Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Chłodnica Astra G - WTF ?

Featured Replies

Napisano

Astra G kombi 1998 benzyna 1,6 16V

Zaczął mi spadać poziom płynu chłodzącego, zauważyłem plamę pod autem, zaczyna spadać coraz szybciej ( litr wody dest. na tydzień/2tygodnie). Laik jestem i amator, co się robi w takiej sytuacji ? Warsztat ?

chodnicaqo9.jpg

I pytanie drugie - jeśli chcę wymienić całkowicie płyn chłodzący ( auto kupiłem używane rok temu, i po konsultacji z moim mechanikiem, nie ruszałem tego), to jak się do tego zabrać ? Rozumiem że jeśli kolor płynu do tej pory jest niebiesko zielony, to leję taki sam ? Czy jest jakiś specjalny płyn do chłodnicy alu ( bo taka chyba jest w G ?) czy jakikolwiek o takim kolorze ?

Napisano

Parę tygodni temu miałem podobny wyciek u siebie. Po konsultacji z mechanikiem zalałem uszczelniacza do chłodnic i od tamtej pory ani kropli wycieku. Pozdrawiam.

Napisano

kupujesz odpowiednia chlodnice i sam wymieniasz cool.gif

a co do plynu to nie ma wiekszej roznicy skoro i tak prawie calego go zlejesz.

idziesz do sklepu, kupujesz co maja/polecaja i zalewasz grinser006.gif

Napisano

> Parę tygodni temu miałem podobny wyciek u siebie. Po konsultacji z

> mechanikiem zalałem uszczelniacza do chłodnic i od tamtej pory

> ani kropli wycieku. Pozdrawiam.

z fotki nie widac za bardzo z czego leci, byc moze da sie naprawic w zakladzie ktory sie tym zajmuje. uszczelniacze

pomimo ze u niektorych dzialaja zlosnik.gif bym sobie podarowal

Napisano