danielei_punto Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 Czy ktoś miał do czynienia z tą skrzynią w praktyce? Interesuje mnie kilka praktycznych informacji, których w salonie - mimo najszczerszych chęci - nie udało się uzyskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Czy ktoś miał do czynienia z tą skrzynią w praktyce? > Interesuje mnie kilka praktycznych informacji, których w salonie - > mimo najszczerszych chęci - nie udało się uzyskać. Do złego salonu poszedłeś.... Zapytaj takiego jednego co się QLA zowie - powinien Ci odpowiedzieć dość wyczerpująco... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Do złego salonu poszedłeś.... W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo, tylko że jest pedał sprzęgła". > Zapytaj takiego jednego co się QLA zowie - powinien Ci odpowiedzieć > dość wyczerpująco... Dzięki - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z pytaniami na priva. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną > niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca > zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo, > tylko że jest pedał sprzęgła". o żesz...... Prawie to samo - tylko, że jest pedał sprzęgła, 120 kunioof mniej, bujające się zawieszenie, etc. > Dzięki - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z > pytaniami na priva. Myślę że śmiało możesz uderzać na priv... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart jedyna sensowna wersja Lancera to EVO... resztę sobie odpuść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > jedyna sensowna wersja Lancera to EVO... resztę sobie odpuść daEVOo ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > W okolicy mam tylko jeden - interesuje mnie Lancer Ralliart i główną > niewiadomą dla mnie jest właśnie ta skrzynia. Sprzedawca > zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo, > tylko że jest pedał sprzęgła". > Dzięki - jak się na kąciku nikt szerzej nie wypowie, to uderzę z > pytaniami na priva. wal śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Sprzedawca > zaoferował jazdę próbną Lancerem 1.8, "bo to prawie to samo, > tylko że jest pedał sprzęgła". Wnetrze jest praktycznie identyczne - tzn. siedzenia w Evo sa lepsze i jakies tam ekstra przyciski/wskazniki sa, ale jakosc dopasowania plastikow + jakosc plastikow jest taka sama. Zupelnie rozsadna jak na polke cenowa Lancera. I przerazajaco badziewiasta jak na polke cenowa Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > wal śmiało Chodzi mi o zachowanie takiej skrzyni w dosyć specyficznej sytuacji: mam dośc stromy, kilkusetmetrowy podjazd, który muszę pokonywać kilka razy w tygodniu - do tego trzeba to robić w tempie mocno spacerowym. Miejsce idealnie się nadaje do wykorzystania reduktora - jeśli się go ma W przypadku skrzyni manualnej w typowym aucie jazda w tym miejscu na jedynce bez dodawania gazu jest w stanie zadławić silnik - trzeba robić jakieś kombinacje z półsprzęgłem, itd, ale można się przyzwyczaić i robić to tak, by nie spalić sprzęgła. Przy tradycyjnej skrzyni automatycznej przemiennik momentu obrotowego załatwia to za nas. Czy w takich warunkach ta dwusprzęgłowa skrzynia poradzi sobie - i co ważne - czy jej nie zniszczę w ten sposób? Ta kwestia to dla mnie właściwie sprawa zasadnicza, bo może definitywnie wykluczyć Lancera z dalszych rozważań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > Wnetrze jest praktycznie identyczne To wiem, ale nie z tym mam problem. > Zupelnie rozsadna jak na polke cenowa Lancera. I przerazajaco > badziewiasta jak na polke cenowa Evo. Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem ciekawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > To wiem, ale nie z tym mam problem. > Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno > zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo > Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta > przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem > ciekawie. Moim zdaniem Ralliart jest bezkonkurencyjny, szczegolnie z tym automatem. W Car & Driver (chyba) robili testy ile mozna z niego wycisnac i okazalo sie ze zmieniajac dolot, wydech i mapy w ECU mozna go podkrecic w sumie nieduzym kosztem w okolice Evo. Oczywiscie Evo to nadal nie jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > To wiem, ale nie z tym mam problem. > Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno > zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo > Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta > przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem > ciekawie. Cupra ma 240KM jedyną przewagą Ralliarta nad w/w jest imho napęd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > jedyną przewagą Ralliarta nad w/w jest imho napęd Zaadoptowany w całości z Ewy "dziewiątej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Zaadoptowany w całości z Ewy "dziewiątej" Raczej osmej, i to US - nie ma ACD, ani szperunku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Raczej osmej, i to US - nie ma ACD, ani szperunku. no mnie mówili, że napęd jest właśnie z IX.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > no mnie mówili, że napęd jest właśnie z IX.... "...The all-wheel-drive system, complete with Mitsu's Active Center Differential (ACD), is from the Evolution IX. ..." HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Raczej osmej, i to US - nie ma ACD, ani szperunku. "....the 2009 Lancer Ralliart has mechanical front and rear limited-slip differentials ..." HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > "...The all-wheel-drive system, complete with Mitsu's Active Center > Differential (ACD), is from the Evolution IX. ..." > HanYs senkju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 5 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Cupra ma 240KM Racja > jedyną przewagą Ralliarta nad w/w jest imho napęd Ale to IMO całkiem dobry powód, żeby się nim zainteresować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Cupra ma 240KM > jedyną przewagą Ralliarta nad w/w jest imho napęd I wyglad - Mitsubishi stworzylo wyjatkowo ladny samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > I wyglad - Mitsubishi stworzylo wyjatkowo ladny samochod. pod warunkiem że to będzie sedan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > pod warunkiem że to będzie sedan Tak. Widzialem hatchback'a na zdjeciach i wyglada to ohydnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > Tak. Widzialem hatchback'a na zdjeciach i wyglada to ohydnie. zazdrość przez Was przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2009 > zazdrość przez Was przemawia Oops Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > pod warunkiem że to będzie sedan I nie będzie się patrzyło na niego z tyłu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > I nie będzie się patrzyło na niego z tyłu..... Mi sie Evo X z kazdej strony z zewnatrz podoba. Od srodka to inna sprawa, ale zawsze mozna otworzyc maske silnika i popatrzec tam. Wtedy te tanie plastiki w srodku jakies takie ladniejsze sie wydaja. Zeby jeszcze kobietom dalo sie wytlumaczyc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > Raczej osmej, i to US - nie ma ACD, ani szperunku. pomyliło Ci się z AYC ... a w kwesti szperunku poczytaj jeszcze troche ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > Chodzi mi o zachowanie takiej skrzyni w dosyć specyficznej sytuacji: > mam dośc stromy, kilkusetmetrowy podjazd, który muszę pokonywać > kilka razy w tygodniu - do tego trzeba to robić w tempie mocno > spacerowym. Miejsce idealnie się nadaje do wykorzystania > reduktora - jeśli się go ma > W przypadku skrzyni manualnej w typowym aucie jazda w tym miejscu na > jedynce bez dodawania gazu jest w stanie zadławić silnik - > trzeba robić jakieś kombinacje z półsprzęgłem, itd, ale można > się przyzwyczaić i robić to tak, by nie spalić sprzęgła. Przy > tradycyjnej skrzyni automatycznej przemiennik momentu obrotowego > załatwia to za nas. Czy w takich warunkach ta dwusprzęgłowa > skrzynia poradzi sobie - i co ważne - czy jej nie zniszczę w ten > sposób? > Ta kwestia to dla mnie właściwie sprawa zasadnicza, bo może > definitywnie wykluczyć Lancera z dalszych rozważań. myślę, że akurat Ralliart pasuje do Twoich potrzeb idealnie gdyż: posiada HSA (Hill Start Assist) 343NM od 2500rpm 200NM od 1600rpm przy tym napędzie nawet wpinaczka zimą będzie dla Ciebie formalnością pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > pod warunkiem że to będzie sedan albo przyszły model Outlander HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > jedyna sensowna wersja Lancera to EVO... resztę sobie odpuść skoda EVO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2009 > skoda EVO? ... Loeb Edyszyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > albo przyszły model Outlander > HanYs Jakoś średnio...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > Jakoś średnio...... ta wielka morda wygląda paskudnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > ta wielka morda wygląda paskudnie No właśnie... przytłacza trochę ten samochód.... Jakoś ten dżet-fajter nie do wszystkich modeli Misiaków pasuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > myślę, że akurat Ralliart pasuje do Twoich potrzeb idealnie gdyż: > posiada HSA (Hill Start Assist) > 343NM od 2500rpm > 200NM od 1600rpm > przy tym napędzie nawet wpinaczka zimą będzie dla Ciebie formalnością > pozdrawiam Czy masz jakies informacje (nieoficjalne ) o modyfikowanym sofcie do tej skrzyni ? Bo w EVO ta skrzynia "nie potrafi" ruszac i przez to EVO SST jest 0,9s wolniejszy do 100km/h niz EVO 5MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 7 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2009 > To wiem, ale nie z tym mam problem. > Mnie nie chodzi o Evo, tylko o Ralliart - ten jest tańszy. W mocno > zbliżonej cenie można kupić np. Forda Focusa ST (225KM) albo > Seata Leona Cupra (260KM) - tyle, że to są auta > przednionapędowe, więc na ich tle ten Lancer wygląda całkiem > ciekawie. Ugh.. a musi byc Sportback ? Moze lepiej sedan jednak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > senkju... No to widocznie czytalem jakis test/opis gdzie redaktor nie bardzo znal fakty. Skoro ma ACD, nie ma AYC, ma szpery przod/tyl to sa napedy IX US. Dzieki za naprostowanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 Radziu > Czy masz jakies informacje (nieoficjalne ) o modyfikowanym sofcie do > tej skrzyni ? nie ma takiej potrzeby > Bo w EVO ta skrzynia "nie potrafi" ruszac i przez to EVO SST jest > 0,9s > wolniejszy do 100km/h niz EVO 5MT Jest procedura startu a zresztą do 100 się nie liczy jak coś to 1/4 mili i SST tutaj jest szybsze a elastyczność 60-100 manual ma 5,1s a SST 3,4s zresztą przyjedź to zobaczysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Radziu > nie ma takiej potrzeby > Jest procedura startu a zresztą do 100 się nie liczy jak coś to > 1/4 mili i SST tutaj jest szybsze a elastyczność 60-100 manual > ma 5,1s a SST 3,4s Na 400m jest szybsze to prawda . Tylko jak by mi spod swiatel zona w Ibizie tego RalliArta stłukła to moje ego mogloby ucierpiec > zresztą przyjedź to zobaczysz Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi chcial sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac a bedzie RalliArt kombi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi > chcial sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac masz rację nie jedź, ja pojechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac > a bedzie RalliArt kombi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > masz rację nie jedź, ja pojechałem Hehehe ) Kiedy odbierasz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 ojojoj , no naprawde , strasznie smieszne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > ojojoj , no naprawde , strasznie smieszne no ubaw po pachy... ja tam czekam na EVO w kombiaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Na 400m jest szybsze to prawda . > Tylko jak by mi spod swiatel zona w Ibizie tego RalliArta stłukła > to moje ego mogloby ucierpiec w cenie jest szkolenie jak pokonać żonę spod świateł > Nigdzie nie jade , bo jak pojezdze to mi sie spodoba i bedzies mi > chcial > sprzedac a ja nie moge znowu samochodu kupowac nie > a bedzie RalliArt kombi ? nie bo będzie Legnum MY11 320/480 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > masz rację nie jedź, ja pojechałem wiem mogłem go rzucić bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > Hehehe ) > Kiedy odbierasz ? Misiek nie chce auta z intercoolerem w zderzaku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QLA Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > no ubaw po pachy... ja tam czekam na EVO w kombiaku prose Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Radek Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > no ubaw po pachy... ja tam czekam na EVO w kombiaku Troszke za drogie I chyba tylko JDM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TOMMY_B Napisano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2009 > no ubaw po pachy... ja tam czekam na EVO w kombiaku i z pelnym odliczeniem VATu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.