Pipper Napisano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 Witam Użytkowników Czy możecie mi coś dokładniej powiedzieć o tym pojeździe ogólnie? Jakie są typowe bolączki tego modelu jak i tych silników: 1,4 16v 98KM 1,6 90KM -> jakaś starsza chyba 8v 1,6 16v 110LM 1,5 dci z turbo i bez Jak z korozją nadwozia zarówno przed jak i po FL? Jak silniki benzynowe znoszą "gazowanie" Jakie są rozrządy, pasek, łańcuch? Jak z trwałością poszczególnych podzespołów? Z góry dziękuję za info. Pozdrawiam, Szymon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artih Napisano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 Nie ma 1.5 dCi bez Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 > Nie ma 1.5 dCi bez Turbo A ten 65KM jakie ma oznaczenie i czy ma turbo Co nie zmienia faktu, że szukam opinii ogólnie o tym modelu i ze wskazanymi w pierwszym poście silnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 Chyba chciałbyś, żeby ktoś ci historie renault opowiedział. Zerknij na stronę http://www.renaultclio.pl/ i będziesz wszystko wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 > Chyba chciałbyś, żeby ktoś ci historie renault opowiedział. > Zerknij na stronę http://www.renaultclio.pl/ i będziesz wszystko > wiedział. Dzięki, ale tą stronkę już przejrzałemwczoraj Bardziej zależy mi na wrażeniach użytkowników takowych pojazdów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzymek Napisano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 Zatem silniki benzynowe lubią gaz, w 16V co najwyżej może paść cewka, rzadziej czujnik położenia wału. Naprawa 100zł i jedziesz dalej Co do diesli to jak w każdym dieslu trzeba zmieniać olej co 15 tys km i studzić turbinę, a ona i tak padnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2009 > Zatem silniki benzynowe lubią gaz, w 16V co najwyżej może paść cewka, > rzadziej czujnik położenia wału. Naprawa 100zł i jedziesz dalej Aha, czyli nie ma jakiś "typowych" bolączek > Co do diesli to jak w każdym dieslu trzeba zmieniać olej co 15 tys km > i studzić turbinę, a ona i tak padnie Tu nie ma reguły, bardziej interesuje mnie "dwumasa" i wtryski, czy i jak szybko padają i jakie koszty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisi Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Aha, czyli nie ma jakiś "typowych" bolączek Typowe bolączki benzynek 1.6 16V to słynne cewki - najlepiej wozic ze sobą w bagażniku bo jak ci siądzie to leżysz, choć jakiejś firmy są ponoć dużo trwalsze ale i tak lepiej wozić > Tu nie ma reguły, bardziej interesuje mnie "dwumasa" i wtryski, > czy i jak szybko padają i jakie koszty? Dwumasa kolega pada tak szybko jak szybko startujesz spod świateł - czyli ważna historia samochodziku. Wtryski to samo - zależy jak kto dbał. Co do wtrysków to powyżej jakiegoś roku (2004?) są już bardziej niezawodne. Choć chaotycznie i ogólnie ale to jest to co udało mi się w ciągu roku czytania forum zapamiętać (interesuje mnie głównie Scenic - a silniczki diesla tylko pośrednio). Generalnie silniczek 1.5 DCi nawet ten najsłabszy 86KM będzie bardzo oszczędnym i fajnym silniczkiem. Wtryski w razie czego nie są tak drogie żeby sprzedawać od razu nerkę, a w kontekscie zakupu używanego auta naprawdę jakie byś nie kupił to zawsze musisz się liczyć z ryzykiem większych kosztów i tak dla jednego to może być wtrysk, dla innego zawiecha, turbina czy jeszcze coś innego co może być dość kosztowne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Typowe bolączki benzynek 1.6 16V to słynne cewki - najlepiej wozic ze > sobą w bagażniku bo jak ci siądzie to leżysz, choć jakiejś firmy > są ponoć dużo trwalsze ale i tak lepiej wozić Przepraszam, czy cewki to Sagem i jakiej ewentualnie innej firmy są trwalsze elementy? > Dwumasa kolega pada tak szybko jak szybko startujesz spod świateł - > czyli ważna historia samochodziku. Wtryski to samo - zależy jak > kto dbał. Co do wtrysków to powyżej jakiegoś roku (2004?) są już > bardziej niezawodne. Choć chaotycznie i ogólnie ale to jest to > co udało mi się w ciągu roku czytania forum zapamiętać > (interesuje mnie głównie Scenic - a silniczki diesla tylko > pośrednio). Generalnie silniczek 1.5 DCi nawet ten najsłabszy > 86KM będzie bardzo oszczędnym i fajnym silniczkiem. Wtryski w > razie czego nie są tak drogie żeby sprzedawać od razu nerkę, a w > kontekscie zakupu używanego auta naprawdę jakie byś nie kupił to > zawsze musisz się liczyć z ryzykiem większych kosztów i tak dla > jednego to może być wtrysk, dla innego zawiecha, turbina czy > jeszcze coś innego co może być dość kosztowne. A co to jest za wynalazek w takim razie ten 1,5 65KM Wcześniej nie miałem diesla prywatnie, więc chciałby się troszkę od użytkowników ów silników dowiedzieć conieco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Przepraszam, czy cewki to Sagem > i jakiej ewentualnie innej firmy są trwalsze elementy? Sagem to fabryka = Crap Renault przez jakis czas mialo denso i bylo ok ale od jakis 2 lat zauwazylem ,ze fabryczne cewki to beru. Nowa Beru w sklepie 80-120pln w ASO 320 (a roznia sie tylko hologramem z napisem renault ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kisi Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Przepraszam, czy cewki to Sagem > i jakiej ewentualnie innej firmy są trwalsze elementy? Co do szczegółów polecam lekturę megane.com.pl > A co to jest za wynalazek w takim razie ten 1,5 65KM Raczej 86KM. > Wcześniej nie miałem diesla prywatnie, > więc chciałby się troszkę od użytkowników ów silników dowiedzieć > conieco Może przejedz się takim autkiem np. z ogłoszenia. Zobaczysz jakie będziesz miał odczucia. Zas co do samych opinii to dowiesz sie wszystkiego na forum. Silniczek 1.5 jest bardzo oszczednym silniczkiem do miasta super sprawa - tyle moge napisać. Ważne może być wersja tego silnika (rocznik) ale tak jak pisałem szczegóły z forów dowiesz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > A co to jest za wynalazek w takim razie ten 1,5 65KM silnik 1,5 dCi ozn.K9K wystepowal w Clio w 3 mocach: 65, 80 i 100 KM baza jest ta sama, roznia sie osprzetem m.in. turbosprezarkami 65KM jest troche mulaste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Sagem to fabryka = Crap > Renault przez jakis czas mialo denso i bylo ok ale od jakis 2 lat > zauwazylem ,ze fabryczne cewki to beru. > Nowa Beru w sklepie 80-120pln w ASO 320 (a roznia sie tylko > hologramem z napisem renault ) A ile jest takich cewek w układzie zapłonowym, 1/2/4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Co do szczegółów polecam lekturę megane.com.pl Tan jeszcze nie szukałem > Raczej 86KM. Na bank 65KM > Może przejedz się takim autkiem np. z ogłoszenia. Zobaczysz jakie > będziesz miał odczucia. Zas co do samych opinii to dowiesz sie > wszystkiego na forum. Silniczek 1.5 jest bardzo oszczednym > silniczkiem do miasta super sprawa - tyle moge napisać. Ważne > może być wersja tego silnika (rocznik) ale tak jak pisałem > szczegóły z forów dowiesz się. Chyba tak będę musiał zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > silnik 1,5 dCi ozn.K9K wystepowal w Clio w 3 mocach: 65, 80 i 100 KM > baza jest ta sama, roznia sie osprzetem m.in. turbosprezarkami > 65KM jest troche mulaste Teraz na co dzień poruszam się Pandą 1,1 , bardziej mulaste od Pandy jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Teraz na co dzień poruszam się Pandą 1,1 , > bardziej mulaste od Pandy jest no masz racje, ze wszystko zalezy od punktu widzenia BTW a czemu nie Hyundai? zauwazylem, ze pracownicy danej marki zadko kupuja samochody swojego pracodawcy mimo czesto dobrych warunkow zakupu, tanszego serwisu i czescie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > A ile jest takich cewek w układzie zapłonowym, 1/2/4 padaja te cewki co sa na swiecach wiec jest ich 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > A ile jest takich cewek w układzie zapłonowym, 1/2/4 4 po jednej na cylinder ale to jest naprawde jednorazowy wydatek albo raz na 100kkm. Generalnie sypia sie sagemy jak trafisz megane z denso albo z beru pod maska to mozesz o tym nie myslec. Kolo zmiennych faz to duzo wiekszy problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > no masz racje, ze wszystko zalezy od punktu widzenia > BTW a czemu nie Hyundai? Z bardzo prostej przyczyny- finanse . Jeśli miałbym kupić sobie coś z Hyundaia, to albo i30 albo Santa Fe > zauwazylem, ze pracownicy danej marki zadko kupuja samochody swojego > pracodawcy mimo czesto dobrych warunkow zakupu, tanszego serwisu > i czescie Z tym nie mam kłopotu, jest tylko kwestia kasy przy zakupie, ja chcę się zmieścić w 20kpln z zakupem, ubezpieczeniem i wszelkimi naprawami . Na chwilę obecną nie potrzebuję pojazdu większego niż segment B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > padaja te cewki co sa na swiecach wiec jest ich 4 Aha, dzięki , pytałem o ilość, bo różni producenci w różnych silnikach stosują różne rozwiązania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > 4 po jednej na cylinder ale to jest naprawde jednorazowy wydatek albo > raz na 100kkm. > Generalnie sypia sie sagemy jak trafisz megane z denso albo z beru > pod maska to mozesz o tym nie myslec. > Kolo zmiennych faz to duzo wiekszy problem. Ooo wuaśnie, w którymś poście pojawił się ten kłopot Cena spora, a w których silnikach ten diwajs występuje Ten 1,6 90KM, to starsza konstrukcja chyba? P.S. Jak jest z trwałością zawieszenia i z blachą w tym pojeździe, chodzi mi o modele od 98 roku, czyli od początku produkcji Clio II Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Z bardzo prostej przyczyny- finanse . > Jeśli miałbym kupić sobie coś z Hyundaia, > to albo i30 albo Santa Fe bylem w salonie Hyundaia w sobote i powiem, ze i30 calkiem calkiem ale Santa Fe mnie zupelnie rozczarowal swoja tandetnoscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > > Ten 1,6 90KM, to starsza konstrukcja chyba? mam clio II 99' z takim silniczkiem, specjalnie nie wybierałem takiego silniczka jak i zresztą samego auta, po prostu taki się trafił z dobrej reki i w dobrej cenie i zakup był spontaniczny. Po pół roku jazdy mogę powiedzieć, ze to naprawdę fajny silniczek. W clio 90KM śmiga naprawdę fajnie, jest elastyczny (coś ponad 150Nm) i stosunkowo cichy. Mam w nim sekwencję i spisuje się rewelacyjnie, nie ma szans odróżnić na którym paliwie aktualnie się jedzie, do tego klima prawie nieodczuwalnie obciąża auto. Troszkę o tym silniczku poczytałem i jakiś typowych większych wad nie znalazłem, może jedynie to, że ma ręczną tzn. płytkami regulację luzów zaworowych i trzebato co 10-15 tys km zrobić, zwłaszcza jak ma sięgaz, ale nie jest to chyba wielki problem. Acha, oznaczenie tego silnika to K7M, tyle, że chyba montowano je najpóźniej do 2001-2002 roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > bylem w salonie Hyundaia w sobote i powiem, ze i30 calkiem calkiem Bardzo przyjemny i "niekłopotliwy" pojazd > ale Santa Fe mnie zupelnie rozczarowal swoja tandetnoscia Stosunek jakość-cena i tak wyższy niż w przypadku niektórych bardziej "prestiżowych" marek Mi w zupełności by wystarczył, ogólnie świetne narzędzie do pracy i ciężki do popsucia pojazd, piszę o egzemplarzu z przebiegiem 280kkm Nie zmienia to faktu, że teraz poszukuję coś małego, np. Cilo 2 lub Punto 2/2Fl, bo Getz mi do gustu nie przypadł, szczególnie silnikowo (1,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > mam clio II 99' z takim silniczkiem, specjalnie nie wybierałem > takiego silniczka jak i zresztą samego auta, po prostu taki się > trafił z dobrej reki i w dobrej cenie i zakup był spontaniczny. > Po pół roku jazdy mogę powiedzieć, ze to naprawdę fajny > silniczek. W clio 90KM śmiga naprawdę fajnie, jest elastyczny > (coś ponad 150Nm) i stosunkowo cichy. Mam w nim sekwencję i > spisuje się rewelacyjnie, nie ma szans odróżnić na którym > paliwie aktualnie się jedzie, do tego klima prawie > nieodczuwalnie obciąża auto. Troszkę o tym silniczku poczytałem > i jakiś typowych większych wad nie znalazłem, może jedynie to, > że ma ręczną tzn. płytkami regulację luzów zaworowych i trzebato > co 10-15 tys km zrobić, zwłaszcza jak ma sięgaz, ale nie jest to > chyba wielki problem. W P2 fl w 1,2 8v też są płytki, w Pandzie 1,1 też mam płytki i gaz w obu pojazdach W Punto regulacja po 20kkm była, teraz ma 104kkm i tylko sprawdzenie luzu co 20kkm, od 80kkm bez konieczności poprawiania > Acha, oznaczenie tego silnika to K7M, tyle, że chyba montowano je > najpóźniej do 2001-2002 roku. Cyli tak jak myślałem, starsza konstrukcja, może być model sprzed fl, jak tam blachy w tym pojeździe, przyjmujemy, ze pojazd bez napraw blacharsko-lakierniczych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Aha, dzięki , pytałem o ilość, bo różni producenci w różnych > silnikach stosują różne rozwiązania Wszyscy klna na te cewki ale tu naszczescie jest po jednej na cylinder za 80-150pln sztuka a nie jak w oplu 4 sztuki zalane w jednym plastiku , jedna kleknie i sie bujaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzysztof100 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Cyli tak jak myślałem, starsza konstrukcja, może być model sprzed fl, dokładnie wydaje mi się, ze w momencie liftu clio w okolicach 2002 roku nie wkładano jużtego silnika > jak tam blachy w tym pojeździe, przyjmujemy, ze pojazd bez napraw > blacharsko-lakierniczych absolutnie zero rdzy jak na 10 letnie auto to chyba dobry wynik acha, przednie błotniki plastikowe jakbyś kiedyś coś oglądał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Wszyscy klna na te cewki ale tu naszczescie jest po jednej na > cylinder za 80-150pln sztuka a nie jak w oplu 4 sztuki zalane w > jednym plastiku , jedna kleknie i sie bujaj... To jest całkiem dobre rozwiązanie, mniejsze koszty A to koło "padające" to jakis wariator faz, czy coś takiego? Występuje w 1,4 16V i 1, 16v, czy gdzieśjeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > dokładnie > wydaje mi się, ze w momencie liftu clio w okolicach 2002 roku nie > wkładano jużtego silnika > absolutnie zero rdzy Dobrze wiedzieć, że rwała blacha > jak na 10 letnie auto to chyba dobry wynik Całkiem dobry > acha, przednie błotniki plastikowe jakbyś kiedyś coś oglądał "prawie" jak trabant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woju Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > A to koło "padające" to jakis wariator faz, czy coś takiego? tak to wariator > Występuje w 1,4 16V i 1, 16v, czy gdzieśjeszcze? 1,6 16v bodajze od 2003 albo 2004 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > tak to wariator > 1,6 16v bodajze od 2003 albo 2004 to cześniejsze 1,6 16 fau tego nie miały, te 110KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 Generalnie problemem tego autka jest zawieszenie ;-) Liczyć się trzeba z problemami z silentblokami tylnej belki (rzadko kiedy wytrzymują dłużej niż 60kkm), z pękającymi sprężynami, z kiepskimi łącznikami stabilizatora, drążkami kierowniczymi i ich końcówkami. Przekładnie kierownicze tez lubią sprawiać problemy, podobnie jak sama kolumna kierownicza (dolny krzyżak i jego osadzenie..) - w samochodach z elektrycznym wspomaganiem szczególnie. Inne atrakcje to gnijąca lampka oświetlenia tablicy rejestracyjnej (często gnijąca razem z wiązką) i wszechobecne stuki (pomimo pozornie niezłej jakości materiałów..) W wersji 3d może urwać się raczka do składania fotela. W silnikach benzynowcyh atrakcja jest wymiana cewek. W kilku znanych mi 1,4 16V dość szybko poleciały uszczelki pod głowicą.. Poza tym to bardzo fajne autko.. jako że mam 3 takie w rodzinie i kilka w znajomej firmie to szczególnie je polubiłem. Pozdrawiam Ł. PS. Moje 1.2 16V wkrótce będzie na sprzedaż.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 Dzięki za w miarę szczegółowy opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Dzięki za w miarę szczegółowy opis No jeszcze do listy można dopisać problemy ze szczękami hamulcowymi (oryginalne się rozwarstwiają i blokuja tylne koła).. W sumie lista długa.. Ale naprawy nie są jakoś bardzo drogie (poza ASO).. Ale wszystko to upierdliwe i trochę dosyć tego autka mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Dzięki, ale tą stronkę już przejrzałemwczoraj > Bardziej zależy mi na wrażeniach użytkowników takowych pojazdów mam 1.5dci tego najsłabszego turbinke ma i jezdzi sie bardzo fajnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > silnik 1,5 dCi ozn.K9K wystepowal w Clio w 3 mocach: 65, 80 i 100 KM > baza jest ta sama, roznia sie osprzetem m.in. turbosprezarkami > 65KM jest troche mulaste jak dla mnie wcale nie jest mulaste jest dynamiczne i mało pali fakt ze kazdy by chciał wiecej wiecej wiecej ale 65 nie ma dramatu bardzo przyjmnie sie jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > mam 1.5dci tego najsłabszego turbinke ma i jezdzi sie bardzo fajnie > polecam Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > No jeszcze do listy można dopisać problemy ze szczękami hamulcowymi > (oryginalne się rozwarstwiają i blokuja tylne koła).. W sumie > lista długa.. Ale naprawy nie są jakoś bardzo drogie (poza > ASO).. Ale wszystko to upierdliwe i trochę dosyć tego autka mam. Spoko, wszak trzy Fiaty w domu mam Jestem więc przyzwyczajony do upierdliwości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Colliber Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Witam Użytkowników > Czy możecie mi coś dokładniej powiedzieć o tym pojeździe ogólnie? > Jakie są typowe bolączki tego modelu jak i tych silników: > 1,4 16v 98KM > 1,6 90KM - > 1,6 16v 110LM > 1,5 dci z turbo i bez > Jak z korozją nadwozia zarówno przed jak i po FL? > Jak silniki benzynowe znoszą "gazowanie" > Jakie są rozrządy, pasek, łańcuch? > Jak z trwałością poszczególnych podzespołów? > Z góry dziękuję za info. > Pozdrawiam, > Szymon. TU masz co nieco na temat mojej przygody z Clio 1.4 16V. Dodam tylko, że teraz auto to ujeżdża moja siostra i dalej śmiga całkiem sprawnie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > TU masz co nieco na temat mojej przygody z Clio 1.4 16V. > Dodam tylko, że teraz auto to ujeżdża moja siostra i dalej śmiga > całkiem sprawnie... Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.