Skocz do zawartości

Kolejne pocieszenie dla ropniaków


artur-wiater

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety w silniku ropnym 2.0 w lacetti i epice są wadliwe pompy wtryskowe padaja jak muchy - informacja jest pewna potwierdzona:

1. oczywiście nieoficjalnie ASO

2. w akwimacie juz wielokrotnie odwiedzili ich klienci z problemem (można zadzwonić - pan potwierdzi)

3. taksówkarze w Warszawie już chyba prawie wszyscy wymienili

4. w Bremie (magazyn Cheviego) mają kupe tych pomp - sprawdzone - więc już wiedzą

pompa pada najczęściej powyżej 40 tyś

nie widomo czy nie szkodzi jej złe paliwo ale część z wymieniających zaklina się że tylko dobre stacje odwiedzali

przepraszam za ten post ale lepiej wiedzieć za wczasu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety w silniku ropnym 2.0 w lacetti i epice są wadliwe pompy

> wtryskowe padaja jak muchy - informacja jest pewna potwierdzona:

> 1. oczywiście nioficjalnie ASO

> 2. w akwimacie juz wielokrotnie odwiedzili ich klienci z problemme

> (można zadzwonić pan potwierdzi)

> 3. taksówkarze w Warszawie już chyba prwie wszyscy wymienili

> 4. w Bremie (magazyn Chewiego) mają kupe tych pomp - sprawdzone -

> więc już wiedzą

> pompa pada najczęściej powyżej 40 tyś

> nie widomo czy nie szkodzi jej złe paliwo ale części z wymieniających

> zaklina się ze tylko dobre stacje odwiedzali

> przepraszam za ten post ale lepiej wiedzieć za wszasu....

No to mam goraco okres przed soba, bo wlasnie dobilem do 39kkm. Jak mi to dziadostwo padnie w trakcie wiezienia zony do porodu, to chyba cale GM DAT pozwe i bede sie procesowal do ostatniej zlotowki angryfire.gifangryfire.gif

Dzieki za uprzedzenie - przynajmniej czlowiek sie inaczej nastawi mad.gif

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie będzie bo to GM a oni mają to w d............

> jesli byto było DU to by zrobili akcję, a zawsze można zwalić winę na

> paliwo i właśnie GM tak robi

W takim razie nie jest wadliwe. Nie naraziliby sie na wielomilionowe odszkodowania i pozwy. Nie wpadajmy w paranoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim razie nie jest wadliwe. Nie naraziliby sie na wielomilionowe

> odszkodowania i pozwy. Nie wpadajmy w paranoje.

kolega to idealista lepiej dla GM ponieść koszty kilku wygranych przez klientów procesów (można kombinowań, opłacać rzeczoznawców, zwalać na paliwo itd..) niż wymieniać kilka tysięcy pomp

czasy się zmieniły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kolega to idealista lepiej dla GM ponieść koszty kilku wygranych

> przez klientów procesów (można kombinowań, opłacać

> rzeczoznawców, zwalać na paliwo itd..) niż wymieniać kilka

> tysięcy pomp

> czasy się zmieniły...

GM zwlaszcza w USA jest bardzo uczulony na wadliwe elementy i jakies teorie Pana Stasia z ASO mnie nie przekonuja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W takim razie bedzie akcja serwisowa.

Jeśli już to cicha - tak jak z zacierającymi się zaworami - klient przyjedzie z usterką, to bez gadania wymienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niestety w silniku ropnym 2.0 w lacetti i epice są wadliwe pompy

> wtryskowe padaja jak muchy - informacja jest pewna potwierdzona:

> (...)

> pompa pada najczęściej powyżej 40 tyś

> nie widomo czy nie szkodzi jej złe paliwo ale część z wymieniających

> zaklina się że tylko dobre stacje odwiedzali

> przepraszam za ten post ale lepiej wiedzieć za wczasu....

Ciekawe. Zrobiłem 46kkm i na razie nic w aucie nie padło. Jak padnie dam znać. Zresztą będzie na gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może w stanach gdzie prawników czekających na takie sprawy jest od

> cholery to tak jest

> natomiast w Polsce mają to w dupie i już

> bzdury kolega pisze jeśli chodzi o polskę, jeśli chodzi o staty OK

> zgoda

A Europa zachodnia? Daj spokoj to jzu nei te czasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Shiit....przy moich przebiegach padnie mi już po gwarancji....

Moze, ktos sie pofatyguje i opisze jakie problemy nas czekaja, jakie są objawy.

W 1.9 były tez problemy, ale polegały tylko na wymianie czujnika, którego nie było w EPC i trzeba było wymieniac cała pompe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze, ktos sie pofatyguje i opisze jakie problemy nas czekaja, jakie

> są objawy.

> W 1.9 były tez problemy, ale polegały tylko na wymianie czujnika,

> którego nie było w EPC i trzeba było wymieniac cała pompe.

auto nie chce odpalać strasznie przerywa / szarpie - nie da sie śmigać i usterka jest nienaprawialna przynajmniej w/g ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto nie chce odpalać strasznie przerywa / szarpie - nie da sie

> śmigać i usterka jest nienaprawialna przynajmniej w/g ASO

Skoro jest nienaprawialna, a auto na gwarancji, to nie widze mozliwosci, aby tego nie wymienili. Sposob - brac kwity ze stacji, na ktorych sie tankuje i jesli zwalaja na paliwo, to pokazac co, kiedy i ile sie bralo. Chyba zaczne tak robic, skoro mowicie, ze moze byc z tym problem swiety.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro jest nienaprawialna, a auto na gwarancji, to nie widze

> mozliwosci, aby tego nie wymienili. Sposob - brac kwity ze

> stacji, na ktorych sie tankuje i jesli zwalaja na paliwo, to

> pokazac co, kiedy i ile sie bralo. Chyba zaczne tak robic, skoro

> mowicie, ze moze byc z tym problem

jezeli korzystasz z programu lojalnosciowego i zbierasz np punkty na karte to jestes im w stanie udowodnic ze tankujesz na markowych stacjach bez paragonu

wydaje mi sie ze wiekszosc uzytkownikow nowych diesli to sa osoby ktore jezdza swoimi firmowymi samochodami i raczej biora faktury za paliwo

wiec z udowodnieniem ze tankujesz na markowej stacji nie powinno byc rowniez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jezeli korzystasz z programu lojalnosciowego i zbierasz np punkty na

> karte to jestes im w stanie udowodnic ze tankujesz na markowych

> stacjach bez paragonu

> wydaje mi sie ze wiekszosc uzytkownikow nowych diesli to sa osoby

> ktore jezdza swoimi firmowymi samochodami i raczej biora faktury

> za paliwo

> wiec z udowodnieniem ze tankujesz na markowej stacji nie powinno byc

> rowniez problemu

Racja. Ja tankuję wyłącznie na Neste (przysyłają wygodne zbiorcze faktury raz na miesiąc) i mogę udowodnić, że auto nie było nigdy tankowane na innej stacji. Oprócz oczywiście tankowań za granicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto nie chce odpalać strasznie przerywa / szarpie - nie da sie

> śmigać i usterka jest nienaprawialna przynajmniej w/g ASO

Ja na swoim mam 30 tyś. Pali elegancko, nie szarpie i bez problemów przyśpiesza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> auto nie chce odpalać strasznie przerywa / szarpie - nie da sie

> śmigać i usterka jest nienaprawialna przynajmniej w/g ASO

Zapytalem po chamsku w ASO Auto-Żoliborz, co oni na to wink.gif. Poniżej publikeuję treść mojego zapytania i odpowiedzi. Oczywiście, wszystko gra biglaugh.gif

Mam pytanie dodatkowe (nie jestem pewien, czy będzie mi Pan mógł oficjalnie odpowiedzieć, ale spróbuję). Otóż od znajomych jeżdżących Lacetti 2.0 TCDI dotarły do mnie niepokojące wieści, że po 40 tys km czesto padaja pompywtrysku paliwa (takze w Epice z tym silnikiem jest podobny problem). Ponoc magazyn w Niemczech ma spory zapas takich pomp. Czy jest to regula czy raczej wymysly ludzi, ktorzy wzajemnie sie nakrecaja. Informacja jest dla mnie kluczowa, gdyz mam w tej chwili przejechane 39 tys km, a w przyszlym miesiacu bede wiozl zone do porodu i nie wyobrazam sobie, aby nagle padla mi pompa wtrysku w trakcie tej eskapady, takze bede wdzieczny za szczerosc. Wtedy po prostu przyjade do Was na przeglad wczesniej, niz planowalem.

I odpowiedź:

Co do usterkowości pomp wtryskowych to nie mam takiej wiedzy że jest jakaś plaga , takie sygnały do mnie nie docierały.

Pozdrawiam

Wiesiek Bernat

Szef Działu Części i Akcesoriów

Auto Żoliborz Sp. z o.o.

ul. Rudnickiego 3

01-858 Warszawa

tel. 022 336 10 31

tel. 022 336 1000 w 131

fax. 022 336 10 81

www.autozoliborz.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadzwoń do akwimatu i z nimi pogadaj albo zapytaj złotówy mającej to auto to Ci wszystko powie

proacowik GM by był idiotą gdyby się przyznał do czegoś takiego - jak by wyszło to dyscyplinarka, nawet ich szkolą, że nie wolno nic mówić na temat usterkowości więc pytanie skierowane do nich jest bez sensu....

i jeszcze jedno przeczytaj 20 razy słowa "jakaś plaga" jeśli by nie było problemu napisał by "nie było przypadku"

ale nie ma co martwić się na zapas - może u Ciebie będzie OK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zadzwoń do akwimatu i z nimi pogadaj albo zapytaj złotówy mającej to

> auto to Ci wszystko powie

> proacowik GM by był idiotą gdyby się przyznał do czegoś takiego - jak

> by wyszło to dyscyplinarka, nawet ich szkolą, że nie wolno nic

> mówić na temat usterkowości więc pytanie skierowane do nich jest

> bez sensu....

> i jeszcze jedno przeczytaj 20 razy słowa "jakaś plaga" jeśli by nie

> było problemu napisał by "nie było przypadku"

> ale nie ma co martwić się na zapas - może u Ciebie będzie OK...

Masz pelna racje, trzeba uwazac shocked.gif

P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.