luzik Napisano 9 Maja 2008 Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 ... ponad m-c temu kupiłem Mondeo TDCI byłem zadowolony dopóki nie padła... TURBINA Może ktoś z Was miał przejścia z wymianą tego elementu Poradzcie czy kupić nową, czy używaną, czy moze regenerować ? Przede wszystkim u kogo to robić ? może macie namiary na speców od turbo ???? Dajcie znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 9 Maja 2008 Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 > ... ponad m-c temu kupiłem Mondeo TDCI > byłem zadowolony dopóki nie padła... TURBINA > Może ktoś z Was miał przejścia z wymianą tego elementu > Poradzcie czy kupić nową, czy używaną, czy moze regenerować ? > Przede wszystkim u kogo to robić ? może macie namiary na speców od > turbo ???? > Dajcie znać Z regeneracja jak i z uwayzka moze tez byc tak ze nacieszysz sie miesiac. Ile auto ma nalotu? Bo chyba wczesniejszy wlasciciel slabo dbal o suszarke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzik Napisano 9 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 no właśnie nie mam przekonania do "regeneracji" ale koszty nowej są dramatyczne. Auto ma 138000 najechane, z czego ja zrobiłem 1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 9 Maja 2008 Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 > ... ponad m-c temu kupiłem Mondeo TDCI > byłem zadowolony dopóki nie padła... TURBINA > Może ktoś z Was miał przejścia z wymianą tego elementu > Poradzcie czy kupić nową, czy używaną, czy moze regenerować ? > Przede wszystkim u kogo to robić ? może macie namiary na speców od > turbo ???? > Dajcie znać tak jak pisze krzys139 - z używką/regeneracją to jak na loterii co to jakaś czarna wiosna dla nas do ciężkiej cholery ? Już 3 FordoKącikowiec z dużym problemem....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal691 Napisano 9 Maja 2008 Udostępnij Napisano 9 Maja 2008 > no właśnie nie mam przekonania do "regeneracji" ale koszty nowej są > dramatyczne. > Auto ma 138000 najechane, z czego ja zrobiłem 1000 lepiej dla Ciebie by było jakby wtryski i pompa były już PO wymianie, bo jezeli sa jeszcze fabryczne to niedlugo te elementy też niestety padną. To jest najwieksza bolączka Mondków z silnikiem 2.0 TDCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 dokładnie trzeba dbać o takie cacko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 Na regenerowane turbiny majstry daja gwarancje 12 miesiecy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzys139 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > lepiej dla Ciebie by było jakby wtryski i pompa były już PO wymianie, > bo jezeli sa jeszcze fabryczne to niedlugo te elementy też > niestety padną. To jest najwieksza bolączka Mondków z silnikiem > 2.0 TDCI A niby dlaczego tak sadzisz Pad zaliczaly na samym poczatku z fabryczna usterka. POzniej w zaleznosci od paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SAMIR Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > dokładnie trzeba dbać o takie cacko kolega tez odstawil mondeo do mechanika z uszkodzona turbina a dba o auto-trzeba uczciwie powiedziec- lipa ten silnik i tyle-chyba z zadnym autem nie ma tyle problemow co z tym - i jeszcze na dodatek rdzewieje...miesiac temu kolezanka naprawiala mundka 2003 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal691 Napisano 10 Maja 2008 Udostępnij Napisano 10 Maja 2008 > A niby dlaczego tak sadzisz Pad zaliczaly na samym poczatku z > fabryczna usterka. POzniej w zaleznosci od paliwa pracuje w ASO Forda i widze ile tego przyjezdza z takimi wlasnie dolegliwosciami, jak nie wtryski to pompa albo turbo, pewnie ze w Transitach czy Focusach tez sie te elementy sypią ale nie aż tak czesto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 > pracuje w ASO Forda i widze ile tego przyjezdza z takimi wlasnie > dolegliwosciami, jak nie wtryski to pompa albo turbo, pewnie ze > w Transitach czy Focusach tez sie te elementy sypią ale nie aż > tak czesto. a co powiesz o 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal691 Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 > a co powiesz o 2.2? wiesz, wersji z 2.2 było zdecydowanie mniej niz z 2.0 wiec nie ma tego odzwierciedlenia, napewno sa trwalsze i duzo fajniej sie nimi jezdzi (155 KM) W kazdym razie w ciagu mojej 2 letniej kariery spotkalem tylko kilka sztuk 2.2 ktore wyladowaly u nas w serwisie z powodu usterki ukladu paliwowego. PS nie ma jak 2.0 TDCI ale w focusie, wystarczylo by mi to w zupelnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 > W kazdym razie w ciagu mojej 2 letniej kariery spotkalem tylko kilka > sztuk 2.2 ktore wyladowaly u nas w serwisie z powodu usterki > ukladu paliwowego. no to milo slyszec... czyli potwierdza sie moj wywiad zrobiony przed zakupem auta a jezdzi sie tym faktycznie przyjemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 11 Maja 2008 Udostępnij Napisano 11 Maja 2008 > no to milo slyszec... czyli potwierdza sie moj wywiad zrobiony przed > zakupem auta > a jezdzi sie tym faktycznie przyjemnie już po wyżej 140KM robi się fajnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.