Skocz do zawartości

Project no more "rust"


QLA

Rekomendowane odpowiedzi

> Prace postępują

bedzie fajnie. Unikat zlosnik.gif vti sedan kamelon z rozowymi wachaczami zlosnik.gif

> Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem

ulala icon_eek.gif wreszcie wymienisz ta wystajaca uszczelke pod glowica zlosnik.gif ciekawe czy opony dadza rade zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Prace postępują

..wreszcie zlosnik.gif

> Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem

nie pitol wink.gif wstawiaj teraz ok.gif

juz nie moge sie doczekac skonczonego auta smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bedzie fajnie. Unikat vti sedan kamelon z rozowymi wachaczami

o to to biglaugh.gif

> ulala wreszcie wymienisz ta wystajaca uszczelke pod glowica

> ciekawe czy opony dadza rade

opony będą odpowiednie do mocy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..wreszcie

food.gif

> nie pitol wstawiaj teraz

w domu leżą zlosnik.gif pracuję do 19 wpysk.gif

> juz nie moge sie doczekac skonczonego auta

nikt bardziej niż ja nie może się doczekać zlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jutro o 8 jestem umowiony na Parowcowej... robie przesiadke ne serie

> Nie inwestuje juz w ten samochod

nie wierzę rotfl.gif a czerwone znaczki zamontowałeś ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powaznie... od jutra juz bedzie sobie delikatsnie bzyczal seryjny

> tlumik...

dramat beksa.gif nie wiem jak możesz to przeżyć zlosnik.gif

> a czerwone znaczki zamontowałeś ?

> nie

szkoda bo ładne som zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powaznie... od jutra juz bedzie sobie delikatsnie bzyczal seryjny

> tlumik...

> a czerwone znaczki zamontowałeś ?

> nie

kolega sie uspokoil/ustatkowal i bedzie upalal bezawaryjna megane zlosnik.gif czy moze czeka nas kolejna niespodzianka z tak popularnej na tym kaciku serii kfale sie hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega sie uspokoil/ustatkowal i bedzie upalal bezawaryjna megane

tego sie nie da upalac... zlosnik.gif ale fakt ze wygodne jest cool.gifok.gifzlosnik.gif

> czy moze czeka nas kolejna niespodzianka z tak popularnej na tym

> kaciku serii kfale sie

Moze za jakis czas... kto wie... zlosnik.gifzlosnik.gif narazie to sa odlegle plany... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Daj jakiś opisik dla tych co nie znaju...

Civic EG9 (sedan)

silnik czterocylindowy, rzędowy, o zapłonie iskrowym, blok i głowica wykonane ze stopów lekkich, 4 zawory na cylinder (B16A2)

pojemność skokowa (cm3) 1595

średnica cylindra (mm) 81

skok tłoka (mm) 77,4

stopień sprężania 10,2 : 1

moc maksymalna 160KM przy 7600 obr/min

maksymalny moment obrotowy 150NM przy 7000 obr/min

układ rozrządu DOHC VTEC

wtrysk paliwa wielopunktowy sekwencyjny (MFI-s), elektronicznie sterowany, Honda PGM-FI

prędkość maksymalna 215 km/h

przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 7,8

zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km) 9,2

pojemność baku (L) 45

zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakieś mody w engine?

narazie tylko wydech był modzony ale i tak się nie spisał i idzie do wymiany zlosnik.gif silnik ma szerokie spectrum do modzenia ograniczony finansowo zlosnik.gif

wałeczki, regulowane kółeczka, sprężynki, talerzyki i ew. zakucie pod turbo serduszka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Fajne wrażenie musi być z jazdy z takim silniczkiem, w końcu 1600ccm

> to nie za dużo. Ile docelowo chcesz wykrzesać??

200 w N/A a potem się zobaczy zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eeee tam...nic ciekawego...jakieś dwa drągi, srebrna kulka i jakieś

> skórzany bajer (pewnie do zabaw z żoną w sadomaso ) i kiere

> Logitecha rozmontował .

rotfl.gifrotfl.gif zostały mi jeszcze pedały zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wałeczki, regulowane kółeczka, sprężynki, talerzyki i ew. zakucie pod

> turbo

Lepiej zrobisz kupujac swapa B16B albo B18C6 i sprzedajac obecny motor. Bedzie szybciej, porzadniej, bardziej trwale... i chyba taniej. Sprzedajac obecny motor ze skrzynia pewnie bedziesz musial dolozyc z 6k PLN na ktorys z tych dwoch silnikow - a zrobienie 200KM z B16A2 to lekko liczac 12-15k PLN - zakladajac ze wyjsciowo motor trzyma serie.

PS. zamiast chwalic sie zardzewialym Civiciem pokazalbys tego drugiego 'jotdeema' grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Lepiej zrobisz kupujac swapa B16B albo B18C6 i sprzedajac obecny

> motor. Bedzie szybciej, porzadniej, bardziej trwale... i chyba

> taniej.

no właśnie chyba hmm.gif jedyny sens to B16B ale cena jest z kosmosu spineyes.gif

Sprzedajac obecny motor ze skrzynia pewnie bedziesz

> musial dolozyc z 6k PLN na ktorys z tych dwoch silnikow -

sprzedawać to można i pół roku a za bezcen nie ma sensu zobacz jaki wysyp jest silników skrzyń, swapów itp. na alledrogo i leżą kupe czasu biglaugh.gif

a

> zrobienie 200KM z B16A2 to lekko liczac 12-15k PLN

icon_eek.gif nie popadajmy w przesadę spineyes.gifzlosnik.gif

- zakladajac

> ze wyjsciowo motor trzyma serie.

nie trzyma zlosnik.gif ale wolę zrobić to co mam niż kupić "kota w worku"

> PS. zamiast chwalic sie zardzewialym Civiciem

zdejmij osłony progów i nadkoli u siebie to zobaczymy kto ma mniej rdzy rotfl.gif

pokazalbys tego

> drugiego 'jotdeema'

dzisiaj się zarejestrował i ubezpieczył 270751858-jezyk.gif w przyszłym tygodniu ma wyjazd do Steca biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie chyba jedyny sens to B16B ale cena jest z kosmosu

Osobiscie wolalbym B18C6 jako ze jednak lepiej jedzie z dolu od B16B, z racji wiekszej pojemnosci i krotszego przelozenia glownego skrzyni. 10 -12k PLN za taki swap to nie az tak duzo zwazywszy ze w obu przypadkach dostajesz skrzynie z LSD - a wzbogacenie seryjnej skrzynki z B16 o LSD i krotsze FD to jakies 3k PLN lekko liczac.

> sprzedawać to można i pół roku a za bezcen nie ma sensu zobacz jaki

> wysyp jest silników skrzyń, swapów itp. na alledrogo i leżą kupe

> czasu

Generalnie masz racje, ze obecnie jest trudniej sprzedac niz jakis rok temu kiedy swapow bylo niewiele i osiagaly jakies chore ceny. Pozatym chyba gro ludzi woli na swapa B18C4, ktorych to cala masa zostala nasciagana z UK.

> a

> nie popadajmy w przesadę

Pomijajac oczywistosc w postaci dedykowanego dolotu i przelotowego wydechu z dobrym kolektorem wydechowym(min. DC Sports 4-1 2.5") - drobiazgi ktore w moim przypadku kosztowaly > 4k PLN to potrzebujesz w opcji minimalnej:

- kolektor dolotowy i przepustnice z ITR

- ostrzejsze walki np. Skunk2 - wprawdzie sa przypadki ze 200KM peka na walkach z EK9 / ITR ale to juz trzeba miec wyjatkowo zdrowy motor

- kolka, sprezynki, talerzyki

- wieksze wtryski, ew. regulator cisnienia paliwa

- profi strojenie

Pierwsza sprawa ze powyzsza konfiguracja czesto daje 19x KM - przekroczenie 200KM to najczesciej wieksza kompresja - tloki PCTX, ciensze uszczelki pod glowice, ew. jej planowanie.

Druga sprawa, to jesli masz motor ktory nie trzyma serii to moze warto zaczac od remontu - bo przy obrotach > 9,000rpm wszystkie awarie moga byc dosc kosztowne crazy.gif

> zdejmij osłony progów i nadkoli u siebie to zobaczymy kto ma mniej

> rdzy

Ja mam VI gen, wiec tu rdza nie jest problemem, pod warunkiem ze auto niewalone / dobrze naprawione.

> pokazalbys tego

> dzisiaj się zarejestrował i ubezpieczył w przyszłym tygodniu ma

> wyjazd do Steca

Trzymamy kciuki, zyczymy powodzenia i.... fffpisujemy miasta wpysk.gifgrinser006.gifwaytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Trzymam sie dobrze... dzis seryjny tlumiczek wrocil na swoje

> miejsce... za jakis szas zakladam seryjna zawieszke...

> raczej nie

spineyes.gif przeczytaj jeszcze raz co napisałeś rotfl.gif no chyba, że ktoś ma Twoje hasło na AK zlosnik.gifzlosnik.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Osobiscie wolalbym B18C6 jako ze jednak lepiej jedzie z dolu od B16B,

> z racji wiekszej pojemnosci i krotszego przelozenia glownego

> skrzyni. 10 -12k PLN za taki swap to nie az tak duzo zwazywszy

> ze w obu przypadkach dostajesz skrzynie z LSD - a wzbogacenie

> seryjnej skrzynki z B16 o LSD i krotsze FD to jakies 3k PLN

> lekko liczac.

gdybym chciał jeździć dołem to bym sobie kupił TDI biglaugh.gif pamiętaj jeszcze o wadze która dla mnie ma znaczenie (B16 jest najlżejszy) kupno skrzyni z ITR to 4k lub mniej a sprzedaż mojej to 2,5k zlosnik.gif naprawdę można zrobić to "tanio"

> Generalnie masz racje, ze obecnie jest trudniej sprzedac niz jakis

> rok temu kiedy swapow bylo niewiele i osiagaly jakies chore

> ceny. Pozatym chyba gro ludzi woli na swapa B18C4, ktorych to

> cala masa zostala nasciagana z UK.

> Pomijajac oczywistosc w postaci dedykowanego dolotu i przelotowego

> wydechu z dobrym kolektorem wydechowym(min. DC Sports 4-1 2.5")

narazie mam ebay shit 4-1 2.5" plus wydech do tego i nie ma rewelacji co do DC to wolę chyba jednak SS z 2.25"

> - drobiazgi ktore w moim przypadku kosztowaly - kolektor

> dolotowy i przepustnice z ITR

> - ostrzejsze walki np. Skunk2 -

kolektor, przepustnice i wałki z ITR załatwią sprawę a wchodzenie w Skunk2 jest dla mnie bez sensu (za dużo modzenia i efekty nie adekwatne do kasy)

wprawdzie sa przypadki ze 200KM peka

> na walkach z EK9 / ITR ale to juz trzeba miec wyjatkowo zdrowy

> motor

bedzie zdrowy motor ok.gif Pan doktor się nim wkrótce zajmie devil.gif

> - kolka, sprezynki, talerzyki

> - wieksze wtryski, ew. regulator cisnienia paliwa

> - profi strojenie

wtryski i regulator można zostawić na póżniej

> Pierwsza sprawa ze powyzsza konfiguracja czesto daje 19x KM -

zgadza się

> przekroczenie 200KM to najczesciej wieksza kompresja - tloki

> PCTX, ciensze uszczelki pod glowice, ew. jej planowanie.

będzie kompresja, planowanie i uszczeleczke się do tego dobierze

> Druga sprawa, to jesli masz motor ktory nie trzyma serii to moze

> warto zaczac od remontu - bo przy obrotach

no raczej nie będę dłubał dymiącego B16 biglaugh.gif

> Ja mam VI gen, wiec tu rdza nie jest problemem, pod warunkiem ze auto

> niewalone / dobrze naprawione.

no to mało widziałeś VI gen zlosnik.gif ja wolę dobrze usuniętą rdzę i nie walone auto niż "dobrze" naprawiony "bezwypadek" zlosnik.gif

> Trzymamy kciuki, zyczymy powodzenia i.... fffpisujemy miasta

nie dziękuję wpysk.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.