraz wieksza sprezarke? A jak sie boisz GT_nieuzywanego_w_sporcie, to poszukaj Forka turbo =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > po to, żeby jeździć do sklepu po bułki. Ale klimaty typu > wywalone panewki czy zmielona skrzynia są dla mnie > nieakceptowalne. To powinny byc jednostkowe przypadki w > najbardziej upalanych egzemplarzach a nie powszechna > dolegliwość..... Poltorej roku jestem na tamtym forum i sobie nie przypominam takich przypadkow w nieupalanych egzemplarzach z pewnej reki. No ale moze nie sledze az tak uwaznie forum.subaru.pl, jak ty > A jak sobie poczytałem o "piston slap" i konkluzji, że ten typ tak ma > i nie ma potrzeby się przejmować to już w ogóle mega . > Rzeczywiście nie ma co sie przejmować, że tłok w cylindrze ma > taki luz, że obija się jak żyd po pustym sklepie, silnik ciągnie > olej tak, że zapiekają się pierścienie, a stopień sprężania > osiąga dno a takie wypowiedzi na forum SIP to norma. Piston slap czwartego tloka wystepuje na zimnym i u mnie, a jakos oleju pomiedzy przegladami nie dolewam, pierscienie mi sie nie zapiekaja, a kompresje mam jak najbardziej w porzadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Jako, że Bandit 1200 już mi za "generator wrażeń" nie wystarcza, to > szukam czegoś taniego do upalania > w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. jak do upalania to polecam STI może być 00/01 Czy ktoś, oprócz oczywiścia > Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? nie Nieplanowo > wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything? zależy jak się jeździ ile auto ma rzeczywistego przebiegu, jak było katowane (z głową lub bez) można zerwać zęba drugiego biegu lub dwa ale na pełnym OEM-ie zrobi to tylko kierowca nie świadomy trybu zmiany z 1 na 2 > Zdążyłem już obejrzeć kilka sztuk, i kurcze, widzę, że nie będzie > łatwo i nie jest ja się rozglądałem 4 lata a szukałem 8 miesięcy i też miałem "kilka" gratów do wymiany , bo wszystko "nie używane w sporcie" taaak to jest dobre do jednego jak zadzwoniłem to proponował podczas wstepych negocjacji dodanie do zakupu pasów OMP i osłony pod silnik ale tak to nie używany w sporcie Jak narazie the > winner is jedno GT, bo nie nosi zbyt wielkich śladów pędzenia po > wszystkich nieutwardzonych okolicznych drogach i w ogóle jest w > 100% stockowe. poka linka do aukcji Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy > emeryckiej zmianie biegów przenoszą się na budę dość mocne > drgania, tak jak w innych autach przy wywalonych poduszkach pod > silnikiem/skrzynią - ale z drugiej strony innych oznak > wywalonych poduszek brak. Ktoś ma pomysł? a oglądałeś/macałeś te "poduszki" ? bo to mogą być droższe rzeczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Na wlasne oczy widzialem u Slawoja dwuletnia Alfe, w ktorej juz > polowe bebechow trzeba bylo wymienic od nowosci. Proszę...wymiana jak piszesz połowy bebechów w dwuletnim aucie to nawet w FSO 1500 z końca produkcji nie była potrzebna. Jeśli widziales takie auto - było zwyczajnie skatowane do oporu. > Wszystko mozna sprawdzic, a juz szczegolnie cisnienie doladowania. możesz sprawdzić co najwyżej aktualne. ale tego, co było wczoraj i przez ostatnie np pół roku już nie. Prawda? > Tak sie zastanawiam, co cie tak przeraza. To, ze ktos co pol roku > wstawia do auta coraz wieksza sprezarke? dla mnie jest to dyskwalifikacja auta. i nie będę wnikał w szczególy dlaczego. zbyt dobrze wiem z czym to się je. > A jak sie boisz GT_nieuzywanego_w_sporcie, to poszukaj Forka turbo =) nie chce forka. jak bym chciał cegłę z kołami to poszedłbym do Castoramy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Poltorej roku jestem na tamtym forum i sobie nie przypominam takich > przypadkow w nieupalanych egzemplarzach z pewnej reki. No ale > moze nie sledze az tak uwaznie forum.subaru.pl, jak ty a ja jestem 3 dni i jakoś udało mi się już kilka takich wątków znaleźć. > Piston slap czwartego tloka wystepuje na zimnym i u mnie, a jakos > oleju pomiedzy przegladami nie dolewam, pierscienie mi sie nie > zapiekaja, a kompresje mam jak najbardziej w porzadku. piston slap z definicji powoduje spadek kompresji i wzrost zużycia oleju czy chcesz czy nie. No, chyba że masz transformersa, takiego co się sam regeneruje i w ogóle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > jak do upalania to polecam STI może być 00/01 nie chce STI. nie mam aż tak małego penisa > poka linka do aukcji nie ma aukcji ani ogłoszenia. > Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy > a oglądałeś/macałeś te "poduszki" ? bo to mogą być droższe rzeczy nie macałem, bo nie miałem gdzie go wziąć na podnosnik. Ale zrobię to pewnie niebawem. A jakie "droższe rzeczy" masz na myśli? Chętnie posłucham możliwie najbardziej wyczerpującej odpowiedzi - będzie łatwiej to od spodu oglądać. Jak narazie dowiedziałem się, że to może być kwestia aftermarketowego sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > nie chce STI. nie mam aż tak małego penisa Wiesz co? Daj sobie spokoj. Poszukaj jakiejs skody moze lepiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 >A moze chcesz S4 B6 w super stanie i nawet bandyte moge wziasc w rozliczeniu ........ a jakbys chcial to 147-ke moja zonka tez przygarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > Wiesz co? Daj sobie spokoj. Poszukaj jakiejs skody moze lepiej... słuchaj, hełm cię w głowę uwiera czy jak? nie napisałeś w tym wątku nic sensownego, tylko jakieś zalatujące fanatyzmem pierdoły. weź idź se "nawracać owieczki" gdzie indziej, co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 25 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > >A moze chcesz S4 B6 w super stanie i nawet bandyte moge wziasc w > rozliczeniu ........ a jakbys chcial to 147-ke moja zonka tez > przygarnie bandyta zostaje a na Audi to ja chyba jeszcze troche za młody jestem..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 25 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2008 > bandyta zostaje a na Audi to ja chyba jeszcze troche za młody > jestem..... aha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > błąd założyłem już ta mocniejszą skrzynie po 2004 roku a taki, zgrywus z Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rabi Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > bandyta zostaje a na Audi to ja chyba jeszcze troche za młody > jestem..... na audi nigdy nie jest sie za młodym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > słuchaj, hełm cię w głowę uwiera czy jak? nie napisałeś w tym wątku > nic sensownego, tylko jakieś zalatujące fanatyzmem pierdoły. weź > idź se "nawracać owieczki" gdzie indziej, co? No pisze przeciez, zebys dal sobie spokoj? Przeciez ty nie chcesz informacji na temat Subaru, a tylko sobie pojezdzic po tej marce i wlascicielach tych samochodow. Juz jeden taki Krzysiom byl, drugiego nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > nie chce STI. nie mam aż tak małego penisa ej ale to może być przyjemne > nie ma aukcji ani ogłoszenia. rozumiem, że już sprowadzona > nie macałem, bo nie miałem gdzie go wziąć na podnosnik. Ale zrobię to > pewnie niebawem. ja mam podnośnik A jakie "droższe rzeczy" masz na myśli? Chętnie > posłucham możliwie najbardziej wyczerpującej odpowiedzi - będzie > łatwiej to od spodu oglądać. > Jak narazie dowiedziałem się, że to może być kwestia aftermarketowego > sprzęgła. dokładnie miałem taki problem w Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > No pisze przeciez, zebys dal sobie spokoj? Przeciez ty nie chcesz > informacji na temat Subaru, a tylko sobie pojezdzic po tej marce > i wlascicielach tych samochodow. nie. ja chce sobie owszem, pojeździć, ale nie po marce tylko tą marką dlatego potrzebuję jak najpełniejszych info, a nie tylko w stylu - super zajebiste samochody i w ogóle się nie psują. jak mam wydac 40 tysi na funcar to chcę zminimalizowac ryzyko tego, co spotkało Miśka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > nie. ja chce sobie owszem, pojeździć, ale nie po marce tylko tą marką > dlatego potrzebuję jak najpełniejszych info, a nie tylko w > stylu - super zajebiste samochody i w ogóle się nie psują. To ci pisze ja i inni, ze jesli ktos nie dobija auta lowcostowym tuningiem i nie zajezdza na zimnym silniku oraz startami na cwierc mili, to moze sie cieszyc jednym z najmniej awaryjnych samochodow - nawet jesli sie upala (z glowa). Nie ma nie psujacych sie aut, kazda marka ma typowe dla siebie usterki i wady, ale Subaru jest jedna z tych wyrozniajacych sie na plus. Tyle, ze na takie uwagi ty masz tylko porcje personalnych wycieczek. > jak mam wydac 40 tysi na funcar to chcę zminimalizowac ryzyko tego, > co spotkało Miśka. Jedyny sposob, to kupno sprawdzonego egzemplarza, bo na srednia awaryjnosc marki rady tutaj na forum ci nic nie pomoga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > zależy jak się jeździ ile auto ma rzeczywistego przebiegu, jak było > katowane (z głową lub bez) można zerwać zęba drugiego biegu lub > dwa ale na pełnym OEM-ie zrobi to tylko kierowca nie świadomy > trybu zmiany z 1 na 2 został mi jeden zab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > został mi jeden zab miałeś za mocno wydłubanego WRX'a i za szybko poszła zmiana biegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > miałeś za mocno wydłubanego WRX'a i za szybko poszła zmiana biegu sam jestes wydłubany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > sam jestes wydłubany ej no wydech hi flow bez kata to już dłubanie w WRX'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > ej no wydech hi flow bez kata to już dłubanie w WRX'ie Przeladowanie nie wystepowalo bez remapu? Ale nawet jesli, to z takiego powodu skrzynia sama sie nie mieli ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ola Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 Daruj sobie WRXa, kup zadbane STI bugeye'a... będzie pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 26 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > Daruj sobie WRXa, kup zadbane STI bugeye'a... będzie pan zadowolony to ja wiem, tyle, że jak się zaczne od STI to potem nie za bardzo można już posunąć się naprzód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > to ja wiem, tyle, że jak się zaczne od STI to potem nie za bardzo > można już posunąć się naprzód Uuuu panie. Mozna sie posunac i to bardzo: http://maptek.pl/index.php?fid=zestawysti&m=1 A to tylko standardowe stage'y "z polki" oferowane przez Mapteka - tak naprawde ograniczaja cie tylko zawartosc portfela, wyobraznia oraz prawa fizyki ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > to ja wiem, tyle, że jak się zaczne od STI to potem nie za bardzo > można już posunąć się naprzód Mozna sprzedac STI i kupic Lancera EVO Jeszcze do niedawna obowiazywala pewna prawidlowosc, ze najlepsza powszechnie dostepna Impreza a wiec STI byla porownywalna pod wzgledem mocy i osiagow z najslabszym Lancerem Evo... to daje do myslenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 26 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2008 > Przeladowanie nie wystepowalo bez remapu? Ale nawet jesli, to z > takiego powodu skrzynia sama sie nie mieli ;P o... widac ze masz doswiadczenie ze skrzyniami w WRXie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olleo Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 > o... widac ze masz doswiadczenie ze skrzyniami w WRXie Troche juz WRXow z przelotowym wydechem i po remapie spotkalem, troche tez takich z wieksza dmuchawa rowniez spotkalem i wiekszosc z nich z seryjna skrzynia jezdzi. Albo zes mial pecha i juz na zajezdzona trafil, albos panie sam ja zmielil, np. zapominajac o sprzegle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 > Troche juz WRXow z przelotowym wydechem i po remapie spotkalem, > troche tez takich z wieksza dmuchawa rowniez spotkalem i > wiekszosc z nich z seryjna skrzynia jezdzi. Albo zes mial pecha > i juz na zajezdzona trafil, albos panie sam ja zmielil, np. > zapominajac o sprzegle Po unieruchomieniu auta dzwoniłem do mechanika od Kopra zapytać co się mogło stać i dowiedziałem się, że wyyebałem dwójkę, co go nawet rozbawiło, bo to takie powszechne, następnie trafiając na Bajeczną po zmieleniu skrzyni dowiedziałem sie najpierw od Marcina, a później od Zbyszka że to najzupełniej normalne w tych samochodach. Zgadnij czyje informacje uważam za wiarygodne? Ich, którzy mają tam kilkanaście takich aut na tydzień czy Twoje? ja też widuję jeżdżące WRXy... prędzej czy później każdy z nich jeśli ma starą skrzynię będzie to robił, chyba że jeżdżą jak pizdy P.S. nigdy nie zmieniam biegów bez sprzęgła, a sposób w jaki zmieniłem bieg jak wyleciała 2ka Octavia znosiła dzielnie przez 90kkm mając 400Nm WRX rozpadł się zaraz po dotarciu silnika... właśnie... panewki.. drugi super wytrzymały element silników EJ20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 > Po unieruchomieniu auta dzwoniłem do mechanika od Kopra zapytać co > się mogło stać i dowiedziałem się, że wyyebałem dwójkę, co go > nawet rozbawiło, bo to takie powszechne, następnie trafiając na > Bajeczną po zmieleniu skrzyni dowiedziałem sie najpierw od > Marcina, a później od Zbyszka że to najzupełniej normalne w tych > samochodach. Zgadnij czyje informacje uważam za wiarygodne? Ich, > którzy mają tam kilkanaście takich aut na tydzień czy Twoje? nie karm trolla > ja też widuję jeżdżące WRXy... prędzej czy później każdy z nich jeśli > ma starą skrzynię będzie to robił, chyba że jeżdżą jak pizdy > P.S. nigdy nie zmieniam biegów bez sprzęgła, a sposób w jaki > zmieniłem bieg jak wyleciała 2ka Octavia znosiła dzielnie przez > 90kkm mając 400Nm WRX rozpadł się zaraz po dotarciu silnika... > właśnie... panewki.. drugi super wytrzymały element silników > EJ20 generalnie to jest jak totolotek albo jebnie albo nie reasumując gra i tak jest warta świeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 dzięki za takie tuningi auto kupuje po to zeby jezdzic, a nie żeby stało nonstop w serwisie bo kolejny elemet się "wysra". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 > Mozna sprzedac STI i kupic Lancera EVO > Jeszcze do niedawna obowiazywala pewna prawidlowosc, ze najlepsza > powszechnie dostepna Impreza a wiec STI byla porownywalna pod > wzgledem mocy i osiagow z najslabszym Lancerem Evo... to daje do > myslenia to jest raczej kwestia łącznika między kierownicą a pedałami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
akisel Napisano 27 Lutego 2008 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2008 > Jako, że Bandit 1200 już mi za "generator wrażeń" nie wystarcza, kup sobie hayabuse Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.