Neo Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: 1. czy spotyka się wogóle ? 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i programowaniem chipa ? 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana (modyfikowana) jest głowica ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skkiper Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: > 1. czy spotyka się wogóle ? > 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i > programowaniem chipa ? > 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana > (modyfikowana) jest głowica ? Jeśli chcesz " uturbić " to znacznie lepiej do tego nadaje się motorek 1,2 8V Przyrost mocy naturalnie będzie wprost proporcjonalny do wydanej kaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: > 1. czy spotyka się wogóle ? > 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i > programowaniem chipa ? > 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana > (modyfikowana) jest głowica ? jest z noviteca ten zestaw akurat jest do 1,2 z 60 kucykami NOVITEC Y turbo conversion 74 kW (101 hp) 3,399.00EUR based on 1.2 with 44 kW (60 hp) and based on 1.1 with 40 kW (55 hp)" a do 1,2 16V jak dobrze pamietam to robil G-Tech ale nigdzie nie umie znalesc teraz informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: > 1. czy spotyka się wogóle ? Reczej nie, centomania kilka razy próbowała i się to zawsze źle kończyło, podobno jest jakiś problem z wytrzymałością tłoków > 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i > programowaniem chipa ? wszystko zalezy kto ci to zrobi ale jak w pożądnej firmie to licz coś koło 7 - 10kzł > 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana > (modyfikowana) jest głowica ? w skrócie, nowy kolektor wydechowy z flansza na turbine, doprowadzenie do turbiny powietrza -> montaż IC, WG, BOV'a, poprowadzenie przewodów olejowych do chłodzenia turbiny, zmiana wtryskiwaczy, zmiana pompy paliwa, zmiana uszczelki pod głowicą. Sama głowica nie musi być modyfikowana co nie znaczy że nie da jej się modyfikować w celu zwiększenia mocy, ale to już w bardziej zaawansowanych modyfikacjach czyli wraz ze zmianą tłoków, korb itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo Napisano 13 Września 2005 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2005 czyli do turbo trzeba doliczyć kute tłoki i korbowody + zmiana hamulców + wymiana półosi + wymiana sprzęgła (bo inaczej wymieniłoby się samo przy ostrzejszym depnięciu - bo ze 140 KM z turbo by wyszło) Słowem wartosć samocodu podwoiłaby się > Reczej nie, centomania kilka razy próbowała i się to zawsze źle > kończyło, podobno jest jakiś problem z wytrzymałością tłoków > wszystko zalezy kto ci to zrobi ale jak w pożądnej firmie to licz coś > koło 7 - 10kzł > w skrócie, nowy kolektor wydechowy z flansza na turbine, > doprowadzenie do turbiny powietrza - > Sama głowica nie musi być modyfikowana co nie znaczy że nie da jej > się modyfikować w celu zwiększenia mocy, ale to już w bardziej > zaawansowanych modyfikacjach czyli wraz ze zmianą tłoków, korb > itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > czyli do turbo trzeba doliczyć kute tłoki i korbowody + zmiana > hamulców + wymiana półosi + wymiana sprzęgła (bo inaczej > wymieniłoby się samo przy ostrzejszym depnięciu - bo ze 140 KM z > turbo by wyszło) Słowem wartosć samocodu podwoiłaby się > > itp to czy nie było by taniej zamienić silnik z 1.2 16V na 1.8 z HGT?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: > 1. czy spotyka się wogóle ? raczej za cienkie denko tłoka jest i zbyt duża kompresja > 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i programowaniem chipa ? po ukuciu dołu około 10-12 kpln > 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana (modyfikowana) jest głowica ? nie musi być modyfikowana, ale może i powinna jeżeli przyrost mocy będzie znaczny przy ukutym dole mógłbyś się pokusić o jakieś 180-200 km z tego motoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > Czy ktoś w skrócie mógłby napisać: > 1. czy spotyka się wogóle ? > 2. Ile (szacunkowo) kosztowałaby taka maniana (z intercoolerem i > programowaniem chipa ? > 3. Jak technicznie wygląda montaż turbiny czy zmieniana > (modyfikowana) jest głowica ? Tez przechodzilem fascynacje nad mym wozem i ewentualnymi modami . To nie ma sensu , lepiej zamienic auto . Bo pozadna instalacja turbo z nowa sprezarka to koszta ponad 10tys zl , i bez kutych gratow moc max z 1.2 16v to ~120KM . Jakbys byl chetny to na PW moge Ci wiecej szczegolow podac i polecic firme . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 13 Września 2005 Udostępnij Napisano 13 Września 2005 > to czy nie było by taniej zamienić silnik z 1.2 16V na 1.8 z HGT?? to lepiej sprzedac 1.2 i kupic hgt-prosciej taniej i lepiej!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Tez przechodzilem fascynacje nad mym wozem i ewentualnymi modami . To > nie ma sensu , lepiej zamienic auto . Bo pozadna instalacja > turbo z nowa sprezarka to koszta ponad 10tys zl , i bez kutych > gratow moc max z 1.2 16v to ~120KM . Jakbys byl chetny to na PW > moge Ci wiecej szczegolow podac i polecic firme . W 12 tyś spokojnie by się wyrobił z kutym dołem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > to lepiej sprzedac 1.2 i kupic hgt-prosciej taniej i lepiej!!! to idąc dalej może lepiej poprostu zaturbić HGT jeszcze leprzy efekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > raczej za cienkie denko tłoka jest i zbyt duża kompresja > po ukuciu dołu około 10-12 kpln > nie musi być modyfikowana, ale może i powinna jeżeli przyrost mocy > będzie znaczny > przy ukutym dole mógłbyś się pokusić o jakieś 180-200 km z tego > motoru a przy zakuciu dołu na jaki przebieg mozna liczyć? bo jak jak cały dół zakyty to kolejna rzecz która moze nie wytrzymać to głowica, czy blok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > to idąc dalej może lepiej poprostu zaturbić HGT jeszcze leprzy efekt wyciagniesz np 312 kucykow za jedyne 11,990.00EUR NOVITEC X-one engine conversion kit. based on 1.8 HGT with 96 kW (130 hp) Kit X-one: 150-229 kW (204-312 hp) export version !!! NOVITEC supercharger-kit incl. NOVITEC intercooler, NOVITEC oilcooler, NOVITEC TECTRONIC, CANTRONIC, NOS-system, titanium connection rods, forget pistons, reinforced cluntch, NOVITEC X-treme exhaust system. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Danielpoz. Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > to idąc dalej może lepiej poprostu zaturbić HGT jeszcze leprzy efekt no mozna,nie mowie ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > wyciagniesz np 312 kucykow za jedyne 11,990.00EUR Ale te 312 koni to moc chwilowa gdy dajesz podtlenkiem w palnik , normalnie auto ma ~200 koni . To juz wole GT Stage 3 za 6000 euro . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Ale te 312 koni to moc chwilowa gdy dajesz podtlenkiem w palnik , > normalnie auto ma ~200 koni . > To juz wole GT Stage 3 za 6000 euro . dalem tylko przyklad a za te 11kEURO to juz bym myslal nad przeszczepem silnika z alfy 156 gt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > to juz bym myslal nad przeszczepem silnika z alfy 156 gt A ja z Coupe Turbo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > A ja z Coupe Turbo... no widzisz to juz wiemy co bysmy zrobilio z wolnymi 11000 euro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > no widzisz to juz wiemy co bysmy zrobilio z wolnymi 11000 euro Niom, za taka kase powierzyl bym autko Mariotti Racing . W skrocie: silnik 2.0 20V turbo z Coupe Turbo skrzynia 6-biegowa ze szpera ViscoDrive z Coupe Turbo uklad przniesienia napedu na tyl wraz z tylnym dyfrem z Delty HF Integrale rozne akcesoria robione na zamowienie Ehh, az sie rozmarzylem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Niom, za taka kase powierzyl bym autko Mariotti Racing . > W skrocie: silnik 2.0 20V turbo z Coupe Turbo skrzynia 6-biegowa ze > szpera ViscoDrive z Coupe Turbo uklad przniesienia napedu na > tyl wraz z tylnym dyfrem z Delty HF Integrale rozne akcesoria > robione na zamowienie Ehh, az sie rozmarzylem... ja osobiscie wolal bym oddac do chlopakow z LOTUS`a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Niom, za taka kase powierzyl bym autko Mariotti Racing . > W skrocie: silnik 2.0 20V turbo z Coupe Turbo skrzynia 6-biegowa ze > szpera ViscoDrive z Coupe Turbo uklad przniesienia napedu na > tyl wraz z tylnym dyfrem z Delty HF Integrale rozne akcesoria > robione na zamowienie Ehh, az sie rozmarzylem... Hehe niezla fantazja , mialem taka sama . Niestety 2.0 20v nie wejdzie do punto2 (5 cylindrow to o 1 za duzo) , natomiast 2.0 16v mozeby wlazl , ale jak patrzylismy to mocowania sa nieteges. Kolega z PxS wsadza 2.0t 16v do bravy Robienie 1.2 16v na turbo ma taka zalete ze mozna startowac w mini+ i miec spore szanse na pudlo , oraz to ze ten silnik malo wazy z osprzetem , wiec autko na turbo wazylo by mniej niz tone i taki 120konny wozik spokojnie objezdzalby wiekszosc wozidel ,a pozakuciu dajac powiedzmy nitro na wyscigi to bylby niezly killer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Kolega z PxS wsadza 2.0t 16v do bravy To akurat nie trudne bo do Bravy i 20V wchodzi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > ja osobiscie wolal bym oddac do chlopakow z LOTUS`a Fiat i Lotus?? Hymmm ..... włoska nie zawodność i angielska dokładność?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Hehe niezla fantazja , mialem taka sama . Niestety 2.0 20v nie > wejdzie do punto2 (5 cylindrow to o 1 za duzo) , natomiast 2.0 > 16v mozeby wlazl , ale jak patrzylismy to mocowania sa nieteges. > Kolega z PxS wsadza 2.0t 16v do bravy > Robienie 1.2 16v na turbo ma taka zalete ze mozna startowac w mini+ i > miec spore szanse na pudlo , oraz to ze ten silnik malo wazy z > osprzetem , wiec autko na turbo wazylo by mniej niz tone i taki > 120konny wozik spokojnie objezdzalby wiekszosc wozidel ,a > pozakuciu dajac powiedzmy nitro na wyscigi to bylby niezly > killer 120 kucy to robisz na silniku 8v z turbiną, a nawet więcej (ok. 140 PS ) ...więc nie widzę sensu uturbiać 16v ed; poza tym 120 konne punto w mini+ dostało by takie baty, że hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Fiat i Lotus?? Hymmm ..... włoska nie zawodność i angielska > dokładność?? ostatnio widzialem co zrobili z lady (tej podobnej do 125p) normalnie mi sie wlaczylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > ostatnio widzialem co zrobili z lady (tej podobnej do 125p) > normalnie mi sie wlaczylo widze ze topgear oglądasz wyglądało to bardzo ładnie, tak jak naprzykład ponad czasowy Lotu Esprit, swietny samochód, ponad czasowa linia, do dupy skrzynia biegów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > widze ze topgear oglądasz wyglądało to bardzo ładnie, tak jak > naprzykład ponad czasowy Lotu Esprit, swietny samochód, ponad > czasowa linia, do dupy skrzynia biegów. ladnie go odstawili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > ladnie go odstawili bardzo ładnie, ale z tego co pamietam to po kilku ostruch jazdach gdzieś mu olej bokiem wyłaził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > bardzo ładnie, ale z tego co pamietam to po kilku ostruch jazdach > gdzieś mu olej bokiem wyłaził ta zanim go lotus dotknol to zrobili rundke chonorowa i faktycznie wtedy mu olej siknol bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
avg Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > ta zanim go lotus dotknol to zrobili rundke chonorowa i faktycznie > wtedy mu olej siknol bokiem wiesz wtedy to wyglądało że mu za chwile części zaczną bokiem wypadać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > 120 kucy to robisz na silniku 8v z turbiną, a nawet więcej (ok. 140 > PS ) ...więc nie widzę sensu uturbiać 16v > ed; poza tym 120 konne punto w mini+ dostało by takie baty, że hej Daj dane o tym 140km projekcie , bez zakucia i odprezenia .8v jest wytrzymalsze od 16v , ale trzeba wiecej ladowac by efekt byl odpowiedni, odprezac nie trzeba do jakis 0.5-0.6bara itd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Daj dane o tym 140km projekcie , bez zakucia i odprezenia .8v jest > wytrzymalsze od 16v , ale trzeba wiecej ladowac by efekt byl > odpowiedni, odprezac nie trzeba do jakis 0.5-0.6bara itd... Tyle ze to wszystko sztuka dla sztuki - 1.4 jest duzo wytrzymalszy i jego rozbudowa ma wieksze perspektywy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Tyle ze to wszystko sztuka dla sztuki - 1.4 jest duzo wytrzymalszy i > jego rozbudowa ma wieksze perspektywy . 1.4 z punta gt ? czy z punta2 , czy tez z sieny ? Ciekawe jakby bylo z silnikiem 1.6 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > 1.4 z punta gt ? czy z punta2 , czy tez z sieny ? Ten pierwszy . > Ciekawe jakby bylo z silnikiem 1.6 ... Tak samo - 1.4T rozwiercony do 1.6 = w wersji bardzo lajtowej dobrze ponad 200 bhp . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Ten pierwszy . > Tak samo - 1.4T rozwiercony do 1.6 = w wersji bardzo lajtowej dobrze > ponad 200 bhp . jest 1.4 T w sienie ...220 koniooff Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 Trza zalozyc tloki od 1.2 75 i podniesc glowice grubsza uszczelka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Daj dane o tym 140km projekcie , bez zakucia i odprezenia .8v jest > wytrzymalsze od 16v , ale trzeba wiecej ladowac by efekt byl > odpowiedni, odprezac nie trzeba do jakis 0.5-0.6bara itd... w auto-moto jest artykuł o SC 1.2T jednego centomaniaka...ponad 130 PS z ok.1 bara..silnik 1.2 od punto 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 Przy 8v to jest dobre ze mozna sie pobawic glowica,zaworami itd , co da prosto sporo mocy , jednak z 8v zeby zrobic 120KM trza wiecej kasy niz zeby zrobic z 16v Chodzi o odprezenie glownie , a przekroczenie 100KM z 1L w obu przypadkach konczy sie wymiana na kute elementy , chociaz sadze ze oba silniki 130-140KM mozeby zniosly . Osobiscie uwazam ze najlepsze co mozna wlozyc do punto2 to silnik 1.9jtd 16v z alfy badz stilo o mocy 140KM , ktory latwo mozna podkrecic do 170KM , a dodajac nowy IC,turbo 200KM i masakryczny moment , choc wtedy polosie,skrzynia,sprzeglo moga szybko pujsc w zapomnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 taaa napewno 120konne punto na turbine walczylo by o pudlo dobre zarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > taaa napewno 120konne punto na turbine walczylo by o pudlo dobre > zarty No skoro jezdzi srednio 4 auta , z tego powiedzmy 2 sie zepsuja , punto sie wybebeszy to ma szanse , a po zakuciu jeszcze wieksze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Przy 8v to jest dobre ze mozna sie pobawic glowica,zaworami itd , co > da prosto sporo mocy , jednak z 8v zeby zrobic 120KM trza wiecej kasy niz zeby zrobic z 16v Chodzi o odprezenie glownie nieprawda > przekroczenie 100KM z 1L w obu przypadkach konczy sie wymiana na kute elementy , chociaz sadze ze oba silniki 130-140KM mozeby zniosly . 8V spokojnie 150km bez kucia > Osobiscie uwazam ze najlepsze co mozna wlozyc do punto2 to silnik 1.9jtd 16v z alfy badz stilo o mocy 140KM , ktory latwo mozna podkrecic do 170KM , a dodajac nowy IC,turbo 200KM i masakryczny moment , choc wtedy polosie,skrzynia,sprzeglo moga szybko pujsc w zapomnienie niewyobrażalne koszty wymiany wszystkiego poza budą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Daj dane o tym 140km projekcie , bez zakucia i odprezenia .8v jest > wytrzymalsze od 16v , ale trzeba wiecej ladowac by efekt byl > odpowiedni, odprezac nie trzeba do jakis 0.5-0.6bara itd... po 20kkm na 0,7bara przy nieodprężonym silniku wywalio mi uszczelkę pomiędzy 1-2 i 3-4 tłokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > No skoro jezdzi srednio 4 auta , z tego powiedzmy 2 sie zepsuja , > punto sie wybebeszy to ma szanse , a po zakuciu jeszcze wieksze 4 auta to z samej centomani jezdza i maja troche wiecej niz 120km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rapid Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > 4 auta to z samej centomani jezdza i maja troche wiecej niz 120km jeździ się trochę tymi turbafkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DeviLLL Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > 4 auta to z samej centomani jezdza i maja troche wiecej niz 120km A sa jakies opisy , dane z hamowni itd ? Sam jestem ciekaw , choc pewnie duzego przebiegu to nie wytrzyma . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KJO Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > Niom, za taka kase powierzyl bym autko Mariotti Racing . > W skrocie: silnik 2.0 20V turbo z Coupe Turbo skrzynia 6-biegowa ze > szpera ViscoDrive z Coupe Turbo uklad przniesienia napedu na > tyl wraz z tylnym dyfrem z Delty HF Integrale rozne akcesoria > robione na zamowienie Ehh, az sie rozmarzylem... aż za bardzo, tam nie jest 20v który by się za chiny nie zmieścił tylko 16v jednak sporo mniejsze bo jeden cylinder mniej http://www.puntopower.com/mariotti_gt_2l16v.html ale fakt faktem nieziemska machina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawli82 Napisano 14 Września 2005 Udostępnij Napisano 14 Września 2005 > 4 auta to z samej centomani jezdza i maja troche wiecej niz 120km Areczku..ale jak tu przekonać niedowiarków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Września 2005 Udostępnij Napisano 15 Września 2005 > A sa jakies opisy , dane z hamowni itd ? Sam jestem ciekaw , choc > pewnie duzego przebiegu to nie wytrzyma . poszukaj sobie na centomanii, jest tam ilka wykresow z turbionka... co do zywotnosci to 120 km jest jaknajbardziej lajtowe, hardcore zaczyna sie dopiero powyzej 150km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 15 Września 2005 Udostępnij Napisano 15 Września 2005 > Areczku..ale jak tu przekonać niedowiarków niech stana na kresce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 15 Września 2005 Udostępnij Napisano 15 Września 2005 > aż za bardzo, tam nie jest 20v który by się za chiny nie zmieścił > tylko 16v jednak sporo mniejsze bo jeden cylinder mniej Ale ja nie chcial bym wiernej kopii tylko po czesci swoj pomysl . Ta dwulitrowka z Delty jest fajna ale nie AZ TAK fajna zeby ja pakowac do kropy. Mk1, w przeciwienstwie do Mk2, przy odrobinie pieszczenia miesci 5-cylindrowke - co do tego nie ma watpliwosci . A ona ma duzo wieksze perspektywy latwego i przyjemnego zwiekszania mocy przy stosunkowo niewielkim nakladzie finansowym . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.