Skocz do zawartości

MZ BK 350


Rekomendowane odpowiedzi

takiej emzetki to raczej nie pamiętacie.

Fotki oczywiście ze szczecińskiej wystawy

200901242080tp8.jpg

200901242081vs4.jpg

Dane techniczne MZ BK 350 1957r

Lata produkcji: 1953-1958

Silnik .

Typ: dwucylindrowy, dwusuwowy, w układzie boxer chłodzenie powietrzem; pojemność skokowa: 350 cm3 - średnica x skok tłoka: 58x65 mm; moc: 17 KM; gaźnik: dwie sztuki IFA BVF NB 22-1; prądnica: IKA GMR 3/45, 45/60W

Przeniesienie napędu Sprzęgło: jednotarczowe, suche; skrzynia biegów: czterostopniowa z nożną zmianą, przełożenia na poszczególnych biegach: I: 1:3,84, II: 1:2,10, III: 1:1,38, IV: 1: 1,07; przekładnia końcowa: wał napędowy ze sprzęgłami Kardana, przekładnia kątowa: solo: 1:4,67, z wózkiem: 1:5,4;

Podwozie Rama: rurowa podwójna; zawieszenie przednie: teleskopowe (skok: 130 mm); zawieszenie tylne: suwakowe (skok: 50 mm); hamulce: pełnobębnowe; opony: 3,25x19;

Wymiary i masy Masa pojazdu: 142 kg (solo w stanie suchym); maksymalne dopuszczalne obciążenie: 330kg (solo); rozstaw osi: 1300 mm; długość całkowita: 2150 mm; szerokość: 760 mm; wysokość: 1000 mm, rozstaw osi: 1400 mm, prześwit: 140 mm zbiornik paliwa: 17l (2l rezerwy);

Dane eksploatacyjne Prędkość maksymalna: 115 km/h; zużycie paliwa: ok. 5,0 l/100 km przy 100 km/h.

więcej informacji u źródła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quote:

Bezpośredni spadkobierca DKW-IFA, czy - jak kto woli - IFA, a później MZ (Motorradwerk Zschopau) stworzył wyjątkowo ciekawy model z silnikiem dwusuwowym, dwucylindrowym w układzie boxer.


źródło podałem powyżej - wolno zaglądać grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Quote:

> Bezpośredni spadkobierca DKW-IFA, czy - jak kto woli - IFA, a

> później MZ (Motorradwerk Zschopau) stworzył wyjątkowo ciekawy

> model z silnikiem dwusuwowym, dwucylindrowym w układzie boxer.

> źródło podałem powyżej - wolno zaglądać

Aaaaa... hehe.gif

Ja znałem, jako IFA - stąd pytanie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

> takiej emzetki to raczej nie pamiętacie.

> Fotki oczywiście ze szczecińskiej wystawy

> Dane techniczne MZ BK 350 1957r

> Lata produkcji: 1953-1958

> Silnik .

> Typ: dwucylindrowy, dwusuwowy, w układzie boxer chłodzenie

> powietrzem; pojemność skokowa: 350 cm3 - średnica x skok tłoka:

> 58x65 mm; moc: 17 KM; gaźnik: dwie sztuki IFA BVF NB 22-1;

> prądnica: IKA GMR 3/45, 45/60W

> Przeniesienie napędu Sprzęgło: jednotarczowe, suche; skrzynia biegów:

> czterostopniowa z nożną zmianą, przełożenia na poszczególnych

> biegach: I: 1:3,84, II: 1:2,10, III: 1:1,38, IV: 1: 1,07;

> przekładnia końcowa: wał napędowy ze sprzęgłami Kardana,

> przekładnia kątowa: solo: 1:4,67, z wózkiem: 1:5,4;

> Podwozie Rama: rurowa podwójna; zawieszenie przednie: teleskopowe

> (skok: 130 mm); zawieszenie tylne: suwakowe (skok: 50 mm);

> hamulce: pełnobębnowe; opony: 3,25x19;

> Wymiary i masy Masa pojazdu: 142 kg (solo w stanie suchym);

> maksymalne dopuszczalne obciążenie: 330kg (solo); rozstaw osi:

> 1300 mm; długość całkowita: 2150 mm; szerokość: 760 mm;

> wysokość: 1000 mm, rozstaw osi: 1400 mm, prześwit: 140 mm

> zbiornik paliwa: 17l (2l rezerwy);

> Dane eksploatacyjne Prędkość maksymalna: 115 km/h; zużycie paliwa:

> ok. 5,0 l/100 km przy 100 km/h.

> więcej informacji u źródła

mój ojciec taką miał jak był kawalierem, a u wuja stoi i marnieje identyczna tylko czarna i kremowe fotele

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.