Commer Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 No wiec.. rano wsiadam w samochod i rozrusznik musi naprawde sie nakrecic zeby zapalic. A zaczelo sie to jakies 3 dni temu po podrozy w pyrzowice.. Nastepnie przez caly dzien zapala bez problemu Co tym razem padlo? Dodam, ze dzieje sie to i na gazie i na benzynie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > UPG Oleju nie przybywa.. wody nie ubywa. Moc w normie.. spaliny tez nie wygladaja na kolorowe Pod korkiem oleju tez ladnie, bez zadnego maselka itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 a tyrkoli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > a tyrkoli? Nie zauwazylem zadnego problemu z silnikiem, pracuje jak zawsze. Problem jest tylko z odpaleniem rano, a jak już odpali to jezdzi bez zadnego problemu.. Przyspieszenie itp jak zawsze. Moze to wina czujnika polozenia walu? Tylko nie wiem czy wtedy by byl problem tylko rano czy przez caly dzien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 przy rurze wydechowej. po dzwieku jaki daje silnik sporo mozna wywnioskowac. moze luz zaworowy do ustawienia tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > przy rurze wydechowej. po dzwieku jaki daje silnik sporo mozna > wywnioskowac. moze luz zaworowy do ustawienia tylko. Przeczyscilem czujnik walu na razie. Zobacze jutro czy sie problem powtorzy i bede szukal dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > a tyrkoli? WTF? Czytam, i czytam i nie mogę skumać o co wam chodzi z tym tyrkoleniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebademode Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 mozesz czasem wyczuc czy to UPG lub problem z luzem zaworowym w 8v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > mozesz czasem wyczuc czy to UPG lub problem z luzem zaworowym w 8v a no to takie delikatne tyrkolenie to chyba mam u siebie ale luzu nie robiłem od 50kkm więc chyba pora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > a no to takie delikatne tyrkolenie to chyba mam u siebie ale luzu nie > robiłem od 50kkm więc chyba pora na bezynie w zasadzie nie ma po co sprawdzać, ostatnio w ASO chciałem w mk1 sprawdzić przy 105 tys i mi powiedzieli nie nie ma potrzeby. Na gazie obowiązkowo co 20 tys km trzeba kukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > na bezynie w zasadzie nie ma po co sprawdzać, ostatnio w ASO > chciałem w mk1 sprawdzić przy 105 tys i mi powiedzieli nie nie > ma potrzeby. > Na gazie obowiązkowo co 20 tys km trzeba kukać. Czyli co mam odpuścić sobie sprawdzenie Może do 60k km dojechać i dopiero sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > Czyli co mam odpuścić sobie sprawdzenie > Może do 60k km dojechać i dopiero sprawdzić myslę, że tak, choć wg książki co 40 się powinno robic z tego co pamiętam.... albo przed zimą sobie sprawdź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > myslę, że tak, choć wg książki co 40 się powinno robic z tego co > pamiętam.... albo przed zimą sobie sprawdź książka podaje co 40kkm, ale może faktycznie zrobię to albo przed zimą lub przy 60kkm. ps. za niedługo dam fotki paska rozrządu nie zmienianego przez 8 lat w końcu się umówiłem na wymianę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > książka podaje co 40kkm, ale może faktycznie zrobię to albo przed > zimą lub przy 60kkm. > ps. za niedługo dam fotki paska rozrządu nie zmienianego przez 8 lat > w końcu się umówiłem na wymianę to sobie zawory sprawdź przy rozrządzie, jak bedzie trzeba coś wymienić, może być łatwiej zdejmując wałek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > to sobie zawory sprawdź przy rozrządzie, jak bedzie trzeba coś > wymienić, może być łatwiej zdejmując wałek nie mam tyle $ przewidziane w tym miesiącu na auto pojadę do nich przy następnej okazji a co do łatwości wymiany nie moja broszka cenę mają stałą więc niech się męczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > nie mam tyle $ przewidziane w tym miesiącu na auto > pojadę do nich przy następnej okazji a co do łatwości wymiany nie > moja broszka cenę mają stałą więc niech się męczą jak se kcesz, ja bym przynajmniej zapytał za ile zrobią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > jak se kcesz, ja bym przynajmniej zapytał za ile zrobią regulacja 80-100zł plus płytki, już pytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > regulacja 80-100zł plus płytki, już pytałem u mnie w ASO chyba taniej jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > u mnie w ASO chyba taniej jest ale do BB mam daleko, chodź w sobotę tam byłem przejazdem ps. jak możesz zapytaj się jaki koszt u Ciebie a ja jeszcze zadzwonię do nich ile chcą dzisiaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > u mnie w ASO chyba taniej jest właśnie skończyłem gadać do 150zł załapiemy się z : - robocizną - uszczelką - płytkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 7 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2009 > właśnie skończyłem gadać do 150zł załapiemy się z : > - robocizną > - uszczelką > - płytkami zalezy ile płytek zakładają ze wymienią: liczac że wszystkie to 8x8 - 64 zł + 20 uszczelka oryginalna 3 rowkowa, to robocizna wychodzi za 66 zł - dobra cena za usługę i tego bym się trzymał jesli będzie mniej płytek do wymiany, żeby sie nie okazało, że i tak Cię skasują 100 czy 120 a nie wymienią żadnej to aso czy jakiś niezależny mechanior ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > zalezy ile płytek zakładają ze wymienią: liczac że wszystkie to 8x8 > - 64 zł + 20 uszczelka oryginalna 3 rowkowa, to robocizna > wychodzi za 66 zł - dobra cena za usługę > i tego bym się trzymał jesli będzie mniej płytek do wymiany, żeby sie > nie okazało, że i tak Cię skasują 100 czy 120 a nie wymienią > żadnej > to aso czy jakiś niezależny mechanior ?? ASO Ale ja będę widział ile wymienią bo tam stoję koło auta i nikomu grzebać nie daję przy nim jak mnie nie ma w pobliżu takie zboczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > ASO > Ale ja będę widział ile wymienią bo tam stoję koło auta i nikomu > grzebać nie daję przy nim jak mnie nie ma w pobliżu takie > zboczenie to jak na ASO to OK, bo juz sie bałem, że jakiś mechanior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 8 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2009 > to jak na ASO to OK, bo juz sie bałem, że jakiś mechanior mechanior mi nie da gwary 2 letniej na wymianę i na części co w przypadku rozrządu się może przydać u mechanika robię rzeczy które gwarancja nie obejmie lub gdzie jest taniej, bo zdarzyło mi się w ASO zapłacić mniej niż u pana Kazia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 Jeszcze jedna kwestia, bo nie pomogło nic czyszczenie czujnika. Czy gdyby to było cos z kluczykiem to swiecila by sie lampka immo? Bo gasnie bez problemu, ale od zawsze uzywam tylko jednego kluczyka Po drugie, jak sprawdzic czy iskra jest przy kreceniu rozrusznikiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 > Jeszcze jedna kwestia, bo nie pomogło nic czyszczenie czujnika. Czy > gdyby to było cos z kluczykiem to swiecila by sie lampka immo? > Bo gasnie bez problemu, ale od zawsze uzywam tylko jednego > kluczyka jak by był problem z imo na pewno wykazało by ci to na examinerze domniemam ze już testowałeś > Po drugie, jak sprawdzic czy iskra jest przy kreceniu rozrusznikiem? taki duzy nie nie wie?? wykręć świece połóż na bloku aby masę złapać i niech ci ktoś przekręci w aucie rozrusznikiem i będziesz widział czy masz iskrę na świecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 9 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 > jak by był problem z imo na pewno wykazało by ci to na examinerze > domniemam ze już testowałeś z tym jest problem, ze wzgledu na brak wolnego czasu > taki duzy nie nie wie?? > wykręć świece połóż na bloku aby masę złapać i niech ci ktoś > przekręci w aucie rozrusznikiem i będziesz widział czy masz > iskrę na świecy podziekowal. Nie bawilem sie z tym nigdy to nie bylo potrzebne a czlowiek cale zycie sie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jian Napisano 9 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2009 > z tym jest problem, ze wzgledu na brak wolnego czasu witaj w klubie > podziekowal. Nie bawilem sie z tym nigdy to nie bylo potrzebne a hehe przecież to stara metoda > czlowiek cale zycie sie uczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 ciężkie zapalanie na zimno to przecież nie zawory Zaobserwuj jak tam wyglądają spaliny zaraz po odpaleniu...czy nie ma chmury białej/niebieskiej/czarnej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 10 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 > ciężkie zapalanie na zimno to przecież nie zawory > Zaobserwuj jak tam wyglądają spaliny zaraz po odpaleniu...czy nie ma > chmury białej/niebieskiej/czarnej nie zauwazylem zeby spaliny sie zmienily. Praktycznie zero dymu, jedynie troche bialawe przez pare wodna Ale w sumie od baaaaaardzo dawna nie zmienialem filtra gazu, moze po prostu cos w tym siedzi. Chociaz jak probowalem zapalac na gazie to tez nie idze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2009 Świece zmieniane? U mnie coś się z nimi stało i na zimno też ciężko palił i chwilę po odpaleniu nieówno chodził. Na nowych jak ręką odjął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Commer Napisano 15 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 15 Lipca 2009 A wiec nie bylo to UPG ani nic w tym stylu.. takze zaden czujnik. Okazalo sie, ze zlozyly sie 2 rzeczy na raz.. Padla pompa paliwa i reduktor ze starosci przez co nie dalo sie odpalic na benzynie ani na gazie. Na benzynie pompa podawala za male cisnienie przez co za 3-4 razem samochod udalo sie odpalic ale w momencie gasl. Za 5 razem odpalal.. ale znow nie dalo sie po chwili przelaczyc na gaz. Za 6 razem jak odpalil to mozna bylo zgasic i zapalic jeszcze raz, ale z przelaczeniem na gaz i juz chodzilo bez problemu Pompka wymieniona, nowy reduktor w drodze.. i poki znow cos nie padnie mozna sie cieszyc ze sprawnego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.