Skocz do zawartości

vr6 kilka pytań


marcin77

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

chodzi mi o trwałość jednostki vr6 (pacjent golf III), ten który oglądałem ma akurat 300tyś. i zrobiony rozrząd, rdzy nie widać, na podłodze pojawiły się ogniska,progi całe, wiem że spala odpowiednie dużo ale liczę się z tym, jak sprawdzić dokładniej auto (chyba warsztat zostaje), ktoś zna temat może hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> chodzi mi o trwałość jednostki vr6 (pacjent golf III), ten który

> oglądałem ma akurat 300tyś. i zrobiony rozrząd, rdzy nie widać,

> na podłodze pojawiły się ogniska,progi całe, wiem że spala

> odpowiednie dużo ale liczę się z tym, jak sprawdzić dokładniej

> auto (chyba warsztat zostaje), ktoś zna temat może

300tys to sporo jak na benzynowe auto klasy GTI. Wiadomo jak je kiedys traktowano, nikt takim autem na zakupy do markeu nie jezdzil. najlepiej pojechac do mechanika i posprawdzac cisnienie w tym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam,

> chodzi mi o trwałość jednostki vr6 (pacjent golf III), ten który

> oglądałem ma akurat 300tyś. i zrobiony rozrząd, rdzy nie widać,

> na podłodze pojawiły się ogniska,progi całe, wiem że spala

> odpowiednie dużo ale liczę się z tym, jak sprawdzić dokładniej

> auto (chyba warsztat zostaje), ktoś zna temat może

normalnie uzywany VR6 robi okolo 20-25tys km rocznie zakladajac ze auto jest z okresu 94-95r to przebieg jest dosc rzeczywisty,

jesli auto bylo serwisowane to nie powinno byc problemu, jedyna rzecz jaką bym sprawdzil to nagar na zaworach bo po tylu latach to norma... a poza tym fajny silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> normalnie uzywany VR6 robi okolo 20-25tys km rocznie zakladajac ze

> auto jest z okresu 94-95r to przebieg jest dosc rzeczywisty,

> jesli auto bylo serwisowane to nie powinno byc problemu, jedyna

> rzecz jaką bym sprawdzil to nagar na zaworach bo po tylu latach

> to norma... a poza tym fajny silnik

progi plastikowe mocowane wkrętami, lewy przedni błotnik matowy, zapalał silnik około5sek kręcąc rozrusznikiem, potem obroty falowały (coś kierownik zaczął naciskać coś na desce aż obroty wyrównały się), wycieków od góry nie widać było, przyspieszał jakoś dziwnie (miałem z silnik z turbo może dlatego) na początku lekko szarpał a potem równiej (nie było efektu wciskania fotel), wg. mnie zamiast 170km zostalo może 130-140km,

ktoś jeździł vr6 aby porównać moje odczucia hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak krecil 5sek to juz sygnal, ze lata swietnosci ma juz za soba, falujace obroty - moze elektronika, moze cos wiecej. Generalnie auto powinno przyspieszac jednostajnie bez jakis dlawien i tego typu rzeczy... kumpel mial Passata z tym motorem, jak dal mi sie karnąć to po zakonczonej jezdzie oczy mi sie swiecily jak dziecku na widok MC zestawu smile.gif no i ten dzwiek... uszy od razu rozpoznaja VR'a na ulicy smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> progi plastikowe mocowane wkrętami, lewy przedni błotnik matowy,

> zapalał silnik około5sek kręcąc rozrusznikiem, potem obroty

> falowały (coś kierownik zaczął naciskać coś na desce aż obroty

> wyrównały się), wycieków od góry nie widać było, przyspieszał

> jakoś dziwnie (miałem z silnik z turbo może dlatego) na początku

> lekko szarpał a potem równiej (nie było efektu wciskania fotel),

> wg. mnie zamiast 170km zostalo może 130-140km,

> ktoś jeździł vr6 aby porównać moje odczucia

w VR6 jak w kazdym duzym silnikiem N/A moc rozwijana jest rownomiernie (bez screwy.gif kopania z plecy)

dodatkowa zaleta VR6 12V jest to ze ma 2 zawory na cylinder przez co ciagnie praktycznie od wolnych obr.

faktem jest natomiast gubienie seryjnej mocy w VR6 glownie przez klopoty z "cieplym dolotem"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak krecil 5sek to juz sygnal, ze lata swietnosci ma juz za soba,

> falujace obroty - moze elektronika, moze cos wiecej. Generalnie

> auto powinno przyspieszac jednostajnie bez jakis dlawien i tego

> typu rzeczy... kumpel mial Passata z tym motorem, jak dal mi sie

> karnąć to po zakonczonej jezdzie oczy mi sie swiecily jak

> dziecku na widok MC zestawu no i ten dzwiek... uszy od razu

> rozpoznaja VR'a na ulicy

no właśnie klient zachwalał najbardziej dźwięk, o silniku niewiele mówił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w VR6 jak w kazdym duzym silnikiem N/A moc rozwijana jest

> rownomiernie (bez kopania z plecy)

> dodatkowa zaleta VR6 12V jest to ze ma 2 zawory na cylinder przez co

> ciagnie praktycznie od wolnych obr.

> faktem jest natomiast gubienie seryjnej mocy w VR6 glownie przez

> klopoty z "cieplym dolotem"

faktycznie miał stożek nieosłonięty od silnika , co do "kopania" ( screwy.gif jest niepotrzebne) pytam się bo nie jestem w temacie, bardziej chodziło mi o to że nie czuć tej mocy podczas przyspieszania ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> faktycznie miał stożek nieosłonięty od silnika , co do "kopania" (

> jest niepotrzebne) pytam się bo nie jestem w temacie, bardziej

> chodziło mi o to że nie czuć tej mocy podczas przyspieszania

Mocy to tam jest. Niema sie co oszukiwac ale auto przyspiesza. 7,5 do 100 z tego co pamietam ma. Wez glupi stopr i zobacz ile wychodzi bedziesz mial pewien poglad na auto. Ale mimo wszystko sprawdzil bym to auto u mechanika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.