Woytec21 Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 a wiec przy kablach WN sa takie jakby gumowe kolanka w ktorych schowana jest wtyczka do cewki... czy normalne jest ze jak poloze reke na tej gumie przy zapalonym silniku to kopie mnie dosc solidnie prad? tzn przeskakuje iskra... dzieje sie tak tylko przy jednej wtyczce inne nie kopia... kable jeszcze chyba na gwarancji wiec wypadaloby to jak najszybciej wymienic puki jeszcze mam taka mozliwosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > a wiec przy kablach WN sa takie jakby gumowe kolanka w ktorych > schowana jest wtyczka do cewki... czy normalne jest ze jak > poloze reke na tej gumie przy zapalonym silniku to kopie mnie > dosc solidnie prad? tzn przeskakuje iskra... > dzieje sie tak tylko przy jednej wtyczce inne nie kopia... > kable jeszcze chyba na gwarancji wiec wypadaloby to jak najszybciej > wymienic puki jeszcze mam taka mozliwosc... Być może masz ten kabel właśnie przebity. Spryskaj wodą na zapalonym silniku i zaobserwuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Być może masz ten kabel właśnie przebity. Spryskaj wodą na zapalonym > silniku i zaobserwuj. moze wlasnie z tego biora sie te zaklucenia w radiu CB... bo inne zrodla zostaly juz wykluczone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > moze wlasnie z tego biora sie te zaklucenia w radiu CB... bo inne > zrodla zostaly juz wykluczone Albo sama cewka ma przebicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 12 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Albo sama cewka ma przebicie. jak to sprawdzic? organoleptycznie stwierdzilem ze kopie tylko ten jeden kabel i tylko jak sie tej gumy dotknie... reszta kabli jest OK cewki tez dotykalem i nie kopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kukis Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > jak to sprawdzic? > organoleptycznie stwierdzilem ze kopie tylko ten jeden kabel i tylko > jak sie tej gumy dotknie... reszta kabli jest OK cewki tez > dotykalem i nie kopie Mialem podobna sytuacje, wymienilem przewody na nowe i wszystko bylo gites,a jeszcze przy okazji wymienilem sobie kopulke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Mialem podobna sytuacje, wymienilem przewody na nowe i wszystko bylo > gites,a jeszcze przy okazji wymienilem sobie kopulke. Tyle, że On nie ma kopułki, tylko dwie cewki dwubiegunowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elkris Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > jak to sprawdzic? > organoleptycznie stwierdzilem ze kopie tylko ten jeden kabel i tylko > jak sie tej gumy dotknie... reszta kabli jest OK cewki tez > dotykalem i nie kopie No to podmień na chwilę ten kabel i ew. sprawdź świecę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abarth Napisano 12 Września 2005 Udostępnij Napisano 12 Września 2005 > Tyle, że On nie ma kopułki, tylko dwie cewki dwubiegunowe. to nie ma znaczenia czy ma kopułke czy dwie cewki - takie przebicie nie może występować - prawdopodobnie kabel do Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.