Skocz do zawartości

(A)veni-vidi-vici...


Sibui

Rekomendowane odpowiedzi

No więc na flotowej premierze w PL byłem, zmacałem, ceny obejrzałem i...

Auto jest dalej tym awenem, którym było.

Owszem, zmienił się wygląd z wierzchu, zmieniło się wnętrze, ale konwencja auta pozostała b/z - dalej ten sam stary, dobry tapczan.

Z plusów na pierwszy rzut oka:

- BARDZO dobrze spasowana konsola środkowa - guziczków jak psów, ale nic nie lata, żadnych luzów, wąziusieńkie szparki - postarali sie.

- Dach szklany do drugiego rzędu siedzeń (czytałem, czytałem, nie doczytałem wiela - obstawiam, że był tylko w tym demo i w PL nie będzie - szkoda)

- Wypasy jak mówiłem :-)

- Do wypasów dokładam 7 (siedmio!) biegowy "automat" do benzyn 1,8 i 2,0 (5 000 PLN) - tzw Multidrive-S

- WSZYSTKIE silniki spełniają normę Euro-5!

- audio w 3 pakiecie zawiera "serwer muzyczny" - pamięć 10 GB, zawiera kamerę cofania.

- 225/45/18 w niektórych wersjach.

- Ceny od 71600*

Rozchodzi się jednak, żeby te plusy, nie przysłoniły Wam za bardzo minusów :-)

- Automat tylko w 2,2 D4-D 150 :-(

- Pre-crash, active cruise control, LDW, "autopowracanie" na pas - tylko z automatem :-( Jakiś czas temu u konkurencji też tak było, ale teraz jest to także z manualem.

Opcja dodatkowa, 8+ kpln.

- Cena najdroższego awena z wszelkimi opcjami przekroczy 150 000 (katalogowo - 125kpln + extrasy i.... ;-)

W bazie:

Komplet poduszek (7 szt)

VSC+

Klima manual

Szyby w korbie.... z tyłu ;-)

Bazowe radio

Jakieś-tam pierdoły

Koła stal

* Mogę się parę pln mylić - koleżanka zasunęła mi cennik w drodze powrotnej.

AKtualnie mam zamiar podjąć lobing ;-) celem testów drogowych, aczkolwiek dalece bardziej najarany jestem na inny model z oferty TMPL :-)

Jak się uda (jedno bądź drugie) - zdam relację.

AVE! :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie toto skladaja ? kiedys chyba sklejali to turcy ?

pierwsza seria zapewne JP, potem w Brytanii zapewne.

diesle 2,2 i manualne skrzynie biegów made in Poland - zatem dalej na Avena 2,2 można śmiało przywalić naklepkę "JELCZ - Turbo intercooler".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... o jak ladnie rozwinales ...

> ... i to i to ...

Na premierze była też nowa vectra, czyli Insignia, oraz Seat Exeo.

Dla siebie - nic :-)

Ale nie znaczy to, że nie kupuję.

Ale póki co to Toyota raczej nie, ale nawiązanie relacji B2B z TMPL to jest to, co mnie MOCNO interesuje i nad czym pracuję, a co w mojej sytuacji nie jest zbyt łatwe :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci tak: nie to ze nie jezdze japońcem ale uwazam ze nowy avensis nie umywa sie jesli chodzi o wykonanie do avensisa II gen

natomiast nowa Vectra vel Insignia nie bez powodu została samochodem roku

P.S. o której byłes bo moja firma sie wystawiałą smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na premierze była też nowa vectra, czyli Insignia, oraz Seat Exeo.

> Dla siebie - nic :-)

> Ale nie znaczy to, że nie kupuję.

> Ale póki co to Toyota raczej nie, ale nawiązanie relacji B2B z TMPL

> to jest to, co mnie MOCNO interesuje i nad czym pracuję, a co w

> mojej sytuacji nie jest zbyt łatwe :-(

... rozwiniesz temat tak zebym znow sie nie dopytywal ? wink.gif ...

... o jakich relacjach myslisz ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> powiem ci tak: nie to ze nie jezdze japońcem ale uwazam ze nowy

> avensis nie umywa sie jesli chodzi o wykonanie do avensisa II

> gen

Doczytaj - mówiłem o spasowaniu konsoli środkowej.

Nie komentowałem plastików itp, bo do tego to trzeba wystawić auto na zewnątrz (o czym przekonałem się boleśnie macając demowersję hultaja i30 wel kiłę sid) i macać w dziennym świetle.

> natomiast nowa Vectra vel Insignia nie bez powodu została samochodem

> roku

Mnie nie urzekła, może dlatego, że generalnie nie podchodzę poważnie do łopliny :-)

> P.S. o której byłes bo moja firma sie wystawiałą

od początku do finału.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gdzie toto skladaja ? kiedys chyba sklejali to turcy ?

Quote:

New Avensis will continue to be built exclusively at Toyota Motor Manufacturing UK's factory at Burnaston. The TMUK plant in Deeside will supply the 1.6 (not available in the UK) and 1.8 Valvematic engines and Toyota Motor Industries Poland will supply the 2.0 and 2.2 D-4D engines. The new six-speed manual transmission is sourced from Toyota Motor Manufacturing Poland.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No więc na flotowej premierze w PL byłem, zmacałem, ceny obejrzałem

> i...

auto rewela, bardzo pozytywne recenzje zbiera

przede wszystkim dla wielu fanow Toyoty pojawila sie z tym modelem nadzieja... dzialajacy automat zlosnik.gif juz sa szmery, ze Auris w 2009 bedzie liftingowany i ja dostanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.