PiQ Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł > a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy > i myśle co zrobic z przodem > a amorki Kayba gazowe no ja mam podobnie 35/35 + b4 = tył cacy usiadł (40mm) przód mniej (25mm) no i wygląda to jak motorówka. Ale na wiosne albo bedzie 60/40 albo jakis gwint sie zobaczy jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > no ja mam podobnie 35/35 + b4 = tył cacy usiadł (40mm) przód mniej > (25mm) no i wygląda to jak motorówka. > Ale na wiosne albo bedzie 60/40 albo jakis gwint sie zobaczy jeszcze to widze że masz ten sam problem co ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michao1435052751 Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Co to za spring masz H&R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michao1435052751 Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > gęstym do dołu no właśnie a jak powinno być? ja założyłem gęstym do góry, kiedyś słyszałem że gęstym do góry nie powoduje wychylania się w zakrętach i lepiej się auto zachowuje, za to do dołu auto niżej siądzie (jeśli o mnie chodzi to jak by mi tyl usiadł niżej to wolę mieć gęstym do góry bo teraz stoi fajnie) moze mi to ktoś wyjaśnić bo już sam nie wiem czy dobrze myślę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ciekawe..... Ty to powiedz mi czemu w Fiacie do ccs'a dawali krotsze > odboje niz w 0.7/0.9? bo amory byly zamienne (taki sam zakres pracy) ale sprezyny byly o 20mm nizsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Zależy dla kogo, jak miał bym kupować amorki za 700 pln do tego > spring za 500 to wolałbym dozbierać do gwinta Więc tak: Przez 6 lat jeździłem na progresach H&R. Wewnątrz kanapy i ogólnie seria. Kupiłem dupowóz, wiec seja wyprułem, bo mam go tylko dla zabawy. Po tej operacji tył podniósł sie jakies dwa centy. Niefajnie. Żeby wrócić do wysokości tyłu sprzed wyprucia, zamówiłem PZM, ciachnąłem springi z tyłu dwa zwoje - żeby je w ogóle spiąc z tym amorem. Siadło fajnie, ale jazda na tym - masakra. Duzo wyrzeczeń. Przed torami tramwajowymi najchętniej wysiadłbym z toczki i ją przeniósł Poleciałem więc Twoim tokiem myślenia. Puchary spyliłem i kupiłem se nówke gwinta. Przód bo możesz se regulować jak chcesz, ale tył... Stoi jak seria. Oczywiście mógłbym odpalić znowu boszkę i ciachnąć to, ale ważniejsze od wyglądu jest dla mnie prowadzenie. Teraz nic nie dobija i nie ociera Poza tym w gwincie który mam, amory sa gaz-oil, wiec same pchają się do góry. Nie załuję tego zakupu i tak pozostanie na dłuugo. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > gęstym do dołu To masz na odwrót.....idę po chipsy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > a ja mam takie pytanie, czy do gleby 60/40 trzeba zakladac skrocone > amorki?? czy mozna zostawic serie?? seria bylaby gazowa Można zostawić serie, ale przy glebie 60 się szybciej wyjsra.....do -40 nie trzeba skracanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 Niezły offroad i już wiem że MS technik to qpa ale poczekam jeszcze może się ułoży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > ciekawe..... Ty to powiedz mi czemu w Fiacie do ccs'a dawali krotsze > odboje niz w 0.7/0.9? Żeby głupi miał zagadkę ?? ZTCW one były twardsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Więc tak: > Przez 6 lat jeździłem na progresach H&R. Wewnątrz kanapy i > ogólnie seria. > Kupiłem dupowóz, wiec seja wyprułem, bo mam go tylko dla zabawy. Po > tej operacji tył podniósł sie jakies dwa centy. Niefajnie. > Żeby wrócić do wysokości tyłu sprzed wyprucia, zamówiłem PZM, > ciachnąłem springi z tyłu dwa zwoje - żeby je w ogóle spiąc z > tym amorem. Siadło fajnie, ale jazda na tym - masakra. Duzo > wyrzeczeń. Przed torami tramwajowymi najchętniej wysiadłbym z > toczki i ją przeniósł > Poleciałem więc Twoim tokiem myślenia. > Puchary spyliłem i kupiłem se nówke gwinta. > Przód bo możesz se regulować jak chcesz, ale tył... > Stoi jak seria. Oczywiście mógłbym odpalić znowu boszkę i ciachnąć > to, ale ważniejsze od wyglądu jest dla mnie prowadzenie. Teraz > nic nie dobija i nie ociera > Poza tym w gwincie który mam, amory sa gaz-oil, wiec same pchają się > do góry. > Nie załuję tego zakupu i tak pozostanie na dłuugo. > Pzdr Więc z gwinta jesteś zadowolony mam rozumieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Ok tak to wygląda: > Tył (siedzi) > Przód > Całość moje -60 z przodu siedzialo na poczatku tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babek Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 gwint to chyba najlepsza opcja bo zawsze mozesz sobie wyregulowac wysokość ktora tobie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > gwint to chyba najlepsza opcja bo zawsze mozesz sobie wyregulowac > wysokość ktora tobie pasuje serio serio ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > serio serio ? Fakt autentyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Fakt autentyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > gwint to chyba najlepsza opcja bo zawsze mozesz sobie wyregulowac > wysokość ktora tobie pasuje chyba to fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 8 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Niezły offroad i już wiem że MS technik to qpa ale poczekam jeszcze > może się ułoży offRoad był na pierwszym zdjęciu tez czekam co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > Żeby głupi miał zagadkę ?? ZTCW one były twardsze zle Ci sie wydaje, ale zreszta co mnie to - nie tnijcie nawet do -100, ja mam swoje zdanie na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 8 Października 2008 Udostępnij Napisano 8 Października 2008 > zle Ci sie wydaje, ale zreszta co mnie to - nie tnijcie nawet do > -100, ja mam swoje zdanie na ten temat nie trzeba miec zdania wystarczy chlopski rozum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.