Skocz do zawartości

Problem z agentem...


czinol700

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy

> 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie

> do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak

> powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable

> ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:)

zacznijmy od opon a dokładnie od profilu opony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy

> 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie

> do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak

> powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable

> ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:)

mojemu bratu sie poluzowal troche wydech w 0,7 i ujechalem max 90km/h bo szybciej sie nie dało... nie chciał. nie podejrzewam ze u Ciebie bedzie to samo... ale tak swoja droga. silnik przeciez silnikowi nie rowny wbrew pozorom.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> mojemu bratu sie poluzowal troche wydech w 0,7 i ujechalem max 90km/h

> bo szybciej sie nie dało... nie chciał. nie podejrzewam ze u

> Ciebie bedzie to samo... ale tak swoja droga. silnik przeciez

> silnikowi nie rowny wbrew pozorom.

wiesz co to strumiennice mam luzna tylko to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a aisana jak źle wyregulujesz to połknie jak smok i robota dla

> powaznego mechanika

poważny mechanik może nie dać rady trzeba znaleźć kogoś kto się zna dobrze na gaźnikach i w tym się specjalizuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> dobra pojade do mechanika niech ustawi i wtedy zobacze jak chodzi:D i

> dam znac

ja stawiam na gaźnik ok.gif

u mnie też byo zamulanie,ale nie do tego stopnia jak u ciebie 270751858-jezyk.gif

na drugim biegu między 50 a 60km/h była zayebiaszcza dziura oslabiony.gif

pom regulacji znikła ok.gif i spalanie zmalało jump.gif

tylko żebyś na jakiegoś rzeźnika nie trafił old.gif

gość który robił mojego gaźniora,siedi w temacie 20lat ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja stawiam na gaźnik

> u mnie też byo zamulanie,ale nie do tego stopnia jak u ciebie

> na drugim biegu między 50 a 60km/h była zayebiaszcza dziura

> pom regulacji znikła i spalanie zmalało

> tylko żebyś na jakiegoś rzeźnika nie trafił

> gość który robił mojego gaźniora,siedi w temacie 20lat

no spoko musze poiszukac w zabrzu gdzies jakiegos kolesia ile moze wziasc za takie ustawienie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle dotarty,zuzyty juz).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw

> powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest

> zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona

> zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z

> niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to

> dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie

> bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle

> dotarty,zuzyty juz).

to co radzicie zrobic??pomocy:( niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pany bylem w Zabrzu u 2 mechanikow i zaden nie chce sie podjac tego

> nie znacie kogos kto by mi wyregulowal gaznik aisana??

Aisan jest jak kostka rubika z 7 scianami wink.gif mało kto to potrafi dobrze zrobic.nastukaj kase na fosa po regeneracji albo ze shrotu i po problemie i wywal te kablarnie z pod maski. cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aisan jest jak kostka rubika z 7 scianami mało kto to potrafi

> dobrze zrobic.nastukaj kase na fosa po regeneracji albo ze

> shrotu i po problemie i wywal te kablarnie z pod maski.

tylk oza tym idzie kolektor ssacy i inne;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw

> powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest

> zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona

> zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z

> niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to

> dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie

> bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle

> dotarty,zuzyty juz).

Nie pisz mu głupot, ja tez jak kupiłem to odstawiłęm autio do mechanika bardzo dobrego troche sobie poradził ale mało mu brakowało, potem inny powiedział że to CC to nie auto i trzeba by silnik remontowac (przy autentycznym przebiegu 90tys) bo jest nieszczelny i nie ma mocy, szukałem szukałem jezdziłem nikt nie chciał się podjac a jak już to regulacja na dzięń dobry 100zł (same regulacja) wymiana podzespołów dodatkowo płatna (robocizna + czesci)

Wiec olałem system cały i zacząłem sam i trochę to trwało rozregulowałem go tam że nie jezdził, ale po wielku regulacjach i dopracowaniu jest naprawdę super jak na niejedną 700tkę z Aisanem.

Spalanie średnie rzedu 4,9l/100km

Wystarczy samemu, odrobina cierpliwości i serca włożyć w to auto i jest ok smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie pisz mu głupot, ja tez jak kupiłem to odstawiłęm autio do

> mechanika bardzo dobrego troche sobie poradził ale mało mu

> brakowało, potem inny powiedział że to CC to nie auto i trzeba

> by silnik remontowac (przy autentycznym przebiegu 90tys) bo jest

> nieszczelny i nie ma mocy, szukałem szukałem jezdziłem nikt nie

> chciał się podjac a jak już to regulacja na dzięń dobry 100zł

> (same regulacja) wymiana podzespołów dodatkowo płatna (robocizna

> + czesci)

> Wiec olałem system cały i zacząłem sam i trochę to trwało

> rozregulowałem go tam że nie jezdził, ale po wielku regulacjach

> i dopracowaniu jest naprawdę super jak na niejedną 700tkę z

> Aisanem.

> Spalanie średnie rzedu 4,9l/100km

> Wystarczy samemu, odrobina cierpliwości i serca włożyć w to auto i

> jest ok

to co radzicie zrobic??bo ja juz niewiem bezradny jestem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ale tak swoja droga. silnik przeciez

> silnikowi nie rowny wbrew pozorom.

Dokuadnie.. moje 0,7 w dwie osoby ledwo się doczłapało do 135km/h a takie TheBossowe to 140 leciało w trójkę 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to co radzicie zrobic??bo ja juz niewiem bezradny jestem

Powiem tak na co zwrócić uwagę:

-świece (ja z własnego doświadczenie nie polecam Championów, wcześniej miałem orginalne Lancia i były ok, teraz mam NGK - tylko pamiętaj NGK NGK nie sa równe bo NGK kupisz juz za 6zł i kupisz także za 30zł. NIestety nie pamiętam jakie ja zakłądałem ale wiem że nie zakładałem tych zwykłych NGK-najtańszych

-przewody

-filtr powietrza

-filtr paliwa

-oczyścić sitko w baku (pod tylna kanapą)

- sprawdzić odpowietrzenie nad bakiem pod tylną kanapą

-cewka

-wymiana oleju na NOWY (zauważyłem u znajomych ze jak na oleju przejadą okolo 10tys km a nawet wiecej to olej jest już mocno przepracowany i CC jest słabszy-jest mniej zrywny)

-zatkanie dodatkowego dolotu powietrza do gaźnika (np korkiem z szampana)

-wyczyszczenie czujnika wału

-wymiana wężyków z aisana (na nowe)

-regulacja aisana

Napewno się to przyczyni do lepszej jazdy (zrywniejszej i szybszej jazdy) ja naprawdę nie narzekam, a róznica w porównaniu do tego co była jak go kupiłe, a tego co jest teraz jest KOLOSALNA,

A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on miał już problem zeby uciec z pasa.

Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej.

(mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to dopiszę)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem tak na co zwrócić uwagę:

> -świece (ja z własnego doświadczenie nie polecam Championów,

> wcześniej miałem orginalne Lancia i były ok, teraz mam NGK -

> tylko pamiętaj NGK NGK nie sa równe bo NGK kupisz juz za 6zł i

> kupisz także za 30zł. NIestety nie pamiętam jakie ja zakłądałem

> ale wiem że nie zakładałem tych zwykłych NGK-najtańszych

> -przewody

> -filtr powietrza

> -filtr paliwa

> -oczyścić sitko w baku (pod tylna kanapą)

> - sprawdzić odpowietrzenie nad bakiem pod tylną kanapą

> -cewka

> -wymiana oleju na NOWY (zauważyłem u znajomych ze jak na oleju

> przejadą okolo 10tys km a nawet wiecej to olej jest już mocno

> przepracowany i CC jest słabszy-jest mniej zrywny)

> -zatkanie dodatkowego dolotu powietrza do gaźnika (np korkiem z

> szampana)

> -wyczyszczenie czujnika wału

> -wymiana wężyków z aisana (na nowe)

> -regulacja aisana

> Napewno się to przyczyni do lepszej jazdy (zrywniejszej i szybszej

> jazdy) ja naprawdę nie narzekam, a róznica w porównaniu do tego

> co była jak go kupiłe, a tego co jest teraz jest KOLOSALNA,

> A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na

> maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo

> nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna

> osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za

> nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu

> wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC

> spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on

> miał już problem zeby uciec z pasa.

> Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej.

> (mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to

> dopiszę)

Dzieki wielkie teraz biore sie do roboty:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na

> maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo

> nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna

> osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za

> nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu

> wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC

> spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on

> miał już problem zeby uciec z pasa.

> Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej.

> (mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to

> dopiszę)

To Ty nie pisz glupot bo wiekszosc tutaj doskonale wie jak jezdzi cc700 a Ty opowiadasz historie jakby w mocy agenta przed trojka liczba 1 sie zawieruszyla.Te rzeczy ktore napisales zeby kolega sobie wymienil-zrobil-naprawil ,wszystko to prawda ale wiadomo w jaki sposob byly wykonywane czesci silnika(dokladnosc obrobki,tolerancje) do cienkiego.Przy wyjezdzie z fabryki mogly roznic sie znaczaco moca,a jeszcze dochodzi element docieranie ktory ma DUZE znaczenie.I chocby ustawial-krecil-kombinowal nie bedzie jezdzil jak inny egzemplarz,a o to glownie chodzi zalozycielowi tematu.

Nie mow ze ja pisze glupoty na temat samochodow,samemu dzien wczesniej zakladajac temat o wymianie oleju-DZIEKUJE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To Ty nie pisz glupot bo wiekszosc tutaj doskonale wie jak jezdzi

> cc700 a Ty opowiadasz historie jakby w mocy agenta przed trojka

> liczba 1 sie zawieruszyla.Te rzeczy ktore napisales zeby kolega

> sobie wymienil-zrobil-naprawil ,wszystko to prawda ale wiadomo w

> jaki sposob byly wykonywane czesci silnika(dokladnosc

> obrobki,tolerancje) do cienkiego.Przy wyjezdzie z fabryki mogly

> roznic sie znaczaco moca,a jeszcze dochodzi element docieranie

> ktory ma DUZE znaczenie.I chocby ustawial-krecil-kombinowal nie

> bedzie jezdzil jak inny egzemplarz,a o to glownie chodzi

> zalozycielowi tematu.

> Nie mow ze ja pisze glupoty na temat samochodow,samemu dzien

> wczesniej zakladajac temat o wymianie oleju-DZIEKUJE.

spokojnie chlopaki wiec juz nie rozumie co powinnienem zrobic na 1miejscu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.