QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 Prace postępują Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 a to 1,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Prace postępują bedzie fajnie. Unikat vti sedan kamelon z rozowymi wachaczami > Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem ulala wreszcie wymienisz ta wystajaca uszczelke pod glowica ciekawe czy opony dadza rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Prace postępują ..wreszcie > Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem nie pitol wstawiaj teraz juz nie moge sie doczekac skonczonego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Prace postępują > Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem Ooooo kibel dolot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > a to 1,4 w gazie Panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > bedzie fajnie. Unikat vti sedan kamelon z rozowymi wachaczami o to to > ulala wreszcie wymienisz ta wystajaca uszczelke pod glowica > ciekawe czy opony dadza rade opony będą odpowiednie do mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > ..wreszcie > nie pitol wstawiaj teraz w domu leżą pracuję do 19 > juz nie moge sie doczekac skonczonego auta nikt bardziej niż ja nie może się doczekać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Ooooo kibel dolot Castorama rulez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Badi_ Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > w gazie Panie tylko pamietaj ze gazik musi byc widac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > tylko pamietaj ze gazik musi byc widac się koreczek naklei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Prace postępują > Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem No nareszcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > No nareszcie... a Ty kiedy wstawiasz na odrdzewianie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > a Ty kiedy wstawiasz na odrdzewianie ? narazie czeka mnie wizyta u tlumikarza... Ten co mam sie przejaral... i troszku glosno mruczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > narazie czeka mnie wizyta u tlumikarza... Ten co mam sie > przejaral... i troszku glosno mruczy... jedź do Tomali i pomyśl nad swapem B16B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > jedź do Tomali i pomyśl nad swapem B16B Jutro o 8 jestem umowiony na Parowcowej... robie przesiadke ne serie Nie inwestuje juz w ten samochod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Jutro o 8 jestem umowiony na Parowcowej... robie przesiadke ne serie > Nie inwestuje juz w ten samochod nie wierzę a czerwone znaczki zamontowałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > nie wierzę powaznie... od jutra juz bedzie sobie delikatsnie bzyczal seryjny tlumik... a czerwone znaczki zamontowałeś ? nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > powaznie... od jutra juz bedzie sobie delikatsnie bzyczal seryjny > tlumik... dramat nie wiem jak możesz to przeżyć > a czerwone znaczki zamontowałeś ? > nie szkoda bo ładne som Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > powaznie... od jutra juz bedzie sobie delikatsnie bzyczal seryjny > tlumik... > a czerwone znaczki zamontowałeś ? > nie kolega sie uspokoil/ustatkowal i bedzie upalal bezawaryjna megane czy moze czeka nas kolejna niespodzianka z tak popularnej na tym kaciku serii kfale sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > dramat nie wiem jak możesz to przeżyć Starzeje sie... a tak na powaznie mamy troche inne wydatki teraz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > kolega sie uspokoil/ustatkowal i bedzie upalal bezawaryjna megane tego sie nie da upalac... ale fakt ze wygodne jest > czy moze czeka nas kolejna niespodzianka z tak popularnej na tym > kaciku serii kfale sie Moze za jakis czas... kto wie... narazie to sa odlegle plany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Starzeje sie... dobra wymówka > a tak na powaznie mamy troche inne wydatki teraz... nadal nie wierzę (nie poznaję qrfa kolegi) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 Daj jakiś opisik dla tych co nie znaju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Daj jakiś opisik dla tych co nie znaju... Civic EG9 (sedan) silnik czterocylindowy, rzędowy, o zapłonie iskrowym, blok i głowica wykonane ze stopów lekkich, 4 zawory na cylinder (B16A2) pojemność skokowa (cm3) 1595 średnica cylindra (mm) 81 skok tłoka (mm) 77,4 stopień sprężania 10,2 : 1 moc maksymalna 160KM przy 7600 obr/min maksymalny moment obrotowy 150NM przy 7000 obr/min układ rozrządu DOHC VTEC wtrysk paliwa wielopunktowy sekwencyjny (MFI-s), elektronicznie sterowany, Honda PGM-FI prędkość maksymalna 215 km/h przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 7,8 zużycie paliwa w cyklu miejskim (l/100 km) 9,2 pojemność baku (L) 45 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 jakieś mody w engine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 Fajne wrażenie musi być z jazdy z takim silniczkiem, w końcu 1600ccm to nie za dużo. Ile docelowo chcesz wykrzesać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > nie pitol wstawiaj teraz Eeee tam...nic ciekawego...jakieś dwa drągi, srebrna kulka i jakieś skórzany bajer (pewnie do zabaw z żoną w sadomaso ) i kiere Logitecha rozmontował . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > jakieś mody w engine? narazie tylko wydech był modzony ale i tak się nie spisał i idzie do wymiany silnik ma szerokie spectrum do modzenia ograniczony finansowo wałeczki, regulowane kółeczka, sprężynki, talerzyki i ew. zakucie pod turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Fajne wrażenie musi być z jazdy z takim silniczkiem, w końcu 1600ccm > to nie za dużo. Ile docelowo chcesz wykrzesać?? 200 w N/A a potem się zobaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Eeee tam...nic ciekawego...jakieś dwa drągi, srebrna kulka i jakieś > skórzany bajer (pewnie do zabaw z żoną w sadomaso ) i kiere > Logitecha rozmontował . zostały mi jeszcze pedały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qubczyk Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > 200 w N/A a potem się zobaczy No to można powiedzieć, że wystarczająco jak na pierwszy etap... Powodzenia w dłubaniu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > No to można powiedzieć, że wystarczająco jak na pierwszy etap... na pierwszy etap tak > Powodzenia w dłubaniu... nie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > wałeczki, regulowane kółeczka, sprężynki, talerzyki i ew. zakucie pod > turbo Lepiej zrobisz kupujac swapa B16B albo B18C6 i sprzedajac obecny motor. Bedzie szybciej, porzadniej, bardziej trwale... i chyba taniej. Sprzedajac obecny motor ze skrzynia pewnie bedziesz musial dolozyc z 6k PLN na ktorys z tych dwoch silnikow - a zrobienie 200KM z B16A2 to lekko liczac 12-15k PLN - zakladajac ze wyjsciowo motor trzyma serie. PS. zamiast chwalic sie zardzewialym Civiciem pokazalbys tego drugiego 'jotdeema' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
młody_gniewny Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Eeee tam...nic ciekawego...jakieś dwa drągi, srebrna kulka i jakieś > skórzany bajer (pewnie do zabaw z żoną w sadomaso ) i kiere > Logitecha rozmontował . ja juz to widzialem, bo po czesc gratow wozilem Qloslawowi dupe prowokuje go po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > zostały mi jeszcze pedały mowi sie geje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 no masz i po chlopie pociesze Cie za 10 lat Ci wroci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 9 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > Lepiej zrobisz kupujac swapa B16B albo B18C6 i sprzedajac obecny > motor. Bedzie szybciej, porzadniej, bardziej trwale... i chyba > taniej. no właśnie chyba jedyny sens to B16B ale cena jest z kosmosu Sprzedajac obecny motor ze skrzynia pewnie bedziesz > musial dolozyc z 6k PLN na ktorys z tych dwoch silnikow - sprzedawać to można i pół roku a za bezcen nie ma sensu zobacz jaki wysyp jest silników skrzyń, swapów itp. na alledrogo i leżą kupe czasu a > zrobienie 200KM z B16A2 to lekko liczac 12-15k PLN nie popadajmy w przesadę - zakladajac > ze wyjsciowo motor trzyma serie. nie trzyma ale wolę zrobić to co mam niż kupić "kota w worku" > PS. zamiast chwalic sie zardzewialym Civiciem zdejmij osłony progów i nadkoli u siebie to zobaczymy kto ma mniej rdzy pokazalbys tego > drugiego 'jotdeema' dzisiaj się zarejestrował i ubezpieczył w przyszłym tygodniu ma wyjazd do Steca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 9 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2008 > no właśnie chyba jedyny sens to B16B ale cena jest z kosmosu Osobiscie wolalbym B18C6 jako ze jednak lepiej jedzie z dolu od B16B, z racji wiekszej pojemnosci i krotszego przelozenia glownego skrzyni. 10 -12k PLN za taki swap to nie az tak duzo zwazywszy ze w obu przypadkach dostajesz skrzynie z LSD - a wzbogacenie seryjnej skrzynki z B16 o LSD i krotsze FD to jakies 3k PLN lekko liczac. > sprzedawać to można i pół roku a za bezcen nie ma sensu zobacz jaki > wysyp jest silników skrzyń, swapów itp. na alledrogo i leżą kupe > czasu Generalnie masz racje, ze obecnie jest trudniej sprzedac niz jakis rok temu kiedy swapow bylo niewiele i osiagaly jakies chore ceny. Pozatym chyba gro ludzi woli na swapa B18C4, ktorych to cala masa zostala nasciagana z UK. > a > nie popadajmy w przesadę Pomijajac oczywistosc w postaci dedykowanego dolotu i przelotowego wydechu z dobrym kolektorem wydechowym(min. DC Sports 4-1 2.5") - drobiazgi ktore w moim przypadku kosztowaly > 4k PLN to potrzebujesz w opcji minimalnej: - kolektor dolotowy i przepustnice z ITR - ostrzejsze walki np. Skunk2 - wprawdzie sa przypadki ze 200KM peka na walkach z EK9 / ITR ale to juz trzeba miec wyjatkowo zdrowy motor - kolka, sprezynki, talerzyki - wieksze wtryski, ew. regulator cisnienia paliwa - profi strojenie Pierwsza sprawa ze powyzsza konfiguracja czesto daje 19x KM - przekroczenie 200KM to najczesciej wieksza kompresja - tloki PCTX, ciensze uszczelki pod glowice, ew. jej planowanie. Druga sprawa, to jesli masz motor ktory nie trzyma serii to moze warto zaczac od remontu - bo przy obrotach > 9,000rpm wszystkie awarie moga byc dosc kosztowne > zdejmij osłony progów i nadkoli u siebie to zobaczymy kto ma mniej > rdzy Ja mam VI gen, wiec tu rdza nie jest problemem, pod warunkiem ze auto niewalone / dobrze naprawione. > pokazalbys tego > dzisiaj się zarejestrował i ubezpieczył w przyszłym tygodniu ma > wyjazd do Steca Trzymamy kciuki, zyczymy powodzenia i.... fffpisujemy miasta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > Prace postępują > Dojechały też fajne duperele fotki wieczorkiem no i gdzie te gejowskie dodatki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > no masz i po chlopie Trzymam sie dobrze... dzis seryjny tlumiczek wrocil na swoje miejsce... za jakis szas zakladam seryjna zawieszke... > pociesze Cie za 10 lat Ci wroci raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > no i gdzie te gejowskie dodatki? tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > Trzymam sie dobrze... dzis seryjny tlumiczek wrocil na swoje > miejsce... za jakis szas zakladam seryjna zawieszke... > raczej nie przeczytaj jeszcze raz co napisałeś no chyba, że ktoś ma Twoje hasło na AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > Osobiscie wolalbym B18C6 jako ze jednak lepiej jedzie z dolu od B16B, > z racji wiekszej pojemnosci i krotszego przelozenia glownego > skrzyni. 10 -12k PLN za taki swap to nie az tak duzo zwazywszy > ze w obu przypadkach dostajesz skrzynie z LSD - a wzbogacenie > seryjnej skrzynki z B16 o LSD i krotsze FD to jakies 3k PLN > lekko liczac. gdybym chciał jeździć dołem to bym sobie kupił TDI pamiętaj jeszcze o wadze która dla mnie ma znaczenie (B16 jest najlżejszy) kupno skrzyni z ITR to 4k lub mniej a sprzedaż mojej to 2,5k naprawdę można zrobić to "tanio" > Generalnie masz racje, ze obecnie jest trudniej sprzedac niz jakis > rok temu kiedy swapow bylo niewiele i osiagaly jakies chore > ceny. Pozatym chyba gro ludzi woli na swapa B18C4, ktorych to > cala masa zostala nasciagana z UK. > Pomijajac oczywistosc w postaci dedykowanego dolotu i przelotowego > wydechu z dobrym kolektorem wydechowym(min. DC Sports 4-1 2.5") narazie mam ebay shit 4-1 2.5" plus wydech do tego i nie ma rewelacji co do DC to wolę chyba jednak SS z 2.25" > - drobiazgi ktore w moim przypadku kosztowaly - kolektor > dolotowy i przepustnice z ITR > - ostrzejsze walki np. Skunk2 - kolektor, przepustnice i wałki z ITR załatwią sprawę a wchodzenie w Skunk2 jest dla mnie bez sensu (za dużo modzenia i efekty nie adekwatne do kasy) wprawdzie sa przypadki ze 200KM peka > na walkach z EK9 / ITR ale to juz trzeba miec wyjatkowo zdrowy > motor bedzie zdrowy motor Pan doktor się nim wkrótce zajmie > - kolka, sprezynki, talerzyki > - wieksze wtryski, ew. regulator cisnienia paliwa > - profi strojenie wtryski i regulator można zostawić na póżniej > Pierwsza sprawa ze powyzsza konfiguracja czesto daje 19x KM - zgadza się > przekroczenie 200KM to najczesciej wieksza kompresja - tloki > PCTX, ciensze uszczelki pod glowice, ew. jej planowanie. będzie kompresja, planowanie i uszczeleczke się do tego dobierze > Druga sprawa, to jesli masz motor ktory nie trzyma serii to moze > warto zaczac od remontu - bo przy obrotach no raczej nie będę dłubał dymiącego B16 > Ja mam VI gen, wiec tu rdza nie jest problemem, pod warunkiem ze auto > niewalone / dobrze naprawione. no to mało widziałeś VI gen ja wolę dobrze usuniętą rdzę i nie walone auto niż "dobrze" naprawiony "bezwypadek" > Trzymamy kciuki, zyczymy powodzenia i.... fffpisujemy miasta nie dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > tu o rozowy wahacz pasuje Ci do torebki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > przeczytaj jeszcze raz co napisałeś no chyba, że ktoś ma Twoje > hasło na AK Czytam i czytam i czytam... i stwierdzam ze nic dziwnego nie napisalem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > Trzymam sie dobrze... dzis seryjny tlumiczek wrocil na swoje > miejsce... za jakis szas zakladam seryjna zawieszke... > raczej nie Czesc Stella, Gonzo wie ze piszesz z jego profilu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gonzo Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > o rozowy wahacz pasuje Ci do torebki Idz do okolisty... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > gdybym chciał jeździć dołem to bym sobie kupił TDI widziales jak wczoraj taki jeden szaleniec czarna fabia dolem jezdzil ? wiec siarap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marecki Napisano 10 Czerwca 2008 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2008 > Idz do okolisty... nie wiesz ze faceci rozrozniaja 3 podstawowe kolory ? jedynie kobiety i metroseksy rozrozniaja bezowy od seledynowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.