psyhol Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 WItam, jako ze to forum azjatyckie chcialem spytac uzytkownikow nissana primera P12 po FL (chyba) czyli wersja taka troche kosmiczna jak sie takie autko sprawuje? jak z jego awaryjnoscia? czy ma jakies szczegolne bolaczki? trafilem na auto z 2002 roku z silnikiem 1.8 16v w cenei ok 20 tys. i sie zastanawiam czy to dobry wybor na rodzinne kombi. Alternatywa moze byc jakas vectra kombi B FL albo omega B FL. Docelowo myslalem o zalozeniu instalacji LPG wiec jesli ktos moglby sie podzielic doswiadczeniem w tej kwesti rowniez bede niezmiernie wdzieczny. Za pomoc z gory dzieki. Paweł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > WItam, > jako ze to forum azjatyckie chcialem spytac uzytkownikow nissana > primera P12 po FL (chyba) czyli wersja taka troche kosmiczna jak > sie takie autko sprawuje? jak z jego awaryjnoscia? czy ma jakies > szczegolne bolaczki? trafilem na auto z 2002 roku z silnikiem > 1.8 16v w cenei ok 20 tys. i sie zastanawiam czy to dobry wybor > na rodzinne kombi. Alternatywa moze byc jakas vectra kombi B FL > albo omega B FL. Docelowo myslalem o zalozeniu instalacji LPG > wiec jesli ktos moglby sie podzielic doswiadczeniem w tej kwesti > rowniez bede niezmiernie wdzieczny. > Za pomoc z gory dzieki. > Paweł jak kupowałem 1,8 z 2003 to niektorzy stukali sie w glowe. Ze psujacy sie bubel, ze francuz i takie tam... tymczasem od 2003r autko sprawuje sie wysmienicie. Jedyna bolaczka jaka w nim wystapila to rozszczelnienie lewego reflektora i pad przetwornicy. Naprawa wyniosla mnie cos kolo 300 zeta (wymiana przetwornicy, klejenie) + cos koło 200 zeta wymiana lamp xenonowych bo juz zaczynały slabnac. poza tym tylko przeglądy i wymiana naturalnie zuzywających się elementow. Na plusy mozna zaliczyc: - wygoda - chyba spore jak na autko z tamtych lat bezpieczeństwo (4 poduchy, kurtyny, ABS itd) - doskonale rozwiazane sterowanie z srodkowej konsoli (choc trzeba sie przestawic jak sie normalnym jezdzilo) - stosunkowo niskie spalanie jak na autko o tej masie i tak slabym silniczku - okolo 8l/100 w cyklu mieszanym - kamerka cofania (jezdzilem autkami z czujnikami i kamerka bije je o dwie glowy) Minusy: - slaby silniczek jak na ta mase - czasami brakuje kucykow. Lepiej szukac 2.0. Choc na pocieszenie napisze, ze sa tez 1.6 ale to porazka zupelna. Choc z drugiej strony jednostki beznynowe uchodzą za mniej awaryjne niz francuskie diesle z laguny montowane w P12 - bardzo duzy promien skretu - jezdzilem wiekszymi autkami, ktore zawracaly na duzo mniejszej przestrzeni. To chyba najbardziej wkurzajaca bolaczka P12 - mocno pochyla tylna szyba wiec niby kombi ale lekko wykastrowane - chore ceny serwisu w ASO, ale na szczescie nikt nie kaze w ASo serwisowac na co zwrocic uwage: - podobno silniczki PB lubia brac olej (choc moj nie wymaga zadnych dolewek) - swoznie wahaczy lubia sie wybijac (w ASO proponuja wtedy wymiane wahacza ) - czasami lubi nawiew wariowac (pada maly opornik, ktorego koszt wymiany to podobno kolo 10 zeta u elektryka, lub wymiana calego smodulu sterowania w ASo za okolo 800PLN ) - problemy z masa tylnych swiatel, ale to w kombi praktycznie nie wystepuje Podsumowujac - praktycznie bezawaryjne (przynajmniej moj egzemplarz), wygodne autko o dosyc specyficznej stylistyce i nietuzinkowym wnetrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > WItam, > jako ze to forum azjatyckie chcialem spytac uzytkownikow nissana > primera P12 po FL (chyba) czyli wersja taka troche kosmiczna jak > sie takie autko sprawuje? jak z jego awaryjnoscia? czy ma jakies > szczegolne bolaczki? trafilem na auto z 2002 roku z silnikiem > 1.8 16v w cenei ok 20 tys. i sie zastanawiam czy to dobry wybor > na rodzinne kombi. Alternatywa moze byc jakas vectra kombi B FL > albo omega B FL. Docelowo myslalem o zalozeniu instalacji LPG > wiec jesli ktos moglby sie podzielic doswiadczeniem w tej kwesti > rowniez bede niezmiernie wdzieczny. > Za pomoc z gory dzieki. > Paweł 2002 to przed FL, od niedawna smigam podobnym, auto fajne, bardzo wygodne, minusy: zawieszenie o którym pisał Tomirek, do tego sprawdź maglownicę, zdarzaja się wycieki, sam to przerabiałem, oraz dosyć tandetne jak na klasę auta materiały wnętrza które skrzypią. Co do silnika 1.8 wg użytkowników z nissanklubu pali tyle samo co 2.0. Ja mam 2.0 w mieście pali 10l, jest to jednostka qr20de, rozwiniecie sławnego nissanowskiego sr20de, ponoć robi bezawaryjnie duże przebiegi i jest znacznie elastyczniejszy od 1.8. Bardzo przyjemny silnik, polecam! poczytaj sobie o P12 na nissanklub.pl pozdrówka! aha, przy 2.0 skrzynia jest 6 biegowa, bardzo przyjemne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > 2002 to przed FL, od niedawna smigam podobnym, że co...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > że co...? P12 produkowna jest od 2002 roku chyba to jak moze być po FL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PatMatJoy Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > P12 produkowna jest od 2002 roku chyba to jak moze być po FL? Bardziej chodziło mi o to czym Ty się powozisz, a nie o nieprecyzyjne dane dotyczące modelu, nazewnictwa i takich tam.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Bardziej chodziło mi o to czym Ty się powozisz, a nie o nieprecyzyjne > dane dotyczące modelu, nazewnictwa i takich tam.... Tina sie znudziła miał być diesel a wyszło jak zwykle, benyzna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > P12 produkowna jest od 2002 roku chyba to jak moze być po FL? Na zachodzie były wersje z listwami progowymi, wiekszymi aluskami i małym spojlerem nad szybą. Sprzedawano je normalnie w salonach jako jakaś tam wersję. Może to o to chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > Na zachodzie były wersje z listwami progowymi, wiekszymi aluskami i > małym spojlerem nad szybą. Sprzedawano je normalnie w salonach > jako jakaś tam wersję. Może to o to chodzi? albo moze chodzi o P11.144, zgadzałoby sie ze po FL a w 2002r mogły być jeszcze wyprzedawane niedobitki 2001r., silnik też by sie zgadzał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > albo moze chodzi o P11.144, zgadzałoby sie ze po FL a w 2002r mogły > być jeszcze wyprzedawane niedobitki 2001r., silnik też by sie > zgadzał ale w takiej sytuacji mimo to rocznik w DR byłby 2001 PS. A moja P12 nie skrzypi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > PS. A moja P12 nie skrzypi a jaki przebieg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 Quote: nissana primera P12 po FL (chyba) czyli wersja taka troche kosmiczna > albo moze chodzi o P11.144, zgadzałoby sie ze po FL a w 2002r mogły zdecydowanie chodzi o P12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2009 > a jaki przebieg? a coś koło 118tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chemmist Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > a coś koło 118tys tak myślałem, czyli wszystko przed tobą wg użytkowników z nissanklubu zaczyna trzeszcześ od 150tys km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > tak myślałem, czyli wszystko przed tobą wg użytkowników z > nissanklubu zaczyna trzeszcześ od 150tys km eeeee.... Biorac pod uwage przebiegi jakie robie to jeszcze pare lat Pewnie do tego czasu Nyska zmieni wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramstein Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 jezdzilem 2 lata WP12 2.2 DI - full wypasik oprocz skory jedyna rzecz co sie zepsula to glupi bezpiecznik temperaturowy za 40 gr. od nawiewu temp.... ale trzeba wiedziec jak to naprawic - polecam - forum.nissanklub.pl - tam masz wszystko szczegolowo opisane fajna furka - ksenony, kamera cofania - fele 17' no i mozna troche podniesc moc dieselka, jak za malo fabrycznie polecam autko - to, ze mowia, ze to francuz - mozesz wsadzic miedzy bajki hehe - japonczyk pelna geba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > polecam autko - to, ze mowia, ze to francuz - mozesz wsadzic miedzy > bajki hehe - japonczyk pelna geba tylko czemu na niektórych częściach są znaczki Renault? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ToMirek Napisano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2009 > tylko czemu na niektórych częściach są znaczki Renault? na produkowanych po 2007 to chyba nawet na kluczykach logo Renault jest Poza tym problemy byly zdaje sie, ze tylko z jedna wersja, do ktorej pakowali jakis nieudany model silnika diesla z Laguny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.