Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ubezpieczenie

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam pytanie odnośnie ubezpieczenia.

Jakiś miesiąc temu zakupiłem samochód (Fiat Uno) opłaciłem w skarbówce przerejestrowałem, dopiero dziś skojarzyłem, że ubezpieczenie jest wypisane na starego właściciela i na stary numer rejestracyjny.

Czy ja mogę na tym narazie jeździć i nie będę miał kłopotów w razie kontroli czy też kłopoty są możliwe.

Pozdrawiam

PS:

Jestem młodym kierowcą, to mój pierwszy samochód dlatego w kwestiach prawnych jestem zielony. sciana.gif

Napisano

> Witam!

> Mam pytanie odnośnie ubezpieczenia.

> Jakiś miesiąc temu zakupiłem samochód (Fiat Uno) opłaciłem w

> skarbówce przerejestrowałem, dopiero dziś skojarzyłem, że

> ubezpieczenie jest wypisane na starego właściciela i na stary

> numer rejestracyjny.

> Czy ja mogę na tym narazie jeździć i nie będę miał kłopotów w razie

> kontroli czy też kłopoty są możliwe.

> Pozdrawiam

> PS:

> Jestem młodym kierowcą, to mój pierwszy samochód dlatego w kwestiach

> prawnych jestem zielony.

pozostaje przepisanie OC na Ciebie, jeśli nie minęło 30 dni od zakupu to raczej się czapiać nie będą

wink.gif

Napisano

po prostu weż to OC podjedz tam gdzie było wykupione-- oczywiscie w swoim miescie i powiedz kupiłem samochód i mam to OC poprzedniego właściciela i chcę przepisać je na siebie a tam odpowiednia pani ci wszystko wyjasni

Napisano