Skocz do zawartości

Impreza


Aragorn

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że Bandit 1200 już mi za "generator wrażeń" nie wystarcza, to szukam czegoś taniego do upalania zlosnik.gif

w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? Nieplanowo wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything? zlosnik.gif

Zdążyłem już obejrzeć kilka sztuk, i kurcze, widzę, że nie będzie łatwo, bo wszystko "nie używane w sporcie" hehe.gif Jak narazie the winner is jedno GT, bo nie nosi zbyt wielkich śladów pędzenia po wszystkich nieutwardzonych okolicznych drogach zlosnik.gif i w ogóle jest w 100% stockowe. Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy emeryckiej zmianie biegów przenoszą się na budę dość mocne drgania, tak jak w innych autach przy wywalonych poduszkach pod silnikiem/skrzynią - ale z drugiej strony innych oznak wywalonych poduszek brak. Ktoś ma pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia

> Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia? Nieplanowo

> wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything?

Tylko gdy niewlasciwie traktowane... a o to w Polsce nietrudno niestety. Bo tak, to sa to auta praktycznie pancerne.

Poszukaj na forum.subaru.pl goscia o nicku 'Piter 35' (sciagnal moje auto) tudziez 'Adam.' (jesli dobrze pamietam) - obaj i jeszcze kilku innych trudni sie sciaganiem perelek np. ze Szwajcarii. To chyba jedyny sposob (poza kupnem od jakiegos forumowicza), by trafic naprawde niezly egzemplarz w ludzkich pieniadzach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01. Czy ktoś, oprócz oczywiścia

> Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia?

> Nieplanowo wysypane panewki?

poczytaj forum subaru wbrew pozorom jest tego całkiem sporo crazy.gif

> Wywalona skrzynia?

no problemo w GTkach i WRXach do 2004 roku - poczytaj forum subaru to taki TTTM pad.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no wlasnie czytam, i dochodze do wniosku, ze to gorzej niż forum alfa

> romeo

Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu znajduje sie sto usprawiedliwien grinser006.gif

Wracajac do pytania to do upalania wolalbym GT z koncowki produkcji niz WRX - glownie dlatego ze sa sporo szybsze (tak naprawde to niewiele im brakuje do tych pierwszych STI 265KM)

Natomaist cala zabawa moze byc dosyc kosztowna - dobry GT to pewnie wciaz okolice 35 - 40k PLN a nie wykluczone ze majac pecha wsadzi sie drugie tyle w krotkim czasie, szczegolnie jak sie bedzie upalac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest

> wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to

> drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu

> znajduje sie sto usprawiedliwien

Właśnie dlatego tak bawi mnie forum Subaru. I mitomania z tego wynikająca. Subaru się nie psuje??? Może to zwykłe non-turbo faktycznie...ale te ostre to co chwila czytam o usterkach i awariach, których naprawa kosztuje grube $$$.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest

> wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to

> drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu

> znajduje sie sto usprawiedliwien

Podobnie jest z VW, Audi czy innymi niemcami. jak silnik powie papa, to traktowane jest to jak drobnostka hehe.gif

> Natomaist cala zabawa moze byc dosyc kosztowna - dobry GT to pewnie

> wciaz okolice 35 - 40k PLN

Taki jest założony budżet ok.gif

>a nie wykluczone ze majac pecha

> wsadzi sie drugie tyle w krotkim czasie,

no właśnie tego wolałbym uniknąć zlosnik.gif ale im dłużej czytam forum subaru, tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie tego wolałbym uniknąć ale im dłużej czytam forum subaru,

> tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków

> przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem...

bo tak jest crazy.gif dobrze, ze umiesz czytac nie tylko te piardy fanatykow, ale i to co jest zaraz pod pierwsza warstewka oszołomstwa ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Właśnie dlatego tak bawi mnie forum Subaru. I mitomania z tego

> wynikająca. Subaru się nie psuje??? Może to zwykłe non-turbo

> faktycznie...ale te ostre to co chwila czytam o usterkach i

> awariach, których naprawa kosztuje grube $$$.

Trochę mitomania, trochę ciężar rajdowych tradycji...

Niestety, jak ktoś słyszy słowo "impreza" to od razu widzi się za jej kółkiem w szerokim slajdzie na szutrze...

A do tego trzeba trochę umiejętności (jak zresztą do wszystkiego). Okazuje się, że nie każdy umie nawet ruszać czterołapem...

Wiem, bo kilku kolegów próbowało pokozaczyć moim samochodem-jak ich znam kopę lat i lubię, to jakiś diabeł w nich wstąpił za kółkiem...

Dlatego też kupno używanej imprezki, to loteria...

Sam kupiłem swoją subarynkę od kolesia z Olsztyna, który miał ją pół roku (przez zimę). Przyznał szczerze, że nie żałował jej, a i tak nie udało mu się jej zarznąć. Szalał po bezdrożach, wklejał się w błoto na polach, ganiał do 200km/h...

I faktycznie, oprócz słabego synchronizatora czwórki nic więcej nie popsuł... Na razie wymieniłem, tarcze, klocki, amortyzatory, rozrząd, łączniki stabilizatora, łożysko i przegub... Przede mną, tłumik końcowy i cieknąca przekładnia... Jak na 11-to letniego grata i 200 tys przebiegu - dramatu ni ma...

20.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiadomo jak z tym jest - jak w AR odkreci sie jakas srubka to jest

> wielki wrzask, a jak w Subaru silnik powie 'nara' to jest to

> drobnostka wynikajaca ze zwyklej eksploatacji, na ktora od razu

> znajduje sie sto usprawiedliwien

Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej, ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma, a na forum.subaru.pl sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie.

Proponowalbym tez zwrocic uwage na liczbe piszacych na forum w stosunku do liczby postow o takich awariach 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie tego wolałbym uniknąć ale im dłużej czytam forum subaru,

> tym bardziej dochodze do wniosku, że uniknięcie mega wydatków

> przy zakupie używanej Imprezy graniczy niestety z cudem...

To moze spytaj na wzmiankowanym forum ilu jest uzytkownikow niedlubanych GT i WRX, ktorzy nie znaja pojecia "dodatkowe mega wydatki" =)

Niewielka czesc tych megawydatkow, to efekty uboczne dlubania >> norme silnikow o przebiegach >200kkm, a reszta, to efekty do tego prowadzacej =P

Jak znajdziesz ladnie zachowany egzemplarz i nie pojdziesz droga np. Matiego, to bedziesz sie cieszyl fajnym autkiem z niemalym spalaniem na dluzej =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej,

> ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma

w życiu nie słyszałem, żeby komuś w AR padła po dwóch latach normalnej eksploatacji skrzynia. Owszem, potrafi się wysypac synchro, ale to głownie dlatego, że użytkownik ma ambicję zmieniac biegi szybciej niż to robią w F1. Samo z siebie się to po prostu nie zdarza.

a na forum.subaru.pl

> sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie.

No i to kolejny kłopot. Tak naprawdę nie masz pojęcia co kupujesz - czy coś, co jeździło jako seria czy też coś, co zostało poddane homemade tuning, i sprężarka ładuje 0,5 bar więcej niż powinna a w tłokach właśnie wypalają się dziury.

> Proponowalbym tez zwrocic uwage na liczbe piszacych na forum w

> stosunku do liczby postow o takich awariach

Patrze właśnie. I to co widze mnie przeraża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo tak jest dobrze, ze umiesz czytac nie tylko te piardy fanatykow,

> ale i to co jest zaraz pod pierwsza warstewka oszołomstwa

to wszystko dzięki forum AR zlosnik.gif tam oszołomstwo panuje niepodzielnie zlosnik.gif

Wiesz, ja nie oczekuję nie wiadomo jakich cudów, skoro auto będzie miało już na karku kilka lat i raczej na pewno nikt go nie kupił po to, żeby jeździć do sklepu po bułki. Ale klimaty typu wywalone panewki czy zmielona skrzynia są dla mnie nieakceptowalne. To powinny byc jednostkowe przypadki w najbardziej upalanych egzemplarzach a nie powszechna dolegliwość.....

A jak sobie poczytałem o "piston slap" i konkluzji, że ten typ tak ma i nie ma potrzeby się przejmować to już w ogóle mega rotflhehe.gif. Rzeczywiście nie ma co sie przejmować, że tłok w cylindrze ma taki luz, że obija się jak żyd po pustym sklepie, silnik ciągnie olej tak, że zapiekają się pierścienie, a stopień sprężania osiąga dno zlosnik.gif a takie wypowiedzi na forum SIP to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle, ze w AR padnieta skrzynia w pierwszych 2 latach normalnej,

> ekonomicznej eksploatacji, to prawie norma, a na forum.subaru.pl

> sa to zwykle auta dlubniete o 100 i wiecej koni ponad serie.

nie rozsmieszaj mnie hehe.gif wyyebalem 3ke w 100% seryjnym aucie i na dodatek w warsztacie zajmującym się na codzień naprawami tej szlachetnej marki, notabene jak najbardziej polecanym na forum, dowiedziałem się, że w rocznikach do 2004 jest to jak najbardziej normalna sprawa smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a ja przez moment powaznie rozwazalem zakup Twojej imprezki

> moze lepiej ze pozostalem przy szkopach

błąd hehe.gif założyłem już ta mocniejszą skrzynie po 2004 roku rotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w życiu nie słyszałem, żeby komuś w AR padła po dwóch latach

> normalnej eksploatacji skrzynia. Owszem, potrafi się wysypac

> synchro, ale to głownie dlatego, że użytkownik ma ambicję

> zmieniac biegi szybciej niż to robią w F1. Samo z siebie się to

> po prostu nie zdarza.

Na wlasne oczy widzialem u Slawoja dwuletnia Alfe, w ktorej juz polowe bebechow trzeba bylo wymienic od nowosci.

> a na forum.subaru.pl

> No i to kolejny kłopot. Tak naprawdę nie masz pojęcia co kupujesz -

> czy coś, co jeździło jako seria czy też coś, co zostało poddane

> homemade tuning, i sprężarka ładuje 0,5 bar więcej niż powinna a

> w tłokach właśnie wypalają się dziury.

Wszystko mozna sprawdzic, a juz szczegolnie cisnienie doladowania.

> Patrze właśnie. I to co widze mnie przeraża

Tak sie zastanawiam, co cie tak przeraza. To, ze ktos co pol roku wstawia do auta coraz wieksza sprezarke? grinser006.gif

A jak sie boisz GT_nieuzywanego_w_sporcie, to poszukaj Forka turbo =)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po to, żeby jeździć do sklepu po bułki. Ale klimaty typu

> wywalone panewki czy zmielona skrzynia są dla mnie

> nieakceptowalne. To powinny byc jednostkowe przypadki w

> najbardziej upalanych egzemplarzach a nie powszechna

> dolegliwość.....

Poltorej roku jestem na tamtym forum i sobie nie przypominam takich przypadkow w nieupalanych egzemplarzach z pewnej reki. No ale moze nie sledze az tak uwaznie forum.subaru.pl, jak ty 270751858-jezyk.gif

> A jak sobie poczytałem o "piston slap" i konkluzji, że ten typ tak ma

> i nie ma potrzeby się przejmować to już w ogóle mega rotfl .

> Rzeczywiście nie ma co sie przejmować, że tłok w cylindrze ma

> taki luz, że obija się jak żyd po pustym sklepie, silnik ciągnie

> olej tak, że zapiekają się pierścienie, a stopień sprężania

> osiąga dno a takie wypowiedzi na forum SIP to norma.

Piston slap czwartego tloka wystepuje na zimnym i u mnie, a jakos oleju pomiedzy przegladami nie dolewam, pierscienie mi sie nie zapiekaja, a kompresje mam jak najbardziej w porzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jako, że Bandit 1200 już mi za "generator wrażeń" nie wystarcza, to

> szukam czegoś taniego do upalania

> w grę wchodzi GT MY'99 albo WRX 00/01.

jak do upalania to polecam STI może być 00/01 biglaugh.gif

Czy ktoś, oprócz oczywiścia

> Miśka ma jakieś mocno negatywne doświadczenia?

nie zlosnik.gif

Nieplanowo

> wysypane panewki? Wiskoza? Wywalona skrzynia? Anything?

zależy jak się jeździ ile auto ma rzeczywistego przebiegu, jak było katowane (z głową lub bez) można zerwać zęba drugiego biegu lub dwa ale na pełnym OEM-ie zrobi to tylko kierowca nie świadomy trybu zmiany z 1 na 2 zlosnik.gif

> Zdążyłem już obejrzeć kilka sztuk, i kurcze, widzę, że nie będzie

> łatwo

i nie jest biglaugh.gif ja się rozglądałem 4 lata a szukałem 8 miesięcy biglaugh.gif i też miałem "kilka" gratów do wymiany biglaugh.gif

, bo wszystko "nie używane w sporcie"

taaak to jest dobre do jednego jak zadzwoniłem to proponował podczas wstepych negocjacji dodanie do zakupu pasów OMP i osłony pod silnik ale tak to nie używany w sporcie zlosnik.gif

Jak narazie the

> winner is jedno GT, bo nie nosi zbyt wielkich śladów pędzenia po

> wszystkich nieutwardzonych okolicznych drogach i w ogóle jest w

> 100% stockowe.

poka linka do aukcji ok.gif

Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy

> emeryckiej zmianie biegów przenoszą się na budę dość mocne

> drgania, tak jak w innych autach przy wywalonych poduszkach pod

> silnikiem/skrzynią - ale z drugiej strony innych oznak

> wywalonych poduszek brak. Ktoś ma pomysł?

a oglądałeś/macałeś te "poduszki" ? bo to mogą być droższe rzeczy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na wlasne oczy widzialem u Slawoja dwuletnia Alfe, w ktorej juz

> polowe bebechow trzeba bylo wymienic od nowosci.

Proszę...wymiana jak piszesz połowy bebechów w dwuletnim aucie to nawet w FSO 1500 z końca produkcji nie była potrzebna. Jeśli widziales takie auto - było zwyczajnie skatowane do oporu.

> Wszystko mozna sprawdzic, a juz szczegolnie cisnienie doladowania.

możesz sprawdzić co najwyżej aktualne. ale tego, co było wczoraj i przez ostatnie np pół roku już nie. Prawda?

> Tak sie zastanawiam, co cie tak przeraza. To, ze ktos co pol roku

> wstawia do auta coraz wieksza sprezarke?

dla mnie jest to dyskwalifikacja auta. i nie będę wnikał w szczególy dlaczego. zbyt dobrze wiem z czym to się je.

> A jak sie boisz GT_nieuzywanego_w_sporcie, to poszukaj Forka turbo =)

nie chce forka. jak bym chciał cegłę z kołami to poszedłbym do Castoramy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Poltorej roku jestem na tamtym forum i sobie nie przypominam takich

> przypadkow w nieupalanych egzemplarzach z pewnej reki. No ale

> moze nie sledze az tak uwaznie forum.subaru.pl, jak ty

a ja jestem 3 dni i jakoś udało mi się już kilka takich wątków znaleźć.

> Piston slap czwartego tloka wystepuje na zimnym i u mnie, a jakos

> oleju pomiedzy przegladami nie dolewam, pierscienie mi sie nie

> zapiekaja, a kompresje mam jak najbardziej w porzadku.

piston slap z definicji powoduje spadek kompresji i wzrost zużycia oleju czy chcesz czy nie. No, chyba że masz transformersa, takiego co się sam regeneruje i w ogóle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak do upalania to polecam STI może być 00/01

nie chce STI. nie mam aż tak małego penisa grinser006.gif

> poka linka do aukcji

nie ma aukcji ani ogłoszenia.

> Ma tylko jednego "dziwoląga" - przy ruszaniu, czy

> a oglądałeś/macałeś te "poduszki" ? bo to mogą być droższe rzeczy

nie macałem, bo nie miałem gdzie go wziąć na podnosnik. Ale zrobię to pewnie niebawem. A jakie "droższe rzeczy" masz na myśli? Chętnie posłucham możliwie najbardziej wyczerpującej odpowiedzi - będzie łatwiej to od spodu oglądać.

Jak narazie dowiedziałem się, że to może być kwestia aftermarketowego sprzęgła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiesz co? Daj sobie spokoj. Poszukaj jakiejs skody moze lepiej...

słuchaj, hełm cię w głowę uwiera czy jak? nie napisałeś w tym wątku nic sensownego, tylko jakieś zalatujące fanatyzmem pierdoły. weź idź se "nawracać owieczki" gdzie indziej, co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> słuchaj, hełm cię w głowę uwiera czy jak? nie napisałeś w tym wątku

> nic sensownego, tylko jakieś zalatujące fanatyzmem pierdoły. weź

> idź se "nawracać owieczki" gdzie indziej, co?

No pisze przeciez, zebys dal sobie spokoj? Przeciez ty nie chcesz informacji na temat Subaru, a tylko sobie pojezdzic po tej marce i wlascicielach tych samochodow.

Juz jeden taki Krzysiom byl, drugiego nie trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie chce STI. nie mam aż tak małego penisa

ej ale to może być przyjemne zlosnik.gif

> nie ma aukcji ani ogłoszenia.

rozumiem, że już sprowadzona ok.gif

> nie macałem, bo nie miałem gdzie go wziąć na podnosnik. Ale zrobię to

> pewnie niebawem.

ja mam podnośnik grinser006.gif

A jakie "droższe rzeczy" masz na myśli? Chętnie

> posłucham możliwie najbardziej wyczerpującej odpowiedzi - będzie

> łatwiej to od spodu oglądać.

> Jak narazie dowiedziałem się, że to może być kwestia aftermarketowego

> sprzęgła.

dokładnie ok.gif miałem taki problem w Legacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No pisze przeciez, zebys dal sobie spokoj? Przeciez ty nie chcesz

> informacji na temat Subaru, a tylko sobie pojezdzic po tej marce

> i wlascicielach tych samochodow.

nie. ja chce sobie owszem, pojeździć, ale nie po marce tylko tą marką ok.gif dlatego potrzebuję jak najpełniejszych info, a nie tylko w stylu - super zajebiste samochody i w ogóle się nie psują.

jak mam wydac 40 tysi na funcar to chcę zminimalizowac ryzyko tego, co spotkało Miśka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie. ja chce sobie owszem, pojeździć, ale nie po marce tylko tą marką

> dlatego potrzebuję jak najpełniejszych info, a nie tylko w

> stylu - super zajebiste samochody i w ogóle się nie psują.

To ci pisze ja i inni, ze jesli ktos nie dobija auta lowcostowym tuningiem i nie zajezdza na zimnym silniku oraz startami na cwierc mili, to moze sie cieszyc jednym z najmniej awaryjnych samochodow - nawet jesli sie upala (z glowa). Nie ma nie psujacych sie aut, kazda marka ma typowe dla siebie usterki i wady, ale Subaru jest jedna z tych wyrozniajacych sie na plus.

Tyle, ze na takie uwagi ty masz tylko porcje personalnych wycieczek.

> jak mam wydac 40 tysi na funcar to chcę zminimalizowac ryzyko tego,

> co spotkało Miśka.

Jedyny sposob, to kupno sprawdzonego egzemplarza, bo na srednia awaryjnosc marki rady tutaj na forum ci nic nie pomoga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zależy jak się jeździ ile auto ma rzeczywistego przebiegu, jak było

> katowane (z głową lub bez) można zerwać zęba drugiego biegu lub

> dwa ale na pełnym OEM-ie zrobi to tylko kierowca nie świadomy

> trybu zmiany z 1 na 2

został mi jeden zab rotfl.gifbeksa.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ej no wydech hi flow bez kata to już dłubanie w WRX'ie

Przeladowanie nie wystepowalo bez remapu? Ale nawet jesli, to z takiego powodu skrzynia sama sie nie mieli ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ja wiem, tyle, że jak się zaczne od STI to potem nie za bardzo

> można już posunąć się naprzód

Uuuu panie. Mozna sie posunac i to bardzo: http://maptek.pl/index.php?fid=zestawysti&m=1

A to tylko standardowe stage'y "z polki" oferowane przez Mapteka - tak naprawde ograniczaja cie tylko zawartosc portfela, wyobraznia oraz prawa fizyki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ja wiem, tyle, że jak się zaczne od STI to potem nie za bardzo

> można już posunąć się naprzód

Mozna sprzedac STI i kupic Lancera EVO wink.gif

Jeszcze do niedawna obowiazywala pewna prawidlowosc, ze najlepsza powszechnie dostepna Impreza a wiec STI byla porownywalna pod wzgledem mocy i osiagow z najslabszym Lancerem Evo... to daje do myslenia cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przeladowanie nie wystepowalo bez remapu? Ale nawet jesli, to z

> takiego powodu skrzynia sama sie nie mieli ;P

o... widac ze masz doswiadczenie ze skrzyniami w WRXie smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> o... widac ze masz doswiadczenie ze skrzyniami w WRXie

Troche juz WRXow z przelotowym wydechem i po remapie spotkalem, troche tez takich z wieksza dmuchawa rowniez spotkalem i wiekszosc z nich z seryjna skrzynia jezdzi. Albo zes mial pecha i juz na zajezdzona trafil, albos panie sam ja zmielil, np. zapominajac o sprzegle icon_rolleyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Troche juz WRXow z przelotowym wydechem i po remapie spotkalem,

> troche tez takich z wieksza dmuchawa rowniez spotkalem i

> wiekszosc z nich z seryjna skrzynia jezdzi. Albo zes mial pecha

> i juz na zajezdzona trafil, albos panie sam ja zmielil, np.

> zapominajac o sprzegle

Po unieruchomieniu auta dzwoniłem do mechanika od Kopra zapytać co się mogło stać i dowiedziałem się, że wyyebałem dwójkę, co go nawet rozbawiło, bo to takie powszechne, następnie trafiając na Bajeczną po zmieleniu skrzyni dowiedziałem sie najpierw od Marcina, a później od Zbyszka że to najzupełniej normalne w tych samochodach. Zgadnij czyje informacje uważam za wiarygodne? Ich, którzy mają tam kilkanaście takich aut na tydzień czy Twoje? smirk.gif

ja też widuję jeżdżące WRXy... prędzej czy później każdy z nich jeśli ma starą skrzynię będzie to robił, chyba że jeżdżą jak pizdy alien.gif

P.S. nigdy nie zmieniam biegów bez sprzęgła, a sposób w jaki zmieniłem bieg jak wyleciała 2ka Octavia znosiła dzielnie przez 90kkm mając 400Nm alien.gif WRX rozpadł się zaraz po dotarciu silnika... właśnie... panewki.. drugi super wytrzymały element silników EJ20 rotfl.gifbeksa.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po unieruchomieniu auta dzwoniłem do mechanika od Kopra zapytać co

> się mogło stać i dowiedziałem się, że wyyebałem dwójkę, co go

> nawet rozbawiło, bo to takie powszechne, następnie trafiając na

> Bajeczną po zmieleniu skrzyni dowiedziałem sie najpierw od

> Marcina, a później od Zbyszka że to najzupełniej normalne w tych

> samochodach. Zgadnij czyje informacje uważam za wiarygodne? Ich,

> którzy mają tam kilkanaście takich aut na tydzień czy Twoje?

nie karm trolla zlosnik.gif

> ja też widuję jeżdżące WRXy... prędzej czy później każdy z nich jeśli

> ma starą skrzynię będzie to robił, chyba że jeżdżą jak pizdy

> P.S. nigdy nie zmieniam biegów bez sprzęgła, a sposób w jaki

> zmieniłem bieg jak wyleciała 2ka Octavia znosiła dzielnie przez

> 90kkm mając 400Nm WRX rozpadł się zaraz po dotarciu silnika...

> właśnie... panewki.. drugi super wytrzymały element silników

> EJ20

generalnie to jest jak totolotek albo jebnie albo nie zlosnik.gif reasumując gra i tak jest warta świeczki devil.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mozna sprzedac STI i kupic Lancera EVO

> Jeszcze do niedawna obowiazywala pewna prawidlowosc, ze najlepsza

> powszechnie dostepna Impreza a wiec STI byla porownywalna pod

> wzgledem mocy i osiagow z najslabszym Lancerem Evo... to daje do

> myslenia

to jest raczej kwestia łącznika między kierownicą a pedałami biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.