motyl Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 czy warto coś takiego kupić? Klik 1 Klik 2 Rzeczywiście są nowe? Macie jakieś doświadczenia z nimi? Zastanawiam się czy to nie jakaś chińszczyzna ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > czy warto coś takiego kupić? > Klik 1 > Klik 2 > Rzeczywiście są nowe? Macie jakieś doświadczenia z nimi? Zastanawiam > się czy to nie jakaś chińszczyzna ... Tylko taki i nie ma co sie zastanawiać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > Tylko taki i nie ma co sie zastanawiać problem tkwi nie w obudowie a w przewodach jakie wychodzą z pierścieni ślizgowych i wchodzą do uzwojenia wirnika. Podstawka pierścieni popękała i pourywała miedziane przewody. Wymieniałem w zeszłym roku owe pierścienie. Albo element z tworzywa był uszkodzony albo taki lipny. Nie sądzę że przy nabijaniu uszkodziłem. No chyba że tak się stało. Dlatego szukałem identycznego altka (co by mieć szybką robotę z przekładką) i trafiłem na te co zamieściłem linki. Na chwilę obecną polutowałem, zaizolowałem ale wiem że to na krótką metę. Podpowiadasz że pancerniaka ile ładuje Ci Twój pancerny altek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 29 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2009 > Tylko taki i nie ma co sie zastanawiać szukam manuala. Dojechałem do września 2007 i nie znalazłem. Masz może link do tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > szukam manuala. Dojechałem do września 2007 i nie znalazłem. Masz > może link do tego? Szukaj na stronie klubowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Szukaj na stronie klubowej e no to wiem . Piszesz o małej druciarni w MK2 dlatego szukałem Twojej FR-ki / manuala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > czy warto coś takiego kupić? > Klik 1 > Klik 2 > Rzeczywiście są nowe? Macie jakieś doświadczenia z nimi? Zastanawiam > się czy to nie jakaś chińszczyzna ... nowe czyli "nowe" po jakiejś kompletnej regeneracji oczyszczeniu odnowieniu i wymianach. Ja kupiłem od CC 1.1 pancerniaka, jest troche głośniejszy, po odpaleniu musze przegazować do 2,5 tys obr. bo sie nie wzbudza, ale poza tym ładuje az miło. Jak ktos nie chce przegazowywać, to city i yaboll wrzucali schemat druciarni jaką należy zrobić zeby sie wzbudzał od razu. te od SC to to samo co w punto czyli prędzej czy później pęknie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > nowe czyli "nowe" po jakiejś kompletnej regeneracji oczyszczeniu odnowieniu i wymianach. dzwoniłem i zapytałem wprost i jest tak jak mówisz Ja kupiłem od CC 1.1 pancerniaka, jest troche głośniejszy, po odpaleniu musze przegazować do 2,5 tys obr. bo sie nie wzbudza, ale poza tym ładuje az miło. Jak ktos nie chce przegazowywać, to city i yaboll wrzucali schemat druciarni jaką należy zrobić zeby sie wzbudzał od razu. przekonujecie mnie do pancerniaka i się na to piszę ale nie chce przegazowywać. Widzę schemat ale nie do końca go kumam. czyli wpinam się w czarny kabelek daje ten dinks i po stacyjce ale może coś szerzej bo chce to zrobić a nie coś skopać > te od SC to to samo co w punto czyli prędzej czy później pęknie . tak jak pisałem mi nie pękł ale z nimi jest jak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > dzwoniłem i zapytałem wprost i jest tak jak mówisz mam własnie taki, magneti marelli, piekny po prostu i rzeczywiście wygląda jak nófka sztuka, ma rok gwarancji wiec w sumie czuje sie bezpiecznie w miare. Mój stary nie pękł, ale zaczynał śfiszczeć, wiec został na zapas > przekonujecie mnie do pancerniaka i się na to piszę ale nie chce > przegazowywać. Widzę schemat ale nie do końca go kumam. bo jak masz wymieniać altka na taki sam to bez sensu IMO. Lepiej zapodać pancernego. A co wzbudzania to City Ci dokładnie powie co i jak trza zrobić. ja jakoś wolałem nie grzebać w instalacji auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > bo jak masz wymieniać altka na taki sam to bez sensu IMO. Lepiej > zapodać pancernego. A co wzbudzania to City Ci dokładnie powie > co i jak trza zrobić. ja jakoś wolałem nie grzebać w instalacji > auta. ok to czekam na info od kolegi Pawła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 ja pamiętam, że coś tam z tym wzbudzaniem tak nie do końca było halo, Don Marasso coś tam narzekał i w końcu kupił oryginała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > czy warto coś takiego kupić? > Klik 1 > Klik 2 > Rzeczywiście są nowe? Macie jakieś doświadczenia z nimi? Zastanawiam > się czy to nie jakaś chińszczyzna ... Ja kupilem cos takiego i przynajmniej moj to jest chinszczyzna Jak sie zagrzeje, to nie trzyma napiecia ladowania jak nalezy i nie wyrabia pradowowo. Jesli masz "troche zmienione" audio to sobie odpusc takie altki. Lepiej kupic czesci i samemu naprawic starego altka. Bede mial chwile to zabiore sie za swojego starego, bo padly w nim lozyska. Dodatkowa oslona altka zdaje egzamin i alternator u mnie nie popekal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > ja pamiętam, że coś tam z tym wzbudzaniem tak nie do końca było halo, > Don Marasso coś tam narzekał i w końcu kupił oryginała jemu padł regulator napięcia a nie układ wzbudzenia. Wtedy yaboll wzbudzenie eksperymentował na żarówce ale nie działało to i mial mu montować, albo nawet zamontował normalne, ale jak wyżej pisałem padl mu regulator i dlatego oddał pancerniaka i wziąl oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wikingpk Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 Schemat jest na tyle proste że wszystko widać tan + po stacyjce jest wzięty z zasilania zapalniczki,dodatkowo jest tak jak widać i żarówka i opornik po to aby się nie grzał gdy przekręcę kluczyk, a jeszcze nie odpalam Altki tego typu są niezniszczalne przez wilgoć, a ich żywotność mechaniczna jest w tym przypadku bardzo duża-pancerna. Ja zastosowałem to co narysowałem zatopiłem to w koszulce termokurczliwej grubej,żarówka jest i widać ze świeci dioda przeciwdziała dostaniu sie przepięcia na instalację auta, całość wielkości filtra od papierosa wisi zatopione na przewodzie przy alternatora zacisku-i tyle-FR nie powstała bo.....nie zachodziła potrzeba Jesli kupisz i wykonasz układ pancerniaka-rewelacja-chińszczyznę lubię na talerzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiaqxxl Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > jemu padł regulator napięcia a nie układ wzbudzenia. Wtedy yaboll > wzbudzenie eksperymentował na żarówce ale nie działało to i mial > mu montować, albo nawet zamontował normalne, ale jak wyżej > pisałem padl mu regulator i dlatego oddał pancerniaka i wziąl > oryginał. a to wobec tego zwracam honor, miałem wrażenie, że Marasek narzekał coś na to wzbudzenie właśnie. Ale skoro mówisz, że było inaczej to ja Ci wierzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > a to wobec tego zwracam honor, miałem wrażenie, że Marasek narzekał > coś na to wzbudzenie właśnie. Ale skoro mówisz, że było inaczej > to ja Ci wierzę narzekał narzekał na początku jak założyli potem Patryk dorobił obwód wzbudzenia i działało do czasu wys..... ale to już wiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
motyl Napisano 30 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > Schemat jest na tyle proste że wszystko widać tan + po stacyjce jest wzięty z zasilania zapalniczki,dodatkowo jest tak jak widać i żarówka i opornik po to aby się nie grzał gdy przekręcę kluczyk, a jeszcze nie odpalam i wszystko jasne > chińszczyznę lubię na talerzu dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 30 Czerwca 2009 Udostępnij Napisano 30 Czerwca 2009 > narzekał narzekał > na początku jak założyli no własnie na to ze musi przegazówki robić, żeby się wzbudził Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.