Skocz do zawartości

Problem z agentem...


czinol700

Rekomendowane odpowiedzi

> olej w przyszlym tyg wymienie w tym tygodniu wymienione zostaly

> swiece ngk,filtr paliwa i powiertrzza nic wiecej przebieg 113tys

> 96 rok a oleju mi nie bierze

a czy odczułeś różnicę w jeździe tym teraz a kilka miesięcy temu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Napisales ze go jakby dlawilo- a cz na nizszych biegach jadac gaz w

> podloge tez jest ten obiaw?

tzn tak wrzucam jedynke do polowy gaz elegancko a pozniej zaczyna mi wszystko trzasc i tak jakby sie dlawil max i nie jedzie tyle ile powinnien kazdy kumple ktory ma 700 odstawia mnie na swiatlach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To Ty nie pisz glupot bo wiekszosc tutaj doskonale wie jak jezdzi

> cc700 a Ty opowiadasz historie jakby w mocy agenta przed trojka

> liczba 1 sie zawieruszyla.Te rzeczy ktore napisales zeby kolega

> sobie wymienil-zrobil-naprawil ,wszystko to prawda ale wiadomo w

> jaki sposob byly wykonywane czesci silnika(dokladnosc

> obrobki,tolerancje) do cienkiego.Przy wyjezdzie z fabryki mogly

> roznic sie znaczaco moca,a jeszcze dochodzi element docieranie

> ktory ma DUZE znaczenie.I chocby ustawial-krecil-kombinowal nie

> bedzie jezdzil jak inny egzemplarz,a o to glownie chodzi

> zalozycielowi tematu.

> Nie mow ze ja pisze glupoty na temat samochodow,samemu dzien

> wczesniej zakladajac temat o wymianie oleju-DZIEKUJE.

OK masz rację na temat wymiany oleju, ale jak sam zauważyłeś kadecie temat dotyczył wymiany oleju, a dokładniej samego klucza do miski.

A wiadomo że każde kazde auto jest to samo zalezy od eksploatacji danego użytkownika, może się nieznacznie róznić parametrami, mój ni ebył nigdy żyłowany ani nic z tych rzeczy i z tego wynika że auto jest cud miód skoro poprzedniemu właścicielowi palił około 8, a mi po regulacjach i zmianach niewielkich i wymianie ważnych części zarówno silnika jak i nie tylko doszedłem do 4,9 bez jakiś tandetnych magnetyzerów i innych cudów techniki. Ale spoko rozumiem kolegę. Napisałem to i owo wczesniej mając na mysli sój przykład jak mi się udało zejść ze spalaniem, dlatego podejrzewam że innym tez powinno się udać smile.gif Przynajmniej zejść ze swojego wyższego spalania. Dużo tez zalezy od techniki jazdy. Koledze z pracy też robiłem i też jest zadowolony jezdzi dziennie do pracy po kilka osób w CC i też mu spalanie spadło z 7 na 5,5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowisz do polowy gazu idzie elegancko ,a pozniej dlawi sie.Tzn. zaczyna chodzic na jeden gar, jest wrazenie jekby brakowalo paliwa?Czy dzieje sie cos jeszcze innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mowisz do polowy gazu idzie elegancko ,a pozniej dlawi sie.Tzn.

> zaczyna chodzic na jeden gar, jest wrazenie jekby brakowalo

> paliwa?Czy dzieje sie cos jeszcze innego?

no tak jak by silnik mial wyskoczyc wyje jak poje...kurde jak to opisac hmmm??no max wszystko drzy w srodku ale tak naprawde max

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy

> 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie

> do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak

> powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable

> ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:)

napisałem to w wątku obok i tobie teraz też napiszę...

w ASO 200zł i Ci wyregulują....

nie ma problemów zawozisz odbierasz.

żadnych "KORKÓW OD SZAMPANA" itp.

oczywiście gdy będzie więcej rzeczy do naprawy to cena może wzrosnąć, ale tak to już w życiu bywa...

BTW nie słuchaj jak ktoś pisze że jego CC700 pali 4,9l/100km... bo niby jak ten ktoś to zmierzył?????

skąd te 4,9l a nie np. 5,1??????

tyle w temacie

pzdr4all

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> BTW nie słuchaj jak ktoś pisze że jego CC700 pali 4,9l/100km... bo

> niby jak ten ktoś to zmierzył?????

> skąd te 4,9l a nie np. 5,1??????

Przecież to proste - rozgarnięte dziecko z 3 klasy podstawówki to obliczy.

tankujesz do pełna i jedziesz tak żeby przynajmniej pół baku ubyło (im więcej tym pomiar bedzie obciążony mniejszym błędem).

Tankujesz znowu do pełna na tej samej stacji (z tego samego dystrybutora) i liczysz:

Ilość paliwa[l] x 100 / ilość przejechanych kilometrów

I w ten sposób otrzymujesz wynik ze średnim spalaniem,

Jeżleli taki pomiar wykonasz kilka razy - średni wynik będzie bardzo zbliżony do rzeczywistego średniego spalania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisałem to w wątku obok i tobie teraz też napiszę...

> w ASO 200zł i Ci wyregulują....

> nie ma problemów zawozisz odbierasz.

> żadnych "KORKÓW OD SZAMPANA" itp.

> oczywiście gdy będzie więcej rzeczy do naprawy to cena może wzrosnąć,

> ale tak to już w życiu bywa...

> BTW nie słuchaj jak ktoś pisze że jego CC700 pali 4,9l/100km... bo

> niby jak ten ktoś to zmierzył?????

> skąd te 4,9l a nie np. 5,1??????

> tyle w temacie

> pzdr4all

za 200zł to se lepiej chopie kup Fosa po regeneracji a nie aisana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napisałem to w wątku obok i tobie teraz też napiszę...

> w ASO 200zł i Ci wyregulują....

> nie ma problemów zawozisz odbierasz.

> żadnych "KORKÓW OD SZAMPANA" itp.

> oczywiście gdy będzie więcej rzeczy do naprawy to cena może wzrosnąć,

> ale tak to już w życiu bywa...

> BTW nie słuchaj jak ktoś pisze że jego CC700 pali 4,9l/100km... bo

> niby jak ten ktoś to zmierzył?????

> skąd te 4,9l a nie np. 5,1??????

> tyle w temacie

> pzdr4all

Zmierzyć można norlmalnie jak już poprzednik opisał, jak nie wierzysz to sam sobei sprawdz smile.gif aby pomnir był wiarygodny to tankuje się pełny bak zawsze tak samo i jest pomiar. Ja tankowałem już sporo razy od moje regulacji i zawsze wychodzi spalanie takei samo, matematyka nie kłamie, no chyba że ktoś ma inna teorię.

Jak nie da się tego zmierzyć to jaki cudem producent podaje spalanie srednie, w mieście i na trasie? Chyba na oko czy z fusów nie wróży smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie da się tego zmierzyć to jaki cudem producent podaje spalanie

> srednie, w mieście i na trasie? Chyba na oko czy z fusów nie

> wróży

producent mierzy na hamowni w określonych normą warunkach które nie zawsze są zgodne rzeczywistymi warunkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> za 200zł to se lepiej chopie kup Fosa po regeneracji a nie aisana

to już jest wybór użytkownika czy fos czy aisan (jakoś nie miałem możliwość przekonania się żeby fos dał radę aisanowi << ale mówię tylko i wyłacznie o sobie) moim zdaniem aisan ma lepsza zrywność niż fos czy weber. Ale To Tylko moje zdanie oparte Ty lko i wyłacznie na moim doświadczeniu, a co do zrywności to wszyscy wiedzą i niejednokrotnie juz pisali na forum zlosnik.gif pod warunkiem że jest dobrze wyregulowany i że jest ok, bo jak jest coś nie tam no wtedy nawet wszytko inne może być lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.