street83 Napisano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 Pany będę wdzięczny za opis wymiany kiery w sejku. Konkretnie chodzi mi o miejsca gdzie znajdują się śruby, jakie potrzebuję klucze, jak podłączyć klakson itd. Ja mam kiere bez poduszki także myślę że większego problema nie będzie. Pomóżta początkującemu;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 wyciagasz zaslepke z logo FIAT, ktora masz na srodku kierownicy. niec nie odkrecasz, tylko ciagniesz do siebie. pod spodem masz nakretke - duza jest, wiec trzeba miec nasadke i klucz przegubowy. kierownica moze mocno siedziec, wiec odkrecasz kilka obrotow nakretki, ale nie calkiem i walisz rekoma od spodu w kierownice, zeby puscila i luzno sie ruszala. jak Ci ie uda, to odkrecasz kierownice i w jej miejsce przykrecasz nabe, a do naby kierownice. naba musi miec dzyndzel, zeby odbijaly kierunki, bo inaczej po wlaczeniu beda tak dlugo mmigac, az ich recznie nie wylaczysz. klakson w kierownicy sportowej podlacza sie do przewodu podlaczonego do naby, a jak nie ma, to musisz dac przewod od klaksony do pod nakretke, zeby lapalo mase. sportowa kierownice dobierasz wg. uznania, ale zeby pasowala w standard rozstawu dziur w nabie, bo sa conajmniej 2 rodzaje rozstawow srub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 > Pany będę wdzięczny za opis wymiany kiery w sejku. Konkretnie chodzi > mi o miejsca gdzie znajdują się śruby, jakie potrzebuję klucze, > jak podłączyć klakson itd. Ja mam kiere bez poduszki także myślę > że większego problema nie będzie. Pomóżta początkującemu;) potrzebny jest klucz nasadkowy o rozmiarze 24 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sfiatowiec Napisano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2009 > Pany będę wdzięczny za opis wymiany kiery w sejku. Konkretnie chodzi > mi o miejsca gdzie znajdują się śruby, jakie potrzebuję klucze, > jak podłączyć klakson itd. Ja mam kiere bez poduszki także myślę > że większego problema nie będzie. Pomóżta początkującemu;) To prosta czynność, więc nie powinno być problemów. Czasami trzeba się tylko trochę pomęczyć, żeby zdjąć starą kierownicę z tych ząbków, na których siedzi, ale jak użyjesz siły to da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 A ma ktoś może fote naby do seja od tyłu która mu odbija kierunki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > A ma ktoś może fote naby do seja od tyłu która mu odbija kierunki? Możesz sobie taki pierścień od odbijania kierunków od seryjnej kierownicy zastosować, tylko będziesz musiał taki dzyndzel jeden odciąć. Ja tak mam i działa A naba z tym mniejszym kołnierzem na kolumnę pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crawen Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > Pany będę wdzięczny za opis wymiany kiery w sejku. Konkretnie chodzi > mi o miejsca gdzie znajdują się śruby, jakie potrzebuję klucze, > jak podłączyć klakson itd. Ja mam kiere bez poduszki także myślę > że większego problema nie będzie. Pomóżta początkującemu;) Ty majster ja ci pomoge wymienić jeśli chcesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > proszę mam identyczną i oświeć mnie jak zrobić zeby to ustrojstwo odbijało? gdzie ten dzyndzel zamontować? Prosze tłumaczyć i rysować jak ułomnemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > mam identyczną i oświeć mnie jak zrobić zeby to ustrojstwo odbijało? > gdzie ten dzyndzel zamontować? Prosze tłumaczyć i rysować jak > ułomnemu odkręciłem starą i założyłem nową bez żadnych problemów i kierunki odbijają bez zastrzeżeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Ja zdjąłem kiere seryjna z poduszką poźniej spowrotem załozyłem kiere już bez poduszki i bez tych czujników, tyle ze krzywo troszke(jadac prosto trzymałem krzywo kiere) i też mi już seryjna nawet nie odbijała, wiec może coś uszkodziłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > Ty majster ja ci pomoge wymienić jeśli chcesz To kiedy wpadasz?? masz sprzęt odpowiedni?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 > Ja zdjąłem kiere seryjna z poduszką poźniej spowrotem załozyłem kiere > już bez poduszki i bez tych czujników, tyle ze krzywo > troszke(jadac prosto trzymałem krzywo kiere) i też mi już > seryjna nawet nie odbijała, wiec może coś uszkodziłem zobacz czy na tym generatorze od poduszki nie ma jakichś cypków które mogą odbijać kierunki ja mam kierajkę bez poduszki i nabę taką jak ty i zdjąłem seryjną założyłem sportową z tą nabą i wszystko gra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > zobacz czy na tym generatorze od poduszki nie ma jakichś cypków które > mogą odbijać kierunki > ja mam kierajkę bez poduszki i nabę taką jak ty i zdjąłem seryjną > założyłem sportową z tą nabą i wszystko gra Własnie możliwe tylko nie mam pojęcia co tam w tym generatorze może być odpowiedzialne za to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 I jakby ktoś miał foto kolumny kierowniczej po ściagnieciu kierownicy (w miare z bliska) żebym zobaczył czym sie różni kolumna od tej z poduszka a tą w której poduszki nie ma bo już trace cierpliwość z tą kierą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satanek99 Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > A ma ktoś może fote naby do seja od tyłu która mu odbija kierunki? ja tam zamowilem nabe do kiery do seja w norauto i wszystko mi pasuje bez problemu pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2009 > Własnie możliwe tylko nie mam pojęcia co tam w tym generatorze może > być odpowiedzialne za to z tym też Ci nie pomogę bo nie miałempoduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 20 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 dzięki bardzo za pomoc, jutro się za to zabieram i myślę, że będzie gites;) jak bym miał jakie problemy to się jeszcze odezwę. Pozdrowisko;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 > dzięki bardzo za pomoc, jutro się za to zabieram i myślę, że będzie > gites;) jak bym miał jakie problemy to się jeszcze odezwę. > Pozdrowisko;) ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 No tak poszło prawie że idealnie, demontaż starej i montaż nowej kiery to dosłownie 5 min, z tym że nie udało nam się podpiąć klaksonu, nie wiem czy to kwestia patentu w tej kierownicy bo jak obwód zamykam dotykając kabelkami naby to klakson się włącza, a jak jest wszystko zamontowane to ni cholery nie łapie. Macie jakieś pomysły co tym fantem zrobić?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 wyglada, ze nie masz przejscia miedzy klaksonem, a naba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > wyglada, ze nie masz przejscia miedzy klaksonem, a naba. widocznie tak, muszę jakiś myk wymyślić tak żeby obwód sie zamykał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > widocznie tak, muszę jakiś myk wymyślić tak żeby obwód sie zamykał. moze naba jest malowana, moze srubki malowane/nieprzewodzace. musisz sprawdzic. zwykle przycisk-klakson ma miejsce na wsuwke, do ktorej podlaczasz przewod do trabki-klaksonu, a masa przyciku na stale zwiera sie z masa kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > moze naba jest malowana, moze srubki malowane/nieprzewodzace. musisz > sprawdzic. > zwykle przycisk-klakson ma miejsce na wsuwke, do ktorej podlaczasz > przewod do trabki-klaksonu, a masa przyciku na stale zwiera sie > z masa kierownicy. no jest w klaksonie miejsce na wsuwkę, napisz mi jak tą masę do kiery podłączyć żeby to się kupy trzymało bo ze mnie jakiś mega elektryk to nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Psychik Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 dokladnie nie pamietam, ale u mnie do naby byl przymocowany przewod, ktory podlaczalo sie do przycisku, a masa przycisku zwierala do masy kierownicy. jak przysiadziec, to wykumasz dlaczego nie dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > dokladnie nie pamietam, ale u mnie do naby byl przymocowany przewod, > ktory podlaczalo sie do przycisku, a masa przycisku zwierala do > masy kierownicy. jak przysiadziec, to wykumasz dlaczego nie > dziala. dokładnie trzeba przysiąść przy tym, wczoraj to na szybciora montowałem i nie było czasu za długo się zastanawiać, w każdym bądź razie dzięki za pomoc i dokładny opis co i jak. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 > dokladnie nie pamietam, ale u mnie do naby byl przymocowany przewod, > ktory podlaczalo sie do przycisku, a masa przycisku zwierala do > masy kierownicy. jak przysiadziec, to wykumasz dlaczego nie > dziala. A jeżeli przy nabie nie ma żadnego kabelka ( po prostu "goła" naba) to ja to podłączyć? czyli reasumując mam nabe, klakson z miejscem na 2 wsówki i tyle, żadnych kabelków ani wtyczek pewnie jakieś lutowania albo coś tylko co z czym żeby to zatrabiło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
k1s1el Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 Ja to zrobiłem tak: wziąłem dwa kabelki ok 10 cm, 4 te takie konektorki jak najmniejsze, kabelki uzbroiłem we wsuwki z każdej strony i podłączyłem pod klakson i pod miejsce po oryginalnej wtyczce w kolumnie. I działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafaleq19 Napisano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 ja z forum obok ile (ł)ohm-owy trzeba wstawić opornik żeby się kontrolka poduchy nie świeciła ?? i gdzie trzeba go wtyknąć/wlutować ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > ja z forum obok > ile (ł)ohm-owy trzeba wstawić opornik żeby się kontrolka poduchy nie > świeciła ?? > i gdzie trzeba go wtyknąć/wlutować ?? Wylutować diodę która podświetla ikonkę w liczniku. Łomami się nie zajmowałem hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawelo2222 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > A jeżeli przy nabie nie ma żadnego kabelka ( po prostu "goła" naba) > to ja to podłączyć? czyli reasumując mam nabe, klakson z > miejscem na 2 wsówki i tyle, żadnych kabelków ani wtyczek > pewnie jakieś lutowania albo coś tylko co z czym żeby to > zatrabiło? A miałeś te ustrojstwo do którego był podłączone klakson. Coś w postaci chociaż podobnej do taśmy poduszki bo to musi zostać pod nabę żeby był właśnie klakson i odbijły kierunki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > Wylutować diodę która podświetla ikonkę w liczniku. Łomami się nie > zajmowałem hehe ale to chyba więcej roboty jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafaleq19 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > A miałeś te ustrojstwo do którego był podłączone klakson. Coś w > postaci chociaż podobnej do taśmy poduszki bo to musi zostać pod > nabę żeby był właśnie klakson i odbijły kierunki pisze w imieniu Bako111 tak to ustrojstwo jest, wtyczka już wpięta ale dalej nic nie furzy po prostu to ustrojstwo nie styka się z tymi blaszkami co są w kolumnie kierowniczej i nie daje napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > pisze w imieniu Bako111 > tak to ustrojstwo jest, wtyczka już wpięta ale dalej nic nie furzy > po prostu to ustrojstwo nie styka się z tymi blaszkami co są w > kolumnie kierowniczej i nie daje napięcia a włożyliście tą blaszkę pomiędzy kiere a nabę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter1990 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 a polecicie jakąś nabę? bo kumpel ma do sprzedania (jak dla mnie tanio) kierownicę momo, może nie nówka, ale leży w szafie i mu zawadza tylko, a dobre naby tanie nie są (a ja mam biedny okres ). Na giełdzie jakiś koleś z gratami miał kierownicę z nabą momo, ale kierownica zajechana a samej naby opylić nie chciał zastanawiam, się nad jakością "allegrowych" nab, ale fajnie by było jakby odbijała kierunkowskazy co sądzicie? Czy się wstrzymać i kupić porządną nabę jak będzie więcej kasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > a włożyliście tą blaszkę pomiędzy kiere a nabę?? łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, bo ta blaszka nie chce wejść w otwór w kierownicy ani jedna ani druga stroną a bez niej klakson wpada w nabe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 ja zamawiałem stąd już 2 sztuki do cc i do sc i jestem zadowolony obie odbijały i odbijają kierunki (w cc ułamał mi się ten cypek ale to z mojej winy) http://www.jtng.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, bo ta blaszka nie chce wejść w > otwór w kierownicy ani jedna ani druga stroną a bez niej > klakson wpada w nabe jak nie chce Ci wejść w otwór kierownicy to spiłuj na równo i będzie dolegała do kierownicy a druga strona wejdzie Ci w nabę i klakson się będzie trzymał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 23 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > a polecicie jakąś nabę? bo kumpel ma do sprzedania (jak dla mnie > tanio) kierownicę momo, może nie nówka, ale leży w szafie i mu > zawadza tylko, a dobre naby tanie nie są (a ja mam biedny okres > ). Na giełdzie jakiś koleś z gratami miał kierownicę z nabą > momo, ale kierownica zajechana a samej naby opylić nie chciał > zastanawiam, się nad jakością "allegrowych" nab, ale fajnie by było > jakby odbijała kierunkowskazy co sądzicie? Czy się wstrzymać i > kupić porządną nabę jak będzie więcej kasy? ja za swoją kiere z nabą i przesyłką dałem 190 zł, i naba elegancko odbija kierunki. Jak nie jeździsz w rajdach to nie wydawaj 200 na nabę bo nie warto. Na allegro trafisz nabę za 60-70 zł i myślę że nie masz co specjalnie wydziwiać. Tu masz przykład: http://moto.allegro.pl/item670305017_naba_naby_do_kierownicy_sportowej_promocja.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter1990 Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > ja za swoją kiere z nabą i przesyłką dałem 190 zł, i naba elegancko > odbija kierunki. Jak nie jeździsz w rajdach to nie wydawaj 200 > na nabę bo nie warto. Na allegro trafisz nabę za 60-70 zł i > myślę że nie masz co specjalnie wydziwiać. Tu masz przykład: > http://moto.allegro.pl/item670305017_naba_naby_do_kierownicy_sportowej_promocja.html a tutaj jest napisane że do cinquecento tylko sporting, wiem że sporting ma te wszystkie "wajchy" inne do kierunków, wycieraczek itp, to znaczy że taka naba mi nie spasi do siedemsety? W sportasiu te bebechy są tam inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 > wyciagasz zaslepke z logo FIAT, ktora masz na srodku kierownicy. niec > nie odkrecasz, tylko ciagniesz do siebie. > pod spodem masz nakretke - duza jest, wiec trzeba miec nasadke i > klucz przegubowy. > kierownica moze mocno siedziec, wiec odkrecasz kilka obrotow > nakretki, ale nie calkiem i walisz rekoma od spodu w kierownice, > zeby puscila i luzno sie ruszala. > jak Ci ie uda, to odkrecasz kierownice i w jej miejsce przykrecasz > nabe, a do naby kierownice. > naba musi miec dzyndzel, zeby odbijaly kierunki, bo inaczej po > wlaczeniu beda tak dlugo mmigac, az ich recznie nie wylaczysz. > klakson w kierownicy sportowej podlacza sie do przewodu podlaczonego > do naby, a jak nie ma, to musisz dac przewod od klaksony do pod > nakretke, zeby lapalo mase. > sportowa kierownice dobierasz wg. uznania, ale zeby pasowala w > standard rozstawu dziur w nabie, bo sa conajmniej 2 rodzaje > rozstawow srub. Pozwolicie, że się podepnę... Bardzo fajny opis powyżej Ale mam pytanie, czy z ściągając kierownice z airbagiem, też ściągam tę całą pokrywę z poduszką??? Nie wystrzeli mi tam nic, przypadkiem?? I czy nie patyczkować się przy ściąganiu, tylko użyć śmocy?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
street83 Napisano 24 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > a tutaj jest napisane że do cinquecento tylko sporting, wiem że > sporting ma te wszystkie "wajchy" inne do kierunków, wycieraczek > itp, to znaczy że taka naba mi nie spasi do siedemsety? W > sportasiu te bebechy są tam inne? szczerze Ci powiem, że nie wiem jak to Cinkolu wygląda, ale u mnie w Sejku po ściągnięciu fabrycznej kiery mechanizm do odbijania kierunków został na miejscu i wystarczyło tylko przykręcić nabę i wszystko hula bez żadnego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ksytek Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 u mnie w seju bez poduszki też został Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > Pozwolicie, że się podepnę... > Bardzo fajny opis powyżej > Ale mam pytanie, czy z ściągając kierownice z airbagiem, też ściągam > tę całą pokrywę z poduszką??? > Nie wystrzeli mi tam nic, przypadkiem?? > I czy nie patyczkować się przy ściąganiu, tylko użyć śmocy?? Z poduszką jednak jest inaczej. Na kolumnie kierownicy po bokach masz 2 zaślepki wyciągasz je i ujawniają sie 4 imbusowe śrubki które należy odkrecić ( jest to poducha) i jak już to odkrecisz to dopiero ciągniesz zaślepke z napisem airbag i wychodzi ona lekko. Pozniej popuszczasz srubke 24 (nie odkrecaj calkiem) i walisz w kierownice zeby zeszła. Jak juz to sciagniesz topod ostroznie poodpinaj kable od poduszki, pod spodem jeest taśma ale na nia nie zalozysz naby i nie bedzie ci odbijać kierunków, musisz mieć mechanizm,odwersjibez poduszki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_ArtuR_ Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > Pozwolicie, że się podepnę... > Bardzo fajny opis powyżej > Ale mam pytanie, czy z ściągając kierownice z airbagiem, też ściągam > tę całą pokrywę z poduszką??? > Nie wystrzeli mi tam nic, przypadkiem?? > I czy nie patyczkować się przy ściąganiu, tylko użyć śmocy?? przed wyciągnięciem poduchy odłącz akumulator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > przed wyciągnięciem poduchy odłącz akumulator ototo przede wszystkim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 Zrobione dokładnie tak jak napisaliście.... wszystko ok, zmiana kierownicy zakończyła się sukcesem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > Zrobione dokładnie tak jak napisaliście.... wszystko ok, zmiana > kierownicy zakończyła się sukcesem a klakson ci działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kooboosh Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > a klakson ci działa? działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bako111 Napisano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 24 Czerwca 2009 > działa Jak to zrobiłeś? krok po kroczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.