Omen81 Napisano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 Witam jak w temacie. Zerknijcie koledzy na podany link => Foczka oo TU i napiszcie czy warto i co myslicie o tej Foczce:) z góry dziekuje. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 15 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 > Witam jak w temacie. Zerknijcie koledzy na podany link => Foczka oo > TU i napiszcie czy warto i co myslicie o tej Foczce:) z góry > dziekuje. pozdrawiam Już jakiś czas temu widziałem to auto na Allegro. Facet już się trochę z nim buja a to daje do myślenia. Zderzak puknięty z prawej strony, zaślepki na hak do holowania z przodu też nie ma. Wewnątrz auta syf - mogli chociaż poodkurzać tego trupa i wytrzeć kierownicę. Przebieg moim zdaniem zaniżony. Szukaj czegoś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 15 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2009 > Już jakiś czas temu widziałem to auto na Allegro. Facet już się > trochę z nim buja a to daje do myślenia. Zderzak puknięty z > prawej strony, zaślepki na hak do holowania z przodu też nie ma. > Wewnątrz auta syf - mogli chociaż poodkurzać tego trupa i > wytrzeć kierownicę. Przebieg moim zdaniem zaniżony. Szukaj > czegoś innego. OK. wielkie dzzieki! kolego. JAKBYŚ COŚ GDZIES WIDZIĄŁ TO DAJ NAMIARY NA FOCZKE:) POZDRÓWKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Witam, sorki, że sie wcinam w wątek, jestem przed zmiana fury, mam kilka opcji, jedną jest Focus, koniecznie diesel:) Ja to jest z tymi fokami ogólnie i z silnikami, czy te nowe TDCI jest problem z paliwem, znaczy przy kiepskim kosztowne problemy, starsze są mnie wymagające?? Myślę, że każdy nowoczesny silnik nie przyjmie "gnojówki", jednak czy podobnie z HDI sa jakieś niebotyczne fochy TDCi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 problemy z paliwem są dokladnie takie jak wszystkich nowoczesnych diesli - będziesz lał byle co to będziesz mial problemy. nie większe, nie mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piohol Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 na przednim zdesiu z prawej strony załamanie światła sugeruje ..... Ogólnie samochód sprawia wrażenie zaniedbanego - ślady na plastikach. brud wewnątrz. Chcąc sprzedać samochód przedstawia się go w jak najlepszym świetle. Patrząc na zdjęcia można wyobrazić sobie jak był eksploatowany, jeżeli przygotowując ofertę sprzedaży nie chciało się nawet posprzątać w samochodzie. Moje zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 Też tak zauważam;) A ewentualnie na co zwrócić uwagę oglądając samochód...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 > Też tak zauważam;) > A ewentualnie na co zwrócić uwagę oglądając samochód...?? na rudą - dowiedziałem się dziś, że w focusach też potrafi być wredna i chrupać auto..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maureliusz Napisano 17 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2009 > podobnie z HDI sa jakieś niebotyczne fochy TDCi?? Jak się nie mylę, to TDCI to Ford, a HDI to Peugeot - i taka między nimi różnica. To diesel i to diesel, ba silniki 1.6 są w jednych i drugich jednakowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 Nie no wiem, to tylko taki przykład był, że wszystkie nowoczesne silniki, także innych marek są wymagające, choć słyszałem, że właśnie fordy i francki są bardziej wymagające.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 no tak, też coś mi teraz świta, że z tym są problemy:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > no tak, też coś mi teraz świta, że z tym są problemy:/ niestety, pewnych rzeczy się nie przeskoczy w naszym klimacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > niestety, pewnych rzeczy się nie przeskoczy w naszym klimacie co ma do tego klimat? lanosem jezdzilem 6 lat i mial zero rdzy... kwestia dobrego ocynku a co do fordow to postawa jest wazna gwarancja perforacyjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keengoo Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > co ma do tego klimat? > lanosem jezdzilem 6 lat i mial zero rdzy... kwestia dobrego ocynku > a co do fordow to postawa jest wazna gwarancja perforacyjna może źle się wyraziłem - klimat+warunki zimą+jakość dróg itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > na rudą - dowiedziałem się dziś, że w focusach też potrafi być > wredna i chrupać auto..... focusy I przed liftingiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartolomeo Napisano 18 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 18 Stycznia 2009 > focusy I przed liftingiem dokładnie, teść ma fokę z 2002 i bez konserwacji i poprawek się nie obeszło... za to fusion teściowej ma zero rdzy a jest z 2003. co prawda ma 120.000 mniej przebiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > dokładnie, teść ma fokę z 2002 i bez konserwacji i poprawek się nie > obeszło... za to fusion teściowej ma zero rdzy a jest z 2003. co > prawda ma 120.000 mniej przebiegu. W Fuzjach i Fiestach z tego rocznika niektórzy użytkownicy sygnalizowali niestety problemy z korozją. Być może zależy to od tego "na co się trafi". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olas1 Napisano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 19 Stycznia 2009 > Witam jak w temacie. Zerknijcie koledzy na podany link => Foczka oo > TU i napiszcie czy warto i co myslicie o tej Foczce:) z góry > dziekuje. pozdrawiam nieoryginalna gała biegów i mega wytarta kierownica widywałem foki z 200.000km na liczniku, które wygladały dużo lepiej jak ten Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkx Napisano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2009 > Nie no wiem, to tylko taki przykład był, że wszystkie nowoczesne > silniki, także innych marek są wymagające, choć słyszałem, że > właśnie fordy i francki są bardziej wymagające.... Wymagające = wymagają normalnego paliwa. W tej bardziej cywilizowanej (wciąż, niestety) części Europy to żaden problem, a u nas jak się okazuje można zatankować i załatwić samochód na cacy jakąś paliwopodobną cieczą. PS Do tej pory nie miałem żadnych problemów z samym silnikiem. Co prawda turbina od pewnego czasu się odzywa ale to już niejako na moje własne życzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 20 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2009 a cos na temat tego focusa? tutaj link do Foczki po czym poznac ze ma oryginalną gałkę biegów? i wogóle waszym okiem koledzy rzućcie opinie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 20 Stycznia 2009 > a cos na temat tego focusa? tutaj link do Foczki po czym poznac ze > ma oryginalną gałkę biegów? i wogóle waszym okiem koledzy > rzućcie opinie:) Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 21 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2009 witam ma ktos namiary na wzglednie fajną foczke jak w temacie? chciałbym kupic:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CINEK_ Napisano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 21 Stycznia 2009 > witam ma ktos namiary na wzglednie fajną foczke jak w temacie? > chciałbym kupic:) Mam namiar na bezwypadkowe mondeo 2.0tddi 2002 z pierwszej reki z ORYGINALNYMI 135kkm (książka i faktury z forda) Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2009 > Mam namiar na bezwypadkowe mondeo 2.0tddi 2002 z pierwszej reki z > ORYGINALNYMI 135kkm (książka i faktury z forda) > Pozdro witajj chodzi mi o focusa ale mondeo tez fajne. daj namiary jak mozesz:) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi_3CITY Napisano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2009 mam FOCUSa 2002 1,8TDDi od roku i bardzo sobie chwalę - świetnie się prowadzi, komfortowy, pakowny, ekonomiczny - średnie spalanie 6,0L. jak szukasz diesla to uważaj na silniki TDDi sprzed liftingu (rok 2002). były w nich problemy ze sterownikiem pompy wtryskowej - koszt naprawy od 1 500 do 4 000zł. ten typ tak po prostu ma. tego silnika szukaj już po lifcie (kierunkowskazy ma zintegrowane ze światłami, wcześniej były w zderzaku), co najmniej rok 2002, poprawili sterownik i problemu już nie ma. jeżeli skusisz się na silnik TDCi (z wtryskiem common rail) to tutaj też szukaj czegoś młodszego. standardem jest wymiana koła dwumsowego przy przebiegu ok 100 000km, bardzo wrażliwe wtryski, łatwo je upierdzielić kiepskim paliwem, w tej kwestii TDDi jest mniej wymagający. za to TDCi jest kulturalniejszy, cichszy, podobno mniej pali. to co pisze wyżej to informacje z ze stron klubowych Forum Focus Klub Polskal i Forum Ford Club Polska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2009 > mam FOCUSa 2002 1,8TDDi od roku i bardzo sobie chwalę - świetnie się > prowadzi, komfortowy, pakowny, ekonomiczny - średnie spalanie > 6,0L. > jak szukasz diesla to uważaj na silniki TDDi sprzed liftingu (rok > 2002). były w nich problemy ze sterownikiem pompy wtryskowej - > koszt naprawy od 1 500 do 4 000zł. ten typ tak po prostu ma. > tego silnika szukaj już po lifcie (kierunkowskazy ma > zintegrowane ze światłami, wcześniej były w zderzaku), co > najmniej rok 2002, poprawili sterownik i problemu już nie ma. > jeżeli skusisz się na silnik TDCi (z wtryskiem common rail) to tutaj > też szukaj czegoś młodszego. standardem jest wymiana koła > dwumsowego przy przebiegu ok 100 000km, bardzo wrażliwe wtryski, > łatwo je upierdzielić kiepskim paliwem, w tej kwestii TDDi jest > mniej wymagający. za to TDCi jest kulturalniejszy, cichszy, > podobno mniej pali. > to co pisze wyżej to informacje z ze stron klubowych Forum Focus > Klub Polskal i Forum Ford Club Polska Czytając powyższe można dojść do wniosku tylko jednego: NIGDY UŻYWANEGO DIESLA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 22 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Stycznia 2009 > Czytając powyższe można dojść do wniosku tylko jednego: NIGDY > UŻYWANEGO DIESLA. w końcu kupię sobie hujajnogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi_3CITY Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > Czytając powyższe można dojść do wniosku tylko jednego: NIGDY > UŻYWANEGO DIESLA. aż tak to bym nie powiedział, trzeba tylko uważać, żeby się nie wpakować na minę. po prostu ostrzegam przed silnikime TDDi sprzed liftu, później nie ma z nim tych problemów. a TDCi ma po prostu wrażliwego common raila, trzeba tankować dobre paliwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > aż tak to bym nie powiedział, trzeba tylko uważać, żeby się nie > wpakować na minę. po prostu ostrzegam przed silnikime TDDi > sprzed liftu, później nie ma z nim tych problemów. > a TDCi ma po prostu wrażliwego common raila, trzeba tankować dobre > paliwo a czym sie różni TDDi spzred liftu i po lifcie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad > tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie. czyli co? oszukany? czy co? podoba mi sie ta foka kurcze ale niechce sie wpakowac w jakies machlojki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 23 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > Ghia ma konsolę środkową w drewnie a nie w "aluminium". Listwa nad > tablicą rejestracyjną z tyłu powinna być w chromie. jak to powiedziec spzredającemu ze to nie jest GHIA? czy byly jakies inne GHIA? czy moze miał w tylnej klapie COŚ zaparkowanego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > czyli co? oszukany? czy co? podoba mi sie ta foka kurcze ale niechce > sie wpakowac w jakies machlojki Nie mówię, że oszukany, mówię Ci tylko że Ghia powinna te elementy mieć. Zapytaj się grzecznie sprzedającego o te sprawy i zobaczymy co Ci powie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 > a czym sie różni TDDi spzred liftu i po lifcie?? po lifcie nie ma TDDI a tylko TDCi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Amigo33 Napisano 23 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 23 Stycznia 2009 Najgorsze jest to, że nawet tankując na w miarę dobrej stacji do końca nie wiesz co lejesz, bo, a nuż ajent dorabia na boku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Omen81 Napisano 24 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2009 > po lifcie nie ma TDDI a tylko TDCi to dlaczego ktoś gdzies w któryms poście napisał: TDDI przed liftem i w TDDI po lifcie?? hmm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2009 > to dlaczego ktoś gdzies w któryms poście napisał: TDDI przed liftem i > w TDDI po lifcie?? hmm Nie wiem dlaczego tomi_3CITY napisal po/przed liftem. Wg moich informacji i o ile pamiec mnie nie zawodzi, po lifcie byl tylko TDCi. Aczkolwiek specyficznosc rynku polskiego moze sprawila, ze bylo TDDi po lificie - tak jak np. w UK nigdy nie sprzedawalo sie Vectry z silnikiem 1.6 100KM czy 1.9CDTi 100KM. Wiec moze sie myle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomkx Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 Były (i są nadal, jeszcze ) poliftingowe TDDI. Zresztą na przeróżnych internetowych autogiełdach sporo jest tego towaru.* * No chyba, że znaczek TDDI jest to tylko skutkiem ubocznym tzw. uczciwości handlarzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomi_3CITY Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 > po lifcie nie ma TDDI a tylko TDCi kolego jak nie wiesz to nie pisz. mam foke 2002 r po lifcie z silnikiem TDDi. można go kupić nawet z roku 2004. widoczna różnica jak pisałem wyżej, to kierunki w koszach lamp, wcześniej były w zderzakach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nieboraku Napisano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2009 > Były (i są nadal, jeszcze ) poliftingowe TDDI. Faktycznie . Przeszukalem ogloszenia angielskiego rynku i sporo znalazlem tych TDi (tak byly oznaczane TDDi w UK). Zawsze uwazalem, ze TDDi zostal zastapiony przez TDCi (gdzies to musialem przeciez wyczytac). Tym bardziej nie rozumiem, czemu jak szukalem ojcu w wakacje w Dojczlandii foki, nigdy nie trafilem na TDDi . W takim razie, sorka za wprowadzenie w blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.