Andy Napisano 3 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 takiej emzetki to raczej nie pamiętacie. Fotki oczywiście ze szczecińskiej wystawy Dane techniczne MZ BK 350 1957r Lata produkcji: 1953-1958 Silnik . Typ: dwucylindrowy, dwusuwowy, w układzie boxer chłodzenie powietrzem; pojemność skokowa: 350 cm3 - średnica x skok tłoka: 58x65 mm; moc: 17 KM; gaźnik: dwie sztuki IFA BVF NB 22-1; prądnica: IKA GMR 3/45, 45/60W Przeniesienie napędu Sprzęgło: jednotarczowe, suche; skrzynia biegów: czterostopniowa z nożną zmianą, przełożenia na poszczególnych biegach: I: 1:3,84, II: 1:2,10, III: 1:1,38, IV: 1: 1,07; przekładnia końcowa: wał napędowy ze sprzęgłami Kardana, przekładnia kątowa: solo: 1:4,67, z wózkiem: 1:5,4; Podwozie Rama: rurowa podwójna; zawieszenie przednie: teleskopowe (skok: 130 mm); zawieszenie tylne: suwakowe (skok: 50 mm); hamulce: pełnobębnowe; opony: 3,25x19; Wymiary i masy Masa pojazdu: 142 kg (solo w stanie suchym); maksymalne dopuszczalne obciążenie: 330kg (solo); rozstaw osi: 1300 mm; długość całkowita: 2150 mm; szerokość: 760 mm; wysokość: 1000 mm, rozstaw osi: 1400 mm, prześwit: 140 mm zbiornik paliwa: 17l (2l rezerwy); Dane eksploatacyjne Prędkość maksymalna: 115 km/h; zużycie paliwa: ok. 5,0 l/100 km przy 100 km/h. więcej informacji u źródła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 3 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 > takiej emzetki to raczej nie pamiętacie. piękny. nawet ne wiedziałem, że takie robili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 A to sie IFA BK nie nazywało przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 3 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 Quote: Bezpośredni spadkobierca DKW-IFA, czy - jak kto woli - IFA, a później MZ (Motorradwerk Zschopau) stworzył wyjątkowo ciekawy model z silnikiem dwusuwowym, dwucylindrowym w układzie boxer. źródło podałem powyżej - wolno zaglądać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 3 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 3 Lutego 2009 > Quote: > Bezpośredni spadkobierca DKW-IFA, czy - jak kto woli - IFA, a > później MZ (Motorradwerk Zschopau) stworzył wyjątkowo ciekawy > model z silnikiem dwusuwowym, dwucylindrowym w układzie boxer. > źródło podałem powyżej - wolno zaglądać Aaaaa... Ja znałem, jako IFA - stąd pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 5 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2009 > takiej emzetki to raczej nie pamiętacie. To zależy ile ma się ,,krzyżyków" na karku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darek_ Napisano 8 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 8 Lutego 2009 Ech, piękny Bardzo mi się podabają takie stare motocykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lumo Napisano 18 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 18 Lutego 2009 Mam coś takiego stoi u mnie w piwnicy zawalone gratami i czeka na lepsze czasy PS ile to teraz warte z 5 tys. czy raczej za duzo jak za ten model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pietiagoras Napisano 3 Marca 2009 Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 > takiej emzetki to raczej nie pamiętacie. > Fotki oczywiście ze szczecińskiej wystawy > Dane techniczne MZ BK 350 1957r > Lata produkcji: 1953-1958 > Silnik . > Typ: dwucylindrowy, dwusuwowy, w układzie boxer chłodzenie > powietrzem; pojemność skokowa: 350 cm3 - średnica x skok tłoka: > 58x65 mm; moc: 17 KM; gaźnik: dwie sztuki IFA BVF NB 22-1; > prądnica: IKA GMR 3/45, 45/60W > Przeniesienie napędu Sprzęgło: jednotarczowe, suche; skrzynia biegów: > czterostopniowa z nożną zmianą, przełożenia na poszczególnych > biegach: I: 1:3,84, II: 1:2,10, III: 1:1,38, IV: 1: 1,07; > przekładnia końcowa: wał napędowy ze sprzęgłami Kardana, > przekładnia kątowa: solo: 1:4,67, z wózkiem: 1:5,4; > Podwozie Rama: rurowa podwójna; zawieszenie przednie: teleskopowe > (skok: 130 mm); zawieszenie tylne: suwakowe (skok: 50 mm); > hamulce: pełnobębnowe; opony: 3,25x19; > Wymiary i masy Masa pojazdu: 142 kg (solo w stanie suchym); > maksymalne dopuszczalne obciążenie: 330kg (solo); rozstaw osi: > 1300 mm; długość całkowita: 2150 mm; szerokość: 760 mm; > wysokość: 1000 mm, rozstaw osi: 1400 mm, prześwit: 140 mm > zbiornik paliwa: 17l (2l rezerwy); > Dane eksploatacyjne Prędkość maksymalna: 115 km/h; zużycie paliwa: > ok. 5,0 l/100 km przy 100 km/h. > więcej informacji u źródła mój ojciec taką miał jak był kawalierem, a u wuja stoi i marnieje identyczna tylko czarna i kremowe fotele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andy Napisano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Marca 2009 > identyczna tylko czarna i kremowe fotele oj, chyba się mylisz : to trochę późniejszy model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.