Skocz do zawartości

silnik 1,7TD ( fotka) , co to jest ?


Slaw_ek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Sąsiedzi.

Na kolektorze dolotowym w Palio patrząc od przodu po prawej stronie na boku kolektora dolotowego mam taki czujnik bez żadnych podłączonych kabeków (zaznaczone na foto)

Pytanko, do czego to służy?

http://img225.imageshack.us/img225/8914/obrazuf5.jpg

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na kolektorze dolotowym w Palio patrząc od przodu po prawej stronie

> na boku kolektora dolotowego mam taki czujnik bez żadnych

> podłączonych kabeków (zaznaczone na foto)

> Pytanko, do czego to służy?

Najlepiej niech wypowie sie ktos kto ma TD, np. Szastan, ale na pierwszy rzut oka wyglada jak czujnik temperatury powietrza w kolektorze, ewentualnie - co jest mniej prawdopodobne - czujnik cisnienia. Ale prawde mowiac 1.7 TD jest prosty jak konstrukcja cepa i ani jeden ani drugi czujnik nie wydaje sie byc niezbedny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najlepiej niech wypowie sie ktos kto ma TD, np. Szastan, ale na

> pierwszy rzut oka wyglada jak czujnik temperatury powietrza w

> kolektorze, ewentualnie - co jest mniej prawdopodobne - czujnik

> cisnienia. Ale prawde mowiac 1.7 TD jest prosty jak konstrukcja

> cepa i ani jeden ani drugi czujnik nie wydaje sie byc niezbedny.

Pamiętam jeszcze , że w zegarach Punto TD był wskaźnik turbiny... Ale nie mogę się doszukać gdzie on miał swój czujnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pamiętam jeszcze , że w zegarach Punto TD był wskaźnik turbiny... Ale

> nie mogę się doszukać gdzie on miał swój czujnik...

W zegarze grinser006.gif. Zestaw wskaznikow byl polaczony z kolektorem przy pomocy wezyka zeby.GIF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cześć Sąsiedzi.

> Na kolektorze dolotowym w Palio patrząc od przodu po prawej stronie

> na boku kolektora dolotowego mam taki czujnik bez żadnych

> podłączonych kabeków (zaznaczone na foto)

> Pytanko, do czego to służy?

> Pozdro

powiedziałbym że jest to dość ważna sprawa, jest to czujnik zbyt wysokiego ciśnienia w dolocie (w przypadku zablokowania się wastegate w turbinie pozwala wykryć tę usterkę). Jeśli masz zegary ze wskaźnikiem doładowania, nie musisz mieć podpiętego tego czujnika waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiedziałbym że jest to dość ważna sprawa, jest to czujnik zbyt

> wysokiego ciśnienia w dolocie (w przypadku zablokowania się

> wastegate w turbinie pozwala wykryć tę usterkę). Jeśli masz

> zegary ze wskaźnikiem doładowania, nie musisz mieć podpiętego

> tego czujnika

W zegarach wg instrukcji nie ma żadnej kontrolki dotyczącej turbo, z diesla jest tylko sprężynka od świec żarowych, a po dokładnym obejrzeniu wiązek przewodów w pobliżu tamtego miejsca też nie stwierdziłem jakichkolwiek wolnych kabelków:/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W zegarach wg instrukcji nie ma żadnej kontrolki dotyczącej turbo, z

> diesla jest tylko sprężynka od świec żarowych, a po dokładnym

> obejrzeniu wiązek przewodów w pobliżu tamtego miejsca też nie

> stwierdziłem jakichkolwiek wolnych kabelków:/

no to olej sprawę zlosnik.gif te silniki są niemal identyczne w Palio i Punto, w Punto we wszystkich zegarach te wskaźniki występują waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.