srobaszek Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Mam zamiar kupic Punto 2 tylko mam problem co do wyboru silnika. Jaki polecacie ma byc oszczedny i jak najmniej awaryjny. Benzyniak to jedynie z gazem ale mysle tez nad dieslem i tu mam problem bo nigdy diesla nie mialem jak sie sprawuja silniczki 1.9 JTD, ile spalaja i wogule czy jest wiecej rodzaji diesla czy tylko jeden?? No i co bedzie tansze w utrzymaniu diesel czy benzyniak z LPG?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Fiat dał moim zdaniem badziewne silniki w stosunku do tego co dany klient by chciał. 60KM, później 80KM i nagły skok do 130KM. IMO brałbym 80KM bez wahania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Fiat dał moim zdaniem badziewne silniki w stosunku do tego co dany > klient by chciał. > 60KM, później 80KM i nagły skok do 130KM. > IMO brałbym 80KM bez wahania. A po czym poznac te silniki?? jak rozpoznac ktory ile ma koni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > A po czym poznac te silniki?? jak rozpoznac ktory ile ma koni?? Nie widziałem tzn. nie przyglądałem się specjalnie jak to jest w MkII, ale powinien mieć inny dolot powietrza. Z budowy to pewnie wiesz - to silnik 16V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Witam! 16v ma inną puszkę filtra powietrza niż 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vander Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Mam zamiar kupic Punto 2 tylko mam problem co do wyboru silnika. Jaki > polecacie ma byc oszczedny i jak najmniej awaryjny. Benzyniak to > jedynie z gazem ale mysle tez nad dieslem i tu mam problem bo > nigdy diesla nie mialem jak sie sprawuja silniczki 1.9 JTD, ile > spalaja i wogule czy jest wiecej rodzaji diesla czy tylko > jeden?? No i co bedzie tansze w utrzymaniu diesel czy benzyniak > z LPG?? 8V 60KM - wystarczą im zwykłe instalki II generacji, a do 16V 80KM trzeba już sekwencyjną Jeśli teraz jeździsz PI 1.1 55 KM to silnik w PII 1.2 60KM jest bardzo podobny, moc minimalnie wieksza, spalanie minimalnie mniejsze ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Mam zamiar kupic Punto 2 tylko mam problem co do wyboru silnika. Jaki > polecacie ma byc oszczedny i jak najmniej awaryjny. Benzyniak to > jedynie z gazem ale mysle tez nad dieslem i tu mam problem bo > nigdy diesla nie mialem jak sie sprawuja silniczki 1.9 JTD, ile > spalaja i wogule czy jest wiecej rodzaji diesla czy tylko > jeden?? No i co bedzie tansze w utrzymaniu diesel czy benzyniak > z LPG?? jak byles zadowolony z 1.1 spi bierz 1.2 8v 60KM (jest zrywniejszy niz ten 1.1 , nie sugerj sie tylko 5km wiecej) jak za mało to 16tka daje rade diesle IMO tylko jak trasy robisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Fiat dał moim zdaniem badziewne silniki w stosunku do tego co dany > klient by chciał. > 60KM, później 80KM i nagły skok do 130KM. > IMO brałbym 80KM bez wahania. no , brakuje cos pomiedzy , ale naprawili to w FL 1.4 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srobaszek Napisano 16 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > jak byles zadowolony z 1.1 spi bierz 1.2 8v 60KM (jest zrywniejszy > niz ten 1.1 , nie sugerj sie tylko 5km wiecej) > jak za mało to 16tka daje rade > diesle IMO tylko jak trasy robisz hmmm w sumie to bedzie auto od siostry bo jak dla mnie to ten 1.1 jest za slaby. A czy wogule komfort jazdy miedzy mk1 a mk2 jest odczuwalny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > Nie widziałem tzn. nie przyglądałem się specjalnie jak to jest w > MkII, ale powinien mieć inny dolot powietrza. tak inny ssacy - w 16 z boku przepustnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 > hmmm w sumie to bedzie auto od siostry bo jak dla mnie to ten 1.1 > jest za slaby. A czy wogule komfort jazdy miedzy mk1 a mk2 jest > odczuwalny?? od czy dla siostry? nie jezdzilem mk1 to nei wiem z sejaka przesiadka odczuwwalny spory skok komfortu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 16 Marca 2008 Udostępnij Napisano 16 Marca 2008 Jest wyczuwalna różnica w prowadzeniu między MK1 i MK2, mam do czynienia z Punto 1 Sporting i z Punto 2 1,2 16v oraz z P2FL 1,2 8v, najlepiej jeździ mi się 1,2 16v, P1 Sporting bardziej "do zabawy", P2FL i P2 16v dają radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.