darekpdkp Napisano 1 Marca 2008 Udostępnij Napisano 1 Marca 2008 Przeczyscilem dzisiaj egr ,zasyfiony był strasznie ,pewnie od nowosci nie ruszany po złożeniu wszystkiego wybrałem sie na jazde próbna i wydaje mi sie ze auto gorzej ciagnie od dołu dlaczego tak sie moze dziac ,no chyba ze mi sie tylko wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 jako ze nikt mi nie odpowiedzial mam nastepne pytanka podczas zakladania weza metalowego przykreconego od dolu egr i idacego do nie wiem czego ustawilem go niezbyt równo i teraz lekko syczy ,autko moze slabiej ciagnac od dołu a tak wogule istnieje jakis sposób by sprawdzic czy ma sie dobry egr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Hmm Sprawdzenie szczelności: Odkręcam ten metalowy przewód- rurke karbowaną od kolektora i EGR-a a następnie przykręcam go przestawiając o 90 stopni do góry tylko do EGR-a . no i dmucham w niego.... jeśli nic nie można przedmuchać to znaczy, że szczelny .... Czyszczenie: Odkręcasz 4 śrubki inbus cewki EGR-a i odkręcasz cewkę... wydłubujesz wszystko co jest w środku- sadza i sprawdzasz czy ten grzybek w cewce jak i w zaworze porusza sie i cofa... Jeśli całego odkręciłeś i źle przykręciłeś to spaliny będą walić do srodka komory silnika i do wnętrza auta.... udusisz sie Popraw to koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 2 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 szczelny jest i grzybek tez sie cofa ,ta nieszczelnosc na wezu poprawie ,tylko czy ona ma jakis wplyw na prace silnika , bo czasami zamula go troszke tak przy 2000 -2200 obr ,musze jescze wyczysc overboost ,bo egr byl zawalony strasznie w sadzy a przy wlocie do kolektora to az taka maz byla dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irek88 Napisano 2 Marca 2008 Udostępnij Napisano 2 Marca 2008 Zrobiłeś sobie częściową dziurę w wydechu i dolocie, są inne parametry pracy i może między innymi trochę zamulać. Zależy od wielkości nieszeczelności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.