DeviLLL Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 Tym bardziej ,ze juz bylo porownanie tjeta do starego jtd 8v po chipie i elastyka , ktora sie przydaje podczas wyprzedzania lepsza jest w jtd-ku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > Tym bardziej ,ze juz bylo porownanie tjeta do starego jtd 8v po > chipie i elastyka , ktora sie przydaje podczas wyprzedzania > lepsza jest w jtd-ku ale my nie mowimy o elastyce, tylko o wrazeniach z jazdy btw imo elastyka w benzynie jest wieksza niz w dieslu - co z tego ze diesel kreci sie od nizszych obrotow, skoro o wiele wczesniej sie konczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 ale nie opisuj tu 120 tylko 150 mjet wtedy pogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 > ale my nie mowimy o elastyce, tylko o wrazeniach z jazdy btw imo > elastyka w benzynie jest wieksza niz w dieslu - co z tego ze > diesel kreci sie od nizszych obrotow, skoro o wiele wczesniej > sie konczy? no i z całego tego pitolenia o elastyczności ja zrobię 100 w 9 sekund trzema biegami a Ty dwoma i na tym cały spór się konczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 12 Sierpnia 2008 No i jeżdżąc w > takim stylu dieslem do pasji doprowadziłby mnie jego klekot i > wibracje. ty naprawdę błądzisz - klekot i wibracje - współczuję ci tego forda i bmw skoro masz z takim efektem do czynienia poza tym po co eko w dieslu skoro on z zasady jest eko i nawet jak się bardzo napniesz to się swoim eko do niego nie zbliżysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Po prostu jestem wrażliwym człowiekiem Mnie nawet radio drażni w > dłuższej trasie. to lepiej z domu nie wychodz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Mi ostatnio jak zacząłem jeździć w trybie > mieszanym 50/50 trasa/miasto średnie spalanie wzrosło do 5 > litrów z tych 4,1 w krótkiej trasie wcześniej (ale ciągle > uprawiam eko driving). Myślę że jest realne przejechanie na baku > tego 1000 km w trybie mieszanym. W każdym razie na razie próbuję > ;-) wez wylacz klime bo przecie wiecej pali z wlaczona klima tylko pod zadnym pozorem nie otwieraj szyb bo to nie w stylu eko jest bo zwiekszysz spalanie aaa i swiatla tez zgas bo to tez nie pomaga w eko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > No i jeżdżąc w > ty naprawdę błądzisz - klekot i wibracje - współczuję ci tego forda i > bmw skoro masz z takim > efektem do czynienia KvM jak wsiada do diesla to silnik odrazu z nerwow sie zaczyna trzasc i stad te wibracje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Panowie, nie ma co sie unosic - diesel klekocze i nic tego nie zmieni ... a to ze wy tego nie slyszycie nie oznaca ze tak sie nie dzieje Moze sie po prostu przyzwyczailiscie i juz nie pamietacie jak pracuje benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Panowie, nie ma co sie unosic - diesel klekocze i nic tego nie zmieni > ... a to ze wy tego nie slyszycie nie oznaca ze tak sie nie > dzieje Moze sie po prostu przyzwyczailiscie i juz nie > pamietacie jak pracuje benzyna Co racja to racja, ja się do diesla w BMW też przyzwyczaiłem, a niedawno przejechał się ze mną kumpel który jeździ roczną Borą z TDI, to mi powiedział że mi odbiło z tymi wibracjami i u niego jest 10x głośniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Panowie, nie ma co sie unosic - diesel klekocze i nic tego nie zmieni > ... a to ze wy tego nie slyszycie nie oznaca ze tak sie nie > dzieje Moze sie po prostu przyzwyczailiscie i juz nie > pamietacie jak pracuje benzyna ale nikt sie nie unosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > roczną Borą z > TDI, to mi powiedział że mi odbiło z tymi wibracjami i u niego > jest 10x głośniej. pompowtryski robia swoje na CR juz jest wiadomo ciszej w TDI.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > na CR juz jest wiadomo ciszej w TDI.. Ale to i tak dramat w porównaniu z przeciętnym benzyniakiem. A BMW jest względnie cicho tylko dlatego, że na światłach się automatycznie silnik wyłącza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Dzis wybieram sie na jazde nowym Lancerem - ciekawe jak to autko sie zbiera... ... niestety, nie bedzie to Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Dzis wybieram sie na jazde nowym Lancerem - ciekawe jak to autko sie > zbiera... > ... niestety, nie bedzie to Evo Raliart pewnie będzie ok. Reszta to porażka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > KvM jak wsiada do diesla to silnik odrazu z nerwow sie zaczyna trzasc > i stad te wibracje kawy w aucie nie wypijesz bo tak rzuca że porozlewasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Panowie, nie ma co sie unosic - diesel klekocze i nic tego nie zmieni > ... a to ze wy tego nie slyszycie nie oznaca ze tak sie nie > dzieje klekot jest bo być musi - to element wyróżnienia się spośród szarego tłumu natomiast to że go nie słychać to efekt dobrego wyciszenia auta i tyle Moze sie po prostu przyzwyczailiscie i juz nie > pamietacie jak pracuje benzyna tak zdecydowanie masz rację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ale nikt sie nie unosi no raczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > dlatego, że na światłach się > automatycznie silnik wyłącza. niech tak rozrusznik nawali to ze swiatel sam nie odjedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > kawy w aucie nie wypijesz bo tak rzuca że porozlewasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > niech tak rozrusznik nawali to ze swiatel sam nie odjedzie ciekawe czy jest jakieś zabezpieczenie turbiny w takim aucie bo jak dobrze pociśniesz a potem Ci tak pogasi na światłach to będzie extra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ciekawe czy jest jakieś zabezpieczenie turbiny w takim aucie > bo jak dobrze pociśniesz a potem Ci tak pogasi na światłach > to będzie extra oszczednosci na paliwie beda tylko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ciekawe czy jest jakieś zabezpieczenie turbiny w takim aucie > bo jak dobrze pociśniesz a potem Ci tak pogasi na światłach > to będzie extra Oczywiście że jest. Nie wyłącza się bezwzględnie w każdym wypadku. Poza tym mam pełną kontrolę nad tym. Raz mogę wyłączyć funkcję przyciskiem. Dwa wyłącza się tylko jeśli wysprzęglę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ciekawe czy jest jakieś zabezpieczenie turbiny w takim aucie > bo jak dobrze pociśniesz a potem Ci tak pogasi na światłach > to będzie extra jest - DeviLL może napisać jak to się nazywa można to sobie samemu nawet założyć że jeśli chcesz zbyt szybko wyłączyć silnik po ostrej jeździe to on popracuje jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Dzis wybieram sie na jazde nowym Lancerem - ciekawe jak to autko sie > zbiera... > ... niestety, nie bedzie to Evo nowy Lancer fajne autko, tylko IMHO ma kiepskie silniki benzynowe. Ten 1.5 wiadomo - trochę za słaby. A 1.8 140 KM jakiś taki paliwożerny i z kiepskimi osiągami jak na swoją moc (przynajmniej według danych technicznych). Daj znać jakie wrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > nowy Lancer fajne autko, tylko IMHO ma kiepskie silniki benzynowe. Zapominasz tylko o 2,0 T od 240KM do 395 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Dzis wybieram sie na jazde nowym Lancerem - ciekawe jak to autko sie > zbiera... nie wazne jak sie zbiera, jak zobaczysz te ochydne wnetrze to bedziesz uciekał aby Cię nie skasowali za obrzyganie wnetrza > ... niestety, nie bedzie to Evo co to za radocha jechac 50 km/h Evo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Zapominasz tylko o 2,0 T od 240KM do 395 KM ale to już raczej auto dla pasjonatów bo z wiaderkiem pewnie trzeba jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fantoma Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ale to już raczej auto dla pasjonatów bo z wiaderkiem pewnie trzeba > jeździć bo on ma wlewy a nie wtryski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ale to już raczej auto dla pasjonatów bo z wiaderkiem pewnie trzeba > jeździć E tam, zawsze można uprawiać eco driving Myślę że pod moją nóżką nie wziąłby więcej jak 8 literków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Zapominasz tylko o 2,0 T od 240KM do 395 KM nie zapominam . Piszę o wersjach dla ludu Weźmy silnik 1.8 w Lancerze: 143 KM, przyspieszenie 0-100 w 9.8 s. Spalanie miasto/trasa/średnio 10.4/6.1/7.7 A dla porównania Honda Civic: 140 KM, przyspieszenie 8.9 s, spalanie odpowiednio 8.2/5.4/6.4 dane z Samar Niby to i to japońskie, a IMHO jednak przepaść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > bo on ma wlewy a nie wtryski wiaderko to w wiadomym celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > nie zapominam . Piszę o wersjach dla ludu > Weźmy silnik 1.8 w Lancerze: 143 KM, przyspieszenie 0-100 w 9.8 s. > Spalanie miasto/trasa/średnio 10.4/6.1/7.7 > A dla porównania Honda Civic: 140 KM, przyspieszenie 8.9 s, spalanie > odpowiednio 8.2/5.4/6.4 > dane z Samar > Niby to i to japońskie, a IMHO jednak przepaść. Raliart ma być dla ludu (cena poniżej 100 kPLN). Natomiast ja bym tak na te papierowe dane nie patrzał. Spotkałem się z opinią, że Civic jeździ sporo słabiej niż to by wynikało z papierów. Ba sam miałem Civica (fakt że z innym silnikiem i poprzedniej generacji) i jeździł słabowicie w porównaniu z tym co miał w papierach. Te silniki się docierają po przejechaniu 60-80 kkm i uzyskują (albo i nie) swoje nominalne osiągi jak się akurat auto sprzedaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Jestem juz po jezdzie - smigalem Lancerem z silnikiem 1.8. No coz.. ale od poczatku. Jezdzilem wersja Intense (73tys. zl). Moc 143KM.. podobno Wnetrze jest przestronne i wbrew temu co niektorzy mowia deska rodzielcza wykonana OK. Tzn moze przy dotykaniu jest bardziej plastikowa niz w Bravo, ale nie wyglada brzydko. Zadziwia prostota automatycznej klimy - 3 pokretla, zero wyswietlaczy, a jest tak czytelnie ze dziecko sie polapie Komputer pokladowy w jezyku angielskim - brak PL .. dla mnie to zadna przeszkoda i niby to detal, ale jednak... Jak dla mnie duzą wadą jest regulacja kierownicy tylko w jednej plaszczyznie Wydawalo by sie, ze powinien byc to standard w tej klasie aut, a tu prosze.. siurprajz Ale nie jest zle, przy moim wzroscie (197cm) nie mam problemow z miejscem na kolana. Pomimo obnizenia siedzenia na maxa z Lancera wysiada sie wygodnie. Fotele sa wygodne i przyzwoicie trzymaja. Tapicerka siedzen nie jest tak fajna jak ta 'siateczka' w Bravo (wersja Sport i pakiet Sport). Zawieszenie jest sztywno zestrojone, a wersja ktora jezdzilem toczyla sie na kolach 18'' ... mysle ze to lekka przesada na nasze drogi Auto mocno myszkuje na koleinach i nierownosciach - ma sie wrazenie ze zaraz zwieje gdzies do rowu albo na 2gi pas. Sprzedawca twierdzil, ze gdybym puscil kierownice to nic takiego by sie nie stalo, to tylko takie zludzenie... byc moze, nie ryzykowalem Z 2giej strony daje to frajde z jazdy, bo trzeba je prowadzic Takim stanem rzeczy obarczam rowniez kola, a raczej opony - 215'tki. Wnetrze niby jest niezle wyciszone, ale powyzej 3tys obrotow silnik slychac wyraznie. Mi to nie przeszkadza... ale gdyby to byl diesel to grrrr... Na postoju wcale nie slychac silnika i ma sie wrazenie ze auto nie pracuje. Dopiero dodanie gazu daje znac ze Lancer zyje i ma sie swietnie System glosnikow bije moje zdaniem ten z Bravo Niestety, pomimo duzej mocy i lekkiego auta (ponizej 1400kg) przyspieszanie nie sprawia wiekszej frajdy. Dopiero przy 4tys obrotow silnik dostaje kopa i zaczyna jechac tak jak lubie .. albo prawie tak jak lubie, bo zawsze moglo by byc lepiej, a 1.8 i niemal 150kucykow budzi wyobraznie, aby zaraz potem ja przyhamowac. Niestety, albo i stety T-Jet'y w porownaniu z ta jednostka napedowa sa niczym bolidy F1 - wciskaja w fotel i ciagna, ciagna, ciagna.... az sie droga skonczy Pod wzgledem designu nadwozia - Lancer i Fiat wygladaja b. okazale. Mitsubishi ma agresywniejsza sylwetke, chociz Fiatowi tez niczego nie brakuje. Wygyrwa jednak Mitsubishi ze wzgledu na mniejsza popularnosc na drodze i linie podobna do Alfy 159 Pod wzgledem estetyki wnetrza - remis dla Bravo i Lancera.. Ford w tyle. Pod wzgledem wyposazenia w danej cenie - mysle, ze Lancer wygrywa, ale mowie to "z pamieci" - nie chce mi sie robic porownan.. za to Fiat ma kredyt 5x0. Do tego Fiat oferuje preferencyjne ubezpieczenia (c.a. AC+OC 1500/rocznie, gdzie Lancer kosztuje ok. 3-3.5tys). Trzeba by jeszcze porownac ceny podstawowych podzespolow, ktore wymienia sie w normalnym uzytkowaniu. Pod wzgledem prowadzenia w zakretach i zawieszenia (dobra nawierzchnia) - Lancer wygrywa.. z Fiatem, ale jest tuz za Fordem. A moze remis z Fordem? Hmm.. Pod wzgledem zachowania na rozbitej drodze (koleiny) - wygrywa... Focus, za nim dosc daleko Fiat, no i Lancer.. ale tylko ze wzgledu na to myszkowanie - po prostu czulem sie nieco niepewnie gdy kierownica chciala skrecac w ktoras ze stron, gdy ja chcialem jechac prosto Musial bym sprobowac jazdy z wezszymi oponami i moze na 16'tkach? Samo zawieszenie lepiej tlumi nierownosci niz Bravo... a moze nie tlumi, tylko tak nie odbija.. nie rzuca autem. Pod wzgledem frajdy z jazdy - Bravo T-Jet .. a potem dlugo dlugo nic... nawet 1.4 120KM lepiej rwie niz 1.8 Lancera. Silnik 1.5 nie wiem jak jezdzi, ale w nowej wersji Sportback nie bedzie juz dostepny.. wiec raczej slabo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > System glosnikow bije moje > zdaniem ten z Bravo znaczy ktory? ten z 8 glosnikami + wzmacniaczem + subem? czy ten standardowy ala dynamic itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 czyli chciałbyś kupić Lancera z silnikiem T-Jet i trochę mniejszymi kołami... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > znaczy ktory? ten z 8 glosnikami + wzmacniaczem + subem? czy ten > standardowy ala dynamic itp Porownuje wersje w danej cenie, a nie topowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > czyli chciałbyś kupić Lancera z silnikiem T-Jet i trochę mniejszymi > kołami... ... ech... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 ostatnio częściej widuje Lancery nowe niż Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > ostatnio częściej widuje Lancery nowe niż Bravo no widzisz, a ja nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > no widzisz, a ja nie tutaj taka miła atmosfera a Ty chcesz lancera kupić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > tutaj taka miła atmosfera a Ty chcesz lancera kupić ? Ale kto powiedzial ze chce kupic Lancera? Szukam, jezdze, czytam, sprawdzam... mam czas, nie pali sie Samochod kupie dopiero w przyszlym roku, ale ze to powazna decyzja, zatem chce ja podjac rozumem, nie sercem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dUr3x Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Ale kto powiedzial ze chce kupic Lancera? Szukam, jezdze, czytam, > sprawdzam... mam czas, nie pali sie Samochod kupie dopiero w > przyszlym roku, ale ze to powazna decyzja, zatem chce ja podjac > rozumem, nie sercem i słusznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cyberix Napisano 13 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 Audi A3 brałeś pod uwagę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 13 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2008 > Audi A3 brałeś pod uwagę? Nie mam zamiaru jezdzic zadnym Audi, VW czy BMW - wystarczy ze pozostale 70% uzytkownikow drog nimi jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwojcik Napisano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2008 > Ja zdecydowałem się na mjeta. Jeżeli chodzi o przyśpieszenia to są > moim zdaniem porównywalne. Może z lekkim wskazaniem na t-jeta. > Na moją decyzję wpłyneły następujące fakty: > 1. mjet sprawdzona niezawodna konstrukcja; > 2. tjet nowy silnik nie chciałem byc betatesterem; > 3. pózniejsza bezproblemowa odsprzedaż diesla i mniejsza utrata > wartości; > 4. spalanie. > Ale zakup wersji silnikowej to już każdego indywidualna sprawa > pozdawiam i życze udanego zakupu! z ta mniejszą utratą wartości nie byłbym pewien, tak było kiedyś obecnie nowe disle tanieją, drożeje ON, naprawy disla są droższe co powoli zaczyna docierać do ludzi którzy (znów historia ) przyjmowali wcześniej że disel to bezawaryjna jazda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwojcik Napisano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2008 > No ja bym powiedział, że z tego co koledzy piszą przy identycznej > jeździe różnica prawie żadna. A jak ktoś będzie jeździł ostro to > jasne że spali o te 2-3 litry więcej. Osiągi się z powietrza nie > biorą. > Jak ktoś jednak zechce jeździć oszczędnie to się to da zrobić i > wersją 150 KM t-jeta. Mi ostatnio jak zacząłem jeździć w trybie > mieszanym 50/50 trasa/miasto średnie spalanie wzrosło do 5 > litrów z tych 4,1 w krótkiej trasie wcześniej (ale ciągle > uprawiam eko driving). Myślę że jest realne przejechanie na baku > tego 1000 km w trybie mieszanym. W każdym razie na razie próbuję > przy takiej jeździe - żaden problem bak ma 60 czyli można nawet 1200, Mi po przejechaniu 700 km pokazywał zasięg 400 no ale wystarczyło ruszyć zimnym na drugi dzień i zasię spadł do niecałych dwustu - zaraz tankowałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwojcik Napisano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2008 > Panowie, nie ma co sie unosic - diesel klekocze i nic tego nie zmieni > ... a to ze wy tego nie slyszycie nie oznaca ze tak sie nie > dzieje Moze sie po prostu przyzwyczailiscie i juz nie > pamietacie jak pracuje benzyna w korku lub na skrzyżowaniu słyszę diesle - oczywiście te stojoące obok- mojego t - jeta nie słychać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roman XXL Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 > w korku lub na skrzyżowaniu słyszę diesle - oczywiście te stojoące > obok- mojego t - jeta nie słychać bak ma 56 litrów, a z tym słyszeniem diesli trafiłeś w sedno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
opti_ Napisano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2008 > bak ma 56 litrów, 58litrow jesli o NB piszesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.