lotis Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Witam, czy ktoś z Was używa takiego urządzonka na pewno musi pracować przy włączonym silniku, czy nie przepala się bezpiecznik (moc 160 W) i czy można wyczuć ciepełko / czy w praktyce jest to coś warte link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qbadm Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Witam, > czy ktoś z Was używa takiego urządzonka > na pewno musi pracować przy włączonym silniku, czy nie przepala się > bezpiecznik (moc 160 W) i czy można wyczuć ciepełko / czy w > praktyce jest to coś warte > link Bezpiecznik nie przepali się, z powodzeniem używam w mojej astrze przetwornicy 12/220V 200W.. Czy dmuchawa jest coś warta pozostaje chyba do oceny po zakupie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nunu7 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 za słabe to jest, żeby cokolwiek nagrzało chiński badziew Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RobertV664 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 > Witam, > czy ktoś z Was używa takiego urządzonka > na pewno musi pracować przy włączonym silniku, czy nie przepala się > bezpiecznik (moc 160 W) i czy można wyczuć ciepełko / czy w > praktyce jest to coś warte > link Watek sprzed kliku dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
master22221 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Kiedyś kupiłem dokładnie taki sam - wielkie "g", leci z niego ledwo letnie powietrze, nie nagrzeje kabiny ani nie odszroni szyby. Na szczęście nie było problemów ze zwrotem - alegrowicz okazał się wporzo. Nie polecam. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danek7902 Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 Kiedy mój szwagier to sobie kupił jak miał jeszcze poloneza i okazało się to wielkim nie wypałem. Nie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
valtra Napisano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2009 cześć kolego ,to chyba nie nagrzeje kabiny.ja teraz moją asterka pomykam po zimnych drogach szwecji tutaj jest taki patent niestety nie na polskie warunki bo kradną auto posiada zazwyczaj przy (na) przednim zderzaku mały wtyk 220v a na wężu do chłodnicy jest grzałka,czasem nawet następna jest w misce olejowej,i dodatkowo przy nogach pasażera jest standardowe gniazdo na 220v do podłączenia tz:farelki. pod domem czy pod szkolą pracą itp na parkingach są słupki z gniazdem 220v i jeszcze taki układ czasowy.to wszystko podłączasz przedłużaczem ok 2m (w Polsce by je kradli)i np jedziesz do pracy czy z pracy układ czasowy włącza system np 1godz wcześniej i masz naprawdę ciepło i nie ma problemu odpalania zimnego silnika !ja niestety mam bo nie mam tej instalacji. przy okazji jak będzie (zapotrzebowanie na fotkę)to zrobię kilka zdjęć i podeślę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.