piotr1982 Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Witam, Podczas hamowania auto mi ściąga na stronę kierowcy (tak jak by jedno koło mocniej hamowało). Co może być przyczyną tego oraz co zrobić żeby usunąć taką usterkę? Ps nie ma to nic wspólnego z mrozami... przed "epoką lodowcową" też się tak działo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99DIGI Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Na początek kontrola okładzin. Potem luzy w zawieszeniu. Może trzeba by odpowietrzyć hamulce? Najlepiej zacząć od najprostszych rzeczy, potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Na początek kontrola okładzin. > Potem luzy w zawieszeniu. > Może trzeba by odpowietrzyć hamulce? > Najlepiej zacząć od najprostszych rzeczy, potem Czyli najlepiej zacząć od sprawdzenia klocków hamulcowych? To te po stronie kierowcy powinny być bardziej zjechane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 - hamulce [zużycie i nierówne "branie"] - luzy w zawieszeniu - amorki - ciśnienie w oponach!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Czyli najlepiej zacząć od sprawdzenia klocków hamulcowych? Sprawdź po obu stronach czy dobrze chodzą w prowadnicach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotr1982 Napisano 6 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Sprawdź po obu stronach czy dobrze chodzą w prowadnicach Mogą to być zapieczone zaciski bo przyznam że autem sporo jeżdżę sam. Klocki tak na szybko oglądałem przed wymianą opon to wyglądały nawet dobrze (może dlatego że oglądane na szybko) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
99DIGI Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 Nie wiem po której stronie czy kierowcy czy pasażera ale na pewno te wewnętrzne będą bardziej zjechane bo to one mają bezpośredni docisk od tłoczka. Hamulce to twoje bezpieczeństwo więc proponuje rozebrać dokładnie oczyścić prowadnice jarzmo itd. Zrób rachunek sumienia kiedy był wymieniony płyn, odpowietrz układ i będziesz miał święty spokój na kolejne dwa lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Mogą to być zapieczone zaciski bo przyznam że autem sporo jeżdżę sam. Rozruszaj i zobacz jak klocki chodzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1Marek1 Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > - hamulce [zużycie i nierówne "branie"] > - luzy w zawieszeniu > - amorki > - ciśnienie w oponach!!! jeszcze korektor siły hamowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > jeszcze korektor siły hamowania. Co ma korektor do ściągania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arturo_147 Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 ja mam podobnie.. na przegladzie wyszlo ze najpierw łapie jedna strona a dopiero po chwili hamulec w drugim kole... to jest na samym poczatku bo potem juz oba rowno, mocno hamuja.. klocki i tarcze dobre.. czyli najpierw rozebrac zacisk? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
qrczatko Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > ja mam podobnie.. na przegladzie wyszlo ze najpierw łapie jedna > strona a dopiero po chwili hamulec w drugim kole... to jest na > samym poczatku bo potem juz oba rowno, mocno hamuja.. klocki i > tarcze dobre.. czyli najpierw rozebrac zacisk? Przeczyść prowadnice zacisku, u mnie to pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 > Przeczyść prowadnice zacisku, Nie zaszkodzi też "rozruszanie" zacisku nawet bez jego rozbierania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzel Napisano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2009 we fiatach lubią padać elastyczne przewody hamulcowe z przodu co objawia się ściąganiem samochodu podczas hamowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.