TomekSienka Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 Witam. Mam problem z dziwną usterka która pojawia się i znika. Przedwczoraj jechałem sobie na 2pasmówce i nagle Siena zaczeła warczeć jak cc 700-ka oraz straciła moc. Wolne spadły o połowe i silnik cały dygotał jakby pracował na nie wszystkich garach. kolejny objaw to zapaljąca się w tym momenci kontrolka wtrysku. Po przejechaniu tak 2 kilometrach nagle kontrolka gasnie silnik dostaje kopa i wszystko smiga jak należy. Miał ktoś może taki przypadek i gdzie szukać przyczyny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 Zacznij od podłączenia Sieny do komputera (euroscana) Teraz można wróżyć z fusów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekSienka Napisano 22 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > Zacznij od podłączenia Sieny do komputera (euroscana) > Teraz można wróżyć z fusów No muszę się poturlać na serwis bo innego wyjścia niestety nie mam :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > No muszę się poturlać na serwis bo innego wyjścia niestety nie mam :/ zacznij od sprawdzenia/wymiany: świece, kable WN, cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > No muszę się poturlać na serwis bo innego wyjścia niestety nie mam :/ Kupić sobie euroscana na 2x COM i jakiś stary komputer stacjonarny (można zdobyć za darmo -486DX2/DX4) Kawałek przedłużacza i podłączysz się pod blokiem za mniej niż 150-200zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > przypadek i gdzie szukać przyczyny ? a jak wciskałeś gaz do dechy do nagle dostawał kopa? sprawdź wtyczkę/kable od czujnika położenia przepustnicy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 22 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2009 > a jak wciskałeś gaz do dechy do nagle dostawał kopa? > sprawdź wtyczkę/kable od czujnika położenia przepustnicy, od map sensora, pompę paliwa, cewki, świece, kable, czujnik położenia wału i milion pincet sto dziwincet innych rzeczy.... niestety tym autem steruje komputer i bez komputerowej diagnostyki, to można pół auta wymienić. Wiem co pisze, bo przerobiłem to z CC 899 na wtrysku. Próbować bez kosztowo warto, ale to taka na oślep robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 > od map sensora, pompę paliwa, cewki, świece, kable, czujnik położenia > wału i milion pincet sto dziwincet innych rzeczy.... niestety > tym autem steruje komputer serio? kurcze myślałem, że siedzą tam myszy z liczydłami... >i bez komputerowej diagnostyki, to > można pół auta wymienić . znajdź w mojej poprzedniej wypowiedzi słowo "kup" "wymień" "napraw"... > Wiem co pisze, bo przerobiłem to z CC 899 na wtrysku. > Próbować bez kosztowo warto, ale to taka na oślep robota. nikt tego nie kwestionuje, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 To był post do autora wątku. Nie spinaj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzej_zee Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 > To był post do autora wątku. Nie spinaj się. to dopowiadaj autorowi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 > to dopowiadaj autorowi, ... aż tak cię zabolało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leszekb Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 U mnie takie objawy działała spalona cewka WN na jednym obwodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TomekSienka Napisano 23 Lipca 2009 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 > U mnie takie objawy działała spalona cewka WN na jednym obwodzie. No zobaczymy jutro bo się umówiłem na podpięcie do kompa. Zobaczymy co z tego będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yerrusek Napisano 23 Lipca 2009 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2009 > U mnie takie objawy działała spalona cewka WN na jednym obwodzie. Potwierdzam - jak grzebałem w moim Palio 1,2 8V, odłączyłem jedną cewkę, aby mieć lepszy dostęp do ... wizjerka w którym widać położenie wału korbowego na 0 stopni , ustawiałem wałek rozrządu względem wału no ale nie o tym mowa, usiadłem zapaliłem silnik i chodził jak silnik od cc700 albo kaszlaczka , i zaskoczony byłem że pali się marchewka, szybko wyłączyłem. Zacząłem się zastanawiać co spartoliłem. Patrzę że nie podłączyłem jednej cewki zapłonowej <lol> Tak więc - wydaje mi się, że podczas jazdy najprawdopodobniej nie dochodziło napięcie 12V zasilające cewkę lub też cewka pada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.