Skocz do zawartości

TC-SST (Mitsubishi)


danielei_punto

Rekomendowane odpowiedzi

> Czy ktoś miał do czynienia z tą skrzynią w praktyce?

> Interesuje mnie kilka praktycznych informacji, których w salonie -

> mimo najszczerszych chęci - nie udało się uzyskać.

Do złego salonu poszedłeś.... zlosnik.gif

Zapytaj takiego jednego co się QLA zowie - powinien Ci odpowiedzieć dość wyczerpująco... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do złego salonu poszedłeś....

W okolicy mam tylko jeden frown.gif - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo, tylko że jest pedał sprzęgła". grinser006.gif

> Zapytaj takiego jednego co się QLA zowie - powinien Ci odpowiedzieć

> dość wyczerpująco...

Dzięki zlosnik.gif - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z pytaniami na priva. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną

> niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca

> zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo,

> tylko że jest pedał sprzęgła".

rotfl.gifrotfl.gifrotfl.gif o żesz...... hehe.gifbeksa.gifhehe.gif

Prawie to samo - tylko, że jest pedał sprzęgła, 120 kunioof mniej, bujające się zawieszenie, etc. zlosnik.gif

> Dzięki - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z

> pytaniami na priva.

Myślę że śmiało możesz uderzać na priv... waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną

> niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca

> zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo,

> tylko że jest pedał sprzęgła".

> Dzięki - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z

> pytaniami na priva.

wal śmiało zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprzedawca

> zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo,

> tylko że jest pedał sprzęgła".

Wnetrze jest praktycznie identyczne - tzn. siedzenia w Evo sa lepsze i jakies tam ekstra przyciski/wskazniki sa, ale jakosc dopasowania plastikow + jakosc plastikow jest taka sama. Zupelnie rozsadna jak na polke cenowa Lancera. I przerazajaco badziewiasta jak na polke cenowa Evo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wal śmiało

Chodzi mi o zachowanie takiej skrzyni w dosyć specyficznej sytuacji: mam dośc stromy, kilkusetmetrowy podjazd, który muszę pokonywać kilka razy w tygodniu - do tego trzeba to robić w tempie mocno spacerowym. Miejsce idealnie się nadaje do wykorzystania reduktora - jeśli się go ma zlosnik.gif

W przypadku skrzyni manualnej w typowym aucie jazda w tym miejscu na jedynce bez dodawania gazu jest w stanie zadławić silnik - trzeba robić jakieś kombinacje z półsprzęgłem, itd, ale można się przyzwyczaić i robić to tak, by nie spalić sprzęgła. Przy tradycyjnej skrzyni automatycznej przemiennik momentu obrotowego załatwia to za nas. Czy w takich warunkach ta dwusprzęgłowa skrzynia poradzi sobie - i co ważne - czy jej nie zniszczę w ten sposób? zlosnik.gif

Ta kwestia to dla mnie właściwie sprawa zasadnicza, bo może definitywnie wykluczyć Lancera z dalszych rozważań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wnetrze jest praktycznie identyczne

To wiem, ale nie z tym mam problem. zlosnik.gif

> Zupelnie rozsadna jak na polke cenowa Lancera. I przerazajaco

> badziewiasta jak na polke cenowa Evo.

Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem ciekawie. ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem, ale nie z tym mam problem.

> Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno

> zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo

> Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta

> przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem

> ciekawie.

Moim zdaniem Ralliart jest bezkonkurencyjny, szczegolnie z tym automatem. W Car & Driver (chyba) robili testy ile mozna z niego wycisnac i okazalo sie ze zmieniajac dolot, wydech i mapy w ECU mozna go podkrecic w sumie nieduzym kosztem w okolice Evo. Oczywiscie Evo to nadal nie jest...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem, ale nie z tym mam problem.

> Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno

> zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo

> Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta

> przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem

> ciekawie.

Cupra ma 240KM grinser006.gif

jedyną przewagą Ralliarta nad w/w jest imho napęd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I nie będzie się patrzyło na niego z tyłu.....

Mi sie Evo X z kazdej strony z zewnatrz podoba. Od srodka to inna sprawa, ale zawsze mozna otworzyc maske silnika i popatrzec tam. Wtedy te tanie plastiki w srodku jakies takie ladniejsze sie wydaja. Zeby jeszcze kobietom dalo sie wytlumaczyc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o zachowanie takiej skrzyni w dosyć specyficznej sytuacji:

> mam dośc stromy, kilkusetmetrowy podjazd, który muszę pokonywać

> kilka razy w tygodniu - do tego trzeba to robić w tempie mocno

> spacerowym. Miejsce idealnie się nadaje do wykorzystania

> reduktora - jeśli się go ma

> W przypadku skrzyni manualnej w typowym aucie jazda w tym miejscu na

> jedynce bez dodawania gazu jest w stanie zadławić silnik -

> trzeba robić jakieś kombinacje z półsprzęgłem, itd, ale można

> się przyzwyczaić i robić to tak, by nie spalić sprzęgła. Przy

> tradycyjnej skrzyni automatycznej przemiennik momentu obrotowego

> załatwia to za nas. Czy w takich warunkach ta dwusprzęgłowa

> skrzynia poradzi sobie - i co ważne - czy jej nie zniszczę w ten

> sposób?

> Ta kwestia to dla mnie właściwie sprawa zasadnicza, bo może

> definitywnie wykluczyć Lancera z dalszych rozważań.

myślę, że akurat Ralliart pasuje do Twoich potrzeb idealnie zlosnik.gif gdyż:

posiada HSA (Hill Start Assist)

343NM od 2500rpm ok.gif

200NM od 1600rpm waytogo.gif

przy tym napędzie nawet wpinaczka zimą będzie dla Ciebie formalnością waytogo.gif

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myślę, że akurat Ralliart pasuje do Twoich potrzeb idealnie gdyż:

> posiada HSA (Hill Start Assist)

> 343NM od 2500rpm

> 200NM od 1600rpm

> przy tym napędzie nawet wpinaczka zimą będzie dla Ciebie formalnością

> pozdrawiam

Czy masz jakies informacje (nieoficjalne smile.gif ) o modyfikowanym sofcie do tej skrzyni ?

Bo w EVO ta skrzynia "nie potrafi" ruszac i przez to EVO SST jest 0,9s

wolniejszy do 100km/h niz EVO 5MT no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To wiem, ale nie z tym mam problem.

> Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno

> zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo

> Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta

> przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem

> ciekawie.

Ugh.. a musi byc Sportback ? Moze lepiej sedan jednak ? zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziu

> Czy masz jakies informacje (nieoficjalne ) o modyfikowanym sofcie do

> tej skrzyni ?

nie ma takiej potrzeby

> Bo w EVO ta skrzynia "nie potrafi" ruszac i przez to EVO SST jest

> 0,9s

> wolniejszy do 100km/h niz EVO 5MT

Jest procedura startu devil.gif a zresztą do 100 się nie liczy zlosnik.gif jak coś to 1/4 mili i SST tutaj jest szybsze biglaugh.gif a elastyczność 60-100 manual ma 5,1s a SST 3,4s zlosnik.gif

zresztą przyjedź to zobaczysz palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Radziu

> nie ma takiej potrzeby

> Jest procedura startu a zresztą do 100 się nie liczy jak coś to

> 1/4 mili i SST tutaj jest szybsze a elastyczność 60-100 manual

> ma 5,1s a SST 3,4s

Na 400m jest szybsze to prawda .

Tylko jak by mi spod swiatel zona w Ibizie tego RalliArta stłukła

to moje ego mogloby ucierpiec zlosnik.gif

> zresztą przyjedź to zobaczysz

Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi chcial

sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac zlosnik.gif

a bedzie RalliArt kombi ? blush.gifzlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi

> chcial sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac

masz rację ok.gif nie jedź, ja pojechałem crazy.gifmlot.gifspineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 400m jest szybsze to prawda .

> Tylko jak by mi spod swiatel zona w Ibizie tego RalliArta stłukła

> to moje ego mogloby ucierpiec

w cenie jest szkolenie jak pokonać żonę spod świateł zlosnik.gif

> Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi

> chcial

> sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac

nie zlosnik.gif

> a bedzie RalliArt kombi ?

nie bo będzie Legnum MY11 devil.gif 320/480 slinka.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.