BlacKnight Napisano 29 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 witam Doradzcie prosze jakie kable wysokiego napiecia będą najlepsze do CC1.1 LPG, kupiłem MM (niby oryginalne czyli te co idą na pierwszy montaż) tyle ze po 2kkm pojawiły sie na nich przebicia czyżby one nie były takie dobre czy po prostu pechozol pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 29 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > witam > Doradzcie prosze jakie kable wysokiego napiecia będą najlepsze do > CC1.1 LPG, kupiłem MM (niby oryginalne czyli te co idą na > pierwszy montaż) tyle ze po 2kkm pojawiły sie na nich przebicia > czyżby one nie były takie dobre czy po prostu pechozol > pzdr. NGK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > NGK Dzieki, a jaki to wydatek? Za te MM dalem 56pln, pech że wyrzuciłem paragon, który jest podstawą reklamacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 29 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > Dzieki, a jaki to wydatek? Za te MM dalem 56pln, pech że wyrzuciłem > paragon, który jest podstawą reklamacji Nie wiem jak do CC ale do Golfa3 w nietypowym silniku sporo. Zaletą takiego zakupu jest 0 (słownie: zero) problemów, np. podczas dzisiejszej ulewy w Wawie i brodzenia autem w wodzie. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 29 Lipca 2005 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2005 > Nie wiem jak do CC ale do Golfa3 w nietypowym silniku sporo. Zaletą > takiego zakupu jest 0 (słownie: zero) problemów, np. podczas > dzisiejszej ulewy w Wawie i brodzenia autem w wodzie. > PZDR Ok, znalazłem na allegro za 62pln, jeszcze raz wielkie dzięki pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 31 Lipca 2005 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2005 > Ok, znalazłem na allegro za 62pln, jeszcze raz wielkie dzięki > pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chobotrm Napisano 3 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2005 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=59497051 powiny pasowac jak do cc 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 10 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2005 No teraz to już mam mętlik w głowie, założyłem te NGK i dalej to samo, mam przebicia!!! skąd to cholerstwo, czy może przyczyna być gdzieś poza kablami? może cewki zapłonowe? jak to sprawdzić, kabelki w każdym bądz razie mi iskrzą, H E L P pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jankes Napisano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2005 > witam > Doradzcie prosze jakie kable wysokiego napiecia będą najlepsze do tylko oryginalne magnetti marelli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2005 ok 40 tys. zrobilem dotad z kablami Janmor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PUNTO55SX Napisano 11 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2005 > witam > Doradzcie prosze jakie kable wysokiego napiecia będą najlepsze do > CC1.1 LPG, kupiłem MM (niby oryginalne czyli te co idą na > pierwszy montaż) tyle ze po 2kkm pojawiły sie na nich przebicia > czyżby one nie były takie dobre czy po prostu pechozol > pzdr. witaj te silniki nie są zbyt wymagające wobec kabli zapłonowych,mam lpg przejechałem 30 tys na janmorach i zero problemów a kosztowały niecałe 30 pln/kpl-tylko trzeba kupić te lepsze silikonowe pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 12 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2005 Dziś wszystko się wyprostowało, pozostałem przy kablach NGK, przyczyną przebić była zła szczelina między elektrodami świec, teraz wszystko gra i buczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
markkk Napisano 12 Sierpnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2005 > Dziś wszystko się wyprostowało, pozostałem przy kablach NGK, > przyczyną przebić była zła szczelina między elektrodami świec, > teraz wszystko gra i buczy a jaka miales? za duzo czy za mala? obstawiam ze za duza bo wtedy przez kable musi przejsc wiekszy ladunek by na wiekszej przerwie wytworzyla sie iskra. ja ustawiliem na 0.7. przy LPG zalecane ciutenke mniejsza niz fabryka przewiduje ze wzgledu na wieksza opornosc LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 13 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2005 > a jaka miales? za duzo czy za mala? obstawiam ze za duza bo wtedy > przez kable musi przejsc wiekszy ladunek by na wiekszej przerwie > wytworzyla sie iskra. ja ustawiliem na 0.7. przy LPG zalecane > ciutenke mniejsza niz fabryka przewiduje ze wzgledu na wieksza > opornosc LPG. Dokładnie tak, szczelina była za duża, znaczy sie nowe świece NGK założone były i nic nie było przy nich robione. Na benzynie wszystko było wporządku a jak tylko na gaz przełaczyłem to były przebicia. Spec mechanik mi zmniejszył ale nie wnikałem na ile, byłem wniebowziety ze wkońcu nie ma przebić, teraz przynajmniej na słuch umiem przebicia poznać dzieki temu doświadczeniu. Tak przy okazji to troche sie zawiodłem na stacji gdzie mi gaz zakładano (polecana właśnie na tym kąciku) przebicia wyszły na jaw właśnie przy przeglądzie techniczym jak zacząłem narzekać ze za duzo pali tego gazu (okolo 30-40% wiecej jak benzyny) to gość zaczął sprawdzać "historie pojazdu" i stwierdził ze juz przy montarzu wyszło, że cos jest nie tak silnik nie pracował równo i go dusiło przy gwałtownym wciśnieciu gazu, no i oczywiscie usuneli problem, na jakiejś tam śrubce "poluzowali" czyli dostawał więcej gazu niż powinien i wtedy było ok. No ładne mi załatwienie problemu, nie wspominając o tym ze jak odbierałem auto to mówili ze wszystko jest i było cacy, szkoda że nie wspomnieli ze oddają auto z przebiciami a doskonale wiedzieli że kable świece itd są nowe bo przed montażem ich o tym poinformowałem, zresztą sami pytali. Kazałem aby skręcił to cholerstwo i dostawał gazu tyle ile ma dostawać i rzeczywiscie jak chciałem dynamiczniej przyspieszyc to mogłem o tym zapomnieć, silnik dławiło. No ważne ze teraz wszystko jest OK, a przynajmniej tak wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.