matigce Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się > bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód > wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz jakie masz amorki założone gazowe czy olejowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 seryjne.... a jaka jest różnic między gazowymi a olejowymi ? bo nie orjętuje się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > seryjne.... a jaka jest różnic między gazowymi a olejowymi ? bo nie > orjętuje się jak masz seryjne to powinien ci też upaśc może ci się ułożą i usiądzie ci niżej a na gazowych może siedziec troche wyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się > bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód > wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz A nie siedzi na odbojach (bałwankach) ? Przycinałeś odboje? Proponuje sprawdzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > a na gazowych może siedziec troche wyżej super... zobacze jak to bedzie po paru dniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się > bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód > wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy i myśle co zrobic z przodem a amorki Kayba gazowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > A nie siedzi na odbojach (bałwankach) ? Przycinałeś odboje? > Proponuje sprawdzic bałwanki kupilem nowe ale czy dotykaja...hmmm.... jutro to sprawdze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > super... zobacze jak to bedzie po paru dniach może się ułożą i przód ci usiądzie niżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > super... zobacze jak to bedzie po paru dniach mi gdzie po 500km sie ulozyl zawias z przodu... ale musialem rozbierac jeszcze raz i scinac bałwany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł > a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy > i myśle co zrobic z przodem > a amorki Kayba gazowe w Twoim przypadku zmieniłbym amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > mi gdzie po 500km sie ulozyl zawias z przodu... ale musialem > rozbierac jeszcze raz i scinac bałwany 40/40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > 40/40 ? 60/40 na niby sportowych amorach :-) ale to nie zmienia faktu ze zawias sie musi ulozyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > A nie siedzi na odbojach (bałwankach) ? Przycinałeś odboje? > Proponuje sprawdzic ja mam 35 tył i nie musiałem przycinac odboje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > w Twoim przypadku zmieniłbym amorki tylko na jakie hm... ale myśle nad nimi żeby je skrócic utwardzic tylko nie mam pojęcia gdzie to można zrobic bo prawie nówki są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > 60/40 na niby sportowych amorach :-) > ale to nie zmienia faktu ze zawias sie musi ulozyc no dobra zobaczymy obadam jeszcze jak rzeczywiście jest z tymi bałwankami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > tylko na jakie hm... > ale > myśle nad nimi żeby je skrócic utwardzic > tylko nie mam pojęcia gdzie to można zrobic > bo prawie nówki są na olejowe najlepiej, a jeśli chcesz je skrócić i utwardzić to jest magik w katowicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > no dobra zobaczymy obadam jeszcze jak rzeczywiście jest z tymi > bałwankami u mnie z prawej strony nabil sie na amora i siedzial nizej niz z lewej gdzie sie na nim spieral Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Silnik jaki masz ? Butla z gazem jest ? Zawieszenie przednie pracuje czy po założeniu nowych springów zrobiło się sztywne i bije ? No i jakie to springi ? Producent i czy nowe czy używki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Silnik jaki masz ? Butla z gazem jest ? Zawieszenie przednie pracuje > czy po założeniu nowych springów zrobiło się sztywne i bije ? No > i jakie to springi ? Producent i czy nowe czy używki ? silnik 899, brak butli z gazem, przy hamowaniu lekko sie ugina, sprężyny firmy MTS TECHNIK nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > silnik 899, brak butli z gazem, przy hamowaniu lekko sie ugina, > sprężyny firmy MTS TECHNIK nowe Ale nierówności wybiera ? Koło i buda chodzą góra/dół ? Czy masz przód sztywny i tłucze jak wozem drabiniastym ? EDIT: Ile za te springi dałeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Ale nierówności wybiera ? Koło i buda chodzą góra/dół ? Czy masz > przód sztywny i tłucze jak wozem drabiniastym ? > EDIT: Ile za te springi dałeś ? nierówności wybiera, za sprężyny dalem 299zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > nierówności wybiera, za sprężyny dalem 299zł pojeździj na nich jakiś czas, daj im czas na ułożenie się odpowiednie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 balwany gumowe utnij o 40mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > nierówności wybiera, za sprężyny dalem 299zł Jak wybiera i na wybojach czy muldach nie słyszysz walenia jakby gumowym młotem o budę to wszystko OKa ... nic nie obcinaj bo po co ? Szkoda że nie zmierzyłeś przed i po założeniu, miałbys rzetelne info czy i ile usiadło ... tak na oko to bywa mylące. Inna sprawa, że na równych springach 900ka z reguły daje efekt motorówki A te springi to są do 900 czy 1.1 ? Jak trochę pojeździsz, to troszkę, może 0,5 do 1 cm usiądzie, ale i przód i tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Machello Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 Obstawiam bałwanki.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > balwany gumowe utnij o 40mm Ciekawym w jakim celu, jeśli zawias pracuje i nie dobija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matigce Napisano 6 Października 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > A te springi to są do 900 czy 1.1 ? do wszystkich silników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > na olejowe najlepiej, a jeśli chcesz je skrócić i utwardzić to jest przed zmianą miałem takie i było ok a po zmianie na gazówki tył oki a przód to wiesz > magik w katowicach a masz do niego jakieś dane lub kontakt może byc nawet na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > do wszystkich silników Nie może być Bo między 900 a 1.1 jest dobry centymetr, może półtorej różnicy w wysokości z uwagi na masę => jeśli 1.1 stoi na tych springach 40/40 to 900 ma 25/40 Jeśli 900 ma mieć 40/40 to 1.1 będzie miał 55/40 ... to jak do wszystkich ? Zdjęcia masz jakieś na tym zawiasie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Nie może być Bo między 900 a 1.1 jest dobry centymetr, może półtorej > różnicy w wysokości z uwagi na masę = > Jeśli 900 ma mieć 40/40 to 1.1 będzie miał 55/40 ... to jak do > wszystkich ? > Zdjęcia masz jakieś na tym zawiasie ? wg tej teorii moj agent nie powinien tak siedziec jak siedzial na 60/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > wg tej teorii moj agent nie powinien tak siedziec jak siedzial na > 60/40 Twierdzisz, że 900ka i sporting stoją tak samo wysoko na przykład na sportasiowych springach ? No proszę cię A co, usiadł ci nominalnie 60/40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > Twierdzisz, że 900ka i sporting stoją tak samo wysoko na przykład na > sportasiowych springach ? No proszę cię > A co, usiadł ci nominalnie 60/40 ? wiadome ze waga przodu jest inna, ale tym sposobem przod powinienem miec duzo wyzej, a wzgledem tego co bylo przod siadl wiecej niz 6 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KameleonSuper Napisano 6 Października 2008 Udostępnij Napisano 6 Października 2008 > wiadome ze waga przodu jest inna, ale tym sposobem przod powinienem > miec duzo wyzej, a wzgledem tego co bylo przod siadl wiecej niz > 6 cm No ja nie wiem jakie tam miałeś czy masz amory i z jakim przebiegiem ... moja 900ka na jamexie -35 i wylanych olejowych stała -55 Moim zdaniem kolega ma po prostu motorówkę na równych springach i tyle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babek Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 ja tez stawiam na bałwanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Virago82 Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 Ja mam w CC 900 założone springi 40/40 Zrobiła się lekko motorówka. Założyłem je z ciekawości do SC 1.1 i siadł ładnie. W SC i CC ma te same amortyzatory. Olejowe Delphi. Na wiosnę będę szuka innych springów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DURONEK Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > No ja nie wiem jakie tam miałeś czy masz amory i z jakim przebiegiem > ... moja 900ka na jamexie -35 i wylanych olejowych stała -55 > Moim zdaniem kolega ma po prostu motorówkę na równych springach i > tyle ... fk 60/40 i amory mts zestaw zalozony a czerwcu, foto robione na poczatku sierpnia wiec z 1500km bylo przejechane ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marozza Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > fk 60/40 i amory mts > zestaw zalozony a czerwcu, foto robione na poczatku sierpnia > wiec z 1500km bylo przejechane ;-) to poprostu świadczy o tym, że sprężyna sprężynie nie równa. ja na platimexach -60 najpierw na GTc jeździłem, potem przełożyłem amorki serię i zawsze siedziało inaczej. a teraz jak mam z pospringa i dziadkowe amorki to usiadło fajnie i tak jak chciałem, choć zamawiane było -90 a siedzi tak -70/-75. a wszystko przez to ze silniczek lekki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
charger Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 ...daj glebie trochę czasu aby sie ułożyła, tym bardziej że masz olejową serię... u mnie kiedyś było podobnie... Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się > bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód > wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz Trza było 70/50 zakładać albo 60/40 teraz będziesz miał motorówkowy problem przez masę silnika, obetnij bałwanki, ale i tak wątpię że to coś da bo pewnie nawet nie dobijają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ja u siebie obniżałem na 35/35 tył ładnie siadł > a przód no właśnie tak jakby nie było różnicy > i myśle co zrobic z przodem > a amorki Kayba gazowe Zmień amorki na olejowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ja mam 35 tył > i nie musiałem przycinac odboje Do -40 nie trzeba ścinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michao1435052751 Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > Witam. obniżyłem samochód na 40/40. tył siedzi a przód wydaje mi się > bez zmian.... czy to kwestia czasu i pójdzie w dół ?samochód > wyglada jak motorówka Pozdrawiam Mateusz ja ostatnio wkladalem -35/-35 do 899 na amorkach gazowych KYB i siadł równo. Balwanek z przodu uciety jakies 10-20mm już nie pamiętam nawet stoi nieco nizej niz 1,1 MPI z -35/-35 i gazowkami Sachs'a no i kilka dni trzeba pojeździć, żeby się sprężyny ułożyły. A jak wsadziłeś tylne springi? Gęstym do dołu czy do góry? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > tylko na jakie hm... PZM-1 > ale > myśle nad nimi żeby je skrócic utwardzic > tylko nie mam pojęcia gdzie to można zrobic > bo prawie nówki są A idzie w ogóle gazówki skrócić i utwardzić?? Co ze szczelnością nie będzie problemu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > PZM-1 > A idzie w ogóle gazówki skrócić i utwardzić?? Co ze szczelnością nie > będzie problemu?? no właśnie nie wiem dlatego was się pytam czy się da i nie będzie problemu bo ja nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > sprężyny firmy MTS TECHNIK nowe Jestem Ciekawy charakterystyki tych springów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > wg tej teorii moj agent nie powinien tak siedziec jak siedzial na > 60/40 Nie tylko Twój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ja ostatnio wkladalem -35/-35 do 899 na amorkach gazowych KYB i siadł > równo. Balwanek z przodu uciety jakies 10-20mm już nie pamiętam > nawet stoi nieco nizej niz 1,1 MPI z -35/-35 i gazowkami Sachs'a > no i kilka dni trzeba pojeździć, żeby się sprężyny ułożyły. > A jak wsadziłeś tylne springi? Gęstym do dołu czy do góry? > pzdr też mam 35/35 i amorki Kyb tył fajnie usiadł a przód troche wyżej jak by różnicy nie było a silnik 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gogol Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > PZM-1 a dobre są to seria czy sportowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 7 Października 2008 Udostępnij Napisano 7 Października 2008 > ja ostatnio wkladalem -35/-35 do 899 na amorkach gazowych KYB i siadł > równo. Co to za spring masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.