Skocz do zawartości

Problem Sienka traci moc !!


TomekSienka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z dziwną usterka która pojawia się i znika. Przedwczoraj jechałem sobie na 2pasmówce i nagle Siena zaczeła warczeć jak cc 700-ka oraz straciła moc. Wolne spadły o połowe i silnik cały dygotał jakby pracował na nie wszystkich garach. kolejny objaw to zapaljąca się w tym momenci kontrolka wtrysku. Po przejechaniu tak 2 kilometrach nagle kontrolka gasnie silnik dostaje kopa i wszystko smiga jak należy. Miał ktoś może taki przypadek i gdzie szukać przyczyny ? sciana.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No muszę się poturlać na serwis bo innego wyjścia niestety nie mam :/

Kupić sobie euroscana na 2x COM i jakiś stary komputer stacjonarny (można zdobyć za darmo -486DX2/DX4) Kawałek przedłużacza i podłączysz się pod blokiem za mniej niż 150-200zł ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a jak wciskałeś gaz do dechy do nagle dostawał kopa?

> sprawdź wtyczkę/kable od czujnika położenia przepustnicy,

od map sensora, pompę paliwa, cewki, świece, kable, czujnik położenia wału i milion pincet sto dziwincet innych rzeczy.... niestety tym autem steruje komputer i bez komputerowej diagnostyki, to można pół auta wymienić.

Wiem co pisze, bo przerobiłem to z CC 899 na wtrysku.

Próbować bez kosztowo warto, ale to taka na oślep robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od map sensora, pompę paliwa, cewki, świece, kable, czujnik położenia

> wału i milion pincet sto dziwincet innych rzeczy.... niestety

> tym autem steruje komputer

serio? kurcze myślałem, że siedzą tam myszy z liczydłami...

>i bez komputerowej diagnostyki, to

> można pół auta wymienić .

znajdź w mojej poprzedniej wypowiedzi słowo "kup" "wymień" "napraw"...

> Wiem co pisze, bo przerobiłem to z CC 899 na wtrysku.

> Próbować bez kosztowo warto, ale to taka na oślep robota.

nikt tego nie kwestionuje,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie takie objawy działała spalona cewka WN na jednym obwodzie.

Potwierdzam - jak grzebałem w moim Palio 1,2 8V, odłączyłem jedną cewkę, aby mieć lepszy dostęp do ... wizjerka w którym widać położenie wału korbowego na 0 stopni smile.gif, ustawiałem wałek rozrządu względem wału smile.gif

no ale nie o tym mowa, usiadłem zapaliłem silnik i chodził jak silnik od cc700 albo kaszlaczka smile.gif, i zaskoczony byłem że pali się marchewka, szybko wyłączyłem. Zacząłem się zastanawiać co spartoliłem. Patrzę że nie podłączyłem jednej cewki zapłonowej <lol>

Tak więc - wydaje mi się, że podczas jazdy najprawdopodobniej nie dochodziło napięcie 12V zasilające cewkę lub też cewka pada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.