Skocz do zawartości

crawen

użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 641
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O crawen

  • Urodziny 08.10.1987

Contact Methods

  • Gadu-Gadu
    1834767

Profile Information

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Zainteresowania
    Motoryzacja
  • Samochód
    Golf mk7 GTI Performance dsg 300+

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

crawen's Achievements

starszy kierowca

starszy kierowca (13/20)

4

Reputacja

  1. Chłodnica z Felicji 1.6 , czujnik temp Poldolot albo inne cudo , do tego dobry wentyl 10' albo np z Klimy z Superba ! idzie to jak złoto
  2. Wczoraj oglądaliśmy właśnie, jest nabity czynnik UV i pod maską nic nie widać... Pozostaje nagrzewnica Eh :/
  3. To będzie jakas nieszczelnośc w Nagrzewnicy ... eh po nabiciu klimy znow wszystko działa jak nalezy ..
  4. Właśnie robiłem już adaptacje i 00 Muszę dziś podłączyć pod kompa i zobaczyć co wyskoczy, bo bez klimy działa normalnie, obie strefy mieszka temperatura jak powinny
  5. Cześć, sprawa wygląda tak Nawiewy chodza ładnie , góra dół , miesza powietrzem - Ciepło / zimno .. Lecz po włączeniu Klimatyzacji , wieje "chłodem" tylko w strefie kierowcy u pasażera temp zewnętrza czyli jakby wiało bez klimy .. Czego szukac ? Zbyt mało czynnika ?
  6. crawen

    1.4 t-jet

    > tego nie wiem dlatego pytam bo t-jeta na det3 widzialem nawet u nas na forum ale smt mozna dorwac w > dobrych pieniadzach i tu padlo pytanie czy sie nada czy nie a co to sa dobre pieniadze dla ciebie ? Nowego Ecu III z wbudowanym mapem kupisz <600zł ...
  7. crawen

    1.4 t-jet

    > det ? > Teraz każdy chyba na emu robi > smt det jedna i ta sama świnia > craven swego czasu chyba miał tjeta wystrojonego na ompiw 1.2+det a kto to jest craVen ? I co to jest ompiw ? Tak mam 8v + Det III Na FI A Smt6 ...to nie to samo co Det
  8. crawen

    swap t-jet

    dokladnie .. A to sie da w ogole T'jeta wciś do Seicento ? Seryjna wiazka nie do konca bedzie dzialać ...
  9. T'jet bez T bedzie sporo slabszy od 1.4 16v ... ale ja sie nie znam Jesli chodzi o mnie to ja bym dozbieral i kupil juz 3/4 czesci i szkubal polekku Niema tutaj połśrodków ....
  10. > Nie chodzi mi o bezpiecznik regulatora ciśnienia, ale o możliwość złego kontaktu w skrzynce > bezpieczników. Rożne błędy mogą się zgłaszać. tak bym nie szukał , komputer konkretnie jeden błąd wysadził , i to by mi sie mogło zgadzac , konsekwencją jjego "zawieszenia" jest przygasnięcie samochodu
  11. Hmm a regulator ma swój bezpiecznik ?
  12. Komputer pokazał "Regulator cisnienia paliwa" , wymienilem filtr paliwa (był fest brudny juz ) , podłączyłem kompa , skasowałem błędy i spokoj .. zajechałem dzis do pacy bez przygód. Robiac testy dało sie podać sygnał na regulator i było go "słychac" .. i nie wiem juz jak to ugryźć ... Moze filtr paliwa go zapchał ?
  13. Dzis podłącze pod komputer , bo dzis znow mialem awarie ...
  14. > Czujnik Położenia Wału. W JTD typowa usterka, w Multijetach nie słyszałem > Jest tu gdzieś kilka zdjęć od Somusia, jak się do tego dobrać. GMP Nowe , wymienione podczas kapitalki tu bym szukał gdzie indziej ...
  15. > padło po zobaczeniu możliwości wagona 1,4 > A tak serio to u mlodej tak było z CPW > Losowo gasł i odpalał. CPW ? A po polsku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.