-
Liczba zawartości
325 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
dzej_zee's Achievements
leniwy kierowca (9/20)
1
Reputacja
-
> Tych czujników jest 4 więc może warto wszystkie sprawdzić. gdzie, znajdują się pozostałe 2? sprawdziłem te z powyższego zdjęcia,
-
> Ściągasz plastikowy panel pod deską rozdzielczą tzw przedłużenie tunelu środkowego i będziesz miał > czujnik w miejscu jak zaznaczyłem na foto. Z drugiej strony odbicie lustrzane. cześć, wracam z tematem, bo mam już swoje autko, i sprawdziłem czujniki, zmierzyłem opór na obu "termometrach", i jest on prawie identyczny z rozbierznością ~0,200 (mogły mi się rzędy wartości pomieszać): na zimno około 16,500 ohma na ciepło (chuchaniem i dmuchaniem z paszczy) wskoczyło na 7,400 ohma czyli oba termometry działają, przejście na przewodach jest, teraz pytanie o mechanikę tego mieszalnika, który to siłownik tym steruje?
-
> czujnik w miejscu jak zaznaczyłem na foto. Z drugiej strony odbicie lustrzane. dzięki, sprawdzę jak tylko dostanę autko z powrotem,
-
> Witam. Od kilku dni mam problem z prawym kierunkowskazem przedniej lampy. Przez jakiś czas coś > przerywało i żarówka nie świeciła. Wymieniłam ten wkład w którym siedzi żarówka. Żarówki > wszystkie świecą a mimo tego błąd cały czas wyskakuje i szybko wtedy cyka. Błędy kasowałem ale > od razu się pojawiają komunikat znika sam, po ustaniu awarii / kolejnym włączeniu zapłonu, masz jakiś numer tego "błędu"? sprawdź, czy aby na pewno, wszystkie mrugają, a jest ich 3 sztuki (jak zapewne wiesz), (zauważ, że mruga szybko, tylko na zegarach, na zewnątrz żaróweczki powinny mrugać z normalną prędkością)
-
cześć, skąd klimatronik (nazwa rodem z fał wu) wie, ile stC wieje z kratek? bo rozumiem, że gdy ustawiam 21stC, to musi być, za (nazwijmy to) "mieszalnikiem" ciepłego i zimnego powierza jakiś termometr, który podaje aktualnie wymieszaną temp do klimy, gdzie taki termometr jest? jest tam jakikolwiek dostęp? wiem, że jest termometr, który "wciąga" powietrze dla funkcji AUTO, ale zapewne to nie ten sam... objaw, jaki mam to, przyciach temperatury pomiędzy 19 a 21,5stC, między tymi temperaturami, leci cały czas chłodne powietrze, po ustawieniu 22stC leci od razu gorące jak zmieniam nastawy temperatury na panelu, to nawet pomiędzy tymi 19 - 21 st słychać jakieś "ruchy" klap, ale temp powietrza jest praktycznie taka sama PS, najchętniej obrazki poproszę... bo nie mogę podejść do auta,
-
> Kolor oryginalny jeśli chodzi o płyn chłodzący. > Wymiana nie majątek a wykształcenia mechanicznego też nie trzeba. > To, że się pieni to zależy jak? > lekka piana po powierzchni - normalne > pina na 2 palce - to coś dziwnego masz wlane. robiłem termostat w ASO 1,5 roku temu, miałem nadzieję, że wlali świeży płyn, ale najwyraźniej uzupełnili tylko to co uciekło piana taka delikatna, ale borygo nie miało wcale pianki, stąd było moje pytanie zatem płyn do wymiany w całości, dzięki EOT
-
spuściłem cały zbiorniczek wyrównawczy do butelki i okazało się, że woda jest ciemno szara (jak woda w kałuży) a podczas zlewania troszkę się pienił, czy taki kolor jest "normalny"? wlałem 1L różowego borygo, na to miejsce,
-
witam, dodaję ogłoszenie gościnnie, mój brat sprzedaje frotkę B 3.2 V6 rocznik 2001 - cena 16400 pln zdjęcie poglądowe: sznurek do aukcji: FROTKA
-
> Witam wszystkich, od jakiegoś czasu mam problem ze swoim Stilo (JTD 115), znajomemu w stilaczu znikał prąd przez zaśniedziały styki w skrzynce bezpieczników, elektryk rozebrał i wyczyścił - podobno pomogło
-
> W MJTD 8V jest zawleczka trzeba uważać, żeby jej nie zgubić fakt, tam jest mało miejsca na manewrowanie, ale jak ktoś ćwiczył na stanikach w liceum to mnie wpadł jeszcze pedał sprzęgła w podłogę... i nie chciał sam wrócić, wyciągnąłem go ręką - całe szczęście, ze nie zassał powietrza jak wyciągałem bo bym miał 2x tyle roboty,
-
> Przyjechalem z pracy, zamknalem z pilota, wieczoram chce otworzyc i brak reakcji na pilota. Wymiana > baterii w pilocie nie pomogla. Ktos mial podobne przygody? mnie się nie chciał otworzyć kiedyś, otworzyłem auto z kluczyka, oczywiście zaczął wyć alarm, wskoczyłem więc do auta i przekręciłem kluczyk na zapłon - alarm się wyłączył, na włączonym zapłonie nacisnąłem guzik otwierania i zamykania, nie mam pojęcia, która z ww akcji pomogła, ale ładnie wszystko działa do dzisiaj,
-
cześć, taka bolączka mnie dopadła, że leje mi się olej przez uszczelniacz wału przy kole pasowym, co dziwne, pasek rozrządu suchuteńki... (tzn prawdopodobnie tam, bo pół komory silnika jest uwalone olejem ) chcę to zlecić mechanikowi, ale nie mam pojęcia o jakich cenach będziemy rozmawiać? jak wygląda wymiana? czy trzeba spuszczać olej? itd itd przyznam, że troszkę zmęczyłem silnik i chyba z tego powodu, stracił na szwungu, dlatego dodatkowo chcę Was dopytać, co można zlecić "po drodze" do zrobienia/sprawdzenia podczas rozbierania uszczelniacza? pacjent to kropa 1, motor 1.2 60 skapcaniałych źrebaków,
-
> 2 lata bez problemu na denso, wymiana w ASO 60 zł komplet , dzisiaj by było ok 80. 79zl + 60 zl wymiana, bo się zapiekła, normalnie wymiana 50zl cena za sztukę w ASiO na Konwaliowej
-
> szkoda, bo jestem ciekaw dokładnie procesu podmiany, bo muszę swoją odświeżyć i myślałem nad jej > demontażem i późniejszym montażem po naprawie nie ma problemu ze ściąganiem gałki, ja psułem, taką okrągłą / kulistą, zdjąłem, z góry gałki, schemat biegów, tam widać wieloklin, podbijanie od dołu + szarpanie i jakoś poszło, bez problemów z założeniem i dalszym użytkowaniem,
-
> Ok, dzieki, sprawdze jutro. Dobrej nocy zdjęcia ! zdjęcia ! pstrykaj zdjęcia i wklejaj, jakie wtyczki, gdzie są umieszczone, co odkręcasz... itd itd