Skocz do zawartości

Wzmocnienie miski czy to dobry pomysl??


spruchberyl

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie mam takie pytanie odnosnie miski olejowej z racji tego ze auto zglebilem mocniej niz chcialem smirk.gif teraz regularnie szoruje jej spodem po asfalcie rotfl.gif chcial bym od spodu wspawac dodatkowa blache zeby ona sie scierala a nie miska bo nie mam zamiaru ani auta podnosic ani wymieniac miski co miesiac a na normalna plyte niema tam miejsca czy to aby napewno dobry pomysl moze ktos robil juz cos podobnego i mogl by sie pochwalic efektami swojej pracy??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam takie pytanie odnosnie miski olejowej z racji tego ze

> auto zglebilem mocniej niz chcialem teraz regularnie szoruje

> jej spodem po asfalcie chcial bym od spodu wspawac dodatkowa

> blache zeby ona sie scierala a nie miska bo nie mam zamiaru ani

> auta podnosic ani wymieniac miski co miesiac a na normalna plyte

> niema tam miejsca czy to aby napewno dobry pomysl moze ktos

> robil juz cos podobnego i mogl by sie pochwalic efektami swojej

> pracy??

Temat już był nawet ze zdjęciami, także zapraszam do poszukania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A nie lepiej skrócić jak jest tak nisko. Oczywiście razem ze smokiem.

A ma ktoś dane o ile można skrócić miskę w 1.2 16V?

I jak to zrobić? (klepać/wstawić inną?)

Bo ostatnio u mnie każde 0.5cm się zrobiło na wagę złota smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyszukiwarka mi cos szwankuje i nie moglem znalesc podobneggo tematu

na plyte nie mam miejsca bo miska wisi jakies 4-5cm nad ziemia i jak dorzuce jeszcze plyte to wogole bede brzuchem po ziemi szorowal

a miski skracac niechce bo ilosc oleju w misce sie zmniejszy a tego bym niechcial

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co skrócic kolego

Były jakieś zdjęcia nawet tyle że przy 1.2 8v. Miska nowa przecięta i skrócona o parę centymetrów, dospawane dno z zachowaniem seryjnych przegródek i do tego skrócony smok grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Były jakieś zdjęcia nawet tyle że przy 1.2 8v. Miska nowa przecięta i

> skrócona o parę centymetrów, dospawane dno z zachowaniem

> seryjnych przegródek i do tego skrócony smok

Nie uznałbym tego za dobrą metodę... Zmniejszanie ilości oleju w układzie generalnie nie jest za dobrym pomysłem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszenie o 2 setki nie zaszkodzi a można jeszcze dać chłodnicę oleju zlosnik.gif . A tak wogóle to niski zawias w Polsce to nie jest dobry pomysł ale później trzeba się jakoś ratować cfaniak.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zmniejszenie o 2 setki nie zaszkodzi a można jeszcze dać chłodnicę

> oleju . A tak wogóle to niski zawias w Polsce to nie jest

> dobry pomysł ale później trzeba się jakoś ratować

patrz profil ja nie jezdze w polsce ale tutaj(IRL) tez jest tragedia z drogami dlatego chce jakos ladnie miske wzmocnic od spodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> patrz profil ja nie jezdze w polsce ale tutaj(IRL) tez jest tragedia

> z drogami dlatego chce jakos ladnie miske wzmocnic od spodu

Jak dla mnie to jedyne wyjście. Aby można było w miarę normalnie się poruszać miskę trza modyfikować a płyta też nie zaszkodzi hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Panowie mam takie pytanie odnosnie miski olejowej z racji tego ze

> auto zglebilem mocniej niz chcialem teraz regularnie szoruje

> jej spodem po asfalcie chcial bym od spodu wspawac dodatkowa

> blache zeby ona sie scierala a nie miska bo nie mam zamiaru ani

> auta podnosic ani wymieniac miski co miesiac a na normalna plyte

> niema tam miejsca czy to aby napewno dobry pomysl moze ktos

> robil juz cos podobnego i mogl by sie pochwalic efektami swojej

> pracy??

opowiem ci historie kolegi z passata.

Rozwalił 3 miski przy czym kazda kosztowała go 500-800 zł.

W koncu obspawał miske i przy uderzeniu rozwaliłblok silnika bo sruby wytrzymały i wyrwało 2 sruby z bloku.

Po wymianie silnika i miski wsadził płyte i chwali sobie.

A co do 1,2 to kolega zrobił 20 kjsów na przycietej misce o 4 cm i nic nie był oz silnikim. Do dzisiaj auto smiga gdzies tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opowiem ci historie kolegi z passata.

> Rozwalił 3 miski przy czym kazda kosztowała go 500-800 zł.

> W koncu obspawał miske i przy uderzeniu rozwaliłblok silnika bo sruby

> wytrzymały i wyrwało 2 sruby z bloku.

> Po wymianie silnika i miski wsadził płyte i chwali sobie.

> A co do 1,2 to kolega zrobił 20 kjsów na przycietej misce o 4 cm i

> nic nie był oz silnikim. Do dzisiaj auto smiga gdzies tam

no dobra a jak wyglada sprawa spawania smoka?? bo ponoc on z jakiegos dziwnego materialu jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no dobra a jak wyglada sprawa spawania smoka?? bo ponoc on z jakiegos

> dziwnego materialu jest

z tego co wiem to on tego nir spawał bo sie nie dało tylko zrobił na zasadzie nabicia tuleji na smok po skróceniu i uszczelnił całosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> opowiem ci historie kolegi z passata.

> Rozwalił 3 miski przy czym kazda kosztowała go 500-800 zł.

> W koncu obspawał miske i przy uderzeniu rozwaliłblok silnika bo sruby

> wytrzymały i wyrwało 2 sruby z bloku.

> Po wymianie silnika i miski wsadził płyte i chwali sobie.

> A co do 1,2 to kolega zrobił 20 kjsów na przycietej misce o 4 cm i

> nic nie był oz silnikim. Do dzisiaj auto smiga gdzies tam

a jaki koszt plyty pod cc? dzis miche o ostry kamien rozwalilem;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.