czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy > 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie > do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak > powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable > ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:) zacznijmy od opon a dokładnie od profilu opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > zacznijmy od opon a dokładnie od profilu opony? opony wporzadku mam roczne ale wiesz cisne mu gaz a on tak jak by sie dławil:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > opony wporzadku mam roczne ale wiesz cisne mu gaz a on tak jak by sie > dławil:( nie chodzi mi o wiek opon tylko jakie one są 175/50 czy jakiś inny rozmiar i jakie ma ten Twój kolega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > nie chodzi mi o wiek opon tylko jakie one są 175/50 czy jakiś inny > rozmiar i jakie ma ten Twój kolega standardowe mam on chyba tez na rekinach on ma:(wszyscy mowie ze to filtry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 opony mamy identyczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > opony mamy identyczne no to co to moze byc?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > no to co to moze byc?? wymien filtry kable swiece... sam nie wiem... moze go przepiłuj troche to mu przejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > wymien filtry kable swiece... sam nie wiem... moze go przepiłuj > troche to mu przejdzie no tak tez zrobie ale od czego zaczac??jutro chyba kupie swiecie ngk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 wymien fitry najszybciej bedzie. bo ze swiecami jest ciezej pozatym musisz miec klucza do swiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > wymien fitry najszybciej bedzie. bo ze swiecami jest ciezej pozatym > musisz miec klucza do swiec no wiem wlasnie tego klucza niemam ale stary bedzie mial zaczne od filtrow:D:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 dokładnie zacznij od podstaw a później jeśli to nie pomoże to zostanie regulacja gaźnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > dokładnie zacznij od podstaw a później jeśli to nie pomoże to > zostanie regulacja gaźnika a wlasnie bo ja mam aisana i radzili mi wyregulowac go tezD:D:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Drabek Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > Wiec Mam taki problem jechalem z kumplem na autobahnie on i ja mammy > 0,7 i odstawil mnie max a mialem gaz w podlodze i teraz pytanie > do was chlopaki co moze byc przyczyna ze on nie ciagnie tak jak > powinien??mysle ze to moze byc filtr powietrza,paliwa,lub kable > ze swiec...pomozcie jak mozecie bedee bardzo wdzieczny:) mojemu bratu sie poluzowal troche wydech w 0,7 i ujechalem max 90km/h bo szybciej sie nie dało... nie chciał. nie podejrzewam ze u Ciebie bedzie to samo... ale tak swoja droga. silnik przeciez silnikowi nie rowny wbrew pozorom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > a wlasnie bo ja mam aisana i radzili mi wyregulowac go tezD:D:D i tu może właśnie tkwić największy problem skoro mówisz, że zachowywał się tak jakby go dławiło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukass186 Napisano 25 Maja 2008 Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > dokładnie zacznij od podstaw a później jeśli to nie pomoże to > zostanie regulacja gaźnika no zmykam już pozdrówka!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 25 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 25 Maja 2008 > mojemu bratu sie poluzowal troche wydech w 0,7 i ujechalem max 90km/h > bo szybciej sie nie dało... nie chciał. nie podejrzewam ze u > Ciebie bedzie to samo... ale tak swoja droga. silnik przeciez > silnikowi nie rowny wbrew pozorom. wiesz co to strumiennice mam luzna tylko to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > no zmykam już pozdrówka!! dzisiaj wymienilem filtr paliwa,powietrza i kupilem swiece NGK wymienie swiece zobacze jak bedzie narazie wydaje mi sie ze jest MINImalnie lepiej:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > i tu może właśnie tkwić największy problem skoro mówisz, że > zachowywał się tak jakby go dławiło a aisana jak źle wyregulujesz to połknie jak smok i robota dla powaznego mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > a aisana jak źle wyregulujesz to połknie jak smok i robota dla > powaznego mechanika poważny mechanik może nie dać rady trzeba znaleźć kogoś kto się zna dobrze na gaźnikach i w tym się specjalizuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > poważny mechanik może nie dać rady trzeba znaleźć kogoś kto się zna > dobrze na gaźnikach i w tym się specjalizuje to o to mi loto.Żeby nie dac komus kto tylko obroty podkreci heh.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > to o to mi loto.Żeby nie dac komus kto tylko obroty podkreci heh.. to to chyba każdy potrafi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > poważny mechanik może nie dać rady trzeba znaleźć kogoś kto się zna > dobrze na gaźnikach i w tym się specjalizuje to mowicie ze jeszcze gaznik do regulacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > to mowicie ze jeszcze gaznik do regulacji?? możliwe że tak aczkolwiek ręki nie dam sobie uciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > możliwe że tak aczkolwiek ręki nie dam sobie uciąć dobra pojade do mechanika niech ustawi i wtedy zobacze jak chodzi:D i dam znac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > dobra pojade do mechanika niech ustawi i wtedy zobacze jak chodzi:D i > dam znac ja stawiam na gaźnik u mnie też byo zamulanie,ale nie do tego stopnia jak u ciebie na drugim biegu między 50 a 60km/h była zayebiaszcza dziura pom regulacji znikła i spalanie zmalało tylko żebyś na jakiegoś rzeźnika nie trafił gość który robił mojego gaźniora,siedi w temacie 20lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > ja stawiam na gaźnik > u mnie też byo zamulanie,ale nie do tego stopnia jak u ciebie > na drugim biegu między 50 a 60km/h była zayebiaszcza dziura > pom regulacji znikła i spalanie zmalało > tylko żebyś na jakiegoś rzeźnika nie trafił > gość który robił mojego gaźniora,siedi w temacie 20lat no spoko musze poiszukac w zabrzu gdzies jakiegos kolesia ile moze wziasc za takie ustawienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > no spoko musze poiszukac w zabrzu gdzies jakiegos kolesia ile moze > wziasc za takie ustawienie?? mi za czyszczenie,wymiane uszczelek i regulacje krzyknał 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > mi za czyszczenie,wymiane uszczelek i regulacje krzyknał 50zł 50zl??wlasnie sie dowiedzialem ze moj wujek jest mechanikiem jutro podskocze do niego:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbk Napisano 26 Maja 2008 Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle dotarty,zuzyty juz). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 26 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 26 Maja 2008 > Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw > powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest > zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona > zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z > niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to > dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie > bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle > dotarty,zuzyty juz). to co radzicie zrobic??pomocy:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jamajka Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 Jeżeli to jest jedyny problem to wyjścia są dwa: - przyzwyczaj się ( i to pierwsze polecam) - zmień auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Jeżeli to jest jedyny problem to wyjścia są dwa: > - przyzwyczaj się ( i to pierwsze polecam) > - zmień auto narazie niemam za co zmienic auta;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > to co radzicie zrobic??pomocy:( Pany bylem w Zabrzu u 2 mechanikow i zaden nie chce sie podjac tego nie znacie kogos kto by mi wyregulowal gaznik aisana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MARIO704 Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Pany bylem w Zabrzu u 2 mechanikow i zaden nie chce sie podjac tego > nie znacie kogos kto by mi wyregulowal gaznik aisana?? Aisan jest jak kostka rubika z 7 scianami mało kto to potrafi dobrze zrobic.nastukaj kase na fosa po regeneracji albo ze shrotu i po problemie i wywal te kablarnie z pod maski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Aisan jest jak kostka rubika z 7 scianami mało kto to potrafi > dobrze zrobic.nastukaj kase na fosa po regeneracji albo ze > shrotu i po problemie i wywal te kablarnie z pod maski. tylk oza tym idzie kolektor ssacy i inne;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > to co radzicie zrobic??pomocy:( kumpel mi radzil przedmuchac gaznik co ty o tym sadzisz?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Aisan to niezly bajzel ,ale podczas jazdy na caly gaz przeplyw > powietrza jest maksymalny i pracuje dysza glowna.O ile nie jest > zapchany,to regulacja moze niewiele pomoc.Sprawdza sie ona > zwlaszcza w przypadkach gasniecia na jalowych,lub przejscia z > niskich na srednie obroty.Jezeli nie masz takich przypadlosci to > dlubanie moze przyspozyc dopiero problemow-a jezdzic lepiej nie > bedzie.Moze poprostu silnik niedomaga, niema mocy(zle > dotarty,zuzyty juz). Nie pisz mu głupot, ja tez jak kupiłem to odstawiłęm autio do mechanika bardzo dobrego troche sobie poradził ale mało mu brakowało, potem inny powiedział że to CC to nie auto i trzeba by silnik remontowac (przy autentycznym przebiegu 90tys) bo jest nieszczelny i nie ma mocy, szukałem szukałem jezdziłem nikt nie chciał się podjac a jak już to regulacja na dzięń dobry 100zł (same regulacja) wymiana podzespołów dodatkowo płatna (robocizna + czesci) Wiec olałem system cały i zacząłem sam i trochę to trwało rozregulowałem go tam że nie jezdził, ale po wielku regulacjach i dopracowaniu jest naprawdę super jak na niejedną 700tkę z Aisanem. Spalanie średnie rzedu 4,9l/100km Wystarczy samemu, odrobina cierpliwości i serca włożyć w to auto i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Nie pisz mu głupot, ja tez jak kupiłem to odstawiłęm autio do > mechanika bardzo dobrego troche sobie poradził ale mało mu > brakowało, potem inny powiedział że to CC to nie auto i trzeba > by silnik remontowac (przy autentycznym przebiegu 90tys) bo jest > nieszczelny i nie ma mocy, szukałem szukałem jezdziłem nikt nie > chciał się podjac a jak już to regulacja na dzięń dobry 100zł > (same regulacja) wymiana podzespołów dodatkowo płatna (robocizna > + czesci) > Wiec olałem system cały i zacząłem sam i trochę to trwało > rozregulowałem go tam że nie jezdził, ale po wielku regulacjach > i dopracowaniu jest naprawdę super jak na niejedną 700tkę z > Aisanem. > Spalanie średnie rzedu 4,9l/100km > Wystarczy samemu, odrobina cierpliwości i serca włożyć w to auto i > jest ok to co radzicie zrobic??bo ja juz niewiem bezradny jestem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lynda Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > ale tak swoja droga. silnik przeciez > silnikowi nie rowny wbrew pozorom. Dokuadnie.. moje 0,7 w dwie osoby ledwo się doczłapało do 135km/h a takie TheBossowe to 140 leciało w trójkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Dokuadnie.. moje 0,7 w dwie osoby ledwo się doczłapało do 135km/h a > takie TheBossowe to 140 leciało w trójkę Pany bez jaj pomozcie bo niewiem co robic:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mily1979 Napisano 27 Maja 2008 Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > Pany bez jaj pomozcie bo niewiem co robic:( szukaj speca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 27 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 27 Maja 2008 > szukaj speca aha:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lightjay Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > to co radzicie zrobic??bo ja juz niewiem bezradny jestem Powiem tak na co zwrócić uwagę: -świece (ja z własnego doświadczenie nie polecam Championów, wcześniej miałem orginalne Lancia i były ok, teraz mam NGK - tylko pamiętaj NGK NGK nie sa równe bo NGK kupisz juz za 6zł i kupisz także za 30zł. NIestety nie pamiętam jakie ja zakłądałem ale wiem że nie zakładałem tych zwykłych NGK-najtańszych -przewody -filtr powietrza -filtr paliwa -oczyścić sitko w baku (pod tylna kanapą) - sprawdzić odpowietrzenie nad bakiem pod tylną kanapą -cewka -wymiana oleju na NOWY (zauważyłem u znajomych ze jak na oleju przejadą okolo 10tys km a nawet wiecej to olej jest już mocno przepracowany i CC jest słabszy-jest mniej zrywny) -zatkanie dodatkowego dolotu powietrza do gaźnika (np korkiem z szampana) -wyczyszczenie czujnika wału -wymiana wężyków z aisana (na nowe) -regulacja aisana Napewno się to przyczyni do lepszej jazdy (zrywniejszej i szybszej jazdy) ja naprawdę nie narzekam, a róznica w porównaniu do tego co była jak go kupiłe, a tego co jest teraz jest KOLOSALNA, A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on miał już problem zeby uciec z pasa. Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej. (mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to dopiszę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > Powiem tak na co zwrócić uwagę: > -świece (ja z własnego doświadczenie nie polecam Championów, > wcześniej miałem orginalne Lancia i były ok, teraz mam NGK - > tylko pamiętaj NGK NGK nie sa równe bo NGK kupisz juz za 6zł i > kupisz także za 30zł. NIestety nie pamiętam jakie ja zakłądałem > ale wiem że nie zakładałem tych zwykłych NGK-najtańszych > -przewody > -filtr powietrza > -filtr paliwa > -oczyścić sitko w baku (pod tylna kanapą) > - sprawdzić odpowietrzenie nad bakiem pod tylną kanapą > -cewka > -wymiana oleju na NOWY (zauważyłem u znajomych ze jak na oleju > przejadą okolo 10tys km a nawet wiecej to olej jest już mocno > przepracowany i CC jest słabszy-jest mniej zrywny) > -zatkanie dodatkowego dolotu powietrza do gaźnika (np korkiem z > szampana) > -wyczyszczenie czujnika wału > -wymiana wężyków z aisana (na nowe) > -regulacja aisana > Napewno się to przyczyni do lepszej jazdy (zrywniejszej i szybszej > jazdy) ja naprawdę nie narzekam, a róznica w porównaniu do tego > co była jak go kupiłe, a tego co jest teraz jest KOLOSALNA, > A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na > maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo > nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna > osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za > nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu > wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC > spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on > miał już problem zeby uciec z pasa. > Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej. > (mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to > dopiszę) Dzieki wielkie teraz biore sie do roboty:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbk Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > A 140km/h auto spokojnie jedzie nawet jak jechałem na wakacje (na > maxa załadowany - lusterko wsteczne wewnętrzne niepotrzebne bo > nic nie było widać) auto siedziało bo było obciązone (ja + jedna > osoba + rzeczy) ale dawało radę bez problemu, znajomy jechał za > nami ładą samarą 1,5 (na gazie) i po pierwsze dużo wiecej mu > wziął odnośnei kosztów za dojazd) po drugie ja mogłem swoim CC > spokojnie wyprzedać na teraenach mazurkich inne auta, z czym on > miał już problem zeby uciec z pasa. > Ale to jest możliwe po tym co napisałem wyżej. > (mam nadzieję ze wszytko wymieniłem, jak o czymś zapomniałem to > dopiszę) To Ty nie pisz glupot bo wiekszosc tutaj doskonale wie jak jezdzi cc700 a Ty opowiadasz historie jakby w mocy agenta przed trojka liczba 1 sie zawieruszyla.Te rzeczy ktore napisales zeby kolega sobie wymienil-zrobil-naprawil ,wszystko to prawda ale wiadomo w jaki sposob byly wykonywane czesci silnika(dokladnosc obrobki,tolerancje) do cienkiego.Przy wyjezdzie z fabryki mogly roznic sie znaczaco moca,a jeszcze dochodzi element docieranie ktory ma DUZE znaczenie.I chocby ustawial-krecil-kombinowal nie bedzie jezdzil jak inny egzemplarz,a o to glownie chodzi zalozycielowi tematu. Nie mow ze ja pisze glupoty na temat samochodow,samemu dzien wczesniej zakladajac temat o wymianie oleju-DZIEKUJE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > To Ty nie pisz glupot bo wiekszosc tutaj doskonale wie jak jezdzi > cc700 a Ty opowiadasz historie jakby w mocy agenta przed trojka > liczba 1 sie zawieruszyla.Te rzeczy ktore napisales zeby kolega > sobie wymienil-zrobil-naprawil ,wszystko to prawda ale wiadomo w > jaki sposob byly wykonywane czesci silnika(dokladnosc > obrobki,tolerancje) do cienkiego.Przy wyjezdzie z fabryki mogly > roznic sie znaczaco moca,a jeszcze dochodzi element docieranie > ktory ma DUZE znaczenie.I chocby ustawial-krecil-kombinowal nie > bedzie jezdzil jak inny egzemplarz,a o to glownie chodzi > zalozycielowi tematu. > Nie mow ze ja pisze glupoty na temat samochodow,samemu dzien > wczesniej zakladajac temat o wymianie oleju-DZIEKUJE. spokojnie chlopaki wiec juz nie rozumie co powinnienem zrobic na 1miejscu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zbk Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 Powiedz jaki masz przebieg i ile ubywa oleju od wymiany do wymiany(nie dymi na niebiesko) to sporo powie o stanie silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 28 Maja 2008 Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > spokojnie chlopaki wiec juz nie rozumie co powinnienem zrobic na > 1miejscu?? olej, filtry, świece, kable kiedy wymieniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 28 Maja 2008 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2008 > olej, filtry, świece, kable kiedy wymieniane? olej w przyszlym tyg wymienie w tym tygodniu wymienione zostaly swiece ngk,filtr paliwa i powiertrzza nic wiecej przebieg 113tys 96 rok a oleju mi nie bierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.