Skocz do zawartości

Przebicia na przewodach WN strzały z tłumika, pomożcie.


BlacKnight

Rekomendowane odpowiedzi

witam

Miałem przebicia na przewodach WN (przewody NGK), slychac było lekkie cykanie przy przygazowaniu silnika dobiegajace z okolic swiec, a silnik szarpal przy gwałtownym wcisnieciu gazu na niskich obrotach. Okazało sie ze przebicia ustaly po zmniejszeniu szczeliny na swiecach (NGK). Teraz po zrobieniu około 4kkm od tego manewru przebicia wrociły, auto szarpie przy gwałtownym wedpnieciu gazu, na niskich obrotach, dokladnie to samo co było przed zmniejszeniem szczeliny, wzroslo spalanie o 1L/100km jedyne co to doszlo lekkie strzelanie z tlumika po przygazowaniu na obrotach spadajacych. Jak sie pozbyc tych przebic na przewodach wysokiego napiecia???

swiece i przewody byly zakladane nowe, powiem wiecej sprawdzane na dwoch nowych kompletach.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> Miałem przebicia na przewodach WN (przewody NGK), slychac było lekkie

> cykanie przy przygazowaniu silnika dobiegajace z okolic swiec, a

> silnik szarpal przy gwałtownym wcisnieciu gazu na niskich

> obrotach. Okazało sie ze przebicia ustaly po zmniejszeniu

> szczeliny na swiecach (NGK). Teraz po zrobieniu około 4kkm od

> tego manewru przebicia wrociły, auto szarpie przy gwałtownym

> wedpnieciu gazu, na niskich obrotach, dokladnie to samo co było

> przed zmniejszeniem szczeliny, wzroslo spalanie o 1L/100km

> jedyne co to doszlo lekkie strzelanie z tlumika po przygazowaniu

> na obrotach spadajacych. Jak sie pozbyc tych przebic na

> przewodach wysokiego napiecia???

> swiece i przewody byly zakladane nowe, powiem wiecej sprawdzane na

> dwoch nowych kompletach.

> pzdr.

Strzela raczej nie z tlumika tylko w dolot powietrza (tez uklad oddechowy, ale nie z tej strony :D). Kable i swiece takie same (firmy) czy inne - np, u mnie nowy sentech strzelal az milo. Jakie auto masz w ogole bo nie ma nic w opisie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Strzela raczej nie z tlumika tylko w dolot powietrza (tez uklad

> oddechowy, ale nie z tej strony :D). Kable i swiece takie same

> (firmy) czy inne - np, u mnie nowy sentech strzelal az milo.

> Jakie auto masz w ogole bo nie ma nic w opisie...

Jest w opisie ale fakt malo precycyzyjnie jest to cinquecento sporting instalacja kme bingo s4 znaczy centralka, parownik tomasetto. Strzaly raczej slychac z tlumika, jak siedzialem w aucie i gazowalem to slyszalem a kumpel co stal przed maska nie, jak przeszedl w tyl to tez slyszal, no ale moge sie tu mylic, swiece i kable NGK czyli tej samej firmy,, na oryginalnych (czyli magnetii marelli - takie daja do fiata na piewszy motaz) przewodach było to samo.

Co zrobic znowu zmniejszyc o 0.1mm szczeline na swiecach? wczesniej pomoglo ale ilez mozna zmniejszac ?!?

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tomasetto. Strzaly raczej slychac z tlumika, jak siedzialem w

> aucie i gazowalem to slyszalem a kumpel co stal przed maska

U mnie strzelało w rurę wydechową gdy miałem ją dziurawą 275123014-zielony.gif

Po załataniu wydechu (dziurka zaraz przed katalizatorem) nastała błoga cisza 893goodvibes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tyle ze jak przełacze na benzyne to ani nie ma przebic na przewodach

> WN ani nie ma strzalow w rurze.

Bo benzyna jest dużo bardziej odporna na problemy z układem zapłonowym. Sam w to nie wierzyłem do czasu aż się o tym przekonałem we własnym aucie. Z powodu zużycia świec zapłonowych na gazie nie jechało sie wcale bo tak przerywał silnik a na benzynie było OK. Normalnie bym w to nie uwierzył gdybym sam tego nie doświadczył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną Twoich problemów może być wydech...albo dziurawy albo już pusty ze starości...może też być zbyt bogata mieszanka (tak było u mnie)...na benzynie nie strzelał a na gazie tak...po regulacji jest ok.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przyczyną Twoich problemów może być wydech...albo dziurawy albo już

> pusty ze starości...może też być zbyt bogata mieszanka (tak było

> u mnie)...na benzynie nie strzelał a na gazie tak...po regulacji

> jest

> Pozdrawiam

No ok, słyszałem, że strzały mogą być spowodowane zła mieszanką aczkolwiek regulacja była lekko przeszło miesiąc temu i było ok. Tylko skąd te przebicia, to raczej nie przez złą mieszankę frown.gif

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, słyszałem, że strzały mogą być spowodowane zła mieszanką

> aczkolwiek regulacja była lekko przeszło miesiąc temu i było ok.

> Tylko skąd te przebicia, to raczej nie przez złą mieszankę

> pzdr.

Swiece do 0.9 i powinno pomoc. Jesli nie to moze cewka cos fiksuje??

Zazwyczaj przebicia spowodowane sa zbyt wysokim napieciem na kablach (albo kiepska ich izolacja, albo jednym i drugim).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No ok, słyszałem, że strzały mogą być spowodowane zła mieszanką

> aczkolwiek regulacja była lekko przeszło miesiąc temu i było ok.

> Tylko skąd te przebicia, to raczej nie przez złą mieszankę

> pzdr.

Ja pojechałem na przegląd po 1500 km i było wszystko ok...jak się zrobiło trochę chłodniej na dworze (a do tego popadał deszcz) a ja przejechałem ok. 200km od tego czasu, okazało się, że mam zbyt bogatą mieszankę...po regulacji narazie ok.gif

Oczywiście od "przebitych" kabli też może strzelać w tłumik...bo nie przepala prawidłowo mieszanki... która dopalając się w kacie strzela...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.